Nail's Love By Ms

Xαμός στο facebook - Δείτε την φάρσα που σαρώνει στην Ελλάδα τις τελευταίες ώρες !

.
Xαμός στο facebook - Δείτε την φάρσα που σαρώνει στην Ελλάδα τις τελευταίες ώρες ! 


Μια νέα διαδικυτακή φάρσα, έχει ξεσηκώσει το... facebook.


Tis τελευταίες ώρες, τα προφίλ εκτοντάδων χρηστών της δημοφιλούς σελίδας κοινωνικής δικτύωσης έχουν γεμίσει από "περίεργες" φράσεις όπως: "Αποφάσισα να μην φοράω εσώρουχα" ή "Είμαι έγκυος" κλπ


Αρχικά, κάποιοι πίστεψαν πως οι φίλοι τους τρελάθηκαν. Έπειτα θεώρησαν πως πρόκειται για κάποιον ιό. Τελικά, όπως φαίνεται όλα είναι μια φάρσα, που διαδίδεται από τον έναν στον άλλο, αφού όποιος κάνει LIKE σε μια ανάλογη φράση, καλείται να μπει "μυστικά" στο... παιχνίδι!


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΗΔΗ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ που έκανα LIKE σε αντίστοιχες φράσεις:


Η ζωή θα ήταν τόσο βαρετή χωρίς λίγο χιούμορ. Είναι ένα παιχνίδι. Κι εσύ είσαι ακόμη ένα θύμα.Άλλο ένα θύμα.. Δεν έπρεπε να είχες σχολιάσει ή να είχες κάνει like στην κατάστασή μου, Έπεσες στην παγίδα,αυτό είναι ένα παιχνίδι! Το άτομο που κάνει like ή σχολιάζει στην κατάστασή μου αυτή πρέπει να βάλει μία από τις παρακάτω εξής φράσεις στον τοίχο του και να την κρατήσει για τουλάχιστον 24 ώρες.


1.Είχα 42 διαφορετικές σχέσεις.

2.Νομίζω είμαι ερωτευμένη με κάποιον,τι πρέπει να κάνω?

3.Κάποιος μου πρόσφερε δουλειά ως π@ρνη αλλά διστάζω

4.Αποφάσισα να σταματήσω να φοράω εσώρουχα

5.Αγαπάω ακόμη τον πρώην μου

6.Αποφάσισα να είμαι gαy/λeσβία

7.Είμαι έγκυος

8.Θέλω ένα μωρό

9.Ένα ποντίκι πέρασε ανάμεσα στα πόδια μου

10.Θα υιοθετήσω μια μαϊμού

11.Ο άντρας/γυναίκα/ γκόμενος-α μου βρήκε καινούρια δουλειά και μετακομίζουμε στην Κίνα.

ΥΓ. Να θυμάσαι μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνο μία από τις προτάσεις αυτές.Αν κάποιος σου σχολιάσει ή κάνει like μην του αναφέρεις τίποτα για το παιχνίδι,απλά στείλε του αυτό το μήνυμα.Πρέπει να το κάνεις και να το κρατήσεις μυστικό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters