Nail's Love By Ms

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ - ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ (1971)

.
 

 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ - ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ (1971)

 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΛΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ

ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 1971


ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 140'


ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ:
Τόλης Βοσκόπουλος
Δώρα Σιτζάνη
Ανέστης Βλάχος
Τόνια Καζιάνη
Λαυρέντης Διανέλλος
Βάσος Ανδρονίδης
Γιώργος Νέζος
Φρόσω Κοκκόλα
Στάθης Χατζηπαυλής
Κώστας Μπαλαδήμας
Χριστόφορος Ζήκας
Λάκης Γκέκας
Χρήστος Νάτσιος
Γιώργος Οικονόμου
Λάζος Τερζάς
Ελπίδα Μπραουδάκη
Γιάνκα Αβαγιανού
Νίκη Φιλοπούλου

ΣΕΝΑΡΙΟ: Ηλίας Λυμπερόπουλος
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Οδυσσέας Κωστελέτος

ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:
Στο λιοπύρι του καταυλισμού τους, οι τσιγγάνοι πενθούν το χαμό του Ζίγκο, του αρχηγού της φυλής τους. Αμέσως μετά γιορτάζουν την απόκτηση νέου αρχηγού, καθώς τη θέση του νεκρού καταλαμβάνει ο γιος του Βαντάρ. Μια τυχαία συνάντηση του Βαντάρ με τη Μάιρα, μια όμορφη τσιγγάνα, θα σηματοδοτήσει την αρχή ενός φλογερού δεσμού χωρίς όρια.
Η ταινία Αδέλφια Μου Αλήτες Πουλιά προβλήθηκε στις αίθουσες Αθηνών - Πειραιώς - προαστίων το 1971 και έκοψε 312.172 εισιτήρια. 


 Ήρθε στην 8η θέση σε 90 ταινίες. Στην ταινία χορεύει η Αΐνα Μάουερ και τραγουδάει ο Τόλης Βοσκόπουλος.

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων .


Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα δεν κάνω κέρδος από αυτό το βίντεο, δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών, είναι από το διαδίκτυο.Αυτό είναι καθαρά για Διασκέδαση. 





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters