Nail's Love By Ms

Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο



Η φράση το ''αδύναμο φύλο'', που χρησιμοποιείται για τις γυναίκες, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, καθώς οι γυναίκες, όχι μόνο ζουν περισσότερα χρόνια από τους άντρες, αλλά έχουν και ανώτερη βιολογία, σύμφωνα με νέα επιστημονική θεωρία.

Αυτό το συμπέρασμα, σχετίζεται άμεσα με το γεγονός, ότι οι γυναίκες γεννάνε και όχι επειδή οι άντρες κάνουν πιο απαιτητικές, από σωματική άποψη, εργασίες και ως εκ τούτου, φθείρονται περισσότερο βιολογικά.


Ακόμα, επικρατούσε η άποψη, ότι οι άντρες εμπλέκονται σε πιο ριψοκίνδυνες ή επιβλαβείς δραστηριότητες από τις γυναίκες (πόλεμος, καυγάδες, κάπνισμα, περισσότερο αλκοόλ, χειρότερη διατροφή κ.α.), άρα με αυτόν τον τρόπο ζωής, μπορεί να προκληθεί ένας πρόωρος θάνατος.


Μια νέα θεωρία όμως, που κερδίζει έδαφος και φιλοδοξεί να ξεδιαλύνει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ανθρώπινης βιολογίας, διατυπώθηκε από τον καθηγητή Τομ Κέρκγουντ του πανεπιστημίου του Νιούκαστλ, κορυφαίο γεροντολόγο διεθνώς.


Ο Βρετανός επιστήμονας, υποστηρίζει ότι το γυναικείο σώμα εμφανίζεται ικανότερο, στο να εκτελεί τις εργασίες "συντήρησης ρουτίνας", που απαιτεί ένας οργανισμός, προκειμένου να διατηρεί υγιή και ζωντανά τα κύτταρά του.


Με τον τρόπο αυτό καθυστερεί τη γήρανση και το θάνατο, παρά τη διαδεδομένη αντίληψη ότι οι άντρες γερνάνε πιο αργά από τις γυναίκες.


Σύμφωνα με τον Κέρκγουντ, υπάρχουν πλέον επαρκή επιστημονικά στοιχεία για να υποστηριχθεί, ότι τα κύτταρα των αντρών δεν είναι γενετικά ''προγραμματισμένα'' να διαρκούν τόσο όσο των γυναικών.


Η λεγόμενη "θεωρία του αναλώσιμου σώματος", τείνει πλέον να γίνει η κυρίαρχη επιστημονική θεωρία σχετικά με το γιατί γερνάμε και γιατί οι γυναίκες ζουν πιο πολύ.


Η θεωρία υποστηρίζει ότι, αν και τα γονίδια είναι αθάνατα και μπορούν να ζήσουν για πάντα, με το να περνάνε από τη μια γενιά στην άλλη, το σώμα φθείρεται, επειδή είναι γενετικά προγραμματισμένο, από την εξέλιξη και την φυσική επιλογή να ζει μόνο όσο χρειάζεται για να μεταφέρει τα γονίδια στην επόμενη γενιά, συνεπώς είναι αναλώσιμο.


Κατά τη διάρκεια της ανθρώπινης ζωής, οι φθορές που μπορεί να υποστεί ένα ανθρώπινο σώμα, καταβάλλουν τον οργανισμό, στην προσπάθειά του να τις διορθώσει.


Το πότε θα επέλθει, δηλαδή, ο θάνατος, εξαρτάται από το πόση προσπάθεια το σώμα καταβάλλει για να συντηρήσει και να επιδιορθώσει τα σφάλματά του.


Και σε αυτό φαίνεται πως οι γυναίκες υπερτερούν, επειδή χρειάζονται μικρότερη προσπάθεια.


Αυτό συμβαίνει επειδή στους ανθρώπους, όπως και στα περισσότερα άλλα είδη ζώων, η κατάσταση του σώματος του θηλυκού είναι εξαιρετικά σημαντική για την επιτυχία της αναπαραγωγής.


Το έμβρυο πρέπει να τραφεί μέσα στην μητέρα του και το νήπιο να θηλάσει, πράγματα που εξηγούν γιατί το γυναικείο σώμα πρέπει να είναι πιο ανθεκτικό στον χρόνο από το ανδρικό. 


Ακόμα, όσο πιο προχωρημένη είναι η ηλικία, τόσο μεγαλύτερη είναι η απόκλιση στο προσδόκιμο ζωής ανάμεσα στα δύο φύλα.


Στην ηλικία των 85 ετών υπάρχουν κατά μέσο όρο έξι γυναίκες για κάθε τέσσερις άνδρες, ενώ στην ηλικία των 100 ετών υπάρχουν υπερδιπλάσιες γυναίκες, που έχουν φτάσει την ηλικία των 100 ετών σε σχέση με άνδρες.


Τέλος, οι βιολόγοι έχουν βρει στοιχεία ότι τα θηλυκά, στα περισσότερα είδη, ζουν περισσότερο από τα αρσενικά.

Πηγη:cosmo.gr


Αντιμετωπίστε την Σαλπιγγίτιδα




Είναι λοίμωξη των σαλπιγγών, η οποία μπορεί να επηρεάσει και τις ωοθήκες. Όπως οι περισσότερες λοιμώξεις αυτής της μορφής, είναι σεξουαλικά μεταδιδόμενες
και οφείλονται σε μικροοργανισμούς όπως τα χλαμύδια και οι γονόκοκκοι. Μόλις ένα 10% των περιπτώσεων οφείλεται στον τοκετό (στρεπτοκοκκικής μορφής) ή από τον εντερικό σωλήνα κατά την σκωληκοειδίτιδα.

Διακρίνουμε δύο μορφές σαλπιγγίτιδων, την οξεία (η οποία είναι και η πιο συνηθισμένη) και την χρόνια ή υποτροπιάζουσα.

Τα συμπτώματα που παρουσιάζονται είναι καούρα, πόνο στο υπογάστριο (που με τις κινήσεις επιδεινώνεται και αντανακλά στην οσφυϊκή χώρα), δυσκοιλιότητα, τάση προς εμετό, ταχυκαρδία, πυρετό, διαταραχές του κύκλου και πυώδη κολπικά υγρά.

Επειδή η λοίμωξη μπορεί να προκαλέσει το φράξιμο των σαλπιγγών με αποτέλεσμα την στείρωσης της γυναίκας, είναι επιτακτική η ανάγκη για άμεση έναρξη της συνιστώμενης θεραπείας. Θα χρειαστεί αντιβίωση, λήψη πολλών υγρών, ξεκούραση έτσι ώστε να αποφευχθεί η εξέλιξη της σε χρόνια σαλπιγγίτιδα.

Ασθενείς που πάσχουν από χρόνια σαλπιγγίτιδα, πέρα από αδυναμία τεκνοποίησης μπορεί να έρθουν αντιμέτωπες με αδιαθεσία και ανικανότητα για τις καθημερινές δραστηριότητές τους, διαταραχές και μεγάλη απώλεια αίματος κατά την διάρκειά της περιόδου και έντονο πόνο κατά την σεξουαλική επαφή.

Αρχαία Ελληνικά ανέκδοτα...





Τα αρχαία Ελληνικά ανέκδοτα είναι πνευματώδη και διδακτικά. Μας χαρίζουν το γέλιο αλλά εκφράζουν και το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα στην πιο χαριτωμένη μορφή του.





Εν αρχη ην ο Λόγος
Είπε κάποιος στον Αρίστιππο ότι η Λαΐδα δεν τον αγαπά, αλλά προσποιείται ότι τον αγαπά. Ο Αρίστιππος απάντησε:
«Ούτε το κρασί ή το ψάρι με αγαπούν, εγώ όμως τα απολαμβάνω».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ο Διογένης βλέποντας κάποιον να δείχνει ερωτευμένος με μια πλούσια γριά, είπε:
«Σ' αυτήν δεν κάρφωσε τα μάτια του, αλλά τα δόντια του».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Επαινούσαν τον Αντισθένη κακοί άνθρωποι. Ο φιλόσοφος αναρωτήθηκε:
«Μήπως έκανα κάτι κακό;».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ένας άντρας είπε στην ερωτομανή γυναίκα του:
«Τι θέλεις να κάνουμε, να φάμε ή να κάνουμε έρωτα».
Εκείνη του είπε: «Ό,τι θέλεις, ψωμί πάντως δεν έχουμε».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Είπε κάποιος στον Διογένη:
«Οι συμπολίτες σου σε καταδίκασαν σε εξορία».
Και ο φιλόσοφος απάντησε:
«Κι εγώ τους καταδίκασα να μένουν στον τόπο τους».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Κάποτε είδε βρώμικα λουτρά ο Διογένης και διατύπωσε την απορία του:
«Αυτοί που λούζονται εδώ, που πάνε μετά να καθαριστούν;».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Όταν είδε ο Διογένης έναν αδέξιο τοξότη, στάθηκε κοντά στον στόχο λέγοντας:
«Είναι ο μόνος τρόπος για να μη με χτυπήσει».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ο Διδύμων, οφθαλμίατρος της εποχής εξετάζει το μάτι μιάς κοπέλας. Ο Διογένης τον βλέπει.
Ξέρει ο Διογένης ότι ο Διδύμων είναι τύπος ερωτίλος, κοινώς γυναικάς.
Και του λέγει «Πρόσεξε Διδύμωνα, μήπως εξετάζοντας τον οφθαλμό, φθείρεις την κόρην».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Επαινούσαν μερικοί μπροστά στον Άγη τους Ηλείους, γιατί ήταν πολύ δίκαιοι κριτές στους
Ολυμπιακούς αγώνες. Ο Άγης ρώτησε με απορία:
- Και είναι τόσο σπουδαίο το ότι οι Ηλείοι μια φορά στα τέσσερα χρόνια γίνονται δίκαιοι;

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ένας πατέρας ζήτησε από τον Αρίστιππο να διδάξει τον γιο του. Ο φιλόσοφος
ζήτησε αμοιβή 500 δραχμές. Ο πατέρας θεώρησε υπερβολικό το ποσό.
-«Με τόσαχρήματα», είπε, «θα μπορούσα να αγοράσω ένα ζώο».
-«Αγόρασε», είπε ο Αρίστιππος, «κι έτσι θα έχεις δύο».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ο Διογένης ζητούσε ελεημοσύνη απο ένα άγαλμα. Όταν τον ρώτησαν γιατί
κάνει κάτι τέτοιο απάντησε:
- Εξασκούμαι στο να μην απογοητεύομαι απο την αναισθησία των ανθρώπων.

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Παρακινούσαν τον Φίλιππο τον Μακεδόνα να εξορίσει κάποιον που
τον κακολογούσε. Ο Φίλιππος απάντησε:
- Δεν είστε καλά!! Θέλετε να τον στείλω να με κατηγορεί και σ' άλλα μέρη;

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Καλοτύχιζε κάποιος τον Αριστοτέλη επειδή είχε μαθητή τον Μ. Αλέξανδρο.
Ο φιλόσοφος αντέστρεψε την πρόταση:
- Εκείνον να καλοτυχίζετε γιατί είχε δάσκαλο τον Αριστοτέλη.

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ένας φαλακρός έβριζε τον Διογένη. Ο φιλόσοφος γύρισε και του είπε:
«Δεν σου ανταποδίδω τις βρισιές, αλλά θα ήθελα να πω ένα "μπράβο" στις
τρίχες σου, γιατί απαλλάχτηκαν από ένα κακορίζικο κεφάλι».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ρώτησε κάποιος τον Αντισθένη τι είδους γυναίκα θα ήταν κατάλληλη για γάμο.
Ο φιλόσοφος του είπε:
«Το πράγμα είναι δύσκολο. Αν παντρευτείς ωραία, θα την έχεις
με άλλους κοινή, αν άσχημη, θα είναι σαν να σου επέβαλαν ποινή».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Πληροφορήθηκε ο Αριστοτέλης από κάποιον ότι μερικοί τον έβριζαν. Ο φιλόσοφος απάντησε:
«Καθόλου δεν με νοιάζει. Όταν είμαι απών, δέχομαι ακόμα και να με μαστιγώνουν».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Πηγή: "Αρχαία Ελληνικά Ανέκδοτα" - Εκδόσεις Σαββάλα

Η χρήση του υπολογιστή είναι ευκολότερη από την οδήγηση ενός ποδηλάτου για ένα παιδί



Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε 2.200 μητέρες σε 10 χώρες από την εταιρεία ασφαλείας AVG, παιδιά ηλικίας 5 ετών και νεότερα αποκτούν κάποιες δεξιότητες ηλεκτρονικών υπολογιστών σε ποσοστά υψηλότερα από άλλες πιο «παραδοσιακές» όπως η ιππασία, το κολύμπι και το ποδήλατο.
Το 69% των παιδιών ηλικίας δύο έως πέντε ετών μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα ποντίκι, το 58% μπορεί να παίξει κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι και το 28% μπορεί να κάνει μια κλήση κινητού τηλεφώνου. Επίσης το 25% μπορεί να ανοίξει ένα πρόγραμμα περιήγησης Web και το 19% μπορεί να χρησιμοποιήσει μία Web εφαρμογή.
Ανάμεσα στα ίδια παιδιά, το 77% μπορεί να κατασκευάσει ένα παζλ, το 52% να κάνει ποδήλατο, το 20% να κολυμπήσει και το 11% να δέσει τα κορδόνια του, λέει η έρευνα της AVG.
Επίσης είναι ενδιαφέρον ότι ενώ το 37% των παιδιών μπορεί να γράψει το όνομά του, το 15% γνωρίζει τουλάχιστον μία διεύθυνση στο Web και το 5% γνωρίζει τουλάχιστον μια διεύθυνση e-mail.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, και διαπίστωσε ότι τα αποτελέσματα ποικίλλουν από χώρα σε χώρα.
Για παράδειγμα, το 30% των παιδιών στις ΗΠΑ και την Αυστραλία μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ένα smartphone ή ένα tablet. Το ποσοστό αυτό για τα παιδιά στην Ιαπωνία ήταν 11%. Στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, το 70% των παιδιών θα μπορούσε να παίξει ένα παιχνίδι στον υπολογιστή, ενώ μόλις το 40% στη Γερμανία.

Πηγή: www.secnews.gr

Σχεδιαστικό λάθος της Intel θα της στοιχίσει $700.000.000



Η Intel αναμένεται να δαπανήσει 700 εκατομμύρια δολάρια για να διορθώσει ένα σχεδιαστικό λάθος που ανακαλύφθηκε στη σειρά Intel chipset 6, με την κωδική ονομασία Cougar Point.Η εταιρεία ανέφερε σε δήλωσή της μέσω εκπροσώπου ότι εφάρμοσε κάποιες διορθώσεις και θα επανακυκλοφορήσει τις νέες εκδόσεις του chipset στα τέλη Φεβρουαρίου. Επίσης, στην δήλωση αναφέρεται ότι “σχετικά λίγοι” πελάτες θα επηρεαστούν.
Η εταιρεία αναγκάστηκε να αναστείλει τις πωλήσεις της και η ζημία προβλέπεται στα 300 εκατομμύρια δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2011, καθώς άρχισε την κατασκευή της νέας έκδοσης του chipset.
Το εν λόγω chipset χρησιμοποιείται σε υπολογιστές με επεξεργαστές δεύτερης γενιάς. Ωστόσο, οι επεξεργαστές δεν επηρεάζονται από το σφάλμα. «Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι θύρες Serial-ATA (SATA) εντός του chipset μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα με την πάροδο του χρόνου και δυνητικά να επηρεάσουν την απόδοση ή τη λειτουργικότητα των SATA συσκευών όπως σκληρούς δίσκους και DVD-drives» ανέφερε η δήλωση.
Η Intel ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται και με άλλες εταιρείες για να διασφαλίσει ότι οι κατασκευαστές υπολογιστών και άλλοι πελάτες με προβληματικά chipsets θα λάβουν τις αντικαταστάσεις που απαιτούνται

Επίπεδο και 250 φορές μεγαλύτερο το Σύμπαν;



Ομάδα επιστημόνων από μεγάλα βρετανικά πανεπιστήμια υποστηρίζει ότι το Σύμπαν είναι επίπεδο και ότι ο Κόσμος είναι τουλάχιστον 250 φορές μεγαλύτερος από το ορατό Σύμπαν.


Η κρατούσα θεωρία αναφέρει ότι το Σύμπαν έχει έκταση 13,7 δισεκατομμύρια έτη φωτός. Ειδικοί του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης και του Ιmperial College London χρησιμοποίησαν τη μέθοδο Βayesian, μια πολύπλοκη μέθοδο ανάλυσης δεδομένων, με την οποία μελέτησαν όλες τις έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με το μέγεθος του Σύμπαντος. Επίσης με τη βοήθεια των διαστημικών τηλεσκοπίων μελέτησαν τη λεγόμενη «μικροκυματική ακτινοβολία υποβάθρου», μια διάχυτη ακτινοβολία μικροκυμάτων που κατακλύζει ολόκληρο το Σύμπαν και θεωρείται ότι αποτελεί υπόλειμμα από τη Μεγάλη Εκρηξη.

Αρχικός στόχος της έρευνας ήταν να απαντήσει σε ένα από τα πλέον θεμελιώδη κοσμικά ερωτήματα. Αν το Σύμπαν είναι επίπεδο και άρα «ανοιχτής» έκτασης ή αν είναι σφαιρικό και άρα περιορισμένης έκτασης.

Οι ερευνητές κατέληξαν σε δύο συμπεράσματα: πρώτον, ότι το Σύμπαν είναι επίπεδο και, δεύτερον, ότι έχει μεγαλύτερη έκταση από εκείνη που μπορούμε να δούμε με τα υπάρχοντα τεχνικά μέσα. Η ερευνητική ομάδα συνεχίζει την προσπάθειά της και επιχειρεί τώρα να υπολογίσει την έκταση του ορατού Σύμπαντος και να διαπιστώσει αν πράγματι είναι 13,7 δισεκατομμύρια έτη φωτός.

Κι όμως είναι ελληνικές





Αν σάς ρωτήσει κανείς, θέλοντας να ελέγξει τις ετυμολογικές γνώσεις σας στην Αγγλική ή στην Ελληνική, αν λέξεις όπως λ.χ. butter «βούτυρο», paper «χαρτί», church «εκκλησία», sketch «σκαρίφημα – θεατρικό σκέτς», bomb «βόμβα»,
clergy «κληρικός» και clerk «υπάλληλος», chart «χάρτης» και card «κάρτα», calm «νηνεμία, γαλήνη», pain «πόνος», pirate «πειρατής», diploma «δίπλωμα», chanel «δίαυλος», priest «ιερέας», buffalo «βουβάλι», monk «μοναχός», bishop «επίσκοπος» κ.α. προέρχονται από την Ελληνική ή είναι αμιγώς αγγλικές, μή βιαστείτε να απαντήσετε ότι δεν σάς φαίνονται ελληνικές. Η πραγματικότητα είναι ότι περνώντας μέσα από διάφορους, συχνά δαιδαλώδεις και σκολιούς, γλωσσικούς δρόμους οι λέξεις αυτές έφτασαν στην Αγγλική, έχοντας ξεκινήσει από την ελληνική γλώσσα. Είναι δάνειες λέξεις της Αγγλικής από την Ελληνική. Μία ματιά σε έγκυρα λεξικά της Αγγλικής (Webster, Random House, Longman, Oxford κ.α.) μπορεί να σάς πείσει.

Το αρχ. ελληνικό βούτυρον / βούτυρος (βούς + τυρός), μέσω του λατιν. butyrum, έδωσε το αρχ. αγγλ. butere, απ’ όπου το σύγχρονο αγγλ. butter (καί τα γερμ. Butter, γαλλ. beurre, ιταλ. burro κ.α.). Το αρχ. ελλην. πάπυρος, πού δήλωσε την πρώτη μορφή γραφικής ύλης από το ομώνυμο φυτό το οποίο ευδοκιμούσε στην Αίγυπτο, έδωσε το αγγλ. paper (γαλλ. papier, γερμ. Papier κ.ά.) μέσω του λατιν. papyrum, απ’ όπου το μεσαιων. γαλλ. papier και το μεσαιων. αγγλ. papir. Πιο σύνθετη είναι η προέλευση της λέξης πού δήλωσε στην Αγγλική «τήν εκκλησία», της λ. church. Ξεκίνησε από το ελληνιστ. κυριακόν (δώμα) «ο οίκος του Κυρίου» (από το Κύριος), το οποίο, μέσω του αρχ. γερμ. kirihha (απ’ όπου το νέο γερμ. Kirche «εκκλησία») και των αρχ. αγγλ. cirice και μεσαιων. αγγλ. chirche, έδωσε το νέο αγγλ. church. Οι ίδιοι οι Έλληνες χριστιανοί χρησιμοποίησαν το αρχ. εκκλησία (εκκλησία του δήμου «η συγκέντρωση του λαού / των πολιτών ως θεσμικό όργανο») με νέο περιεχόμενο: χώρος όπου συγκεντρώνονται οι πιστοί για να λατρεύσουν τον Θεό (ενώ οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν τη λ. ναός, με την αντίληψη ότι αποτελεί χώρο όπου ναίουν, όπου κατοικούν οι θεοί).

Ενδιαφέρον έχει, για τις περιπέτειές της, η λέξη sketch «σκαρίφημα – θεατρικό σκέτς». Ποιός το φαντάζεται, εκ πρώτης όψεως, ότι προέρχεται από την ελλην. λ. σχέδιο; Η αρχαία ελλ. λ. σχέδιον (από το αρχ. σχέδιος πού σήμαινε «προσωρινός, αυτοσχέδιος», προερχόμενη από τη λ. σχεδόν κι αυτή από το έχω), μέσω του λατιν. schedium, έδωσε το ιταλ. schizzo, πού πέρασε στα ολλανδικά ως schets, από όπου το αγγλ. sketch. Το περίεργο για τη ζωή των λέξεων είναι ότι το ελλην. σχέδιο επανήλθε στους νεότερους χρόνους στην Ελληνική, δηλ. ως «αντιδάνειο» (ως δάνειο δανείου!…), μέσα από δύο ξένες γλώσσες: από την Ιταλική ως σκίτσο και από την Αγγλική ως σκέτς.

Ανάλογη είναι η περίπτωση του αγγλ. scene «σκηνή». Προέρχεται από το ελλην. σκηνή, μέσω του λατιν. scaena / scena. Από το υποκοριστικό του λατιν. scene, από το scenarium, προήλθε το ιταλ. scenario πού πέρασε σε διάφορες γλώσσες (αγγλ. scenario, γαλλ. scenario κ.α.) και επανήλθε στα Ελληνικά ως σενάριο (αντιδάνειο). Από το θέμα σχ- (τού έχω, πβ. κατά-σχ-ω, παρά-σχ-ω, σχ-εδόν) πού είδαμε και στο σχέδιο, προήλθε και η λ. σχήμα πού έδωσε, μέσω του λατιν. schema, το αγγλ. scheme.

Μία λέξη πού θα ξαφνίαζε ίσως όταν κανείς διαπιστώσει ότι είναι ελληνική, είναι η αγγλική λ. pain «πόνος». Η λέξη αυτή προήλθε από την ελλην. λ. ποινή πού σήμαινε αρχικά «τιμή αίματος, εκδίκηση (γιά έγκλημα)» και μετά «τιμωρία». Μέσω του λατ. poena, πού έδωσε το γαλλ. peine (αρχικά σήμαινε «τά βασανιστήρια των μαρτύρων της πίστεως»), προήλθε το αγγλ. pain με τη σημ. «πόνος» ως απόρροια των πόνων από τα βασανιστήρια και ως επακόλουθο της τιμωρίας γενικότερα. Εξίσου ίσως θα ξάφνιαζε και η αγγλική λ. calm «κάλμα, νηνεμία».

Κι αυτή προήλθε από ελληνική λέξη, το αρχ. καύμα, πού δήλωνε τον καύσωνα και το θέρος, οδηγώντας συνεκδοχικά στη σημ. της ηρεμίας της θάλασσας, της έλλειψης δυνατών ανέμων. Στην Αγγλική έφτασε η λέξη από το ιταλ. calma πού ανάγεται σε όψιμο λατιν. cauma από το καύμα. Ότι η λ. ξαναγύρισε στην Ελληνική μέσω της Ιταλικής ως κάλμα, δηλ. ως αντιδάνειο, είδαμε ότι αποτελεί συχνό φαινόμενο. Το αρχ. πειρώμαι «προσπαθώ, αποπειρώμαι, τολμώ» έδωσε στη μεταγενέστερη Ελληνική τη λ. πειρατής πού προφανώς θα σήμαινε αρχικά αυτόν πού αποτολμά παράτολμα και παράνομα εγχειρήματα. Μέσω του λατιν. pirata η λ. έδωσε το αγγλ. pirate.

Στην εκκλησιαστική γλώσσα μία σειρά από αγγλικές λέξεις προέρχονται από την Ελληνική, χωρίς αυτό να είναι αμέσως αισθητό στον μή ειδικό. Τέτοιες είναι οι αγγλικές λέξεις priest, clergy (καί clerc), bishop, monk κ.α. Συγκεκριμένα το ελλην. πρεσβύτερος (αρχική σημ. «γεροντότερος») έδωσε το όψιμο λατ. presbyter. Από αυτό, με ορισμένες μεταβολές, προήλθε το αρχ. αγγλ. preost και κατόπιν το μεσαίων. αγγλ. preist, πού έδωσε το νεότ. αγγλ. priest. Το ελλην. κληρικός (από τη λ. κλήρος) «αυτός πού του πέφτει ο κλήρος, πού του ανατίθεται ένα έργο» έδωσε το όψιμο λατιν. clericus απ’ όπου τα αρχ. αγγλ. cleric και clerc. Από αυτά προήλθε το αγγλ. clerk «λόγιος» – «υπάλληλος εξουσιοδοτημένος με συγκεκριμένο έργο» – «απλός υπάλληλος». Το αρχ. αγγλ. clerc έδωσε και τον εκκλησιαστικό όρο clergy «κληρικός, ιερωμένος». Το ελλην. επίσκοπος είναι η λέξη απ’ όπου προήλθε το αγγλ. bishop «επίσκοπος», μέσω του όψιμου λατιν. episcopus, απ’ όπου τα αρχ. αγγλ. bisceop και μεσαίων. αγγλ. bishhop πού προηγήθηκαν του νεότερου αγγλικού bishop. Ως προς το αγγλ. monk «μοναχός» προήλθε από το μεταγεν. ελλην. μοναχός μέσω του όψιμου λατιν. monachus, απ’ όπου το αρχ. αγγλ. munuc και μετέπειτα το νεοτ. αγγλ. monk. Το αγγλ. chart «χάρτης» αλλά και το card «κάρτα» προήλθαν από το έλλην. χάρτης. Το bomb «βόμβα» από το αρχ. ελλην. βόμβος. Το «πολύ αμερικάνικο» buffalo από το ελλην. βούβαλος. Το ελλην. δίπλωμα (από διπλώνω, διπλούς) με τη σήμ. «επίσημο έγγραφο» έδωσε το diploma και από αυτό το diplomat «διπλωμάτης» κ.ο.κ.

Όπως έγινε, ελπίζω, φανερό, ένα πλήθος από ξένες λέξεις, εν προκειμένω αγγλικές, έλκουν την καταγωγή τους από την ελληνική γλώσσα, απευθείας ή, πιο συχνά, μέσω της λατινικής γλώσσας. Όσα γράφονται εδώ δεν δίδονται για να αποτελέσουν αφορμή κομπασμού αλλά ως νύξεις για γλωσσική αυτογνωσία και περίσκεψη, για το πόσα έχει κανείς να κερδίσει από μία ετυμολογική περιδιάβαση στους δρόμους της γλώσσας μας.

ΘΡΙΑΜΒΕΥΕΙ Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ



Σκληρή προπαγάνδα κατά της Ελλάδας εμπεριέχεται στα σχολικά βιβλία της Αλβανίας. Μίσος, φανατισμός και πλαστογραφημένη Ιστορία που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματική, διδάσκεται από την αλβανική κυβέρνηση στους μαθητές των σχολείων. Οι νεαροί Αλβανοί, μέσα από τα επίσημα
σχολικά βιβλία τους, μαθαίνουν, μεταξύ άλλων, ότι «η Βορειοδυτική Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο οποίο "αιμοσταγείς" Έλληνες πραγματοποίησαν "εθνοκάθαρση" στους Τσάμηδες που πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά».

Η νέα γενιά Αλβανών μαθαίνει, μεταξύ άλλων, πως έχει ίδιο DΝΑ με τον βασιλιά Πύρρο της Ηπείρου και την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Όλα αυτά τυπώθηκαν και φέτος στα επίσημα σχολικά εγχειρίδια με την έγκριση του αλβανικού υπουργείου Παιδείας, την ώρα που η αλβανική κυβέρνηση ζητά τη στήριξη της Ελλάδας για ένταξη στην Ε.Ε.

Στο νέο βιβλίο «Γεωγραφία της Αλβανίας», που εκδόθηκε φέτος και ήδη αποτελεί διδακτική ύλη στα λύκεια της χώρας, οι μαθητές διδάσκονται όχι μόνο για τη γεωγραφία της χώρας τους αλλά και για περιοχές όμορων χωρών που, σύμφωνα με τους συγγραφείς, κατοικούνται από Αλβανούς. Στις «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν εκτός αλβανικού κράτους περιλαμβάνονται το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας, αλλά και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Στο κεφάλαιο «Οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται τα εξής ανθελληνικά: «Υπάρχουν αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων δυσκολεύουν τον προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων των συγκεκριμένων περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της "Μακεδονίας" και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτας και αποτελείται από τις περιοχές Τσαμουριά, Φλώρινα, κ.λπ.».

Οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν πως η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «εθνοκάθαρση» με στόχο τον αφανισμό των Αλβανών που ζούσαν εκεί. Ο χάρτης με τη Μεγάλη Αλβανία και τις όμορες «αλβανικές περιοχές» κοσμεί μάλιστα το εξώφυλλο τόσο του βιβλίου όσο και του τετραδίου ασκήσεων των μαθητών που καλούνται, για παράδειγμα, να ζωγραφίσουν τις περιοχές της Ελλάδας όπου ζουν Αλβανοί ή να απαντήσουν στα ερωτήματα: «Ποιες είναι οι αλβανικές περιοχές της Ελλάδας;» ή «Αναφέρετε τις εκδιώξεις που υπέστησαν οι Αλβανοί από τις ελληνικές αρχές».


Να σημειωθεί πως στο βιβλίο Γεωγραφίας δεν υπάρχει καμία απολύτως αναφορά στην ελληνική μειονότητα της Αλβανίας, παρά μόνο πως στη χώρα οι διάφορες μειονότητες (Έλληνες, Σκοπιανοί και Μαυροβούνιοι) αγγίζουν συνολικά το 2%, ενώ τους Βλάχους, που στην πλειονότητα τους έχουν ελληνική εθνική συνείδηση, τους χαρακτηρίζει «πολιτιστική μειονότητα».

Στη «Γεωγραφία της Αλβανίας» που διδάσκεται στην Γ’ Λυκείου των σχολείων της χώρας, οι μαθητές δε μαθαίνουν μόνο για τα σημερινά όρια του Αλβανικού κράτους αλλά, και για τις περιοχές που «αδίκως» - όπως λέει αρκετές φορές στο βιβλίο – το Συμβούλιο των Πρεσβευτών του 1913 άφησε εκτός των ορίων του κράτους Αλβανικές περιοχές (Treva Shqiptare). Στις περιοχές αυτές... περιλαμβάνονται 3 νομοί του Μαυροβουνίου, όλο το Κόσσοβο και άλλες τρεις περιοχές της Σερβίας, το μεγαλύτερο μέρος του κράτους των Σκοπίων και 8 νομοί της Ελλάδος. Το βιβλίο αυτό που διδάσκονται και τα Ελληνόπουλα της Βορείου Ηπείρου, έχει εξώφυλλο το χάρτη της Αλβανίας να πλαισιώνεται από τις «Αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) εκτός συνόρων.

Σε άλλο βιβλίο («Ιστορία του Αλβανικού Έθνους») υπάρχει ειδικό κεφάλαιο για την Τσαμουριά, με την επισήμανση πως «βρίσκεται στο νοτιοδυτικό μέρος της Κάτω Αλβανίας», όπως αποκαλεί το νότιο τμήμα της Ηπείρου. «Η επέλαση των Ελλήνων το 1913 στην Τσαμουριά σημαδεύτηκε από βαρβαρότητες που ανάγκασαν χιλιάδες Τσάμηδες να εγκαταλείψουν τις πατρογονικές τους εστίες. Οι Έλληνες κατακτητές επιτάχυναν την εκδίωξη των Τσάμηδων και των υπολοίπων Αλβανών, με στόχο τον αφανισμό του αλβανικού εθνικού στοιχείου από τις περιοχές που είχαν καταλάβει», αναφέρουν μεταξύ άλλων οι συγγραφείς του βιβλίου, συνεχίζοντας: «Με τον καθορισμό των συνόρων το 1913 αποκόπηκαν από τον αλβανικό εθνικό κορμό όχι μόνο η περιοχή των Ιωαννίνων, αλλά σχεδόν ολόκληρη η Τσαμουριά, οι επαρχίες Φιλιατών, Ηγουμενίτσας, Παραμυθιάς, Μαργαριταρίου, Πάργας και Πρέβεζας, καθώς και οι περιοχές της Φλώρινας, της Καστοριάς και των χωριών του Γράμμου».

Βεβαίως, πουθενά στο βιβλίο Ιστορίας δεν γίνεται αναφορά στη συνεργασία των Τσάμηδων με τα στρατεύματα κατοχής στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και στις μαζικές εκτελέσεις στις οποίες προχώρησαν κατά του ντόπιου ελληνικού πληθυσμού.

Για την αλβανική ιστοριογραφία τα αρχαία ηπειρωτικά φύλα (Θεσπρωτοί, Χάονες, Μολοσσοί κ.ά.) είναι ιλλυρικής και όχι ελληνικής προέλευσης, όπως είναι γενικά αποδεκτό. Έτσι ο βασιλιάς Πύρρος της Ηπείρου, η μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου Ολυμπιάδα και πολλοί άλλοι ανήκουν στο πάνθεον των Αλβανών ηρώων.

Ήδη κατατέθηκε σχετική ερώτηση στην υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, με το ερώτημα εάν λειτουργεί η Διακρατική Επιτροπή των υπουργείων Παιδείας των δύο χωρών η οποία είχε συσταθεί επί υπουργίας Αρσένη για την εξάλειψη εθνικιστικών αναφορών στα σχολικά εγχειρίδια.

«Η νέα γενιά των Αλβανών γαλουχείται επίσημα με την ιδέα πως η μισή Βορειοδυτική Ελλάδα είναι τμήμα της ιστορικής Αλβανίας και πως οι Έλληνες στη Βόρειο Ήπειρο και στην υπόλοιπη χώρα είναι σχεδόν ανύπαρκτοι. Τα αποτελέσματα αυτού του φανατισμού και της προπαγάνδας τα βιώσαμε με τραγικό τρόπο τον περασμένο Αύγουστο, με την άγρια δολοφονία του ομογενή Αριστοτέλη Γκούμα στη Χιμάρα, επειδή μιλούσε ελληνικά», δήλωσε στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Βαγγέλης Ντούλες, πρόεδρος του Κόμματος Ένωσης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που εκπροσωπεί την ελληνική εθνική μειονότητα της Αλβανίας.
elkeda.gr

Κλείνει παράθυρο για νομιμοποίηση μεταναστών





Στην κατάργηση απόφασης του προκατόχου του, Προκόπη Παυλόπουλου, για την κατ’ εξαίρεση παραπομπή μεταναστών που δεν πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια στην επιτροπή που εξετάζει τα αιτήματα νομιμοποίησης

, προχώρησε ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Ραγκούσης.Η υπ ‘ αριθ. 1719/26.01.2009 (ΦΕΚ 91 Β΄) απόφαση αφορούσε σε “ιδιαιτέρως εξαιρετικές περιπτώσεις, που σχετίζονται με τη συνδρομή επείγουσας ανάγκης για τη διαφύλαξη της υγείας υπηκόων τρίτων χωρών”.
Βάσει αυτής είχαν νομιμοποιηθεί 15 παράνομοι μετανάστες, οι περισσότεροι από το Μαρόκο, οι οποίοι διέμεναν στα Χανιά και έκαναν απεργία πείνας.
Εν τω μεταξύ, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό “Βήμα 99,5″. ο Γ. Ραγκούσης ζήτησε να αποδοθούν οι ευθύνες για την κατάληψη της Νομικής.

“Δεν γίνεται άλλο να συνεχίζεται η ατιμωρησία. Μιλάμε στην Ελλάδα πολλές φορές και λέμε ατιμωρησία, υπάρχει παντού ατιμωρησία. Μα κι εδώ υπάρχει ατιμωρησία. Επικρατούσε η λογική να γίνουν παράνομες πράξεις, να γίνουν καταλήψεις, να γίνουν καταστροφές και επειδή αποφύγαμε τα χειρότερα δεν προχωρούσε μία διαδικασία απόδοσης ευθυνών. Δεν είναι έτσι. Πρέπει οπωσδήποτε να αποδοθούν ευθύνες, διότι, σας ξαναλέω, δεν έχει το περιθώριο η ελληνική κοινωνία, η χώρα στο σύνολό της, να αντιμετωπίζει κάθε τόσο τέτοιους αναπάντεχους κινδύνους”, είπε.

Greek National Pride

Κλείνουν στρατόπεδα κοντά στα σύνορα;




Μεθοδεύσεις που πλήττουν εκατομ­μύρια Ελλήνων και υποκρύπτουν σχέδιο κατάργησης στρατο­πέδων σε εθνικά ευαίσθητους νομούς της χώρας, «βλέ­πουν» Βουλευτές της ΝΔ
πί­σω από τις πληροφορίες που φέρουν την κυβέρνηση δια του υπουργού Εθνικής Αμύ­νης να εξετάζει τον αποχαρα­κτηρισμό 19 παραμεθορίων περιοχών. Το βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης για το υπό δια­μόρφωση σχέδιο είναι η τό­νωση των επενδύσεων από το εξωτερικό. Βάσει του σχεδί­ου, μεταξύ των περιοχών που αποχαρακτηρίζονται είναι οι νομοί κοντά στα βουλγαρικά σύνορα: Δράμας, Σερρών, Καβάλας, θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, οι νομοί που συ­νορεύουν με την ΠΓΔΜ: Κιλ­κίς, Πέλλας, Ημαθίας, Κοζά­νης, Πιερίας, Γρεβενών, Κα­στοριάς, Φλώρινας, καθώς και οι ακριτικές περιοχές Πωγωνίου και Κόνιτσας. Κέρκυ­ρας, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας, που συνορεύουν με την Αλ­βανία.

Με δήλωση του στην εφη­μερίδα «Τα Νέα», ο υπουρ­γός Εθνικής Αμυνας Ευάγγε­λος Βενιζέλος αποκάλυψε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η εξέτα­ση προτάσεων για αποχαρα­κτηρισμό παραμεθόριων περιοχών, δηλώνοντας μάλιστα ότι «στην εποχή μας δεν έχει νόημα ο χαρακτηρισμός των νομών Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής ως παραμεθόριων για λόγους ασφαλείας».


Απορίες
Απορίας άξιον είναι, ωστόσο, αν την ίδια διαπί­στωση μπορεί μετά βεβαι­ότητας να κάνει ο υπουργός και για τις περιοχές της Δράμας, των Σερρών, της Πέλλας, του Κιλκίς, της Φλώρινας, της Κέρκυρας, της Θεσπρωτίας και της Πρέβεζας, που βρίσκονται σε… στενό εναγκαλισμό με τα βουλγαρικά, σκοπιανά και αλβανικά σύνορα.
Αμεση ήταν η αντίδραση του Δραμινού βουλευτή της ΝΔ και τομεάρχη Αμύνης Μαργαρίτη Τζίμα, ο οποίος υπέβαλε χθες ερώτηση προς τους συναρμόδιους για το ζήτημα υπουργούς Ε. Βενιζέλο και X. Παπουτσή, ζητώντας απάντηση στα ερωτήματα:
1. Εάν υπάρχει πρόθεση της κυβέρνησης να καταργήσει το παραμε­θόριο των νομώντης χώρας και
2. Εάν ναι, με ποια δια­βούλευση προχωρά σε μια τέτοια ενέργεια.
Ο κ. Τζίμας, μιλώντας στον «ΑΤ» επεσήμανε την ανησυχία και την αγανάκτη­ση των κατοίκων του νομού του σε ένα τέτοιο ενδεχόμε­νο, τονίζοντας μάλιστα ότι μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν άκρως επικίνδυνη για τα εθνικά συμφέροντα των νο­μών, πλήττοντας ταυτόχρο­να τα συμφέροντα εκατομ­μυρίων που ζουν στις περιο­χές αυτές.


Φημολογία
Για άκρως αρνητική εξέλι­ξη κάνει λόγο ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ Λευτέρης Καλογιάννης, ο οποίος επισημαίνει στον «ΑΤ» ότι όταν πριν από λίγους μήνες υπήρξε μια έντονη φημολο­γία νια την κατάργηση στρατοπέδων στις παραμε­θόριες περιοχές, «ζητήσαμε εξηγήσεις από το υπουρ­γείο και λάβαμε καθησυχα­στική απάντηση. Εάν όμως το σχέδιο αυτό συνδέεται και με την κατάργηση των στρατοπέδων, τότε το ζήτη­μα είναι άκρως ανησυχητι­κό».
Πρόσθεσε δε ότι ήδη ο «Καλλικράτης» έχει ήδη επι­φέρει τρομακτικές δημογρα­φικές συνέπειες στις ακριτι­κές περιοχές Πωγωνίου και Κόνιτσας: «Οιπεριοχές αυτές σβήνουν. Η οικονομική απο­ψίλωση και η ανασφάλεια των κατοίκων είναι σοβαρό εθνικό ζήτημα».
Μεθοδεύσεις για να κα­ταργηθούν στρατόπεδα «βλέπει» και ο βουλευτής Φλώρινας της ΝΔ Στάθης Κωνσταντινίδης ο οποίος το­νίζει στον «ΑΤ» ότι: «Δεν νο­είται να μη θεωρείται παρα-μεθόριος ένας νομός με δύο δοκιμαζόμενα σύνορα όπως της ΠΓΔΜ και της Αλβανίας.
Επειδή μάλιστα αυτό το διάστημα ακούγεται έντονα ότι θα καταργηθούν το Σώ­μα Στρατού της Κοζάνης και της 15ης Ταξιαρχίας που βρί­σκεται στην Καστοριά αλλά και η μετακίνηση της 9ης Τα­ξιαρχίας που Βρίσκεται στην Φλώρινα, φοβούμαι ότι εάν το σχέδιο αυτό υποκρύ­πτει μεθοδεύσεις κατάργη­ση στρατού. Σε αυτή την πε­ρίπτωση θα μας βρουν απέ­ναντι.
Η παρουσία του στρατού καλύπτει την ανασφάλεια των κατοίκων μας. Το να γίνουν ρυθμίσεις αποκλειστικά για τις αγοραπωλησίες ακινήτων, με πολλή προσοχή, ασφα­λώς, θα είναι προς την θετική κατεύθυνση για τη χειμαζόμε­νη περιοχή μας».

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΕΛΛΑΔΑ

Τουρκικό έδαφος το Καστελόριζο!!!



Για την ακρίβεια θέλει να αφήσει και Έλληνες και Τούρκους ευχαριστημένους… Έτσι αν κάνετε αναζήτηση για το νησί με ελληνικούς χαρακτήρες
θα φανεί κανονικά ως ελληνικό νησί. Κάνοντας όμως αναζήτηση για το Καστελόριζο με λατινικούς χαρακτήρες (kastelorizo) αυτό ξαφνικά “μετακομίζει” στην Τουρκία! Το γεγονός αυτό έχει μεγάλη σημασία γιατί ένας ξένος θα κάνει αναζήτηση για το νησί με λατινικούς φυσικά χαρακτήρες και όχι με ελληνικούς…Με λίγα λόγια η “κυρία” Google προσπαθεί να περάσει την εντύπωση στην υφήλιο πως το Καστελόριζο ανήκει στην Τουρκία.

Και άντε να πείσεις τα παιδάκια από το εξωτερικό που βρήκανε στο “έγκυρο” Google Earth, πως το Καστελόριζο είναι νησί της Τουρκίας, ότι κάνουν λάθος!
Υ.Γ- Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω υπουργός εξωτερικών!

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ -ΕΛΛΑΔΑ

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters