Nail's Love By Ms

Οι δέκα καλύτερες ταινίες του 2011


Κοίτα να δεις τελικά ανατροπή: Η χρονιά ήταν πολύ καλύτερη από όσο τη θυμόμασταν. Ποια ταινία όμως είναι η καλύτερη της χρονιάς;
Είχε μεγάλη ποιότητα στην Χολιγουντιανή παραγωγή με συναρπαστικές, στυλάτες δουλειές όπως ο πολύ καλύτερος από όσο είχε δικαίωμα να είναι “Πλανήτης των Πιθήκων: Η Εξέγερση”, η ανηλεής δράση της “Επικίνδυνης Αποστολής: Πρωτόκολλο Φάντασμα”, ο καμβάς του Tarsem Singh στους“Αθάνατους”, η αποστομωτική τεχνική αρτιότητα του “Τεντέν”, η κλασική ιστορία προέλευσης του “Κάπτεν Αμέρικα”, το συναισθηματικό φινάλε της σάγκα του “Χάρι Πότερ”, η επιστροφή στα βασικά για την Disney με το φανταστικό “Μαλλιά Κουβάρια”. (Όλες ταινίες που φλέρταραν με τη δεκάδα.)
 
Είχε πολλές προτάσεις από το Ευρωπαϊκό σινεμά - ακόμα κι εκείνες που δεν μας άρεσαν αλλά μπόρεσαν να ανοίξουν σινεφίλ συζητήσεις: Οι υπνωτιστικές “Άλπεις” του Λάνθιμου, το Pedromash-up από το “Δέρμα Που Κατοικώ”, το τέλος του κόσμου δια χειρός Trier στη “Μελαγχολία”, ο διασκεδαστικός “Artist” που μας επιστρέφει στη δόξα του βωβού κινηματογράφου, το παλαβό “Ο Θάνατός σου η Ζωή μου” με την ερμηνεία της χρονιάς από τονVincent Gallo.
Το Αμερικάνικο σινεμά μίλησε για τη φθορά του έρωτα (“Blue Valentine”), για τη θνησιμότητα (“Μη Με Αφήσεις Ποτέ”), για τον φόβο της ήττας ως κινητήριο δύναμη (στο “Moneyball” με έναν υπέροχο Brad Pitt), για την τέχνη που διαρκώς αλλάζει κι εξελίσσεται (“Μεσάνυχτα στο Παρίσι” του μοναδικού Woody Allen).
Και η Ασία... βασικά χρειαζόμαστε περισσότερη Ασία στις Ελληνικές αίθουσες.
Αριστουργήματα σαν τους “13 Assassins” του Takashi Miike, τα “Cold Fish” και “Guilty of Romance” του Sion Sono και “I Saw the Devil ” του Ji-woon Kim δεν είδαν ποτέ το σκοτάδι της μεγάλης οθόνης στην Ελλάδα.
Ακόμα, οι 3 καλύτερες Βρετανικές παραγωγές του 2011περιορίστηκαν σε Φεστιβαλικές, μια-κι-έξω προβολές στη χώρα μας. Μιλάμε για το συγκλονιστικό “Senna”, το σινεφίλ sci-fi “Attack the Block” και την coming of age δραμεντί “Submarine”.
Συνυπολογίζοντας και καθηλωτικά δράματα σαν το πυγμαχικό “Warrior” (με μεγάλο Nick Nolte) ή το αισθηματικό “Like Crazy”, βγαίνει με ευκολία εναλλακτική δεκάδα με ταινίες χωρίς διανομή.Like crazy είναι η διανομή μάλλον.
Ποιες είναι όμως οι 10 ταινίες που ξεχωρίζουμε (περισσότερο) από όσες παίχτηκαν στις Ελληνικές αίθουσες μες στο 2011;
10. “Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν”
 
(We Need to Talk About Kevin, της Lynne Ramsay)
Λατρέψαμε την ένταση αυτής της παντελώς εξωφρενικής ιστορίας για μια μητέρα που διαπιστώνει πως έχει βασικά γεννήσει τον διάβολο σε μορφή μικρού αγοριού.
Οικογενειακό θρίλερ στην παράδοση της “Προφητείας” αλλά πακεταρισμένο σαν arthouse Ευρωπαϊκό φιλμ, γυρισμένο με άρρωστα χρώματα και κρεμασμένες γωνίες του κάδρου, στημένο γύρω από μια μεγαλειώδη (στις σιωπές και στην παράνοια) Tilda Swinton και με την ιστορία δομημένη γύρω από ένα κομβικό σημείο που όσο κι αν η Ramsay ανεβάζει την ένταση, παραμένει εν τέλει αδιανόητο. Γι’αυτό και σοκαριστικό.
 
9. “Super 8”
 
(του JJ Abrams)
Λιγότερο blockbuster (ή σπουδή πάνω σε αυτά) και περισσότερο ερωτικό γράμμα του Abrams προς τον Spielberg που αγάπησε μικρός, αυτή η γλυκιά, μελαγχολική μίξη monster movie και εφηβικής περιπέτειας αφηγείται την ιστορία μιας παρέας πιτσιρικιών (ανατριχιαστικά καλή η Elle Fanning) που προσπαθούν να επιβιώσουν της επίθεσης ενός μυστηριώδους τέρατος.
Ο Abrams παίζει με τη φόρμα και τις ευαισθησίες ενός οικογενειακού χολιγουντιανού σινεμά που έχει πεθάνει, ενός σινεμά όπου τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν στους χαρακτήρες, σε ένα δεσμό ραγισμένο, σε ένα βλέμμα ή ένα άγγιγμα φευγαλέο, σε ένα αντικείμενο που σημαίνει ένα σωρό ειπωμένα κι ανείπωτα πράγματα. Το πιο υπέροχο φινάλε της χρονιάς.
 
8. “Ένας Χωρισμός”
 
(A Separation, του Asghar Farhadi)
Ένα ζευγάρι χωρίζει στο σύγχρονο Ιράν επειδή εκείνη θέλει να ζήσουν σε ένα καλύτερο περιβάλλον για την κόρη τους, ενώ εκείνος θέλει να μείνει πίσω για να φροντίσει τον άρρωστο πατέρα του.
Αυτό που ακολουθεί είναι μια κλινικής ακρίβειας καταγραφή της προσπάθειας τους να ελιχθούν μέσα σε ένα νομικό σύστημα που απαιτεί πειστήριο για την κάθε θύμηση, την κάθε σκέψη και το κάθε συναίσθημα, καθώς κάθε σπιθαμή ανθρωπιάς σβήνει υπό το βάρος υπολογισμένων αναπαραστάσεων και μαρτυριών περί ηθικής και δικαιοσύνης.
7. “Φιλενάδες”
 
(Bridesmaids, του Paul Feig)
Πίσω από το προσωπείο του κυνικού σπρωξίματός του ως “Hangover-για-γυναίκες”, αυτό το φιλμ -λίγο υστερικά αστεία κωμωδία, λίγο πορτρέτο της γυναικείας ψυχής με ίσα μέρη ευαισθησίας και κάφρικου χιούμορ- παίρνει όλα τα συστατικά της oeuvre του Judd Apatow και τα εφαρμόζει πολύ πιο αποτελεσματικά από οποιαδήποτε άλλη εκ των ταινιών του.
Οι Paul Feig και Kristen Wiig (σκηνοθέτης και σεναριογράφος-πρωταγωνίστρια) κατάλαβαν πολυ απλά πως οι ταινίες του Apatowπάντοτε ήταν γυναικείες, αλλά το χιούμορ τους αντρικό. Ακούγεται λάθος, όμως το αποτέλεσμα είναι τόσο σωστό.
 
6. “Στην Καρδιά του Χειμώνα”
 
(Winter’s Bone, της Debra Granik)
Μια έφηβη κοπέλα κάπου στο έρημο τοπίο του Αμερικάνικου χειμωνιάτικου νότου αναζητά τον πατέρα της έχοντας να αντιμετωπίσει την εχθρική κοινότητα και το βάρος της ίδιας της κληρονομιάς της.
Ο ορισμός του πώς μπορείς να κάνεις τόσα πολλά με τόσο λίγα. Φοβερά πλούσια ιστορία (σε σκιαγράφηση χαρακτήρων και καταγραφή της δυναμικής του συνόλου και της οικογένειας) με λίγα και μεστά λόγια.
To καστ είναι, ανεξαιρέτως, θαυμάσιο.
 
5. “Παγιδευμένη Ψυχή”
 
(Insidious, του James Wan)
Όλα τα έχουμε ξαναδεί -το πνεύμα που καταλαμβάνει το μικρό γιο, το στοιχειωμένο σπίτι, την οικογένεια υπό κατάρρευση- αλλά όχι έτσι ακριβώς, και σίγουρα όχι τόσο τρομακτικά.
Ο Wan (σκηνοθέτης του πρωτότυπου, φανταστικού “Saw” προτού αυτό εκφυλιστεί στην torture porn αηδία που είναι σήμερα) δεν περιορίζεται στο σκοτάδι (ή στο φως), δεν εκμεταλλεύεται ασφυκτικά κοντινά πλάνα, δεν επαφίεται στα φτηνά τινάγματα.
Παρά απλώνει τον τρόμο σε ορθάνοιχτα κάδρα αφήνοντάς σε να μαντεύεις (να προσπαθείς δηλαδή) από πού θα σου έρθει, μπλέκει το υπαινικτικό με το προφανές, το σκοτάδι με το φως, το φόβο με την αγωνία, τον ήχο με την απουσία του, παραδίδοντας την πιο τρομακτική ταινία που έχουμε δει εδώ και χρόνια, ένα μεταφυσικό θρίλερ αποφασισμένο να σε κάνει να ικετέψεις σε μια ανώτερη δύναμη ώσπου να νιώσεις ασφαλής (;) όταν όλα τελειώσουν.
 
4. “Το Δέντρο της Ζωής”
 
(The Tree of Life, του Terrence Malick)
Η απώλεια της αγνότητας και η εύρεση του θεού στις λεπτομέρειες, η κοσμογονία/γέννηση και η καταστροφή/θάνατος ως ένα και το αυτό, σε μια αλληλουχία μερικών εκ των ωραιότερων εικόνων που έχουμε δει ποτέ στο σινεμά.
Και αυτό συμπεριλαμβάνει τόσο το σχεδόν δίχως λόγια πρώτο μέρος της ταινίας, όσο και την προσγείωση στα προάστια των ‘50s, όπου οι διαφορετικές διαδρομές της ζωής συναντώνται στην ιστορία ενός μικρού αγοριού που μαθαίνει τι θα πει να χάνεται η αθωότητα.
 
3. “Μέσα από τις Φλόγες”
 
(Incendies, του Denis Villeneuve)
Εντάξει να κλαις με κάτι συγκινητικό, αλλά όταν κλαις με κάτι σοκαριστικό δε νιώθεις να ταράζεσαι συθέμελα;
Σε αυτή την αυθεντικά αρχαιοελληνικής υφής σύγχρονη τραγωδία, μια μητέρα αφήνει στα δύο παιδιά της μια διαθήκη που έρχεται με δύο ‘αποστολές’: Να βρουν τον πατέρα που νόμιζαν πως είχε πεθάνει και τον αδερφό που δεν ήξεραν πως είχαν, και να παραδόσουν στον καθένα τους από ένα γράμμα - μόνο τότε θα μπορέσει να αναπαυθεί εν ειρήνη.
Αυτό που ξετυλίγει αριστοτεχνικά ο ικανότατος Καναδός σκηνοθέτηςDenis Villeneuve είναι μια ιστορία πολλαπλών επιπέδων και αφανών δεσμών η οποία συνδέει το προσωπικό με το πολιτικό και το θρησκευτικό με τρόπο που μπορεί να παρομοιαστεί μόνο με κλωτσιά στο στομάχι. Κι άλλη μία. Κι άλλη μία. Κι άλλη μία.
 
2. “Οι Πρωτάρηδες”
(Beginners, του Mike Mills)
Οι αναμνήσεις μιας ζωής γίνονται ένα σε αυτή την γλυκόπικρη βιωματική ιστορία, όταν ο πατέρας ενός νεαρού άντρα (έξοχοι οιChristopher Plummer και Ewan McGregor αντίστοιχα) του ανακοινώνει πως είναι γκέι και προχωρά να ζήσει τα τελευταία χρόνια του έχοντας ανακαλύψει τον εαυτό του από την αρχή.
Τα όρια ανάμεσα στο τώρα, στο τότε και στο ίσως εξαφανίζονται πλήρως καθώς ένα άγγιγμα, ένα αντικείμενο, μια λέξη, μπορούν να συνδέουν διαφορετικές στιγμές και ξεχωριστά πρόσωπα μιας ολόκληρης ζωής, σε μια ολοκληρωμένη -όσο και ατελή- σπουδή πάνω στον έρωτα, την αβεβαιότητα, την προσωπική αναζήτηση, την οικογενειακής θαλπωρή. Και, τελικά, πάνω σε όλα όσα μας κάνουν αυτό που είμαστε. Πάντα, σε όλα, πρωτάρηδες.
 
1. “Drive”
 
(του Nicolas Winding Refn)
Νεο-ρετρο-νουάρ αισθηματική περιπέτεια (αν πρέπει να πεις πως είναι Κάτι), με έναν κατά βάση σιωπηλό άντρα να οδηγάει, να δρα, να αισθάνεται κρατώντας ένα τιμόνι.
Στο “Drive” οι κινηματογραφικοί κώδικες των ειδών καταρρέουν και ξαναγεννιούνται ως ένα, ενιαίο, αδιαίρετο σινεμά.
Για το ποίημα του Refn είχαμε γράψει πως “πρόκειται για έναν αληθινό θρίαμβο του σινεμά, για αγνό ένστικτο, έρωτα, αδρεναλίνη, βία, ‘80s μαγεία”.
Τη συναισθηματική μας φόρτιση τη στιγμή που πρωτοείδαμε να πέφτουν οι τίτλοι τέλους της ταινίας, θα τη θυμόμαστε για πολύ καιρό.
 

Τι έμαθε στον άντρα το 2011 (εν μέσω κρίσης)


Μέσα στο έτος που πέρασε κάθε ένας από εμάς πήρε μερικά πολύ σημαντικά μαθήματα ζωής, εν μέσω κρίσης.
Ο Σωκράτης έλεγε ότι ο άνθρωπος μαθαίνει με το πέρασμα του χρόνου. Αυτό που δεν μας είπε είναι ότι πολλά από αυτά που μαθαίνει στο πέρασμα των χρόνων μπορεί να ανατρέπουν τις προηγούμενες θεωρίες ζωής, τις συνήθειες και τον τρόπο σκέψης του. Το 2011 ήταν από αυτά τα έτη. Που μας έμαθαν και μας ανέτρεψαν πολλά.
Όχι απαραίτητα σε σοβαρό αλλά και σε χαλαρό, καθημερινό, απλοϊκό επίπεδο. Γιατί σε μια χρονιά που η κρίση έπαιξε τον καθοριστικότερο ρόλο στη ζωή όλων μας, οι προεκτάσεις της κυρίως είναι εκείνες που σημάδεψαν τις επιλογές, τις απαιτήσεις και τις παρεκτροπές από τις συνήθειές μας.
Το 2011 λοιπόν, φίλε άνδρα, έμαθες:

Πώς είναι να κατεβαίνεις στο δρόμο. Ακόμα και για χαβαλέ.

 
Οι περισσότεροι από εμάς δεν είχαν κατέβει σε διαδήλωση μετά από κάτι γραφικές πορείες το 1997, τότε που τα σχολεία είχαν κλείσει για περίπου 2 μήνες από τους μαθητές που αντιτάσσονταν στο νομοσχέδιο Αρσένη. Το 2011 όμως κατέβηκαν πολλοί στο δρόμο. Για να μουτζώσουν, για να καταλάβουν, για να γίνουν ένα με το σύνολο. Να δηλώσουν ότι δεν νιώθουν υπαίτιοι ενός προβλήματος του οποίου έχουν βρεθεί να είναι μέρος. Ακόμη κι αν κατέβηκαν στο δρόμο μόνο μία φορά, έτσι για πλάκα, έμαθαν ότι υπάρχει και ο δρόμος. Αυτή η αρχαϊκή για πολλούς, αποτελεσματική για άλλους μέθοδος διεκδίκησης και πολιτικής.

Να είσαι ψυλλιασμένος. Σε όλα.

 
Οι θεωρίες συνωμοσίας έχουν γεννηθεί πολλά χρόνια πριν παρέα με τον μυστικισμό, τους σπιούνους, τους χαφιέδες, τους κρυψίνους, τους μασώνους και το υπόλοιπο συρφετό. Ο Έλληνας είναι από τη φύση του ψυλλιασμένος. Απλά το 2011, πολλές από τις υποψίες του βγήκαν στη φόρα. Και πολλές από αυτές δικαιώθηκαν. Καχυποψία για το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου μετά το σκάνδαλο με τις κασέτες. Καχυποψία στην πολιτική για το δημοψήφισμα Παπανδρέου και τα παιχνίδια κερδοσκοπίας πίσω από κάθε κίνηση μέλους της κυβέρνησης που ανεβοκατέβαζαν την ισχύ του ευρώ. Καχυποψία στους δρόμους με βίντεο προβοκάτσιας να φτάνουν στα Δελτία Ειδήσεων και τον κόσμο να αμφισβητεί την ΕΛ.ΑΣ. Καχυποψία σε μια πόλη στην οποία κάποτε μπορούσες να περπατάς χωρίς φόβο και τώρα δεν την πλησιάζεις.

Ότι δεν μπορείς να ξοδεύεις πια όπως παλιά

Εκείνο το σακκάκι που είδες στα Massimo Dutti και είπες να αγοράσεις; Εκείνο το ταξιδάκι που τόσο καιρό λέτε να πάτε στο Λονδίνο; Εκείνα τα Paul Smith που τσέκαρες online και σκέφτηκες να τα σκάσεις; Μάλλον θα πρέπει να τα ξεχάσεις. Ή τουλάχιστον να τα περιορίσεις. Γιατί παλιότερα, κουτσά στραβά σε έπαιρνε να κάνεις τις υπερβολές σου. Είτε από το χαρτζιλίκι των δικών σου, είτε από ένα παραπανίσιο πενηντάρικο που σου έδινε η γιαγιά σου είτε από αυτά που βγάζεις δουλεύοντας δεύτερη δουλειά. Στην εποχή που όλοι στενεύονται οικονομικά και οι δύο δουλειές έγιναν μία αν όχι καμία, αυτό το κάτι παραπάνω μοιάζει πολύ μακρινό.

Πως μπορείς να περάσεις και στο σπίτι σου καλά

 
Η οικονομική στενότητα ανάγκασε πολύ κόσο να μείνει σπίτι. Και να γκρινιάξει για αυτό. Αλλά του έμαθε και πώς να εκτιμάει αυτόν τον χρόνο στο σπίτι και πώς να τον αξιοποιεί. Είτε λιώνει απεριόριστα στον καναπέ βλέποντας σε ένα βράδυ την πρώτη σεζόν του Homeland, είτε περνάει στη δεύτερη  (και πιο καμένη) φάση του Game of Thrones διαβάζοντας και τα πέντε βιβλία, είτε μαζεύει τους φίλους του για να παίξουν μέχρι πρωίας Παλέρμο ανάμεσα σε ρουφιάνους και δολοφόνους, είτε απλά περνάει υπέροχα κάνοντας έρωτα στην κοπέλα του. Επιστροφή στο σπίτι.

Να επιχειρείς

Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι έμαθαν τι σημαίνει απόλυση. Περισσότεροι ακόμα περίμεναν καρτερικά τους μισθούς να εμφανιστούν στην τράπεζα επί σειρά μηνών για να καταλάβουν στο τέλος ότι δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ τα λεφτά τους. Οι πλέον άτολμοι έκατσαν στον καναπέ να βλέπουν ειδήσεις περιμένοντας τη σωτηρία εξ ουρανού. Οι πλέον τολμηροί αποφάσισαν εν μέσω κρίσης να επιχειρήσουν. Να δανειστούν τα τελευταία λεφτά που βρίσκονται στις τράπεζες και να στήσουν επιχειρήσεις. Χωρίς τις σπατάλες του παρελθόντος. Χωρίς απεριόριστες απαιτήσεις. Απλά και συνετά. Και απ' ότι φαίνεται αυτοί θα είναι και οι κερδισμένοι του 2012.

Ότι η φύση είναι ισχυρότερη από εσένα. Και πάντα θα είναι.

 
Οι θλιβερές εικόνες από το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου στην Ιαπωνία, αλλά και από τους δεκάδες τυφώνες στην Αμερικανική ήπειρο, μαρτυρούν για άλλη μια φορά ότι κανένας άνθρωπος δεν είναι αρκετά δυνατός για να τα βάλει με τη φύση. Ότι κανένα φαινόμενο του θερμοκηπίου, καμία βιομηχανία και καμία πλαστική σακούλα δεν μπορεί να επηρεάσει τη φύση όσο ο ίδιος της ο εαυτός. Η βιομηχανία και η απάτη της οικολογίας για άλλη μια χρονιά σε δύσκολη θέση. Σε αυτή του ανίκανου μπροστά στην παντοδυναμία της φύσης.

Ότι ο μόνος που μπορεί να σε σώσει είναι ο ίδιος σου ο εαυτός

Η χώρα φέρεται ότι θα σωθεί από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο,την Ευρωπαϊκή Ένωση και κάθε άλλο καλό Σαμαρείτη. Δηλαδή εσένα. Σε μια χρονιά που ο Έλληνας καλείται να ξεπεράσει την προδοσία του κράτουςπληρώσει τα σπασμένα χωρίς να μπορεί να περιμένει τίποτα από την πολιτεία σαν παροχή και ανταμοιβή, συνειδητοποιείς το εξής. Ότι είσαι μόνος σου. Και ότι κόντρα σε όσα συμβαίνουν και παρά τα όσα χαράτσια σου επιβάλλουν, οφείλεις με τις δικές σου δυνάμεις, τη δική σου εργατικότητα και το δικό σου μυαλό να πορευτείς. Αν τουλάχιστον θες να είσαι σε εκείνους που θα επιβιώσουν.








                                      

                                                                




Κλείνει σπίτια το Facebook - Το 1/3 των χωρισμών οφείλεται σε αυτό


Το Facebook βοηθά δεσμευμένους να κάνουν... αταξίες. Ωστόσο και οι αταξίες έχουν το τίμημά τους. Διάβασε την έρευνα δικηγορικού γραφείου.
Το δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης έχει προκαλέσει το 1/3 των διαζυγίων, υποστηρίζει έρευνα του δικηγορικού γραφείου Divorce-Online. Μάλιστα, τα τελευταία δύο χρόνια οι χωρισμοί λόγω Facebook έχουν διπλασιαστεί.
"Το Facebook έχει γίνει πλέον η κύρια μέθοδος για επικοινωνία με φίλους και γνωστούς. Οι χρήστες επικοινωνούν με πρώην τους και ενώ αρχικά είναι κάτι αθώο στη συνέχεια εξελίσσεται σε μπελά. Εάν κάποιος θέλει να φλερτάρει και να κάνει σχέση ο συγκεκριμένος ιστότοπος είναι το καλύτερο μέρος για αυτά", είπε ο Mark Keenan που διαχειρίζεται το Divorce-Online.
Όπως τονίζει η σελίδα το 33% από τις 5.000 αιτήσεις διαζυγίου που κατατέθηκαν την προηγούμενη χρονιά έκανε λόγο για το Facebook.
H Anne-Marie Hutchinson από το Dawson Cornwell Solicitors δήλωσε στη Daily Mail "Εάν κρατάς μυστικά από το σύντροφό σου το Facebook διευκολύνει να μαθευτούν".
Αυτό πάντως που συμβουλεύουν οι δικηγόροι τους πελάτες τους που βρίσκονται σε διαδικασία διαζυγίου να προσέχουν και καλύτερα να μείνουν μακριά από το Facebook μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Γνωρίστηκαν 10 λεπτά ως παιδιά και παντρεύτηκαν μετά από χρόνια διαδικτυακά!


Γνωρίστηκαν 10 λεπτά ως παιδιά, ξαναβρέθηκαν στο internet, παντρεύτηκαν μέσω Skype και αντάλλαξαν το πρώτο τους φιλί μετά από 3 μήνες. Η ιστορία δύο Ινδών σε αφήνει άφωνο.
Ο Syed Islam ο οποίος ζει στο Southampton παντρεύτηκε μέσω Skype την Monira Chowdhury με την οποία είχε γνωριστεί όταν ήταν παιδί μόλις δέκα λεπτά.
Μετά από χρόνια ξαναβρέθηκαν μέσω internet και ύστερα από πολύωρες συζητήσεις μέσω Skype ερωτεύτηκαν. Και ο έρωτάς τους δεν σταμάτησε εκεί. Χωρίς να συναντηθούν από κοντά παντρεύτηκαν διαδικτυακά ενώ αντάλλαξαν το πρώτο τους φιλί μετά από τρεις μήνες.
 
"Τη συνάντησα στο αεροδρόμιο του Heathrow  και την αγκάλιασα. Στην αρχή ήταν ντροπαλή αλλά μετά χαλάρωσε. Ήμουν ενθουσιασμένος. Ξέρω πως ο γάμος μας ασυνήθιστος αλλά η απόσταση δε μετράει", είπε στην Daily Mail o 28χρονος Syed.
Η συνομήλικη σύζυγός του ανέφερε: "Ήταν ακριβώς όπως τον περίμενα. Ένας καλός άνθρωπος και περνάμε πολύ καλά. Ταιριάζουμε".
 
Το ζευγάρι σχεδιάζει τον ερχόμενο χρόνο να κάνει πάρτι στο Μπαγκλαντές για το γάμο τους ενώ η νύφη θα μείνει μέχρι τον Απρίλιο στην Αγγλία όταν και θα επιστρέψει στην Αμερική.

Επιληπτικό σοκ στο "Twilight", λιποθυμίες στον "Εξορκιστή" και άλλα περιστατικά στις σκοτεινές αίθουσες!


Αρκετές ταινίες φημίζονται για το εξαιρετικά σκληρό περιεχόμενό τους. Μερικές όμως έχουν μείνει στην κινηματογραφική ιστορία, καθώς προκάλεσαν από λιποθυμίες μέχρι εμφράγματα...
Το 1974, όταν προβλήθηκε στις κινηματογραφικές αίθουσες η κλασική ταινία τρομού, Εξορκιστής, ένας θεατής λιποθύμησε κατά τη διάρκεια της ταινίας και έσπασε το σαγόνι του. Στη συνέχεια μήνυσε την εταιρεία παραγωγής, Warner Bros.
Στην ταινία 127 Ώρες, υπάρχει μια σκηνή (spoiler alert!), όπου ο πρωταγωνιστής James Franco, αναγκάζεται να ακρωτηριάσει το ίδιο του το χέρι. Φυσικά πολλοί θεατές λιποθύμησαν ή έκαναν εμετό στη συγκεκριμένη σκηνή!
Για την ταινία Twilight, κυκλοφόρησε η φήμη πως πολλοί θεατές είχαν επιληπτικές κρίσεις, κατά τη διάρκεια της σκηνής της γέννας.
Στην ταινία SAW 3D, οι εργαζόμενοι των κινηματογράφων δε σταματούσαν να καλούν ασθενοφόρα καθώς πολλοί θεατές λιποθυμούσαν κατά τη διάρκεια της προβολής.
Η ταινία Human Centipede φημίζεται για τις σκληρές σκηνές της. Μέχρι τώρα όμως έχει σημειωθεί μόνο ένα περιστατικό λιποθυμίας στη σκοτεινή αίθουσα.
Και το πιο τραγικό περιστατικό σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της ταινίας "Τα πάθη του Χριστού", καθώς μια 56χρονη γυναίκα υπέστη καρδιακή προσβολή κατά τη διάρκεια της προβολής και εξέπνευσε λίγο αργότερα...

"Gay, αλκοολικός και βίαιος ο Richard Nixon"


"Φωτιά" βάζει βιβλίο για τη ζωή του Richard Nixon. Gay, αλκοολικός και βίαιος με τη γυναίκα του φέρεται να ήταν ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ
Σούσουρο έχει προκαλέσει τις τελευταίες μέρες βιβλίο που αναφέρεται στη ζωή του Richard Nixon. Τη βιογραφία με τίτλο "Nixon's Darkest Secrets: The Inside Story of America's Most Troubled President" υπογράφει ο πρώην ρεπόρτερ του Λευκού Οίκου, Don Fulsom.
Πιο αναλυτικά, ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ ήταν αλκοολικός, χτυπούσε τη γυναίκα του ενώ είχε πολυετή δεσμό με έναν επιχειρηματία από το Μαϊάμι.
Στο βιβλίο επίσης αναφέρει πως ο Nixon μαζί με τον Αμερικανό πλέιμποι Charles (Bebe) Rebozo έκαναν ξέπλυμα μαύρου χρήματος ενώ φέρεται να είχαν κρυφό δεσμό. Συγκεκριμένα, έκαναν μπανιο και ηλιοθεραπεία σε διακοπές στο Key Biscayne της Φλόριντα ενώ σε δείπνο τους εθεάθησαν να κρατούν ο ένας το χέρι του άλλου. Επιπλέον, άλλος ένας δημοσιογράφος δήλωσε πως μια αγκαλιά που αντάλλαξαν ήταν ιδιαίτερα θερμή.
Η φιλία τους ωστόσο δεν ήταν κάτι κρυφό και κράτησε μέχρι το θάνατο του Nixon. Ο Rebozo πέθανε μετά από τέσσερα χρόνια.
Κύκλοι του Λευκού Οίκου υποστηρίζουν πως ο Rebozo δεν ήταν τίποτα άλλο από έναν άνθρωπο που ανακάτευε τα μαρτίνι και έδειξε στον Nixon πως να συναστρέφεται.
Οι αποκαλύψεις του βιβλίου δε σταματούν εκεί καθώς ο Nixon φέρεται να έπινε πάρα πολύ και να έχει το παρατσούκλι "Our Drunk" ενώ δε δίσταζε να ξυλοκοπεί τη σύζυγό του, Pat Nixon. Τονίζει μάλιστα πως μπροστά έδειχναν ερωτευμένη όμως όταν έκλειναν οι πόρτες ο Nixon την αποκαλούσε με άσχημους χαρακτηρισμούς και στη συνέχεια τη χτυπούσε.
Το ίδρυμα Nixon αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο πάνω στα όσα έχουν γραφτεί στο βιβλίο.

Αλήθεια, γιατί φιλιόμαστε όταν αλλάζει ο χρόνος;


Όπλο ενάντια στις προκαταλήψεις ότι η επόμενη χρονιά δεν θα πάει καλά ή απλά μια ακόμα ένδειξη αγάπης στα πολύ αγαπημένα μας πρόσωπα; Η ιστορία του πρωτοχρονιάτικου φιλιού μάλλον δικαιώνει την πρώτη υπόθεση.
Είτε στο σπίτι αλλάζοντας τη χρονιά σε στενό οικογενειακό κύκλο είτε σε κάποιο αγαπημένο σου στέκι, το πρώτο ξημέρωμα του έτους σε βρίσκει δίπλα σε αγαπημένα σου πρόσωπα.
Σύμφωνα με την αγγλοσαξονική παράδοση, ο πρώτος άνθρωπος που βλέπεις μετά την αλλαγή του χρόνου, αλλά και η φύση της επαφής σας, ορίζει και το πώς θα κυμανθεί όλη η υπόλοιπη χρονιά.
Το φιλί την Πρωτοχρονιά ενδυναμώνει τους δεσμούς και τις σχέσεις που θέλεις πολύ να κρατήσεις το νέο έτος, ενώ συναντάται με ουκ ολίγα παραδείγματα στην ποπ κουλτούρα.
Θυμήσου το  φιλί στο "Ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς που ξαναφέρνει μαζί την πρωταγωνίστρια και τον Mark Darcy.  Ή το φιλί στο τέλος (καλό, όλα καλά) του "Όταν ο Χάρι γνώρισε τη Σάλι".
Ακόμη και αν μεταφραστεί ως ακόμη ένα έθιμο των γιορτών, το κλασικό φιλί της Πρωτοχρονιάς δεν μπορεί να μην συνδεθεί άμεσα με ένα είδος γουριού και με τη σκέψη-ελπίδα ότι την παραμονή Πρωτοχρονιάς και του επόμενου έτους θα φιλάς τους ίδιους ανθρώπους και θα ζείτε άλλη μια.. οικογενειακή γιορτή (ή κάτι τέτοιο) μαζί.
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters