Nail's Love By Ms

Σαν παραμύθι...

.
Αγάπη είναι.... 



Μια φορά και έναν καιρό ξεκίνησε το δικό μου παραμύθι μαζί σου. 


Ένα παραμύθι που οι σελίδες του είναι γεμάτες από πολύ όμορφες εικόνες γεμάτες μαγεία σαν αυτή που δημιουργούν οι καλές νεράιδες με το ραβδί τους. 


Εικόνες που είναι ικανές να ζωγραφίσουν ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο μου όταν τις σκέφτομαι, ικανές να γεμίσουν με ασφάλεια την ψυχή μου αφού δίπλα σου έχω την βεβαιότητα ότι κανένας δράκος ποτέ δεν θα μπορέσει να το χαλάσει.



Εγώ ξέρω ότι η λάμψη που βλέπουν οι άλλοι στα μάτια μου όταν σε κοιτάζω είναι η αστερόσκονη που είναι πασπαλισμένο το παραμύθι μας !!! 


Αν μπορούσα να του βάλω μουσική θα ήταν οι χτύποι της καρδιάς μου όταν βρίσκομαι δίπλα σου και με πινέλο την αγάπη μου για σένα θα το ζωγράφιζα κατακόκκινο σαν το χρώμα των χειλιών σου και λευκό σαν την ψυχή σου. Αν είχε μυρωδιά?? 


Σίγουρα την μυρωδιά του κορμιού σου !!!! 


Ζω την κάθε στιγμή σε αυτό το παραμύθι σαν να είναι η τελευταία τόσο έντονα σαν να μην υπάρχει αύριο. Το τέλος του δεν το έχω φανταστεί και έτσι δεν μπορώ να στο πώ αλλά μου αρκεί που το ζώ με πρωταγωνιστή εσένα και μόνο !!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters