Nail's Love By Ms

Τα Οσκαρ της κρίσης

.


Αγχωµένος, σκεπτικός και  φοβισµένος ο βασιλιάς  Γεώργιος ΣΤ’ (Κόλιν  Φερθ), αντιµέτωπος µε το  µικρόφωνο στον οσκαρικό  «Λόγο του βασιλιά». Με  παρόµοια συναισθήµατα  αντιµετωπίζουν οι  ελληνικές αίθουσες την  πτώση των εισιτηρίων
And the Oscar goes... στηνπαγκόσµια κρίση. Κάπως έτσι. Κάπου 7% η περσινή κρίση στα ταµεία των αµερικανικώναιθουσών. Και για το διάστηµα από Δεκαπενταύγουστο µέχρι Φεβρουάριο τα ελληνικά ταµεία σε πτώση 23%!

Το παράδειγµα των περισσότερων σηµερινών (τα ξηµερώµατα) θριαµβευτών του θείου Οσκαρ χαρακτηριστικό. Το «Social Network» µόλις µετά βίας διπλασίασε το κόστος του στις αµερικανικές οθόνες.Δηλαδή κόστισε40 και από τα αµερικανικά εισιτήρια εισέπραξε 97 εκατ. δολάρια.Το «Inception» ακόµα χειρότερα. Από160 (κόστος) κατέληξε στα293. Ούτε τα διπλάσια. Το ίδιο πάνω κάτωκαι το «Toy story 3» Επενδύθηκαν 200 για να εισπραχθεί ως τζίρος 415 εκατ. δολάρια. Καλύτερη η αναλογία σε παραγωγές µε χαµηλό προϋπολογισµό. Ο «Μαύρος κύκνος» εισέπραξε οκτώ φορές πάνω από το κόστος του. Θρίαµβος. Τα 13 έγιναν 100 εκατ. στα αµερικανικά ταµεία. «Ο λόγος του βασιλιά» τα εξαπλασίασε. Τα 15έγιναν 94 εκατ.«Τα παιδιά είναι εντάξει»τα πενταπλασίασαν. Από µόλις 4στα 21. Καιη πάµπτωχη, κόστους µόλις2 εκατ. δολαρίων, και ανεξάρτητη «Στην καρδιάτου χειµώνα» απέφερε 6, 5 εκατ.Τι σηµαίνουν όλα αυτά; Πρώτον, ότι πανάκριβα προϊόντα δεν φέρνουνκατ’ ανάγκην πολλά λεφτά στα ταµεία. Δεύτερον, ότι το κέρδος των αµερικανικών και αγγλόφωνων οσκαρικών επιτυχιών προέρχεται από τον κύκλο τους στις ευρωπαϊκές και ασιατικές αγορές. Εµείς τα στηρίζουµε. Ετσι περίπου ο τζίρος υπερδιπλασιάζεται. Και τρίτον, ότι οι σηµερινοί νικητές θ’ αρχίσουν µια δεύτερη καριέρα στις αίθουσες, πράγµα που θα τους αποδώσει ένα επιπλέον (πριµ) 20% µε 30%. Τουτέστιν το Χόλιγουντ και οι ανεξάρτητες παραφυάδες του θησαυρίζουν από τους ξένους. Μας χρωστάνε! 
neaonline

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters