Nail's Love By Ms

Έρευνα: Η απόκτηση μωρού ενισχύει την κοινωνική ζωή της νέας μητέρας

Έρευνα: Η απόκτηση μωρού ενισχύει την κοινωνική ζωή της νέας μητέρας 





Οι νέες γυναίκες μπορούν να αποκτήσουν κατά μέσο όρο εννέα νέες φιλίες, μετά τη γέννηση του μωρού τους.



Οι γυναικείες φιλίες αυξάνονται από 13 σε 22 μετά τη γέννα. Το 50% εξ αυτών μάλιστα υποστηρίζει ότι είναι πιο εύκολο να έρθεις πιο κοντά με μία άλλη μητέρα, όταν κάνεις και εσύ παιδιά. Το 16% υποστηρίζει δε ότι έχει καλύτερη κοινωνική ζωή μετά την απόκτηση παιδιών. 

  



Οι γυναίκες αυτές μπορούν να συναντηθούν σε σχολεία ή να αποκτήσουν άλλες δραστηριότητες μαζί με τα παιδιά τους. Έτσι αυξάνεται ο κύκλος τους. Παρόλο που τον πρώτο καιρό της γέννησης ενός παιδιού, οι μητέρες νιώθουν μόνες και απομονωμένες, όταν τα μωρά τους αρχίζουν να μεγαλώνουν, νιώθουν καλύτερα και αρχίζουν τις επαφές τους με άλλες μαμάδες με τις περισσότερες από τις οποίες γίνονται φίλες.



Ο κυριότερος λόγος φυσικά έχει να κάνει με την ανάγκη που έχει κάθε μαμά να μοιραστεί την εμπειρία της για το μωρό ή το παιδάκι της αλλά και να ακούσει λύσεις για προβλήματα που αντιμετωπίζει στο μεγάλωμά του.


Απελπισμένοι για έρωτα, αλλά χωρίς σχέση

Πολλοί άνθρωποι δηλώνουν απελπισμένοι για έρωτα, διψασμένοι για να πάρουν και να δώσουν αγάπη, και όμως, δε μπορούν να βρουν ή να διατηρήσουν μια ερωτική σχέση. Κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα οδυνηρό και ψυχοφθόρο, αφού αποτελεί τροχοπέδη στην προσωπική εξέλιξη του ατόμου αυτού. 



Loneliness 


Συχνά τα άτομα που επιθυμούν διακαώς μια ζεστή και μόνιμη ερωτική σχέση (και συχνά την απαιτούν από το πρώτο ραντεβού) ως παιδιά είχαν πέσει «θύμα» σύγκρισης με τα αδέρφια τους ή με άλλα παιδιά. Τέτοιου είδους στοιχεία μπορεί να διαμορφώσουν την προσωπικότητα του παιδιού έτσι ώστε να «διψάει» διαρκώς γι’ αυτό που δεν είχε στην παιδική του ηλικία. Παράλληλα, αυτές οι εμπειρίες δε διευκολύνουν το άτομο, όταν ενηλικιωθεί, στις διαπροσωπικές του σχέσεις, αφού δεν διδάχτηκε σε μικρή ηλικία το πρότυπο των σχέσεων.
Απελπισμένοι για έρωτα είναι πολλές φορές και οι άνθρωποι που έζησαν μια μεγάλη αγάπη η οποία είχε άδοξο τέλος και πληγώθηκαν. Ψάχνουν να αντικαταστήσουν τη χαμένη αγάπη ή να ξαναδημιουργήσουν τις ιδανικές συνθήκες για να ξαναφτιάξουν μια πολύ όμορφη σχέση. Στη λαχτάρα τους να το πετύχουν όμως, είτε δεν κάνουν προσεκτική επιλογή συντρόφου είτε εκπέμπουν τόσο έντονη επιθυμία, που αποτρέπουν τους πιθανούς συντρόφους, οι οποίοι τρομάζουν από την ένταση των συναισθημάτων τους.
Απελπισμένοι για έρωτα είναι και αυτοί που έχουν ψυχικό πλούτο και πολλά να δώσουν, αλλά δεν έχουν πάρει αντίστοιχα όσα τους αξίζουν. Αναζητώντας πού να επενδύσουν το συναισθηματικό τους πλούτο, συχνά επιλέγουν λάθος στόχο, ή, με άλλα λόγια, ακατάλληλο σύντροφο. Αυτό τους πληγώνει ακόμα περισσότερο και στη συνέχεια ψάχνουν ακόμα πιο έντονα για το κατάλληλο άτομο, δυστυχώς όμως φορώντας συναισθηματικές παρωπίδες που δεν τους επιτρέπουν να κάνουν σωστή επιλογή, με αποτέλεσμα να πέφτουν στα ίδια λάθη και να συνεχίζεται ο φαύλος κύκλος της επιθυμίας και της λανθασμένης επιλογής. 



Loneliness-Man 






Οι απελπισμένοι για έρωτα συνήθως αποτυγχάνουν στις σχέσεις τους γιατί στη βιασύνη τους να βρουν ένα/μία σύντροφο δεν έχουν αυστηρά κριτήρια και επιλέγουν περισσότερο βάσει ποιος τους έχει δώσει κάποια σημασία, και όχι βάσει του ποιον ή ποια επιθυμούν οι ίδιοι. Έτσι, συχνά καταλήγουν να βρίσκονται με ένα άτομο το οποίο τους έδωσε σημασία, ενώ στην πραγματικότητα θα προτιμούσαν να βρίσκονται με κάποιο άλλο, το οποίο δεν τους έδωσε σημασία τη δεδομένη στιγμή και οι απελπισμένοι για έρωτα δε διεκδίκησαν, αλλά επέλεξαν την εύκολη λύση ή την «δεύτερη» επιλογή.



Loneliness_of_Soul 

Φυσικά! Όμως, αυτό θα πρέπει να γίνει κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις, η βασικότερη εκ των οποίων είναι να συνειδητοποιήσει το άτομο αυτό ότι κάνει κάποιους λάθος χειρισμούς. Στη συνέχεια, καλό είναι να μπορέσει να «δουλέψει» πάνω στα ζητήματα και τα βαθύτερα κίνητρα που προκαλούν τη λανθασμένη συμπεριφορά του, ώστε να κατανοήσει τον εαυτό του και να βρει τις ισορροπίες του, προκειμένου να μπορέσει να αντικαταστήσει τις λανθασμένες συμπεριφορές με σωστότερες και υγιείς συμπεριφορές, που θα του επιτρέψουν να πετύχει το στόχο του, τη δημιουργία μιας όμορφης σχέσης.


Λίζα Βάρβογλη, Ph.D. Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια

25 απλά μαθήματα οικιακής οικονομίας!!!

 





Τα πάντα ξεκινούν από το σπίτι μας. ακόμα και η οικονομία που θα κάνουμε πρέπει να αρχίζει από εκεί!
 
 
 
























Τρουφάκια εύκολα

Γινονται πολυ γρηγορα... 


   




ΔΕΙΤΕ: 4 τύποι ανδρών που δεν πρέπει να δεις ποτέ σοβαρά

Δεν αρκεί να θέλεις εσύ να σοβαρέψεις μια σχέση, πρέπει να θέλει και ο άλλος...
 

ΔΕΙΤΕ: 4 τύποι ανδρών που δεν πρέπει να δεις ποτέ σοβαρά 





Αν έχεις ήδη μια σοβαρή σχέση, είναι σχετικά εύκολο να πάρεις την απόφαση να κάνεις το επόμενο βήμα, είτε αυτό είναι γάμος είτε συγκατοίκηση. Αν είσαι στο ψάξιμο όμως, καλό είναι να προσέχεις τις επιλογές σου. 




Δες τέσσερις τύπους ανδρών που καλό είναι να αποφύγεις.




Ο τύπος "βοήθησέ με μέχρι να είμαι έτοιμος"
Συνήθως ο τύπος αυτός είναι μπλεγμένος στις δικές του ανασφάλειες. Μιλάει πάντα μόνο για τα δικά του προβλήματα -ποτέ για τα δικά σου- αλλά θέλει μια γυναίκα στο πλευρό του που θα τον κάνει να νιώθει ότι αξίζει. Γι΄αυτό σε κρατάει δίπλα του, ζητώντας σου να τον βοηθήσεις "μέχρι να είναι έτοιμος". Μάντεψε όμως: Δεν θα είναι ποτέ έτοιμος.




Ο τύπος που μιλάει για γάμο, αλλά δεν περνάει στην πράξη
Επειδή ξέρει ότι οι γυναίκες δίνουν σημασία στα λόγια (περισσότερο από ό,τι στις πράξεις), κάνει σχέδια για το κοινό σας μέλλον. Μιλάει για γάμους και πανηγύρια, πού θα παντρευτείτε, πού θα ζήσετε, πού θα πάτε ταξίδι του μέλιτος, πόσα παιδιά θα κάνετε μπλα, μπλα, μπλα. Όλα αυτά βέβαια χωρίς να μιλάει ποτέ συγκεκριμένα, χωρίς χρονοδιάγραμμα. Αν τον ρωτήσεις πότε το βλέπει να συμβαίνει ή θα σου πει κάτι αόριστο ή θα αλλάξει κουβέντα.




Ο τύπος "κάνε λιγάκι υπομονή"
Βρίσκει πάντα λογικοφανείς δικαιολογίες που με μια πρώτη σκέψη είναι αποδεκτές. Θέλει αλλά δεν μπορεί τώρα γιατί δουλεύει πολύ για να πάρει προαγωγή, γιατί θέλει να χάσει πρώτα βάρος, γιατί δεν μπορεί να αφήσει τους γονείς του τώρα που τον έχουν ανάγκη, γιατί, γιατί, γιατί... Μην το ψάχνεις. Γιατί απλώς δεν θέλει!




Ο τύπος "αφού καλά περνάμε τώρα τι ψάχνεις"
Του αρέσει κυρίως το παιχνίδι, η περιπέτεια. Δεν τον ενδιαφέρουν τα μελλοντικά σχέδια, η οικογένεια και ο γάμος. Τα αγαπημένα του θέματα συζήτησης είναι η διασκέδαση και το σεξ. Όποτε το θέμα στρέφεται σε κάτι πιο μόνιμο και σοβαρό, το πρόσωπό του αλλάζει, η πλάκα τελειώνει και σου λέει κάτι τύπου "χαλάς τη στιγμή", ελπίζοντας ότι θα αλλάξεις συζήτηση. Αν συνεχίσεις να ανοίγεις τέτοιου είδους κουβέντες, σύντομα θα αρχίσει να ψάχνει άλλο "παιχνίδι" που θα τον συναρπάσει.

Βίντεο: Δείτε πώς γίνεται το κόλπο με τα κέρματα στο ποτήρι

Η απομυθοποίηση της... μαγείας 





 Βίντεο: Δείτε πώς γίνεται το κόλπο με τα κέρματα στο ποτήρι 



Δείτε το βίντεο: 





Επιστολή σοκ πανεπιστημιακών γιατρών: θα αυξηθούν οι θάνατοι από την κρίση!

Επιστολή σοκ πανεπιστημιακών γιατρών: θα αυξηθούν οι θάνατοι από την κρίση! 




Της Δήμητρας Ευθυμιάδου
 
 
 
 
Οι 120 επιφανείς επιστήμονες υπογραμμίζουν: «Το Σύστημα Υγείας στην Ελλάδα πλήττεται δραματικά. Έχοντας υπογράψει ένα μνημόνιο συνεργασίας με την μη εκλεγμένη και ανεξέλεγκτη Τρόικα για την μείωση των δαπανών για την δημόσια υγεία από το 9,8% στο 6% του ΑΕΠ (το συρρικνωμένο, μετά την κρίση ΑΕΠ), η Ελληνική Κυβέρνηση έχει θεσπίσει μια σειρά από μέτρα τα οποία υπονομεύουν την υγεία του Ελληνικού λαού. Η αφαίρεση της ασφάλειας υγείας από χιλιάδες ανέργους, κάνει μαθηματικά βέβαιη την αύξηση της θνησιμότητας σε αυτό το τμήμα του πληθυσμού”.
Οι πανεπιστημιακοί μιλούν και για την αύξηση του κόστους συμμετοχής που καθιστά αδύνατη τη θεραπεία των αρρώστων: “Ασθενείς που υποφέρουν από χρόνια προβλήματα, όπως είναι η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια, αναγκάζονται να πληρώνουν αντί του 5% του κόστους των φαρμάκων τους όπως ίσχυε μέχρι πρότινος, το 25%. Καρκινοπαθείς και νεφροπαθείς υποφέρουν λόγω της αύξησης του κόστους των θεραπειών, των εξειδικευμένων εξετάσεων και των φαρμάκων τους, καθώς και εξ αιτίας της ταλαιπωρίας και της προσωπικής εξαθλίωσης που υφίστανται καθημερινά στις ατελείωτες ουρές αναμονής των ασφαλιστικών ταμείων και στις εγκαταστάσεις των Νοσοκομείων”.
Όσο για τις επιπτώσεις στην υγεία του ελληνικού πληθυσμού σημειώνουν: “Πέρα από αυτά τα συγκεκριμένα καταστροφικά μέτρα, ο οποιοσδήποτε μπορεί να κατανοήσει εύκολα τις επιπτώσεις των αλλεπάλληλων μειώσεων στις συντάξεις, καθώς και των φορολογικών μέτρων δήμευσης, στη δημόσια υγεία. Πολλοί φτωχοί συνταξιούχοι δεν έχουν άλλη επιλογή από το να παραιτηθούν από ζωτικά φάρμακα, που είναι απαραίτητα για την επιβίωσή τους, και από την παρακολούθηση της κατάστασης της υγείας τους, προκειμένου να καλύψουν την απαραίτητη τροφή και θέρμανση (οι καταστροφικές πολιτικές της Κυβέρνησης στο θέμα πετρελαίου θέρμανσης αξίζει να επισημανθούν)».
Και καταλήγουν σχετικά με τους χρονίως πάσχοντες: «Όχι μόνον οι τιμές βασικών προϊόντων έχουν αυξηθεί (όχι μόνον λόγω πληθωρισμού αλλά και λόγω δραστικών αυξήσεων ΦΠΑ), ενώ τα εισοδήματα έχουν μειωθεί δραστικά, αλλά και η αύξηση στο 500% και πλέον στην συμμετοχή των ασφαλισμένων καθιστά τελείως αδύνατη για την πλειοψηφία τους την εξακολούθηση της θεραπείας τους. Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς τις συνέπειες, ειδικά όσον αφορά σε άτομα με σοβαρές και χρόνιες ασθένειες».

yahoo.gr

Γιατί λυπάμαι την Αθηνά Ωνάση

 





Tην περιουσία του καθένας τη διαχειρίζεται όπως επιθυμεί: την αξιοποιεί, την έχει να κάθεται, της βάζει φωτιά και χορεύει στα αποκαΐδια.



 Αυτό πίστευα πάντα ότι ισχύει και για την περίπτωση της αμύθητης (λένε) περιουσίας που άφησε ο Αριστοτέλης Ωνάσης στους κληρονόμους του, αρχικά στην κόρη του Χριστίνα και έπειτα στην εγγονή του, Αθηνά. Για τον λόγο αυτόν, ποτέ δεν κατάλαβα εκείνους που σφόδρα ανησυχούσαν για το πώς η καταθλιπτική μαμά και η περίεργη, σχεδόν αγοραφοβική, κόρη της θα τη διαχειρίζονταν. Οπως θέλουν, και λόγος δεν μας πέφτει. Ετσι απλά.



Τα ίδια πρεσβεύω και για το θέμα της... άλλης περιουσίας, εκείνης που κληρονομούμε από τους προγόνους μας και που, κατά τη γνώμη μου, είναι πιο σημαντική από τα (ευπρόσδεκτα πάντα) υλικά αγαθά. Αναφέρομαι στην ελληνικότητά μας, στις ρίζες μας, στον σεβασμό και στην κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που κάνουν τον καθέναν από εμάς αυτό που είναι σήμερα. Και αυτή την κληρονομιά μπορεί ο ένας να την αξιοποιήσει προς όφελός του και ο άλλος να την πετάξει στα σκουπίδια (και ακολούθως να υποστεί τις όποιες συνέπειες). Το δεύτερο νομίζω ότι έχει αποφασίσει να κάνει η Αθηνά Ωνάση και το δείχνει με κάθε τρόπο. Φτάνοντας ως την πολυσυζητημένη πώληση του Σκορπιού.



Δεν τη γνωρίζω, βεβαίως, αυτή την αγέλαστη και συνεσταλμένη (μπροστά στον φωτογραφικό φακό) κοπέλα, ώστε να μπορέσω να αναλύσω με βεβαιότητα τα κίνητρα της πράξης της, καθώς και τα βαθύτερα αίτια της όποιας «απέχθειάς» της για την ιδιαίτερη πατρίδα της μητέρας της. Εν προκειμένω, όμως, παρακολουθώντας την υπόθεση του Σκορπιού, αισθάνθηκα κάτι σαν στενοχώρια. Οχι για το ξεπούλημα μιας γωνιάς της Ελλάδας, ή για την έκπτωση ενός ονόματος λαμπρού για τη νεότερη εμπορική (και όχι μόνο) ιστορία της χώρας μας, αλλά για την αδυναμία ορισμένων να αντιληφθούν το προφανές: ότι χωρίς ρίζες είσαι κλαράκι παραδομένο στον άνεμο.



Εκείνο που κυρίως μου έκανε εντύπωση στην υπόθεση είναι ότι στο νησί αυτό, που περνά στα χέρια ενός Ρώσου με βεβαρημένο παρελθόν, βρίσκονται οι τάφοι του παππού, του θείου και της μητέρας της, Αθηνάς. Γεγονός που από μόνο του απαγορεύει την πώληση ακόμη και ενός κόκκου άμμου από τον Σκορπιό, κατά τη δική μου ηθική, η οποία ξεκινάει από τον σεβασμό στο παρελθόν μας, την κατανόηση της ιστορίας μας. Εν προκειμένω, όμως, φοβούμαι ότι αναλώνομαι σε θεωρητικολογίες: η ζάπλουτη κληρονόμος κινείται σε έναν κόσμο όπου, ως φαίνεται, η ηθική όπως την εννοώ εγώ δεν υπάρχει.



Το γνώριζε αυτό και ο παππούς Αριστοτέλης (στον ίδιο κόσμο κινήθηκε, για να μην πω ότι υπήρξε ένας από τους ενορχηστρωτές του κατά τις πρόσφατες δεκαετίες), γι’ αυτό και, όπως διάβασα, έβαλε όρο στη διαθήκη του, σε περίπτωση που το αγαπημένο του νησί πωληθεί, να μην πωληθεί και το μέρος στο οποίο βρίσκονται οι τάφοι. Ο,τι κι αν ήθελε ο εφοπλιστής, ακόμη και αν η εγγονή του το σεβαστεί (από κάτι σαν... κοιμισμένη ευαισθησία που ενίοτε ξυπνά ή επειδή δεν μπορεί να κάνει αλλιώς), τρεις τάφοι παρατημένοι (και δεν εννοώ μόνο απεριποίητοι, αλλά ουσιαστικά ξεχασμένοι από εκείνους που έχουν καθήκον να θυμούνται), δεν είναι απολύτως τίποτε, παρά μερικά τετραγωνικά μέτρα από μάρμαρο, μπορούν ακόμη και να ισοπεδωθούν. Μπορούν να γίνουν και ατραξιόν για τους καλεσμένους του ρώσου μεγιστάνα... Και κάπως έτσι ξεμπερδεύει με αυτούς, δηλαδή με αυτό που συμβολίζουν, η Αθηνά;



Οποιος νομίζει κάτι τέτοιο πλανάται πλάνην οικτράν. Γιατί το παρελθόν... φυγείν αδύνατον. Ριζωμένο μέσα σου (είναι εξάλλου και θέμα γονιδίων), σε στηρίζει και σε γαληνεύει αν το αποδεχτείς, το κατανοήσεις και το σεβαστείς, σε βασανίζει αν το αρνηθείς, αν προσπαθήσεις να το αποφύγεις, αν το απαξιώσεις.
 




Λυπάμαι ανθρώπους σαν την Αθηνά, πρώην Ωνάση, νυν Ντε Μιράντα Νέτο (όπως είναι το επίθετο του εκ Βραζιλίας συζύγου της), οι οποίοι νομίζουν ότι ξορκίζοντάς το με αγοραπωλησίες ή περιφέροντας την επιδεικτική αδιαφορία τους για αυτό, απελευθερώνονται. Ενώ στην πραγματικότητα επιβεβαιώνουν την ανωριμότητά τους και την αδυναμία τους να αποδεχτούν εκείνο που είναι οι ίδιοι, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά της δυστυχίας τους. Λυπάμαι, επιπλέον, τους ανθρώπους που δεν έχουν ρίζες σε έναν συγκεκριμένο τόπο, σε μια συγκεκριμένη οικογένεια, παρά μοιρασμένοι ανάμεσα σε διάφορες πατρίδες και οικογένειες (που λέει ο λόγος, γιατί στην πραγματικότητα...) παραμένουν απάτριδες.



Και όταν μιλώ για πατρίδα, εννοώ την αίσθηση του σπιτιού που (είτε είναι παλάτι είτε μπάζει νερά από τα σπασμένα τζάμια του) πάντα σε περιμένει για να σε κρύψει από τον κόσμο που σε κούρασε, σε πλήγωσε, σε πρόδωσε. Και για αυτή την απερίγραπτα τρυφερή αίσθηση η οποία σε κατακλύζει κάθε φορά που θυμάσαι τους δικούς σου, τους αγαπημένους σου, και που στις δύσκολες στιγμές σε εντυπωσιάζει με τη δύναμη που μπορεί να σου δώσει.
Αυτό είναι το «σπίτι» που άνθρωποι όπως η Αθηνά δεν φέρουν εντός τους. Και το τεράστιο κενό που προκαλείται από την απουσία του δεν μπορούν να το καλύψουν όλα τα εκατομμύρια και όλοι οι Ντε Μιράντα Νέτο του κόσμου.



[Του Κοσμά Βίδου από το BHmagazino 21-4-13]


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τα μυστικά των αρχαίων αγωνισμάτων

 


Αθλητικοί αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα και η κρυφή σημασία τους
Και όμως ακόμη κι εδώ οι πρόγονοί μας έκρυψαν ευφυέστατα τα μυστικά τους. 


Τα διάφορα αγωνίσματα είναι αποτυπώσεις του Σύμπαντος Κόσμου, της συμπεριφοράς του, της κίνησής του, της μορφής του, του τρόπου, των νόμων και κανόνων, αλλά και των υπεροντοτήτων που κινούνται μέσα σε αυτόν.



Η ρίψη σφαίρας (σφαιροβολία), μας δείχνει από μόνη της ένα αντικείμενο που μοιάζει με το σφαιρικό σχήμα των πλανητών. Δεν είναι τρίγωνο, δεν είναι παραλληλόγραμμο σχήμα, αλλά σφαιρικό, όπως οι πλανήτες που «αιωρούνται» στο κενό του διαστήματος..



Η τροχιά που διαγράφει η σφαίρα όταν την πετά ο αθλητής είναι καμπύλη, όπως οι τροχιές των ουρανίων σφαιρών. Εκεί επενεργεί «εξωτερική δύναμις» για την αρχική ώθηση και εδώ επενεργεί ο αγωνιζόμενος.



Η ρίψη δίσκου (δισκοβολία) , Δια της περιστροφής του δίσκου αποκτάται τεράστια φυγοκεντρική δύναμις, η οποία κινεί εξακοντίζοντας τον δίσκο σε μεγάλη απόσταση.



Η ρίψη ακοντίου και βέλους (ακοντισμός-τοξοβολία), αρχική ώθηση επιταχυνόμενη σε στόχο. Τι άλλο παρά απομίμηση αχτίνων λέιζερ που στοχεύουν σε σημείο ;



Άλμα (εις μήκος) , Μεταπήδησης από ένα σημείο σε άλλο. Η προσγείωση στο σκάμμα είναι συμβολική εγκατάσταση σε άλλον πλανήτη προσδιορισμένο από πριν (γι αυτό υπάρχουν συγκεκριμένες διαστάσεις, αποστάσεις και όρια. Οι αλτήρες του αθλητή που αφήνονται πίσω, παραπέμπουν την απομάκρυνση σύνδεσης από τον τόπο εκκίνησης.



Δρόμος, αναπτυσσόμενη ταχύτητα διαφυγής με συγκεκριμένο προορισμό.
Πυγμαχία, σύγκρουση αντιπάλων δυνάμεων με προστατευτικό περίβλημα θωράκιση μονοθέσιου σκάφους και του πύκτη με (χειρο-ιμάντες ).

Πάλη , άμεση εμπλοκή- επαφή με τον εχθρό, όπου υπερισχύει η τεχνική, η δύναμη πυρός, τα ανακλαστικά, η μέθοδος και ο τρόπος εξουδετέρωσης του αντιπάλου.

Αρματοδρομίες , με μηχανικές κατασκευές, όπου μετρά η δεξιότητα του ηνίοχου (πιλότου – χειριστού), η ταχύτητα, η τεχνική και η γνώση των δυνατοτήτων του σκάφους που κυβερνά.
Ας δούμε αναλυτικά τα αγωνίσματα των αρχαίων Ελλήνων.



Στάδιο , δρόμος ταχύτητας 1 στάδιο= 200 μέτρα =600 πόδια. Απόσταση βαλβίδων 192,28 μ.
Δρόμος, Δόλιχος, μακρύς δρόμος αντοχής 7-24 στάδια, συνήθως 20 στάδια. Από 3550- 3800 μ.
Δίαυλος , δρόμος ταχύτητας με διπλή διαδρομή του σταδίου 1299 πόδια, ο σημερινός των 400 μέτρων.



Οπλιτοδρομία , δρόμος με πλήρη εξάρτηση της χάλκινης πανοπλίας ενός οπλίτη με συνολικό βάρος οπλισμού 30 κιλά. Απόσταση 2-4 στάδια.



Πένταθλο (άλμα, δρόμος, ακόντιο, δίσκος, πάλη). Ο Αριστοτέλης ονομάζει τον νικητή αυτού του αθλήματος : «ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»

Άλμα, τετράπλευρο σκάμμα 16 μέτρων με βατήρα. Την απόσταση την μετρούσαν με ξύλινο κοντάρι τον κανόνα. Οι αλτήρες που χρησιμοποιούσαν ήταν δισκοειδείς, ελλειψοειδείς, αμφίσφαιροι, αμφιβαρείς, από 1610 έως 2018 γραμμάρια.




Δίσκος (Ομηρικά -σόλος), δένανε τον δίσκο με ιμάντα, όπως σήμερα με την σφυροβολία. Είχε διάμετρο 0,17- 0,34 και βάρος 1250- 6600 γραμ. Οι επιδόσεις των αθλητών μετρούνταν με πασσάλους και καρφιά.



Ακόντιο , έχουμε δυο περιπτώσεις. Την εκηβόλο βολή σε μήκος και την στοχαστική ρίψη σε στόχο. Μια θηλιά από ιμάντα στο κάτω μέρος του ακοντίου το εκσφενδόνιζε πολύ μακριά.
Πυγμαχία , φορούσαν ιμάντες στα χέρια από δέρμα βοδιού, και ηττημένος ήταν όποιος παραδεχόταν την ήττα του, ή όταν έπεφτε αναίσθητος.



Παγκράτιο, συνδυασμός πυγμής και πάλης. Έχουμε το ορθοστάνδην και κάτω παγκράτιο.
Αρματοδρομίες, δίτροχο άρμα με 4 άλογα, σε 12 ιπποδρομιακούς γύρους. Κατέβαλλαν ιδιαίτερη προσπάθεια να κερδίσουν την εσωτερική τροχιά για να κερδίσουν απόσταση.
Ιππικά αγωνίσματα, ο κάθε ιππέας με το δικό του το άτι έτρεχε σε συναγωνισμό κάνοντας 6 φορές τον γύρο του ιππόδρομου.

Δήλωση - ΣΟΚ: Η Αγια Σοφια είναι τούρκικο κτίσμα!

Φαίνεται πως η νεοοθωμανική μανία που έχει ενσκήψει τα τελευταία χρόνια στην Τουρκία θα μας επιφυλάσσει συνεχώς και νέες εκπλήξεις.

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ,ΤΟΥΡΚΟΙ 










Ο Suphi Saatçi στηρίζει τις παραλογές απόψεις του στην υπόθεση ότι κατά την διάρκεια της οθωμανικής περιόδου ο τρούλος της Αγιας Σοφιας είχε πάθει σοβαρές ζημιές και είχε καταρρεύσει από κάποιο σεισμό. Μετά την κατάρρευση, σύμφωνα με τους τουρκικούς ισχυρισμούς, ο Mimar Sinan με ένα μεγάλο γκρουπ από βοηθούς αρχιτέκτονες ξανάκτισε τον ναό και από τότε η Αγια Σοφια έχει την οθωμανική σφραγίδα του μεγάλου αυτού αρχιτέκτονα. Μόνο που ακόμα και σε αυτούς τους παραλόγους ισχυρισμούς που παρουσιάζουν την Αγια Σοφια σαν οθωμανικό κτίσμα, ξεχνούν να μας αναφέρουν ότι ο περίφημος Mimar Sinan είχε χριστιανική καταγωγή, κατά άλλους από ελληνορθόδοξη οικογένεια της Καππαδοκίας και κατά άλλους από Αρμένιους .



Οι τούρκικοι αυτοί ισχυρισμοί προσχωρούν και σε σύγκριση της Αγιας Σοφιας με το περίφημο τζαμί Σουλειμανιέ, που κτίστηκε απ τον Mimar Sinan την περίοδο του περίφημου Σουλειμαν του Μεγαλοπρεπή για να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η ομοιότητα των τρούλων... αποδεικνύει την ορθότητα των απόψεων τους. Έτσι, σύμφωνα με την τούρκικη επιθεώρηση, η Αγια Σοφια δεν είναι ένα αθάνατο ελληνορθόδοξο βυζαντινό αρχιτεκτονικό κληροδότημα, αλλά καθαρά ένα οθωμανικό αρχιτεκτονικό αριστούργημα






Committee Grants Christians Freedom in Turkey By Christine Thomasos , Christian Post Reporter July 22, 2011|2:26 pm After years of religious discrimination, the United States House Committee on Foreign Affairs voted to adopt a Berman-Cicilline Amendment which aims to end the oppression of Turkey s Christian minority. The 43-1 house vote that added a return of churches passage to H.R. 2583, a State Department-Foreign Relation Authorization Act, called for the protection of Christian citizens. Armenian, Greek and Assyrian-Chaldean appear to be the groups most affected by the amendment that recognizes the mistreatment of their people practicing Christianity in Turkey. The driving force behind the passage of the amendment was Republican California Representative Ed Royce, who said it is important to recognize the wrongs being committed against Christians in Turkey. Religious minorities are under grave threat in today s Turkey, said Royce, a Republican from California. Rather than enjoying protection, very vulnerable religious minority groups including the Ecumenical Patriarchate of the Greek Orthodox Church are denied full legal status. Ken Hachikian, chairman of the Armenian National Committee of America, said the congressional committee vote was a step in the right direction for Christians in Turkey. We won this landmark victory in the face of years of Turkey s lies about its supposed tolerance, and despite its token conversion of a few ancient churches, said Hachikian, according to CNN-Turkey. Archbishop Vicken Aykazian, Legate of the Eastern Diocese of the Armenian Church, was in attendance when the congressional committee voted in favor of the bipartisan amendment. He expressed the importance of the vote. This is a vote of justice against injustice, said Aykazian. I hope that this will be the first of many steps towards preserving Armenian Christian heritage in Turkey. The United States House Committee on Foreign Affairs is responsible for overseeing and creating legislation regarding foreign assistance. This type of assistance includes security and health issues taking place overseas, according to the U.S. House of Representatives website. The Berman-Cicilline Amendment recently passed by the committee encourages the Turkish government to honor international treaties and human rights laws. The amendment encourages the Turkish government to allow the rightful church and lay owners of Christian church properties, without hindrance or restriction, to organize and administer prayer services, religious education, clerical training, appointments, and succession, religious community gatherings, social services, including ministry to the needs of the poor and infirm, and other religious activities.


newsbomb.gr

Ξέρεις γιατί σ'αγαπάω?

Το αρχαιότερο ερωτικό γράμμα που έρχεται από το 2.037 π.Χ

Το αρχαιότερο ερωτικό γράμμα που έρχεται από το 2.037 π.Χ 





Ο έρωτας παραμένει μια διττή και αρχέγονη δύναμη στην ζωή κάθε ανθρώπου, σε κάθε γωνιά της οικουμένης, σε κάθε εποχή…







πηγή: tsixlofouska

Το πρώτο ραντεβού

Το πρώτο ραντεβού 


Όταν βγαίνετε με κάποιον για πρώτη φορά, προσπαθείτε να τον γνωρίσετε και να μάθετε διάφορα πράγματα για εκείνον. Στην αρχή συζητάτε περί ανέμων και υδάτων, χωρίς να υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα, θα έρθει όμως και η στιγμή που και εσείς θα αναφερθείτε στον εαυτό σας, όπως και εκείνος αντίστοιχα.


 Μπορείτε λοιπόν, να τον ρωτήσετε αρχικά για τη δουλειά του και για τον τρόπο ζωής του γενικότερα. Αν του αρέσει η δουλειά που έχει, αν είναι ικανοποιημένος, ποιες είναι οι φιλοδοξίες του, τέτοιου είδους ερωτήσεις. Και εσείς θα μάθετε γι’ αυτόν και εκείνος θα το εκτιμήσει που δείχνετε ενδιαφέρον. Το πιο σημαντικό σε μία συζήτηση, ειδικά όταν πρόκειται για το πρώτο ραντεβού και όχι μόνο, είναι αυτό ακριβώς: να είστε σε θέση να κάνετε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση, να ανταλλάξετε απόψεις και φυσικά να ξέρετε να ακούτε. Ξέρω να ακούω, σημαίνει να μην διακόπτω τον άλλον όταν μιλάει, να τον παρακολουθώ και να δείχνω ενδιαφέρον για όσα μου λέει. Άλλωστε και εκείνος, αντιλαμβάνεται αν τον παρακολουθείτε ή αν η ατμόσφαιρα έχει γίνει κάπως πληκτική.


Πάντως, σίγουρα το πρώτο ραντεβού μετράει. Είναι κάτι που το θυμάσαι, ιδιαίτερα όταν έχεις καλές αναμνήσεις. Μπορείς να καταλάβεις αρκετά για κάποιον από τη πρώτη φορά που θα βγεις μαζί του/μαζί της. Από τα πράγματα που θα πει, από τη στάση του σώματος (body language) , από τις κινήσεις, από το βλέμμα… όλα αυτά πάντα έχουν κάτι να μας πουν. Από αυτά και από τον τρόπο που οδηγεί επίσης κάποιος, σκιαγραφείται ο χαρακτήρας του. Αν μάλιστα κανείς, είναι και παρατηρητικός, τότε σίγουρα μπορεί να καταλάβει ακόμη περισσότερα.

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters