Nail's Love By Ms

Μμμ… τέλειο παστίτσιο λαχανικών!

Μμμ… τέλειο  παστίτσιο λαχανικών! 




Σίγουρα το μικρό σας θα ζητήσει και δεύτερο πιάτο! Ετοιμάστε το!

ΥΛΙΚΑ
• 12 φύλλα λαζάνια
• 3 χρωματιστές πιπεριές (όχι πράσινες)
• 2 μελιτζάνες
• 2 κολοκυθάκια
• 1/4 φλ. τσαγιού ελαιόλαδο
• 2½ φλ. τσαγιού κασέρι (ή ρεγκάτο ή γραβιέρα)
• 1/2 φλ. τσαγιού κεφαλοτύρι τριμμένο
Για την κρέμα:
• 3 κ.σ. βούτυρο
• 1/2 πράσο ψιλοκομμένο
• 3 κ.σ. αλεύρι (γεμάτες)
• 750 ml φρέσκο γάλα χλιαρό
• 1/2 φλ. τσαγιού κεφαλοτύρι τριμμένο
• Αλάτι
Για τη σάλτσα ντομάτας:
• 1 κιλό ντομάτες τριμμένες ή ψιλοκομμένες
• 1 σκελίδα σκόρδο
• ¼ φλ. ελαιόλαδο
• Aλάτι
• Πιπέρι
• 1 κ.σ. μαϊντανός ψιλοκομμένος

ΕΚΤΕΛΕΣΗΓια τα λαχανικά: Κόβουμε σε μικρά καρέ τις μελιτζάνες, τις πιπεριές και τα κολοκύθια. Τα αραδιάζουμε σε λαμαρίνα. Τα ραντίζουμε με ελάχιστο ελαιόλαδο και τα ψήνουμε στους 200οC στις αντιστάσεις για 15΄.Για τη σάλτσα ντομάτας: Βάζουμε όλα τα υλικά για τη σάλτσα ντομάτας σε κατσαρόλα και τα βράζουμε για 10΄.Για την κρέμα: Λιώνουμε το βούτυρο σε κατσαρόλα. Σε χαμηλή φωτιά προσθέτουμε και σοτάρουμε το ψιλοκομμένο πράσο για 5΄, να μαραθεί. Πασπαλίζουμε με το αλεύρι. Το αφήνουμε να ψηθεί για 2΄. Λίγο λίγο προσθέτουμε το χλιαρό γάλα και ανακατεύοντας αφήνουμε την κρέμα να δέσει για λίγα λεπτά. Προσθέτουμε το κεφαλοτύρι. Αλατοπιπερώνουμε.Σε μεγάλο πυράντοχο σκεύος στρώνουμε μία κουταλιά σάλτσα ντομάτας. Απλώνουμε μία στρώση λαζάνια. Προσθέτουμε μία κουταλιά σάλτσα ντομάτας. Κάνουμε μία στρώση με το 1/3 των λαχανικών. Αναμειγνύουμε τη γραβιέρα και το κεφαλοτύρι και πασπαλίζουμε με το 1/3 αυτών. Κάνουμε δεύτερη στρώση λαζάνια. Καλύπτουμε με μία κουταλιά σάλτσα ντομάτας. Στρώνουμε μία στρώση λαχανικών και τα μισά τριμμένα τυριά. Κάνουμε τρίτη στρώση λαζάνια. Ρίχνουμε την υπόλοιπη ντομάτα, τα υπόλοιπα λαχανικά και τυριά. Τέλος, καλύπτουμε με την κρέμα.Ψήνουμε το παστίτσιο για περίπου 35΄-40΄, να ροδίσει ελαφρά, στους 200οC.
 

Πηγή: argiro

Δίδυμες με διαφορά… χρώματος!

Ο έρωτας στα 20 στα 40 στα 60

Ο έρωτας στα 20 στα 40 στα 60 


 Έχει ηλικία ο έρωτας; Aλλάζει μέσα στα χρόνια; Aνήκει μονάχα στους νέους ή μήπως μπορούν να τον απολαύσουν και οι μεγαλύτεροι; Άραγε ο έρωτας ανατέλλει, ωριμάζει, επιβιώνει και πεθαίνει μαζί με τον άνθρωπο ή νωρίτερα και πότε; Eίναι αδύνατον να προβλέψουμε πώς θα συμπεριφερθούμε βάσει της ηλικίας μας και μόνο. Yπάρχουν όμως κάποιες διαδρομές που συνδέονται με την ίδια τη φύση του ανθρώπου και που ο καθένας τις διανύει με τον τρόπο του και την ιδιαίτερη προσωπικότητά του.


 Nεανικός έρωτας
Kάθε άνθρωπος έχει τη δική του μοναδική ιστορία, αλλά όταν μιλάμε για νεανικό έρωτα, στο νου μάς έρχεται η ρομαντική σχέση της απόλυτης εξιδανίκευσης του άλλου, ένα είδος σχέσης που οι περισσότεροι άνθρωποι έχουμε ζήσει τουλάχιστον μία φορά στη ζωή μας. Όταν δύο νέοι άνθρωποι ερωτεύονται, είναι σαν να φτιάχνουν κατά κάποιον τρόπο ένα μικρό φανταστικό κόσμο, μέσα στον οποίον κυριαρχεί ο αλληλοθαυμασμός και η ταύτιση. Ό,τι κάνει το αγαπημένο μας πρόσωπο είναι τέλειο, σχεδόν μαγικό. Ό,τι κάνουμε οι ίδιοι, κάθε κομματάκι του σώματός μας, κάθε λεπτομέρεια της ύπαρξής μας αποτελεί αντικείμενο λατρείας και θαυμασμού. Aυτή η απόλυτη αποδοχή της ύπαρξής μας από τον άλλον που και εμείς αποδεχόμαστε πλήρως, μας επιτρέπει να κατασκευάσουμε ένα μικρόκοσμο, μέσα στον οποίον, για λίγο, όλα είναι μαγικά και προστατευμένα. Bιώνουμε ένα αίσθημα πληρότητας και ευφορίας πρωτόγνωρο μέχρι εκείνη τη στιγμή. Tις περισσότερες φορές ο έρωτας σε αυτές τις ηλικίες συνοδεύεται και από μία φαντασιακή «συγχώνευση» μεταξύ δύο ανθρώπων που βιώνουν τον εαυτό τους σαν «ένα σώμα, μία ψυχή». Yπό αυτό το πρίσμα, η προσδοκία είναι ότι θα υπάρχει μία διαρκής ταύτιση απόψεων, επιθυμιών και προτιμήσεων και ότι ο ένας θα διαβάζει στο μυαλό τού άλλου τις επιθυμίες του. H ένταση αυτής της σχέσης αρχίζει να ατονεί μετά από κάποιο διάστημα, μαζί με την πικρή αίσθηση της απομυθοποίησης. Όταν ο έρωτας αφορά στην ουσία ένα εξιδανικευμένο πρόσωπο που στην πραγματικότητα υπάρχει μονάχα στη φαντασία μας, είναι θέμα χρόνου η καθημερινότητα να αποκαλύψει την αλήθεια. «Tελικά, ούτε κι εσύ είσαι ο άνθρωπός μου», λέμε, και εννοούμε ότι τελικά το αγαπημένο μας πρόσωπο έχει ανάγκες, επιθυμίες και προτιμήσεις που δεν σχετίζονται πάντα με τις δικές μας. H ουσιαστική επιβίωση αυτής της σχέσης εξαρτάται από το αν το ζευγάρι αντέχει να μετουσιώσει την αγάπη του από σχέση συγχώνευσης σε σχέση ουσιαστικής εγγύτητας: μία σχέση δηλαδή αμοιβαιότητας ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που αντιλαμβάνονται ότι είναι αυτόνομες υπάρξεις, ενώ συγχρόνως διατηρούν το βαθύ «δέσιμο» που υπάρχει μεταξύ τους. Διαφορετικά, η σχέση ατονεί, χάνει τον ερωτισμό της και μάλιστα πολλές φορές μετατρέπεται σε πεδίο μάχης και συγκρούσεων. 

Πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για παιδική ηλικία και για έρωτα; Δεν είναι τα παιδάκια «αθώα» από τέτοιου είδους συναισθήματα; Kι όμως, ο Φρόιντ έχει ανατρέψει αυτή την εντύπωση εδώ και παραπάνω από έναν αιώνα. Για όλους, ανεξάρτητα από το φύλο μας, η σχέση μας με τον έρωτα ξεκινά από πολύ νωρίς, από τη σχέση με τη μητέρα μας. Mέσα σε αυτή τη σχέση διαμορφώνουμε για πρώτη φορά μία αίσθηση του σώματός μας, αλλά και το βαθμό της άνεσης και της ευχαρίστησης που αποκομίζουμε από τη σωματική επαφή με τους άλλους. Στη συνέχεια, γύρω στα τρία χρόνια, αγόρια και κορίτσια ακολουθούν διαφορετικούς δρόμους. Oι άνδρες διατηρούν ως ερωτικό πρότυπο τη μητέρα, αλλά ταυτίζονται περισσότερο με τον πατέρα. Oι γυναίκες παραμένουν ταυτισμένες κυρίως με τη μητέρα, αλλά το ερωτικό αντικείμενο του πόθου τους μετατίθεται από τη μαμά στον μπαμπά, ο οποίος γίνεται το ανδρικό πρότυπο που αναζητούν στο μέλλον τους ως ενήλικες γυναίκες. Πάντως, τα συναισθήματα που νιώθει ένα παιδάκι για τους γονείς είναι πολύ κοντά σ’ αυτό που αργότερα ονομάζουμε έρωτα: ευχαρίστηση από το κάθε χάδι τους, αισθήματα στέρησης όταν απουσιάζουν, απέραντο θαυμασμό στο πρόσωπό τους. Tη σωματική εγγύτητα που ζούμε ως βρέφη, την ξαναβρίσκουμε αργότερα μόνο όταν αρχίζουμε τις πρώτες ερωτικές μας στιγμές. Yπάρχουν βέβαια και τα πρώτα ερωτικά σκιρτήματα που αισθάνονται τα παιδιά για άλλα παιδιά. Kι αυτές οι πρώτες «αγάπες» έχουν τις ρίζες τους στον έρωτα προς τους γονείς, ο οποίος ήδη αρχίζει να προσανατολίζεται προς άλλα πρόσωπα.


Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που μετά τη νεότητά τους βάζουν τον έρωτα... για ύπνο. Mέσα στη δίνη της ζωής και των υποχρεώσεων, ο ερωτικός τους εαυτός αποτελεί πια μονάχα μια μακρινή ανάμνηση που δεν τους αφορά καθόλου. H πλειοψηφία όμως των ανθρώπων δεν αποχαιρετά τόσο εύκολα την πηγή αυτή της ζωτικότητας. Tο πιθανότερο είναι ότι κάποιο άτομο, γύρω στα 40-50 χρόνια του, θα βρίσκεται ήδη σε μια μακροχρόνια σχέση, που μάλιστα οριοθετείται από τα δεσμά του γάμου. Aπό εδώ και πέρα είναι λοιπόν τελείως διαφορετικό εάν μιλάμε για τη ρήξη με το αγαπημένο πρόσωπο της πιο νεανικής ηλικίας για χάρη ενός καινούργιου έρωτα ή για τη διατήρηση του έρωτα με το ίδιο πρόσωπο. 

Mπορεί ένα ζευγάρι που είναι μαζί είκοσι και τριάντα χρόνια να είναι ακόμα ερωτευμένο ή να ερωτευτεί εκ νέου ο ένας τον άλλον; Mετά από τόσα χρόνια, και ανεξάρτητα από το πόσο ερωτευμένο υπήρξε στο ξεκίνημα του, ένα πιθανό σενάριο είναι ότι κάθε ελπίδα για έρωτα έχει πια εκλείψει. Eίναι όμως απαραίτητο κάτι τέτοιο; Φαίνεται ότι κάποια ζευγάρια διατηρούν τον ερωτισμό τους ή ξανασυναντιούνται συναισθηματικά και ζουν ένα είδος δεύτερου έρωτα, ειδικά όταν τα παιδιά μεγαλώσουν και οι υποχρεώσεις ελαττωθούν. Aυτό όμως εξαρτάται από το πώς το ζευγάρι «διαπραγματεύτηκε» την περίοδο της απομυθοποίησης και αποδέχθηκε τη διαφορετικότητά του. Από την αποδοχή ότι ο άλλος είναι διαφορετικός από αυτόν που πλάσαμε στη φαντασία μας στη νεανική φάση του έρωτά μας, χωρίς όμως η αποδοχή αυτή να επιφέρει την αποξένωση και τη διάλυση του δεσμού μεταξύ μας. Έτσι, με αυτή την έννοια, αυτό το δεύτερο «κύμα» έρωτα που προκύπτει δεν είναι μία επανάληψη του πρώτου. Eίναι μια διαφορετικού είδους σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων που, έχοντας αποχαιρετήσει τον κόσμο της ουτοπίας, ενδιαφέρονται να γνωρίσουν για πρώτη φορά ποιον άνθρωπο πραγματικά παντρεύτηκαν. Να τον ακούσουν, να τον κοιτάξουν, να του μιλήσουν, χωρίς να τον περνούν συνεχώς από υποσυνείδητα τεστ με γνώμονα το κατά πόσο καλύπτει τις δικές τους ανάγκες. Mε διαμορφωμένη πλέον την προσωπικότητά τους, επιτρέπουν σε αυτό τον πιο νηφάλιο έρωτα να τους προσφέρει ικανοποίηση και τρυφερότητα με έναν τρόπο που δεν ήταν δυνατόν να υπάρξει στα πιο νεανικά και ανασφαλή χρόνια.

O Φρόιντ μάς εξήγησε ότι η λίμπιντο, η δύναμη της ερωτικής ορμής που χαρακτηρίζει την ιδιοσυγκρασία ενός ατόμου, χαρακτηρίζεται από πλαστικότητα: το ερωτικό δηλαδή στοιχείο είναι μία μονάχα διέξοδος αυτής της ερωτικής ενέργειας, η οποία για κάποιους μπορεί να βρίσκει διέξοδο στη δημιουργικότητα και στην προσφορά σε μη ερωτικές αλλά πάντως σημαντικές και έντονες σχέσεις. Eξάλλου, αν μας επιτρέπεται και λίγο ιστορικό κουτσομπολιό, ο ίδιος ο πατέρας της ψυχανάλυσης, αφού υπήρξε τόσο ερωτικός και μας μίλησε τόσο πολύ για το σεξ, μαθαίνουμε από μία δημοσιευμένη προσωπική επιστολή σε κάποιο φίλο του ότι ήδη από τα σαράντα του παραιτήθηκε από αυτό το κομμάτι του εαυτού του και διοχέτευσε όλη του τη λίμπιντο στις μελέτες του.

Aς μην εξετάσουμε αναλυτικά εδώ τους λόγους που βρίσκει κανείς το κουράγιο ύστερα από δέκα, είκοσι, μπορεί και τριάντα χρόνια κοινής ζωής να αρχίσει μία καινούργια σχέση με ένα άλλο πρόσωπο. Aναφέρουμε απλώς ότι σε μία πολύ πρόσφατη έρευνα, στην οποία έλαβαν μέρος 4.300 άτομα, το 90% απάντησε ότι ο σημαντικότερος λόγος που ξεκίνησαν εξωσυζυγική σχέση ήταν η έλλειψη συναισθηματικής ικανοποίησης μέσα στο γάμο και όχι κάποιο αμιγώς σεξουαλικό κίνητρο. Πώς ερωτεύεται λοιπόν κάποιος άνθρωπος που έχει φτάσει τα πενήντα; Διαφέρει από τον άνθρωπο των είκοσι πέντε ετών; Δυστυχώς, η στερνή μας γνώση δεν προκύπτει αυτόματα από τη συσσωρευμένη εμπειρία και την ηλικιακή ωρίμανσή μας. Στο βαθμό που διατηρήσαμε πεισματικά τη δήθεν απόλυτη αθωότητά μας σε σχέση με τα προβλήματα των προηγούμενων σχέσεων, είναι βέβαιο ότι θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη στην καινούργια μας ζωή. H μόνη περίπτωση να δημιουργήσουμε ένα νέο είδος σχέσης είναι αν αναλάβουμε την ευθύνη που μας αναλογεί για την έλλειψη ικανοποίησης και εξέλιξης στην προσωπική μας ζωή.

Όταν αναφερόμασταν στον έρωτα της νεότητας, είπαμε ότι μια σχέση, για να ωριμάσει και να διατηρήσει τη ζωτικότητά της, οφείλει να εξελιχθεί από σχέση συγχώνευσης (είμαστε ένα, είσαι υπεύθυνος/η για την ευτυχία μου) σε σχέση ουσιαστικής εγγύτητας. Kάτι τέτοιο όμως προϋποθέτει μία σταδιακή μεταβολή στην αίσθηση που έχουμε για τον εαυτό μας, η οποία οδηγεί στην αναζήτηση της πολύτιμης για την ύπαρξή μας υποστήριξης των άλλων, που όμως δεν είναι απαραίτητη για τη συναισθηματική μας επιβίωση. H ουσιαστική δηλαδή ωριμότητά μας μας επιτρέπει να απολαμβάνουμε μία σχέση, βιώνοντας μάλιστα πολύ βαθιά συναισθήματα, χωρίς όμως να αισθανόμαστε ότι ο άλλος πρέπει να είναι το δεκανίκι μας. H ωριμότητα αυτή δεν αποτελεί προνόμιο μόνο των μεσηλίκων, αφού και κάποιο νέο άτομο μπορεί να κατακτήσει ουσιαστική ωριμότητα στον τρόπο που αγαπά το σύντροφό του. Δεν είναι όμως ούτε και αυτόματη κατάκτηση της μέσης ηλικίας, αφού η ηλικιακή ωρίμανση δεν υπόσχεται από μόνη της και συναισθηματική ωριμότητα. Xωρίς την ανάληψη της συναισθηματικής ευθύνης για τη ζωή μας, μπορεί, μετά τον αρχικό ενθουσιασμό, να επαναλαμβάνουμε σε όλη μας τη ζωή την ίδια σχέση με διαφορετικά άτομα, αποδίδοντας πάντα τη δυσμενή αυτή εξέλιξη στην κακή μας μοίρα, που δεν μας έφερε το ταίρι εκείνο που θα μας άξιζε και που θα μας προσέφερε την απόλυτη αγάπη και ευτυχία που ονειρευόμαστε. 

Oι νέοι άνθρωποι αδυνατούν να καταλάβουν πώς ένα άτομο ηλικιωμένο, που μπορεί να βρίσκεται ακόμα και στο γεροκομείο, ερωτεύεται. Δεν είναι λίγες όμως οι φορές που ακούμε για έναν τέτοιον έρωτα, ο οποίος μάλιστα προκαλεί τεράστιες αντιδράσεις από το περιβάλλον του ηλικιωμένου, κυρίως από το φόβο της οικονομικής εκμετάλλευσης (πολλές φορές μάλιστα δικαιολογημένα). Tο τι υπάρχει πίσω από αυτό τον έρωτα μπορεί να διαφέρει μαζί με τον αριθμό των διαφορετικών ιστοριών. Έχοντας στραμμένα τα μάτια της αποκλειστικά στη νεότητα, η κοινωνία μας, σοκαρισμένη, κάνει τις δικές της απαξιωτικές υποθέσεις, αδυνατώντας να ταυτιστεί με αυτή τη φάση της ζωής. Tα στοιχεία όμως από συγκεκριμένες έρευνες έρχονται να κλονίσουν λιγάκι τις υπεραπλουστευτικές μας προσεγγίσεις: Σύμφωνα με πρόσφατη αμερικανική έρευνα, το 87% των παντρεμένων ανδρών και το 89% των παντρεμένων γυναικών ηλικίας 60-64 ετών έχουν ενεργή σεξουαλική ζωή. Tα ποσοστά αυτά πέφτουν στις μεγαλύτερες ηλικίες, αλλά, πάντως, ένα 25% των ανθρώπων άνω των ογδόντα συνεχίζουν να έχουν σεξουαλική ζωή. Bέβαια, τα στοιχεία αυτά δεν αποκαλύπτουν πόσο ερωτευμένοι νιώθουν όλοι αυτοί, αποτελούν όμως ένδειξη μιας ερωτικής διάθεσης που επιβιώνει.

Πηγη: Vita.gr

Πως θέλει την κρεβατοκάμαρά του κάθε ζώδιο;

Πως θέλει την κρεβατοκάμαρά του κάθε ζώδιο;  


ΚριόςΤο ιδανικό υπνοδωμάτιο για έναν Κριό, θα είχε ένα απλό, ξύλινο κρεβάτι και οι τοίχοι θα ήταν από πέτρα. Θέλει να εισπράττει μια πρωτόγονη δύναμη από το χώρο, ακόμη κι όταν κοιμάται. Αν δεν γίνεται να το έχει όμως θα βολευτεί με μια διακόσμηση εντελώς minimal.ΤαύροςΟ Ταύρος θέλει να νιώθει άνετα και να μην έχει πολλά μικροπράγματα και αντικείμενα στην κρεβατοκάμαρά του. Ένα χαμηλό κρεβάτι και γύρω μεγάλες μαξιλάρες ή πουφ, για να κάθονται τα αγαπημένα του πρόσωπα, είναι το κατάλληλο σκηνικό για να ηρεμήσει και να ξεκουραστεί.ΔίδυμοιΑλλάζει συνεχώς τη διακόσμηση του υπνοδωματίου για να μη βαριέται, ωστόσο τα βασικά χαρακτηριστικά του χώρου παραμένουν ίδια. Δεν θα απαρνηθεί ποτέ το επιβλητικό, υπέρδιπλο κρεβάτι του και τα πολλά χρώματα στους τοίχους καθώς και τα αντικείμενα που κοσμούν το χώρο.ΚαρκίνοςΘέλει το υπνοδωμάτιό του να εκπέμπει ζεστασιά και θαλπωρή. Αν μπορούσε, θα έβαζε μέχρι και τζάκι σε έναν τοίχο του δωματίου. Δεν του αρέσει η μοντέρνα αισθητική, αγαπάει τις αντίκες, τα συλλεκτικά αντικείμενα και σίγουρα στο χώρο θα δεσπόζει ένα ψηλό, ξύλινο κρεβάτι με κουνουπιέρα.ΛέωνΕίναι ίσως ο πιο σημαντικός χώρος του σπιτιού για τον Λέοντα, που περνά πολύ χρόνο εκεί! Δίπλα στο κρεβάτι θα έχει και το γραφείο του, ο χώρος λοιπόν θα είναι κάπως φορτωμένος από αντικείμενα, αφού θέλει να έχει κοντά του τα αγαπημένα του gadgets. Τα χρώματα θα είναι ουδέτερα, για να εξισορροπούν την κατάσταση.ΠαρθένοςΕίναι ίσως το πιο τακτοποιημένο δωμάτιο που θα συναντήσει κανείς! Ο Παρθένος θέλει να είναι όλα καθαρά και τακτοποιημένα. Προτιμά μια κλασική διακόσμηση και δίνει ιδιαίτερη βάση στις κουρτίνες που δεν θα πρέπει να τις διαπερνά το φως και τα αδιάκριτα βλέμματα.ΖυγόςΗ γυναίκα Ζυγός θα διακοσμήσει το υπνοδωμάτιό της σαν να έχει βγει από παραμύθι, με ροζ τοίχους και ρετρό πινελιές! Ο άντρας Ζυγός λείπει συνέχεια και μόνο για ύπνο θα επισκεφτεί το υπνοδωμάτιό του. Αν μπορούσε, θα είχε μόνο ένα μεγάλο κρεβάτι και μια τελευταίας τεχνολογίας τηλεόραση στον τοίχο.ΣκορπιόςΈνα πέπλο μυστηρίου καλύπτει το υπνοδωμάτιο του Σκορπιού. Επικρατεί πάντα ημίφως, οι κουρτίνες είναι βαριές κι αδιαπέραστες από το φως και παντού υπάρχουν βιβλία.ΤοξότηςΤο κρεβάτι θα είναι από την Ινδονησία, το κομοδίνο από τη Μαλαισία, το φωτιστικό από το Περού και θα τα έχει αγοράσει ο ίδιος ο Τοξότης στα ταξίδια που έχει κάνει! Ethnic διακόσμηση και αντικείμενα, που δίνουν την αίσθηση της ελευθερίας στο χώρο.ΑιγόκερωςΜε το δυναμικό του χαρακτήρα, ο Αιγόκερως ακολουθεί μια minimal τάση στη διακόσμηση της κρεβατοκάμαράς του. Δεν θα υπάρχει τηλεόραση στο χώρο, αφού προτιμά την απαλή μουσική, όμως το laptop θα βρίσκεται δίπλα στο κρεβάτι, για να στείλει ένα τελευταίο mail για τη δουλειά του πριν κοιμηθεί. Του αρέσουν πολύ τα εκκεντρικά φωτιστικά.ΥδροχόοςΣτο δωμάτιο του Υδροχόου επικρατεί ένα χάος από αντικείμενα, αλλά καταφέρνει να το διατηρεί αρκετά καθαρό. Προτιμά μια minimal διακόσμηση, του αρέσει το Ιαπωνικό στιλ και θα δώσει ιδιαίτερη προσοχή στα κάδρα.ΙχθείςΖεστό και ονειρικό το υπνοδωμάτιο του Ιχθύ, θα μπορούσε να ζωγραφίσει στο ταβάνι αστέρια και σύννεφα για να έχει όμορφα όνειρα. Θα διακοσμήσει τα κομοδίνα με φωτογραφίες αγαπημένων προσώπων και θα δώσει μεγάλη σημασία στα "λευκά" είδη, που κάθε άλλο παρά λευκά θα είναι!


Πηγή: Tlife.gr

Σεξ και σεξουαλική συμπεριφορά

Σεξ και σεξουαλική συμπεριφορά 



Η σεξουαλική ταυτότητα του ατόμου καθορίζεται από την ταυτότητα του φύλου, τη σεξουαλική προσδοκία και τον προσανατολισμό της σεξουαλικής ζωής του ατόμου. Δηλαδή, ο τρόπος που φέρουμε και εκφράζουμε τη σεξουαλικότητά μας καθορίζεται από το πώς αισθανόμαστε αναφορικά με την «αρσενικότητα» ή τη «θηλυκότητά» μας, από το τι είδους άτομα μας ελκύουν, αλλά και από τα πρότυπα που έχουμε εσωτερικεύσει για τον τύπο του άνδρα ή της γυναίκας που μας αρέσει.



Ανατομική (βιολογική) ταυτότητα φύλου: Η διαμόρφωση της βιολογικής ταυτότητας του φύλου αρχίζει από την ενδομήτρια ζωή. Ο καθορισμός του φύλου γίνεται από τη στιγμή της σύλληψης. Το ανθρώπινο κύτταρο περιέχει 46 χρωμοσώματα, διαρρυθμισμένα σε 23 ζεύγη. Τα πρώτα 22 ζεύγη είναι σε όλα τα άτομα όμοια ως προς τα χαρακτηριστικά τους, ενώ το 23ο ζεύγος είναι διαφορετικό στα δύο φύλα. Στα άτομα θηλυκού γένους, το 23ο ζεύγος αποτελείται από δύο όμοια χρωμοσώματα που συμβολίζονται με το γράμμα Χ (δηλαδή ΧΧ), ενώ στα άτομα αρσενικού γένους τα δύο χρωμοσώματα είναι ανόμοια, όπου το ένα είναι τύπου Χ και το άλλο τύπου Υ (δηλαδή ΧΥ, όπου το Υ χρωμόσωμα είναι μικρότερο σε μέγεθος από το Χ). Η διαφορετικότητα στα χρωματοσώματά μας, άρα και στο DNA μας, εκφράζει ακριβώς τη διαφορετικότητα στα ανατομικά χαρακτηριστικά αρσενικού-θηλυκού στο ανθρώπινο είδος.

Κοινωνική ταυτότητα φύλου: Η κοινωνική ταυτότητα του φύλου αφορά στις συμπεριφορές που θεωρούνται αποδεκτές από την κοινωνική ομάδα για το κάθε φύλο. Αυτές πηγάζουν από τα πρότυπα του «ιδανικού άνδρα» και της «ιδανικής γυναίκας», όπως τα ορίζει η κοινωνία. Η ταυτότητα του φύλου διαμορφώνεται σταδιακά με την πάροδο της ηλικίας και συχνά επηρεάζεται από πολιτισμικά καθορισμένες στάσεις και σχήματα συμπεριφοράς που συνδέονται με την αρρενωπότητα και θηλυκότητα.


Ο προσανατολισμός της σεξουαλικής ζωής είναι η κατάσταση επίγνωσης της ταυτότητας του εαυτού και του περιβάλλοντος, όσον αφορά τη σεξουαλική τοποθέτηση του ατόμου. Αναφέρεται, δηλαδή, στο αν το άτομο είναι ετεροφυλόφιλο, ομοφυλόφιλο ή αμφισεξουαλικό. Ο σεξουαλικός προσανατολισμός του ατόμου προσδιορίζει την έλξη. Ετεροφυλόφιλα είναι τα άτομα που έλκονται σεξουαλικά από άτομα του αντίθετου φύλου, ομοφυλόφιλα είναι τα άτομα εκείνα που έλκονται από άτομα του ίδιου φύλου, ενώ αμφιφυλόφιλα καλούνται τα άτομα που νιώθουν σεξουαλική έλξη τόσο για άτομα του ίδιου φύλου όσο και για άτομα του αντίθετου φύλου.


Ο σεξουαλικός προσανατολισμός καθορίζεται από την πολύπλοκη αλληλεπίδραση περιβαλλοντικών, βιολογικών και ψυχολογικών παραγόντων του φύλου, που διαφέρουν από άτομο σε άτομο, εναρμονίζοντας το ψυχικό με το σωματικό εγώ. Η ολοκληρωμένη του εικόνα σηματοδοτεί τη συμπεριφορά του ατόμου κατά την ενήλικη περίοδο ως αποτέλεσμα της ωρίμανσης, βιολογικής και ψυχικής, και της ένταξης του ατόμου στη συνειδητή στάση ζωής απέναντι σε ένα άλλο άτομο.




Η σεξουαλική προσδοκία, δηλαδή, για το ανθρώπινο είδος εστιάζεται στην αναζήτηση ενός σεξουαλικού συντρόφου που ως βασική προϋπόθεση έχει την έλξη και τη διέγερση για συγκεκριμένο τύπο άντρα ή γυναίκας. Επιπλέον, η σεξουαλική προσδοκία είναι δείκτης της συναισθηματικής ωρίμανσης του ατόμου. Δηλαδή, ο τρόπος με τον οποίο διεκδικεί το σεξουαλικό του ταίρι και τα πρότυπα που έχει φτιάξει για τον ιδανικό σύντροφο, δείχνουν ότι το άτομο έχει συνειδητοποιήσει τι θέλει και τι ζητάει μέσα από αυτές τις ιδιότητες που κάνουν το άλλο άτομο ξεχωριστό, έτσι ώστε να πάρει την ικανοποίηση και την ηδονή που προσδοκά (κυρίαρχος στόχος της σεξουαλικής δραστηριότητας). Βέβαια, η προσδοκία δεν αναζητά μόνο τη σεξουαλική ικανοποίηση, αλλά και τη συναισθηματική κάλυψη, την αποδοχή, την επιβεβαίωση και την ασφάλεια. Τα πρότυπα που δημιουργούνται για τον ιδανικό σύντροφο σχηματίζονται με τη συμβολή διαφόρων παραγόντων, όπως η συναισθηματική σταθερότητα που προάγει το γάμο και την οικογένεια,  η κοινωνία (τι είναι αποδεκτό και τι όχι, τι προβάλλεται σε κάθε εποχή κλπ.) καθώς και οι συνομήλικοι (αντιλήψεις και θέσεις της ομάδας των ομοίων, μόδα, ΜΜΕ κλπ.).







3) Οργασμός: είναι η τελική φάση της ψυχικής και σωματικής διέγερσης και των δύο φύλων που από τον εγκέφαλο μέχρι και τα γεννητικά όργανα, τόσο στον άνδρα όσο και στη γυναίκα, επιτελούνται λειτουργικές και φυσιολογικές αντιδράσεις της νεύρωσης και αιμάτωσης του ανθρωπίνου σώματος, που η ηδονή ως κυρίαρχο όπλο της σεξουαλικής συμπεριφοράς εκφράζει. Ο οργασμός σηματοδοτεί την ψυχοσυναισθηματική ικανοποίηση του ατόμου και την ψυχική πληρότητα που έρχεται από αυτόν, μαζί με τη βιολογική συμμετοχή των γεννητικών οργάνων και της αντίστοιχης σύσπασης των μυών της περιοχής. Στον άνδρα ο οργασμός ταυτίζεται με την εκσπερμάτιση, ενώ στη γυναίκα με την αυξημένη κολπική εφύγρανση, τις συσπάσεις του κόλπου και της μήτρας, την αύξηση των σφύξεων, των αναπνοών, της αρτηριακής πίεσης. Ο οργασμός είναι μια φυσιολογική λειτουργία που δηλώνει για τον άνδρα περισσότερο τη βιολογική και ψυχική ολοκλήρωση και για τη γυναίκα την πιο έντονη συναισθηματική λειτουργία της ψυχικής αποδοχής της ερωτικής πράξης.


www.askitis.gr

Έξυπνα tricks για να χάσετε κιλά

eating (1)




Ποιο είναι το πραγματικό όνομα και η καταγωγή της Μέρκελ

Ποιο είναι το πραγματικό όνομα και η καταγωγή της Μέρκελ 


Σημείωση Αντιπληροφόρησης: Η αλήθεια είναι ότι νομίζαμε πως την ανακάλυψη αυτή περί του ονόματος και της καταγωγής της Μέρκελ την κάναμε πρώτοι εμείς.. Για αυτό και δεν αναφέραμε κάποια πηγή.. Όμως διαπιστώσαμε με ευχαρίστηση ότι πρώτος δημοσίευσε το θέμα ο Θεόδοτος .. Αυτό μας ευχαριστεί ιδιαίτερα γιατί πριν μερικά χρόνια στο διαδίκτυο αυτές οι ειδήσεις ήταν ελάχιστες... Μπράβο "Θεόδοτε"...


Επειδἠ πάρα πολλοί σε αυτήν εδώ τη χώρα συνεχίζουν να αποκαλούν τη Μέρκελ «Ναζί» και άλλα παρεμφερή (φυσικά ανόητα για να μη πούμε βλακώδη), καλούμε τους πάντες να διαβάσουν με ΜΕΓΑΛΗ προσοχή το παρακάτω άρθρο και να θυμηθούν τη ρήση του Ernest Renan : Όπου επικρατεί ο Ιουδαίος ο άλλος δεν μπορεί να ζήσει.
Γράφει ο Ιωάννης Αυξεντίου 

Σε προηγούμενο άρθρο για την καταγωγή τριών ηγετών μεταξύ αυτών και της Μέρκελ, ο Θεόδοτος είχε αναφερθεί στην ιουδαϊκή καταγωγή της καγκελαρίου Angela Dorothea Merkel. Πράγματι, ήταν γνωστό ότι το επίθετο του πατέρα της, Kasner, ήταν ένα συνηθισμένο εβραϊκό επίθετο των ασκεναζίμ εβραίων της Γερμανίας. Προσφάτως, κυκλοφόρησε στην Γερμανία ένα βιβλίο με τον τίτλο:Άνγκελα Μέρκελ- Η Καγκελλάριος και ο κόσμος της, στο οποίο ο Γερμανός δημοσιογράφος Stefan Kornelius κάνει μια εμπεριστατωμένη έρευνα στο γενεαλογικό δένδρο της Μέρκελ, και αποκαλύπτει ότι ο πατέρας της ήταν Πολωνός και το πραγματικό του όνομα ήταν Kazmierczak. Όταν μετανάστευσε από την Πολωνία στην Γερμανία, το άλλαξε επί το γερμανικότερο σε Kasner. Ο δημοσιογράφος δεν μας δίνει περισσότερες πληροφορίες, και οι λόγοι, όπως θα φανεί παρακάτω, είναι μάλλον προφανείς. Το επίθετο Kazmierczak προέρχεται από το όνομα Kazimierz, μία ιστορική συνοικία της Κρακοβίας, γνωστή γιατί αποτέλεσε το κέντρο της εβραϊκής κοινότητας της πόλης από τον 14ο αιώνα. Πολλοί Ιουδαίοι λοιπόν της Πολωνίας έπαιρναν το επίθετο τους από τα αρχικά αυτής της συνοικίας, όπως εξάλλου το επιβεβαιώνουν και οι ίδιοι  


 


Eμπορικος δρόμος στην συνοικία Kazimierz Ο Kazmierczak παντρεύτηκε μία Πολωνή , με το επίσης πολύ συνηθισμένο εβραϊκό επίθετο Jentzsch. Έτσι μας προέκυψε η Angela Merkel (=το επίθετο του συζύγου) Kasner- Kazmierczak… και ένας Θεός ξέρει τι άλλο! Τώρα για το πώς η Μερκελ αναδείχτηκε στην ηγεσία της Γερμανίας, αυτό ο Θεόδοτος το περιέγραψε στο προαναφερθέν άρθρο. Πάντως, μεγαλύτερη σημασία και από το γενεαλογικό δένδρο της Μέρκελ, έχει η δήλωση του καθηγητή πολιτικών επιστημών στο πανεπιστήμιο της Βόννης και βιογράφου της, Gerd Langguth: «Η κ.Μέρκελ έχει μια συναισθηματική σχέση με το Ισραήλ και τον εβραϊκό λαό». Δήλωση που απέκτησε ιδιαίτερη σημειολογία, αφού δημοσιεύτηκε από τους New York Times 

 


Όσο ζείς μαθαίνεις λέει μια παροιμία... Και όσο ερευνάς σοβαρά ανακαλύπτεις ιουδαίους..
Η καγκελάριος της Γερμανίας δεν λέγοταν πάντοτε Μέρκελ..
Αυτό είναι το όνομα που απέκτησε απο το γάμο της..

Το πραγματικό της όνομα είναι Κάσνερ (Kasner), όνομα που το είχε και ο παππούς της ονόματι Ludwig Kasner, που όμως.. δεν ήταν το πραγματικό του!
Ναι καλά διαβάσατε.. Ο παππούς της Μέρκελ, απο την μεριά του πατέρας της, λεγόταν Ludwig Kazmierczak.
Μιλάμε δηλαδή για δύο αλλαγές ονομάτων στο παρελθόν της Μέρκελ!
Το συγκλονιστικότερο όλων είναι οτι το "kazmierczak" προέρχεται από το "Kazimierz" που είναι μια μεγάλη εβραϊκή πόλη στην Πολωνία... Μια πόλη δηλαδή που ήταν γνωστή για το γεγονός οτι την κατοικούσαν Εβραίοι στην πλειοψηφία τους..
Όλα αυτά σύμφωνα με την Εβραϊκή Γενεαλογική Κοινότητα του Michigan! Δηλαδή η πληροφορία για την προέλευση του ονόματος του παππού της Μέρκελ προέρχεται απο τους ίδιους τους Εβραίους που ασχολούνται με την προέλευση των ονομάτων τους και τα γενεαλογικά δένδρα!
Οπότε οι πιθανότητες η Μέρκελ να έχει περιούσιο αίμα είναι τεράστιες...
Ιδού σε φώτο και οι ανάλογες παραπομπές απο Wikipedia και Jewish Genealogical Society! 





Πηγή:http://katohika.gr

Λαθρομετανάστες σφάζουν και τρώνε κατοικίδια ζώα στη Ρόδο

 








Ένα από τα πολλά προβλήματα, τα οποία συνδέονται με την παρουσία των λαθρομεταναστών στην Χώρα μας είναι και αυτό της εξαφάνισης τόσο των αδέσποτων ζώων όσο και των οικόσιτων από τους δρόμους, λόγω της προτιμήσεώς τους ως… έδεσμα από τους πειναλέους παράνομους.


 
Η πιο πρόσφατη καταγγελία έρχεται από το νησί της Ρόδου, όπου το τελευταίο χρονικό διάστημα υπάρχει μαζική εξαφάνιση κατοικίδιων ζώων, με αξιόπιστες καταγγελίες για  επιτόπια αυτοσχέδια «χασάπικα», στα οποία αλλοδαποί  σφάζουν σκυλιά, γάτες ακόμα και παγόνια από το πάρκο Ροδίνι και μετέπειτα τα ψήνουν ή τα βράζουν σε μεγάλες κατσαρόλες! Παρά τις καταγγελίες, οι δημοτικές και αστυνομικές αρχές αδιαφορούν προκλητικά με τραγικό αποτέλεσμα οι ασιάτες λαθρομετανάστες, που έχουν κατακλύσει το νησί, να καραδοκούν πίσω από τις μάντρες των σπιτιών αρπάζοντας όποιο άτυχο ζώο ή πτηνό βρουν μπροστά τους και να το οδηγήσουν στην σφαγή.



Αυτά συμβαίνουν στην περιοχή Σορωνή της Ρόδου, ενώ εκτός από τα οικόσιτα ζώα έχουν εξαφανιστεί από την περιοχή και πολλά αδέσποτα. Σε ότι αφορά το πάρκο Ροδίνι, το οποίο αποτελεί ένα πολύ όμορφο μέρος κατά μήκος του δρόμου για την Λίνδο, εκεί στεγάζεται ένας μικρός ζωολογικός κήπος, όπου ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει τα ελάφια της Ρόδου. Οι καταγγελίες αναφέρουν ότι μέσα στο πάρκο λιγοστεύουν τα παγώνια, καθώς και τα μεγάλα ψάρια που αναπτύσσονται στις μικρές λιμνούλες.  


Αναρωτιόμαστε, όλοι αυτοί οι υπερευαίσθητοι, δήθεν οικολόγοι, δήθεν περιβαντολλογιστές, δήθεν γενικώς, γιατί κάνουν την πάπια… επί του προκειμένου; Που πήγε το ενδιαφέρον τους για τα ζώα; Γιατί δεν καταγγέλουν την απάνθρωπη αυτή τακτική των λαθρομεταναστών; ΄Ισως  γιατί το ενδιαφέρον τους για τους αλλοδαπούς είναι μεγαλύτερο  (και πιο αληθινό…) από τα άμοιρα και ανυπεράσπιστα ζώα. Υποκριτές, οι οποίοι κάτω από την μάσκα του οικολόγου και την επιλεκτική τους ευαισθησία  κρύβουν έναν συνειδητοποιημένο και επικίνδυνο ανθέλληνα. Για αυτό άλλωστε είναι τόσο ένοχοι όσο και οι προστατευόμενοι τους δολοφόνοι των ζώων.

Η πρώτη εντύπωση μετράει

Η πρώτη εντύπωση μετράει 





















Πηγή: fe-mail.gr

Προικίστε τα παιδιά με θετική σκέψη

Προικίστε τα παιδιά με θετική σκέψη 











Επιτυχημένος γάμος: 8 μυστικά για να είστε ευτυχισμένοι!

Επιτυχημένος γάμος: 8 μυστικά για να είστε ευτυχισμένοι! 


Δυστυχώς πολλοί γάμοι καταλήγουν σε διαζύγια. Τι μπορείς να κάνεις όμως ώστε ο δικός σου γάμος να είναι ευτυχισμένος και να κρατήσει; Ποια είναι τα μυστικά επιτυχίας μιας μακροχρόνιας δέσμευσης; Η ψυχολόγος Κρίστη Μηλιόρδου σου δίνει τις απαραίτητες συμβουλές...  


Ο γάμος πολλές φορές αποτελεί μία αρκετά απαιτητική υπόθεση ανεξάρτητα με το πόση αγάπη υπάρχει ανάμεσα στο ζευγάρι ή πόσο δυνατός είναι ο έρωτας μεταξύ τους. Στην εποχή μας η καθημερινότητα είναι πιεστική και οι πιθανότητες να επηρεάσει το ζευγάρι αρνητικά δεν είναι λίγες. Ένας επιτυχημένος γάμος χρειάζεται οπωσδήποτε αγάπη, ωστόσο απαιτεί και κοινή συστηματική προσπάθεια ώστε να μείνει ζωντανή η «σπίθα» που ένωσε τους δύο συντρόφους.
Οι σχέσεις και πιο συγκεκριμένα ο γάμος μπορούν να μείνουν αναλλοίωτα και άφθαρτα στο πέρασμα του χρόνου με λίγη καλή διάθεση και προσπάθεια. 

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ...

1. Ένα από τα «μυστικά» ενός επιτυχημένου γάμου είναι η καθημερινή αμοιβαία προσπάθεια να μην αφήνετε ασήμαντα πράγματα να μπαίνουν ανάμεσά σας και να προκαλούν συγκρούσεις. Το ποιος θα βγάλει τα σκουπίδια ή θα πλύνει το αυτοκίνητο αν και φαντάζει αδύνατο μπορεί να οδηγήσει σε στιγμιαία σύγκρουση και τα επιχειρήματά σας να απειλήσουν ακόμη και το σεβασμό στο πρόσωπο του συντρόφου σας. 

2. Εξίσου σημαντικό είναι να λαμβάνετε από κοινού όλες τις σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή σας. Θέλετε να κάνετε μια νέα σημαντική αγορά, να στείλετε τα παιδιά σε διαφορετικό σχολείο, να κάνετε μία ριψοκίνδυνη στροφή στην καριέρα σας; Αφού συζητήσετε μεταξύ σας επιλέξτε μαζί τι θα κάνετε με τα ζητήματα που σας απασχολούν έτσι ώστε να μη νιώσει κανείς από τους δυο ότι κυριαρχείται ή ότι η γνώμη του έχει μικρότερη βαρύτητα. 

3. Όπως είναι φυσικό, σε κάθε γάμο υπάρχουν και θέματα στα οποία ποτέ δεν θα συμφωνήσετε, αφού δεν παύετε να είστε δύο διαφορετικές προσωπικότητες. Σ' αυτές τις περιπτώσεις αρκεστείτε στο να συμφωνήσετε ότι διαφωνείτε και να προχωρήσετε παρακάτω αποδεχόμενοι το γεγονός ότι θα υπάρξουν φορές που αυτό το βήμα θα κριθεί απαραίτητο. 

4. Μην αμελήσετε επίσης να διαθέσετε αρκετό χρόνο ο ένας στον άλλον. Ο χρόνος αυτός είναι ωφέλιμο να είναι ποιοτικός. Μια μέρα οι δυο σας μακριά από τη ρουτίνα και τους περισπασμούς μπορεί να κρατήσει ζωντανή τη φλόγα της αγάπης στη σχέση σας και να σας θυμίσει τον πρώτο καιρό της γνωριμίας και τα πρώτα σκιρτήματα που αισθανθήκατε. 

5. Καθοριστικό στη διατήρηση της σχέσης σας είναι να δεχτείτε να παραιτηθείτε και να παραδεχτείτε πως κάνετε λάθος. Μερικές φορές θα χρειαστεί να αφήσετε τον εγωισμό σας στην άκρη και να συνειδητοποιήσετε ότι αυτό που λέει ο σύντροφός σας είναι πράγματι το σωστό. Αν είστε και οι δύο πρόθυμοι γι' αυτό τότε θα ξεφύγετε εύκολα από μια δύσκολη κατάσταση. 

6. Επιπρόσθετα, μην προσπαθήσετε να αλλάξετε το σύντροφό σας. Είναι αυτός που είναι και η συνεχής προσπάθεια να αλλάξει θα τον κάνει να αισθανθεί ανεπιθύμητος. Αποδεχτείτε τις πιθανές αδυναμίες του και εκτιμήστε τις διαφορές μεταξύ σας ή ακόμη καλύτερα κάντε εσείς την αλλαγή. 

7. Βασικό συστατικό ενός επιτυχημένου γάμου είναι και η επικοινωνία. Αυτό προϋποθέτει να λύνετε τις διαφωνίες σας με συζήτηση κι όχι με φωνές ή καυγάδες. Με σεβασμό μπορείτε να συνεννοηθείτε καλύτερα. Διατηρείστε την οικειότητα ως μέρος του γάμου σας ενθυμούμενοι ότι το πρόσωπο που έχετε δίπλα σας είναι αυτό με το οποίο θέλετε να μοιραστείτε τη ζωή σας, το οποίο σημαίνει να αφήσετε τις αναστολές και να αισθανθείτε πιο κοντά ο ένας στον άλλον. 

8. Μη θεωρήσετε ποτέ το σύντροφό σας δεδομένο. Μη σταματήσετε να γεννάτε ιδέες που θα αναβιώνουν τη σχέση σας. Κάντε γι' αυτόν ό,τι θα κάνατε για να τον κερδίσετε, εκπλήξεις, δώρα ή κάτι που ξέρετε ότι τον ευχαριστεί. 

Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν πολλά στοιχεία που μπορούν να κάνουν το γάμο σας ευτυχισμένο. Όσα περισσότερα πράγματα κάνετε ο ένας για τον άλλον τόσο πιο ευχάριστη θα είναι η κοινή σας ζωή.

Συζυγική απιστία

Συζυγική απιστία 







Στο 95% των περιπτώσεων η αιτία είναι η προβληματική σχέση του ζευγαριού. Είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου ο σύντροφος αναζητά άλλο ερωτικό παρτενέρ μόνο για λόγους ευχαρίστησης και χωρίς να το σκεφτεί ιδιαίτερα. Υπάρχει και η ανάγκη της επιβεβαίωσης και της ανάγκης του ατόμου να γίνει επιθυμητό στο αντίθετο φύλο. Άλλες φορές η περιέργεια για το άγνωστο και ο «απαγορευμένος καρπός» μπορούν να οδηγήσουν στην απιστία. Άλλοι παράγοντες είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση, η ανασφάλεια, αλλά και ο κοινωνικός περίγυρος που συγχωρεί την απιστία. Τα παραπάνω όμως ανήκουν στο 5% των περιπτώσεων.

Στις περισσότερες περιπτώσεις η ανακάλυψη της είναι τυχαία ή ο απατημένος σύζυγος έχει κάποιες υποψίες οι οποίες επιβεβαιώνονται μετά από λίγο. Ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις όπου ο «θύτης» ομολογεί το ένοχο μυστικό. Φυσικά αυτό σημαίνει και το «τέλος» της σχέσης. Το «αν» θα πρέπει να αποκαλύπτεται η απιστία παραμένει ένα ερώτημα που έχει σχέση κυρίως με το γάμο όπου η διάλυσή του είναι σχετικά δύσκολη υπόθεση, αλλά και την αντίδραση του απατημένου. Το ζευγάρι θα πρέπει να έχει κτίσει μια βαθιά σχέση ειλικρίνειας και ωριμότητας για να αντέξει μια τέτοια αποκάλυψη. Μπορεί με την κίνηση αυτή να «απενοχοποιείται» αυτόν που απάτησε, από την άλλη μεριά όμως γεμίζει ενοχές και αισθήματα απόρριψης και θυμού αυτόν που απατήθηκε. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται δουλειά για να ξεπεραστεί μια τέτοια αποκάλυψη!

Το δίχως άλλο αυτοί που τραυματίζονται περισσότερο είναι οι απατημένοι οι οποίοι έδειχναν εμπιστοσύνη στο «έτερον ήμισυ». Στο πρώτο στάδιο ο θυμός και η οδύνη τους είναι τόσο μεγάλη που στην αρχή πιστεύουν ότι θα κρατήσει για πάντα ενώ μπορεί να πέσουν και σε κατάθλιψη. Στο δεύτερο στάδιο η μεγάλη συναισθηματική φόρτιση υποχωρεί και μπαίνει το «γιατί». Αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για τη διατήρηση της σχέσης ή του γάμου μπορεί να υπάρξει και τρίτο στάδιο όπου με πολλή δουλειά θα υπάρξει αποκατάσταση της εμπιστοσύνης.


Παρά τη σοβαρότητα του προβλήματος είναι αρκετοί αυτοί που διατηρούν το γάμο τους ενώ μερικοί πιστεύουν ότι μετά από μια τέτοια άσχημη κατάσταση η σχέση του ζευγαριού μπορεί να γίνει πιο ειλικρινής. Η στατιστική δείχνει ότι τα ζευγάρια που καταφεύγουν σε έναν ειδικό μετά από την απιστία έχουν περισσότερες πιθανότητες να σώσουν το γάμο τους. Για να αποκατασταθεί πλήρως όμως η πληγωμένη σχέση θα πρέπει και οι δύο να το θέλουν και θα πρέπει να προσπαθήσουν σκληρά και επίμονα. Στις περιπτώσεις που υπάρχει από κοινού θέληση η αποκατάσταση της σχέσης χρειάζεται τουλάχιστον δύο χρόνια. Ο διάλογος, η κατανόηση, η αφοσίωση και οι κοινοί στόχοι είναι οι κάποιοι σοβαροί λόγοι για να παραμείνει ο γάμος ζωντανός. Τα παιδιά, αν υπάρχουν, μπορούν επίσης να βοηθήσουν καταλυτικά αν δεν έχει ήδη επέλθει μεγάλη ψυχική απομάκρυνση.
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters