Nail's Love By Ms

Ασφαλής χρήση του διαδικτύου και του κινητού από τα παιδιά


Η πλειονότητα των γονιών στην χώρα μας αναγνωρίζει ότι είναι απαραίτητη η εξοικείωση των παιδιών τους με τους υπολογιστές και το διαδίκτυο τόσο για εκπαιδευτικούς όσο και για κοινωνικούς σκοπούς ενώ ολοένα και περισσότεροι γονείς επιτρέπουν στα παιδιά τους τη χρήση κινητού τηλεφώνου.

Εξάλλου την αυξημένη χρήση του Internet και του κινητού από νέους επιβεβαιώνει έρευνα που πραγματοποίησε σε πανελλαδικό επίπεδο η Μη Κυβερνητική Οργάνωση ΝΕΟΙ το 2010 σε παιδιά άνω των 13 ετών:
  • το 87% των παιδιών μπαίνουν κάθε μέρα στο διαδίκτυο ενώ πρώτο σε συχνότητα μέσο επικοινωνίας με φίλους είναι το κινητό, δεύτερο το msn, τρίτο το e-mail, τέταρτο το SMS
  • το 56% μπαίνει στο διαδίκτυο από το σπίτι μόνο και οι υπόλοιποι και από αλλού (κινητό, Internet καφέ, σχολείο)
  • στο 36% των περιπτώσεων ο υπολογιστής βρίσκεται στο δωμάτιο του παιδιού ενώ στο 43% βρίσκεται στο σαλόνι 
  • το 34% συνάντησε από κοντά άτομο που γνώρισε στο διαδίκτυο 
Αντίστοιχα είναι και τα συμπεράσματα ποιοτικής έρευνας που διεξήγε η εταιρεία Mindsearch, σύμφωνα με την οποία το Internet και το κινητό τηλέφωνο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των παιδιών.

Παρουσιάζοντας την έρευνα, η εκπρόσωπος της Mindsearch, Αγνή Μαριακάκη ανέφερε: «Για ένα μέσο παιδί η πρόσβαση στο διαδίκτυο σημαίνει «έχω ζωή» ενώ «έχω κινητό» σημαίνει «είμαι κι εγώ άνθρωπος». Η εξοικείωση των παιδιών με τις νέες τεχνολογίες είναι τέτοια που μπορούμε να μιλήσουμε για «ψηφιακό χάσμα γενεών».

Ανάλογα με την ηλικία τα παιδιά διανύουν 3 στάδια μετάβασης σχετικά με τη χρήση των νέων μέσων. Ξεκινούν από τη χρηστικότητα, περνούν στη συνδεσιμότητα και το παιχνίδι για να καταλήξουν στη σύνθετη αυτό-έκφραση.

Η έρευνα διακρίνει 4 τύπους παιδιών:
  • επιδεικτικά
  • συμμετοχικά
  • γκατζετάκηδες
  • αργοπορημένα
καθώς και 4 τύπους γονιών:
  • συμμετοχικοί
  • προσεκτικοί
  • αδιάφοροι
  • ελεγκτικοί
με βάση τη σχέση που έχουν με τεχνολογία.

Σύμφωνα με την κ.Μαριακάκη, καθώς τα παιδιά διαφέρουν ως προς τον τρόπο που αντιλαμβάνονται και χρησιμοποιούν την τεχνολογία, η καθοδήγηση των γονιών πρέπει να είναι διαφορετική για κάθε τύπο παιδιού ώστε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Την ψυχοκοινωνική διάσταση της χρήσης των νέων τεχνολογιών για τα παιδιά και τους εφήβους παρουσίασε στην ομιλία του ο καθηγητής Παιδοψυχιατρικής Ιωάννης Τσιάντης: «Το κινητό αποτελεί σύμβολο ενηλικίωσης για τα παιδιά. Αποτελεί το πρώτο ενήλικο τεχνολογικό αντικείμενο που έχουν στην κατοχή και χρήση τους. Με αυτή την έννοια η συσκευή του κινητού στο χέρι ενός παιδιού εντάσσεται στην ανάγκη του για την δημιουργία μίας δικής του ιδιαίτερης ταυτότητας ιδιαίτερα στην εφηβεία. Ακόμη, το κινητό είναι ένα μέσο αυτονομίας για το παιδί. Εδώ παρατηρείται το εξής παράδοξο: ενώ οι γονείς θεωρούν ότι με το κινητό τηλέφωνο μπορούν να ελέγχουν τα παιδιά τους, αντίθετα οι έφηβοι πιστεύουν ότι το κινητό τους βοηθά να αισθανθούν ελεύθεροι και να απομακρυνθούν από τον έλεγχο των γονιών τους».

Ωστόσο, όπως ανέφερε ο κ. Τσιάντης η υπερβολική χρήση του κινητού τηλεφώνου από παιδιά και εφήβους, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις όταν οι γονείς δεν είναι σε θέση να επιβλέπουν και να γνωρίζουν το πώς επικοινωνεί το παιδί τους, ώστε να το συμβουλεύουν ανάλογα και όταν οι γονείς δε συζητούν με τα παιδιά τους για τις επαφές και δραστηριότητες που έχουν μέσω τηλεφώνου και έτσι χάνουν την ευκαιρία να μοιραστούν μαζί τους συναισθήματα και ενδιαφέροντα.

Αντίστοιχα, μιλώντας για τη σχέση των παιδιών με το διαδίκτυο, ο κ.Τσιάντης δήλωσε: «Σήμερα τα παιδιά έρχονται από μικρά σε επαφή με το διαδίκτυο, και η επίδρασή του είναι καταλυτική στη σχέση τους με τη μάθηση, την πληροφορία, την ψυχαγωγία και την επικοινωνία. Τα οφέλη από το διαδίκτυο είναι πολλά:
  • Το διαδίκτυο είναι ένας «επιταχυντής» γνώσης. Το παιδί και ο έφηβος βρίσκονται μπροστά από μια απέραντη πηγή πληροφοριών και γνώσεων, στις οποίες η πρόσβαση είναι εύκολη και απλή.
  • Το διαδίκτυο μαθαίνει στο παιδί να ερευνά, να αξιολογεί πληροφορίες, να κατευθύνεται σε ένα στόχο. Η υπερ-πληθώρα πληροφόρησης μαθαίνει στο παιδί να ιεραρχεί, να αξιολογεί, να εντοπίζει αυτό που του είναι χρήσιμο και ενδιαφέρον  
  • Το διαδίκτυο προσφέρει στο παιδί τη δυνατότητα να αυτενεργεί, να έχει τη δική του παρουσία και ταυτότητα, με τους όρους που καθορίζει αυτό. 
  • Το διαδίκτυο είναι ένα ψυχαγωγικό μέσο και δημοφιλέστατο μέσο επικοινωνίας»
Τόνισε παράλληλα ότι και το διαδίκτυο, όπως και κάθε σύγχρονη τεχνολογία, μπορεί να έχει αρνητική επιρροή, αν δεν έχει σωστή χρήση. Έτσι οι γονείς πρέπει να επαγρυπνούν και να εκπαιδεύουν ορθά τα παιδιά τους ώστε η πλοήγηση στο διαδίκτυο να γίνεται με ασφάλεια τόσο ως προς το περιεχόμενο στο οποίο έχουν πρόσβαση όσο και σε σχέση με τα προσωπικά τους δεδομένα, τους ανθρώπους που γνωρίζουν διαδικτυακά, τις διαδικτυακές απάτες, κ.λπ.

Σύμφωνα με τον κ.Τσιάντη, οι γονείς πρέπει να δώσουν ιδιαίτερο βάρος σε πιθανές ψυχολογικές επιπτώσεις από την υπερβολική χρήση του διαδικτύου που μπορεί να βλάψει τις κοινωνικές ικανότητες και την διαπροσωπική επικοινωνία ενός παιδιού, τον εθισμό στα διαδικτυακά παιχνίδια αλλά και τον διαδικτυακό εκφοβισμό, αυτό που παλιά γινόταν μόνο στην αυλή του σχολείου, σήμερα μεταφέρεται και στο κινητό και στο διαδίκτυο, δηλαδή οι απειλές, η κακοποίηση και ο εκφοβισμός από τον «καπετάν φασαρία» του σχολείου, προς παιδιά με ηπιότερη προσωπικότητα.

«Η γνώση των γονέων για την ορθή και ασφαλή χρήση των νέων τεχνολογιών και η καθημερινή ενασχόληση με τα παιδιά τους, είναι κρίσιμα προκειμένου τα παιδιά να αξιοποιούν με ασφάλεια τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας και να επωφελούνται από όσα τους προσφέρει» δήλωσε ο κ.Ιωάννης Τσιάντης.

Η εκστρατεία «Kids@Safety, Internet, Κινητό & Παιδί» έχει ως στόχο την ουσιαστική και εποικοδομητική πληροφόρηση των Ελλήνων γονιών για τις νέες τεχνολογίες και υλοποιείται από την WIND Ελλάς στο πλαίσιο της στρατηγικής κοινωνικής ευθύνης «Στην Πράξη».

Η εκστρατεία έχει την επιστημονική επίβλεψη του Ιωάννη Τσιάντη (MD, DPM, FRC Phych.) που είναι και επιστημονικά υπεύθυνος της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. (Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου).

Η WIND, μέσα από εξειδικευμένο έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό καθώς και μια σειρά συντονισμένων ενεργειών και δράσεων καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, θα αναδείξει τον σημαντικό ψυχοκοινωνικό ρόλο που έχουν σήμερα το διαδίκτυο και το κινητό στη ζωή των παιδιών ενώ ταυτόχρονα προτείνει στους γονείς τρόπους εκπαίδευσης και καθοδήγησης των παιδιών ώστε να χρησιμοποιούν υπεύθυνα και με ασφάλεια τις νέες τεχνολογίες.

Ο Διευθυντής Εταιρικών σχέσεων της WIND Ελλάς, Γιώργος Τσαπρούνης παρουσιάζοντας την ενημερωτική εκστρατεία kids@safety δήλωσε: «Οι γονείς είναι αυτοί που αποφασίζουν αν και σε ποιο βαθμό το παιδί επιτρέπεται να κάνει χρήση του Internet ή του κινητού τηλεφώνου. Από την πλευρά της, η WIND αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη χρήση των νέων τεχνολογιών από ολοένα και νεότερους ανθρώπους, προσφέρει στους γονείς εργαλεία όπως το λογισμικό γονικού ελέγχου για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο, το οποίο είναι διαθέσιμο δωρεάν με τα προϊόντα Double Play της εταιρείας μας, ενώ σε ότι αφορά το κινητό, υπάρχει η δυνατότητα φραγής συγκεκριμένων υπηρεσιών και αριθμοσειρών (όπως 901 ή χρεώσιμα 5ψήφια) καθώς και καθολική φραγή πλοήγησης στο Internet. Παράλληλα μέσω της εκστρατείας «Kids@Safety, Internet, Κινητό & Παιδί» η WIND παρέχει στους γονείς πληροφόρηση και επιστημονικές συμβουλές για τη συστηματική προστασία, εκπαίδευση και ενημέρωση των παιδιών και των εφήβων. Η σωστή χρήση του Internet και του κινητού είναι ευθύνη όλων μας».

Η ιστοσελίδα www.kidsatsafety.gr παρέχει αναλυτικές συμβουλές προς τους γονείς για την ορθή χρήση του κινητού και του Internet ανάλογα με την ηλικία των παιδιών, ειδήσεις και οπτικοακουστικό υλικό σε σχέση με την ορθή χρήση των νέων τεχνολογιών, έρευνες σχετικά με τη συμπεριφορά των παιδιών στο διαδίκτυο και τη χρήση του ενώ παραπέμπει και σε ιστοσελίδες ελληνικών και ευρωπαϊκών οργανισμών που ασχολούνται με την προστασία των παιδιών.
health.in.gr


Αντιγράφει το Google, η μηχανή αναζήτησης της Microsoft;


Bing εναντίον Google



  Σύμφωνα με το Google, όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2010 με... μια επέμβαση στα βλέφαρα, που περιγράφεται με τον όρο «tarsorrhaphy» ή εσφαλμένα torsorophy. Όταν κανείς έψαχνε για αυτή την μέθοδο στο Google χρησιμοποιώντας τον εσφαλμένο όρο, η μηχανή επέστρεψε μια πρόταση για την σωστή γραφή του και σχετικά αποτελέσματα με βάση την απόδοση που πρότεινε.

Την ίδια στιγμή, το Bing δεν επέστρεφε αποτελέσματα για τον εσφαλμένο όρο.

Αργότερα, το Bing άρχισε να εμφανίζει το πρώτο αποτέλεσμα που έφερνε νωρίτερα το Google, χωρίς όμως να εμφανίζει την προτεινόμενη διορθωμένη λέξη που ουδέποτε είχε εισαχθεί ως κριτήριο αναζήτησης. «Αυτό ήταν πολύ παράξενο», υποστηρίζει το Google: «Εάν ήξεραν την ορθογραφημένη εκδοχή του όρου θα επέστρεφαν περισσότερα σωστά αποτελέσματα».

Η παρατήρηση του φαινομένου επί μήνες μετά το γεγονός, συνεχίζει το Google, έδειξε ότι URL από τα αποτελέσματα του Google εμφανίζονταν στα αποτελέσματα του Bing με αυξημένη συχνότητα για κάθε μορφής αναζητήσεις: δημοφιλείς, σπάνιες, ασυνήθιστες ή με ορθογραφικά λάθη. Ακόμα και αποτελέσματα που το Google θα θεωρούσε σφάλμα των αλγορίθμων του, άρχισαν να εμφανίζονται στο Bing.

Τον Οκτώβριο, επανέρχεται δριμύτερη η αίσθηση ότι «κάτι συνέβαινε», γράφει στο επίσημο μπλογκ του Google o Amit Singhal, Google Fellow: παρατηρείται σημαντική αύξηση της συχνότητας με την οποία το πρώτο αποτέλεσμα του Google εμφανιζόταν στην κορυφή των αποτελεσμάτων του Bing, με πολλά διαφορετικά κριτήρια. Αυτή η στατιστική παρατήρηση, δεν μπορούσε να αγνοηθεί. 

Για να ελέγξει την υπόθεσή του το Google έπρεπε να διεξάγει κάποια «πειράματα» και να αποδείξει ότι η Microsoft πράγματι χρησιμοποιούσε τα αποτελέσματα του Google για να ταξινομεί τα αποτελέσματα του Bing...

Η παγίδα με τα μαρκαρισμένα χαρτονομίσματα


Η ομάδα του Google έστησε 100 «συνθετικά κριτήρια αναζήτησης» -κριτήρια που δεν θα περίμενε ποτέ κανείς να εισάγει ο χρήστης, όπως το [hiybbprgag]. Για μια και μόνο φορά, το Google θα συνέδεε το συνθετικό κριτήριο αναζήτησης με μια μοναδική (πραγματική) ιστοσελίδα, η οποία όμως δεν θα είχε καμία προφανή άλλη σχέση με το κριτήριο αναζήτησης. 

Αυτό σήμαινε ότι η σελίδα στην οποία παρέπεμπε το Google δεν περιείχε τον «εμφυτευμένο» στο ευρετήριό της όρο και δεν υπήρχαν παραπομπές στην σελίδα αυτή με αυτόν (άλλη ιστοσελίδα που να παραπέμπει με την λέξη αυτή στην εν λόγω ιστοσελίδα). 

Ως εκ τούτου, καμία μηχανή αναζήτησης δεν θα έπρεπε να απαντά ότι υπάρχει σχέση ανάμεσα στην ιστοσελίδα αυτή και τον όρο αναζήτησης (έτσι, το Google ήταν σαν να βάζει μαρκαρισμένα χαρτονομίσματα σε τράπεζα).

Οι παγίδες

Είκοσι μηχανικοί λογισμικού της Google εξοπλίστηκαν με laptop που έφεραν MS Windows με τον Internet Explorer 8 και το Bing Toolbar. Κατά την εγκατάσταση, επέλεξαν να συμμετέχουν ως χρήστες να συμμέχουν στην δημιουργία της λίστας με τα Suggested Sites του IE8 -μια λειτουργικότητα που προσμετρά τις επιλογές των χρηστών από διάφορα σάιτ στο WWW για να ανακατατάξει τα αποτελέσματα του Bing- καθώς και τις εκ προοιμίου επιλογές για το Bing Toolbar.

Στη συνέχεια, οι μηχανικοί του Google έκαναν αναζήτηση από το Google μέσω του IE8 με τα «συνθετικά» κριτήρια που είχε εμφυτεύσει στο ευρετήριό του το Google και επέλεγαν τις εσκεμμένα προτεινόμενες ιστοσελίδες που δεν είχαν καμία σχέση με το κριτήριο αναζήτησης, αν εξαιρέσει κανείς την παγίδα.

Αργότερα, τα αποτελέσματα για σειρά συνθετικών κριτηρίων εμφανίζονταν πράγματι στο Bing.

Όχι κάμερες σε παιδικές χαρές, έκρινε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων




Αθήνα
Το σχέδιο του δήμου Αθηναίων να εγκαταστήσει κάμερες στις παιδικές χαρές συνάντησε την άρνηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία έκρινε ότι προσβάλλεται η ιδιωτική ζωή και περιορίζεται το αίσθημα ελευθερίας των παιδιών.
Σε μια δεύτερη απόφασή της, η Αρχή έκρινε παράνομες και τις διαδικτυακές κάμερες συνεχούς ροής στα γραφεία των πολιτικών κομμάτων.
Δοκιμαστική λειτουργία
Ο δήμος Αθηναίων σκόπευε να εγκαταστήσει κάμερες χωρίς ήχο σε 147 παιδικές χαρές που λειτουργούν όλο το 24ωρο. Με την υπ αριθμ. 77/2009 απόφασή της, η Αρχή απέρριψε το σχέδιο, ωστόσο επέτρεψε τη δοκιμαστική λειτουργία  για ένα χρόνο καμερών σε σε δέκα παιδικές χαρές, μόνον κατά τις βραδινές ώρες και αφού προηγουμένως ο δήμος Αθηναίων φροντίσει για την περίφραξη, το κλείδωμα και τον φωτισμό τους.
Έπειτα από αυτή τη δοκιμαστική περίοδο ο δήμος Αθηναίων μπορεί να υποβάλει συγκριτική μελέτη, προκειμένου η Αρχή να εξετάσει το θέμα εκ νέου.
Η Αρχή επισημαίνει ότι η παρακολούθηση των παιδικών χαρών προσβάλει το δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής και απειλεί να περιορίσει την «ανάπτυξη της έννοιας της ελευθερίας, εάν πιστέψουν από μικρή ηλικία ότι είναι φυσιολογικό να παρακολουθούνται μέσω καμερών».

Προσθέτει, ακόμα, «το παιχνίδι αποτελεί ένα από τα βασικά μέσα ανάπτυξης της προσωπικότητας των παιδιών και η χρήση καμερών σε παιδικές χαρές πρέπει να αντιμετωπίζεται με επιφυλακτικότητα, καθώς δεν είναι εύκολο να αξιολογηθούν οι συνέπειες, που μια τέτοια επεξεργασία μπορεί να έχει για την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας των ανηλίκων».

Κατόπιν αυτών, η Αρχή έκρινε παράνομη τη λειτουργία των καμερών τις ώρες κατά τις οποίες οι παιδικές χαρές είναι ανοικτές και λειτουργούν.
Κάμερες στα κόμματα
Όσον αφορά τις κάμερες που μεταδίδουν εικόνα από τις εισόδους γραφείων πολιτικών κομμάτων, ο πρόεδρος της Αρχής Χρ. Γεραρής, τις απαγόρευσε με την προσωρινή διαταγή 3/2009.
Σε αυτή αναφέρει ότι «κατ αρχάς είναι νόμιμη η ενημέρωση του κοινού με τη μετάδοση εικόνας στο διαδίκτυο». Ωστόσο, η μετάδοση «δεν περιορίζεται στα πολιτικά πρόσωπα, που εισέρχονται και εξέρχονται από τα κεντρικά γραφεία των δύο κομμάτων, αλλά προσβάλλει προσωπικά δεδομένα ατόμων, που δεν είναι απολύτως αναγκαία για την επίτευξη του σκοπού της ενημέρωσης του κοινού».

«Ξήλωμα» καμερών έξω από δωμάτια ξενοδοχείου διέταξε η Αρχή Δεδομένων



Αθήνα
Ιδιοκτήτης παραλιακού ξενοδοχείου υποχρεώνεται να αφαιρέσει τις κάμερες που υπήρχαν έξω από τα δωμάτια των πελατών, ή έβλεπαν τους λουόμενους της πισίνας ή το δρόμο. Η παρακολούθηση σε αυτές τις περιπτώσεις κρίθηκε ότι θίγει υπέρμετρα την ιδιωτική ζωή και την προσωπικότητα των πελατών, εργαζομένων και τρίτων.

Στην απόφασή της, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα υπογραμμίζει, ως προς την κάμερα που ήταν τοποθετημένη εξωτερικά του ξενοδοχείου, ότι «η δυνατότητα λήψης εικόνας από την εξωτερική κάμερα, χώρων πέρα από την είσοδο και το πάρκινγκ του ξενοδοχείου, αντιβαίνει σε όσα προβλέπει το άρθρο 1 παράγραφος 2 Β της 1122/26.9. 2000 οδηγίας της Αρχής».

Ως προς τις κάμερες στο εσωτερικό του ξενοδοχείου η Αρχή έκρινε ότι η λήψη εικόνων των εισόδων των δωματίων στους διαδρόμους «θίγει υπέρμετρα την ιδιωτική ζωή και την προσωπικότητα των ατόμων, εργαζομένων, πελατών και τρίτων, με αποτέλεσμα να παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας».

Επίσης, ως προς τις κάμερες στην πισίνα η Αρχή έκρινε ότι ο «επιδιωκόμενος σκοπός, δηλαδή η προστασία των πελατών, μπορεί να επιτευχθεί με λιγότερο επαχθή μέσα, όπως με τη φυσική παρουσία υπαλλήλου με γνώσεις ναυαγοσωστικής για την περίπτωση της πισίνας». 

Κατά συνέπεια - συνεχίζει η Αρχή - οι επίμαχες κάμερες «δεν μπορούν να θεωρηθούν ως απολύτως απαραίτητες για την επίτευξη του σκοπού επεξεργασίας των δεδομένων του κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης».

Πέθανε ο διάσημος κιθαρίστας Γκάρι Μουρ


Πέθανε ο διάσημος κιθαρίστας Γκάρι Μουρ


Ο Γκάρι Μουρ θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους κιθαρίστες όλων των εποχών
Ο Γκάρι Μουρ θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους κιθαρίστες όλων των εποχών   
  • 7
Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
Ο διάσημος ροκ κιθαρίστας Γκαρι Μουρ πέθανε, σε ηλικία 59 ετών, την Κυριακή.

Όπως μετέδωσε το BBC, η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον μάνατζερ του συγκροτήματος Thin Lizzy, με το οποίο ξεκίνησε την καριέρα του στη δεκαετία του '60 ο Ιρλανδός μουσικός.

Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, ο Γκαρι Μουρ πέθανε στον ύπνο του στην Ισπανία, όπου βρισκόταν για διακοπές.

Ο Γκαρι Μουρ, γεννημένος στις 4 Απριλίου 1952 στο Μπέλφαστ, ξεκίνησε την καριέρα του τη δεκαετία του '60 με το συγκρότημα Thin Lizzy, συνέχισε κάνοντας άλλες σημαντικές συνεργασίες, για να καταλήξει σε σόλο καριέρα, με μεγάλες επιτυχίες.

Η σόλο καριέρα του ξεκίνησε με το άλμπουμ Grinding Stone που κυκλοφόρησε το 1973, ενώ ως μια από τις σημαντικότερες στιγμές του έχει καταγραφεί το Still Got the Blues του 1990. Συνολικά κυκλοφόρησε 20 άλμπουμ.

Τα σόλο στην κιθάρα ήταν το σήμα κατατεθέν του Γκάρι Μουρ και δικαίως θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους κιθαρίστες όλων των εποχών.

Εισβολή χάκερ σε ευαίσθητο σύστημα της Nasdaq


Νέα Υόρκη
Άγνωστοι εισέβαλαν σε υπηρεσία που διαχειρίζεται εμπιστευτικές επικοινωνίες μεταξύ μεγάλων εταιρειών, παραδέχτηκε ο όμιλος Nasdaq OMX, διαχειριστής της ομώνυμης αμερικανικής χρηματαγοράς και άλλων χρηματιστηρίων στην Ευρώπη. Διαβεβαίωσε πάντως ότι δεν υπήρξε υποκλοπή, ούτε επηρεάστηκαν οι αγορές.

Η ανακοίνωση της εταιρείας ήρθε λίγες ημέρες μετά την αποκάλυψηκυβερνοεπιθέσεων που έπληξαν το Χρηματιστήριο του Λονδίνου (LSE) αλλά και την ευρωπαϊκή αγορά ρύπων.

Ήλθε επίσης σχεδόν ταυτόχρονα με τις δηλώσεις του Βρετανού υπουργού Εξωτερικών, ο οποίος μίλησε για ηλεκτρονικές επιθέσεις εναντίον της κυβέρνησής του από το οργανωμένο κυβερνοέγκλημα και ξένες μυστικές υπηρεσίες.

Χάκινγκ στη Nasdaq


Οι χάκερ που επιτέθηκαν στην Nasdaq κατάφεραν να παραβιάσουν την υπηρεσία Directors Desk, μέσω της οποίας τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων 300 μεγάλων εταιρειών ανταλλάσσουν έγγραφα και πραγματοποιούν τηλεδιασκέψεις.

Η εταιρεία παραδέχτηκε την εισβολή, τόνισε όμως ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις υποκλοπής.

Δεδομένου ότι οι χρήστες της υπηρεσίες έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες στα ανώτατα επίπεδα κάθε εταιρείας, οι επικοινωνίες τους θα μπορούσαν δυνητικά να είναι πολύτιμες.

Όπως ανακοίνωσε η Nasdaq, το υπουργείο Δικαιοσύνης τής είχε ζητήσει να μην αποκαλύψει την εισβολή μέχρι τουλάχιστον τις 14 Φεβρουαρίου, καθώς εκκρεμούν έρευνες από το FBI και τη Μυστική Υπηρεσία. Το θέμα όμως αποκαλύφθηκε σε ρεπορτάζ της Wall Street Journal, οπότε η εταιρεία αποφάσισε να εκδώσει ανακοίνωση και να ενημερώσει τους πελάτες της.

Σύμφωνα με ομοσπονδιακό αξιωματούχο που μίλησε ανώνυμα στο Associated Press, οι χάκερ παραβίαζαν επανειλημμένα το σύστημα για πάνω από έναν χρόνο. Το κίνητρό τους παραμένει άγνωστο, είπε.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι αρχές κλήθηκαν λόγω «ύποπτων αρχείων» που εντοπίστηκαν στη διάρκεια σάρωσης ασφάλειας σε διακομιστές. Οι αρχές κλήθηκαν να συνδράμουν αλλά δεν εντόπισαν ενδείξεις για υποκλοπή.

Σύμφωνα με τον Ριτς Μόγκουλ, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας ερευνών ασφάλειας Securosis, οι υπηρεσίες σαν το Directors Deck, που λειτουργούν μέσω Διαδικτύου, αποτελούν βασικό στόχο για τους χάκερ, και σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν χρησιμοποιηθεί ως κερκόπορτα για την εισβολή σε συστήματα που δεν συνδέονται απευθείας στο Διαδίκτυο.

Κυβερνοκατασκοπία κατά του Λονδίνου
Σε μια παράλληλη εξέλιξη, ο Βρετανός υπουργός Εξωτερικών Ουίλιαμ Χέιγκ παραδέχτηκε ότι η κυβέρνησή του βρίσκεται συνεχώς στο στόχαστρο.

Όπως είπε σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο Μόναχο, υπολογιστές  της κυβέρνησης είχαν μολυνθεί από τον ιό Zeus, ο οποίος είχε χρησιμοποιηθεί νωρίτερα για υποκλοπή τραπεζικών δεδομένων.

Οι υπολογιστές μολύνθηκαν όταν οι χρήστες άνοιξαν μολυσμένο σύνδεσμο σε email που υποτίθεται ότι προερχόταν από τον Λευκό Οίκο, ανέφερε ο Χέιγκ σύμφωνα με το BBC.

Ο υπουργός αναφέρθηκε επίσης σε email που έλαβαν πρόσφατα τρεις δικοί του υπάλληλοι, με δήθεν αποστολέα κάποιον άλλο συνάδελφο από το υπουργείο Εξωτερικών. Στη πραγματικότητα τα μηνύματα είχαν σταλεί από τις «μυστικές υπηρεσίες εχθρικού κράτους», και περιείχαν κακόβουλο κώδικα, σχεδιασμένο να καταλάβει τον έλεγχο των υπολογιστών.

Ο Χέιγκ μίλησε ακόμα για ανάλογα περιστατικά σε εργολάβους του υπουργείου Άμυνας, οι οποίοι έλαβαν μολυσμένα email με δήθεν αποστολέα άλλες εταιρείες αμυντικών συστημάτων.

«Με αυτού του είδους τις απειλές ερχόμαστε πλέον αντιμέτωποι κάθε μέρα» προειδοποίησε.

πηγη:in.gr

10.000 πλαστά ευρώ και συμμορία με τρία κλεμμένα αμάξια πιάστηκε στην Κομοτηνή.



e01d83f3bf5f4d3e.jpg
Τηλεοράσεις, λάπ τοπ, κινητά τηλέφωνα, εργαλεία, χρυσαφικά και ότι άλλο βάζει ο νους του ανθρώπου υπήρχαν κρυμμένα σε άλλους χώρους.
Σε μια σπείρα ατόμων από την Κομοτηνή με δραστηριότητα σε κλοπές και διαρρήξεις έπεσε η αστυνομία ερευνώντας εξονυχιστικά μετά την έξαρση που παρατηρήθηκε υπόπτους κι αυτοκίνητα. Έτσι εντόπισε σύμφωνα με πληροφορίες 10.000 πλαστά χαρτονομίσματα των 100 και 50 ευρώ αρίστης κατάστασης σε σπίτι στην περιοχή της Νέας Μοσυνούπολης Κομοτηνής, ενώ συνέλαβε τον κάτοχό τους, ο οποίος ενέχεται σε σωρεία κι άλλων κλοπών από κοινού με άλλα άτομα και Αλβανούς.

ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Επίσης η έρευνα της αστυνομίας οδήγησε στον εντοπισμό τριών κλεμμένων αυτοκινήτων μαζί με πλήθος από άλλα κλεμμένα είδη που μεταφέρθηκαν στην ασφάλεια όπου καταγράφονται και θα ειδοποιηθούν οι παθόντες για να τα αναγνωρίσουν. Η κίνηση των αστυνομικών αρχών ήταν κίνηση ματ για την σπείρα που δρούσε μεθοδικά και με άριστο επαγγελματισμό.

Τηλεοράσεις, λάπ τοπ, κινητά τηλέφωνα, εργαλεία, χρυσαφικά και ότι άλλο βάζει ο νους του ανθρώπου υπήρχαν κρυμμένα σε άλλους χώρους, ενώ οι κλοπές είχαν καταγγελθεί και η έξαρση των διαρρήξεων σε καθημερινή βάση είχε δημιουργήσει ένα κλίμα έντονης ανησυχίας σε όλη την Ροδόπη. Σύμφωνα με πληροφορίες δύο άτομα συνελήφθησαν στα όρια του αυτοφώρου και άλλα άτομα επίσης ενέχονται στην ιστορία αυτή, ενώ η έρευνα συνεχίζεται.

Από την αστυνομία επισήμως δεν έχει εκδοθεί δελτίο Τύπου μέχρι να ολοκληρωθεί η καταγραφή και να στοιχειοθετηθούν τα κατηγορητήρια για να παραπεμφθούν οι συλληφθέντες στις εισαγγελικές κι ανακριτικές αρχές για τα περεταίρω.

Οι 10 εντολές της Coco Chanel


Ακολουθήστε τις διαχρονικές συμβουλές της

Όλες μας έχουμε συνδυάσει το όνομά της με τον ορισμό του «chic». Αν και έχει φύγει από την ζωή εδώ και 40 χρόνια, οι φιλοσοφία της Coco Chanel για την μόδα και την ζωή γενικότερα, παραμένουν αναλλοίωτες αξίες. Η ομολογουμένως «αρχαιοελληνική» άποψή της ότι «η ομορφιά κρύβεται μέσα στην απλότητα», κάνουν την Coco Chanel, την διαχρονικότερη και ίσως την πιο αγαπημένη σχεδιάστρια μόδας όλων των εποχών.

Ας δούμε λοιπόν 10 συμβουλές που η Σανέλ έδωσε σε εμάς τις γυναίκες:

1. Η πολυτέλεια πρέπει να ισοδυναμεί με την άνεση, αλλιώς δεν είναι πολυτέλεια

Τόσο τα πρωινά όσο και τα βραδινά σύνολα, που η Chanel σχεδίασε ποτέ, ήταν φτιαγμένα με την λογική η κίνηση του σώματος να μην εμποδίζεται από το ρούχο ή το αξεσουάρ. Τακούνια με μέτριο ύψος, χαλαρά αμάνικα top μέσα από τα σακάκια, τσάντες με φαρδύ λουρί για τον ώμο είναι μερικές μόνο από τις πρωτοποριακές, για την εποχή τους, παρεμβάσεις της Chanel με βασικό κριτήριο να παρέχει στην γυναίκα άνεση. Η αγαπημένη μας Coco ποτέ δεν έκανε «μόδα για τη μόδα» ούτε ενδιαφέρθηκε να εντυπωσιάσει, παρόλο που τα κατάφερε τελικά μια χαρά!

2. Τα παντελόνια ελευθερώνουν την γυναίκα
H Coco Chanel ήταν η πρώτη σχεδιάστρια που λάνσαρε αλλά και φόρεσε παντελόνια, σε μια εποχή που η μοναδική εναλλακτική των γυναικών ήταν οι κορσέδες και οι μακριές φούστες. Το θάρρος της Chanel να λανσάρει γυναικεία παντελόνια κατακρίθηκε έντονα, σύντομα όμως όλες οι γυναίκες υιοθέτησαν τα παντελόνια σε τέτοιο βαθμό που σήμερα μας φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι πρέπει να ευγνωμονούμε την Coco γιατί σ’ αυτήν χρωστάμε την δυνατότητα να καθόμαστε και να κινούμαστε με άνεση. Αξίζει να συμπληρώσουμε ότι τα φαρδιά βραδινά παντελόνια που η Μαρλέν Ντίντριχ έκανε διάσημα φέρουν την υπογραφή της Chanel.

3. Η τέλεια φούστα πρέπει να καλύπτει τα γόνατα

Η Chanel απεχθανόταν τα γυναικεία γόνατα και θεωρούσε ότι μια πρωινή φούστα για το γραφείο πρέπει να τα κρύβει επιμελώς. Δημιούργησε έτσι τις αθάνατες στενές πρωινές φούστες με μήκος που όλες πια συνηθίζουμε να ονομάζουμε «μήκος Chanel» εννοώντας τις φούστες που σταματούν ακριβώς κάτω από το γόνατο.

4. Τιμή και δόξα στο Little Black Dress

Το 1926 η Chanel θέλησε να δημιουργήσει ένα ρούχο που να είναι άνετο, να φοριέται τόσο το πρωί όσο και το βράδυ και να μπορεί κάθε γυναίκα να το κάνει μοναδικό αλλάζοντας μόνο τα αξεσουάρ που θα το συνοδεύουν. Λάνσαρε λοιπόν το απλό, μαύρο φόρεμα σοκάροντας την τότε βιομηχανία της μόδας. Το μαύρο που μέχρι τότε θεωρούνταν το χρώμα του πένθους, η Chanel το μετέτρεψε στο πιο σικ και κλασσικό χρώμα μέσα από την δημιουργία του επονομαζόμενου little black dress. Άλλος ένας λόγος για να την ευγνωμονούμε.

5. Το τέλειο κοστούμι πρέπει να συνδυάζει θηλυκά και αρσενικά στοιχεία
Στη δεκαετία του ’20 πήρε τα ρούχα του φίλου της και τα προσάρμοσε στον εαυτό της. Μέχρι τότε η εικόνα μιας γυναίκας με κοντά μαλλιά, αγορίστικη σιλουέτα και «σπιρτάδα» στο βλέμμα ήταν εντελώς άγνωστη. Η Chanel πειραματίστηκε καταφέρνοντας να βγάλει τα πιο θηλυκά χαρακτηριστικά κάθε γυναίκας μέσα από «αντρικά» ρούχα. Κοστούμια, πουλόβερ, τουΐντ σακάκια και παλτό είναι μερικοί ακόμα λόγοι για να ευγνωμονούμε την Coco που υπάρχουν πια στην ντουλάπα μας. Και φυσικά να μην ξεχνάμε τα navy ρούχα με τις χαρακτηριστικές ρίγες σε διάφορες παραλλαγές που η Chanel λάτρεψε, λάνσαρε και επέβαλε σε αυτό που μέχρι σήμερα θεωρείται safe κα σικ επιλογή.

6. Τα πανωφόρια πρέπει να είναι απαλά

Το 1925 η Chanel λάνσαρε το πρώτο σακάκι από μαλακό ύφασμα που αγκάλιαζε το γυναικείο σώμα χωρίς να εμποδίζει την κίνηση. Ήταν μια πρωτοποριακή προσέγγιση των γυναικείων πανωφοριών που μέχρι τότε ήταν από σταθερά, άβολα υφάσματα. Η Coco προσέφερε στην γυναικεία γκαρνταρόμπα παλτό και σακάκια από μετάξι, με χαλαρούς ώμους και στενά μανίκια.

7. Όσο περισσότερα αξεσουάρ, τόσο καλύτερα

H Coco λάτρευε τα αξεσουάρ. Συνδύαζε με επιτυχία ακριβά κοσμήματα από χρυσό με πολύτιμες πέτρες μαζί με μπιζού. Δεν εμφανιζόταν ποτέ χωρίς ένα κολιέ με πέρλες, ρουμπίνια, σμαράγδια αλλά και ημιπολύτιμες πέτρες, λάτρευε τις καρφίτσες και κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει την Coco με ένα καπελάκι που συνήθιζε να κατεβάζει μέχρι τα φρύδια.

8. Τα παπούτσια για να έχουν στιλ, πρέπει να είναι δίχρωμα
Η λατρεία της για το άσπρο-μαύρο είναι γνωστή σε όλους μας. Τα διάσημα δίχρωμα παπούτσια της ήταν ο ορισμός της θεωρίας της για το στιλ καθώς θεωρούσε ότι κάνουν τα γυναικεία πόδια να φαίνονται λεπτότερα και πιο σέξυ.

9. Η καλύτερη γυναικεία τσάντα είναι αυτή που έχει λουρί για τον ώμο
… γιατί αφήνει τα χέρια ελεύθερα. Η μικρή καπιτονέ τσάντα με το λουρί-αλυσίδα που η Coco Chanel λάνσαρε δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι αποτελεί μέχρι σήμερα την πιο κλασσική και σικ επιλογή τσάντας.

10. Το άρωμα είναι τόσο σημαντικό όσο και τα ρούχα
Υποστήριζε η Coco συμπληρώνοντας ότι η γυναίκα που δεν φορά άρωμα, δεν έχει μέλλον, κάνοντας αυτή την άποψή της την διασημότερη και διαχρονικότερη δήλωσή της. Λάνσαρε το δικό της άρωμα το 1922 ξετρελαίνοντας άντρες και γυναίκες και, τηρώντας κατά γράμμα την άποψή της περί απλότητας, το παρουσίασε σε ένα απλό τετράγωνο μπουκάλι. Η συμβουλή της… «Βάλτε άρωμα σε κάθε σημείο του σώματός σας που θέλετε να το φιλήσουν»
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters