Nail's Love By Ms

Όνειρο.....

.
Όνειρο.....  


Ήρθε η ώρα που πρέπει να κοιμηθώ...


Και να κουρνιάσω στο όμορφο κορμί σου.....

Σου αγγίζω το χέρι για να είμαι σίγουρος ότι όταν ξυπνήσω θα είσαι το πρώτο πρόσωπο που θα αντικρύσω......

Εσύ ξαπλωμένη δίπλα μου, μένεις για λίγο άγρυπνη...Άραγε, είσαι περίεργη να δεις πως κοιμάμαι, εγώ, Το αγόρι σου;


Έχεις αγωνία να δεις πως θα ανοιγοκλείσουν τα βλεφαρά μου στο πρώτο όνειρο της βραδιάς;

Θα μπορέσεις να νιώσεις όσα νιώθω εγώ αυτή τη στιγμή της έκστασης που σε βλέπω να πρωταγωνιστείς στο ονειρό μου;

Πες μου...Μπορείς; Γνωρίζεις; Σε ρωτώ.....Η απαντησή σου δεν χρειάζεται λόγια....Σκέψου....Αφού όμως πρώτα ακούσεις αυτό:

Ονειρεύομαι τα απαλά σου χέρια....Εδώ κ εκεί....Παντού! Φιλιά εδώ κ εκεί...Παντού! Τη μεταξένια γλώσσα σου να με χαιδεύει τόσο γλυκά....Και....................

Είναι αυτό το πάθος

Η επιθυμία

Η φωτιά

Η απληστία

Καταλαβαίνεις ακριβώς τι θέλω να πω;

Αυτό το όνειρο με κάνει να νιώθω πως ζω χωρις αναπνοή..Σιωπηλό...Αλλά γεμάτο απο χαμόγελο το προσωπό μου και ανατριχιάζω απο την κορυφή μέχρι τα νύχια!....Αν δεν είσαι εδώ όταν ξυπνήσω θα αρχίσω να πιστεύω όντως πως είσαι ένα ΌΝΕΙΡΟ!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters