Nail's Love By Ms

Ένας ΗΡΩΑΣ που δόξασε την Ελλάδα-Γιάννης Κεσκιλίδης «Σαμψών»

.





Ένας ΗΡΩΑΣ που δόξασε την Ελλάδα, στα 85 του χρόνια σήμερα δεν έχει σύνταξη να ζήσει, δεν έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και είναι ξεχασμένος και εγκαταλελειμμένος από το επίσημο Ελληνικό(;) κράτος.

Διαδώστε το πατώντας κοινοποίηση πάνω στην εικόνα. Έχουμε την δύναμη να πετύχουμε τον στόχο και να προσφέρουμε κάτι ελάχιστον σε αυτόν τον άνθρωπο έστω και στα 85 του χρόνια!






Οι νέοτεροι ίσως δεν τους γνωρίζουν καθόλου,ενώ οι πιο παλιοί σίγουρα τους θυμούνται με νοσταλγία! Δύο αθλητές με φυσική δύναμη, δύο ήρωες της εποχής εκείνης που θαυμάστηκαν και χειροκροτήθηκαν όσο κανείς άλλος. Όμως για ακόμη μία φορά το ελληνικό κράτος γύρισε την πλάτη σε δύο ανθρώπους που δόξασαν και τίμησαν την Ελλάδα στα πέρατα του κόσμου.





sampson1 



Μέσα από την εκπομπή «ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ» της ΕΤ1 και το επεισόδιο «ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» μεταφερόμαστε στην εποχή που ο παλαιστής ήταν ένας επαγγελματίας — διασκεδαστής, ο οποίος με διάφορα δυναμικά και τεχνικά κόλπα διασκέδαζε μικρούς και μεγάλους στις πλατείες, στα παζάρια και στα πανηγύρια. Ο ΤΖΙΜ ΑΡΜΑΟΥ και ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΣΚΙΛΙΔΗΣ, γνωστός και ως ΣΑΜΨΩΝ, ανδρώθηκαν στους δρόμους και δημιούργησαν τον δικό τους μύθο γύρω από το όνομά τους. Μασούσαν σίδερα, σήκωναν βάρη που ζύγιζαν τόνους, έσπαζαν πέτρες πάνω στο σώμα τους, τραβούσαν με τα δόντια κάρα και λύγιζαν βέργες.



Ο Τζιμ Αρμάου που μιλάει στο βίντεο  πέθανε ξεχασμένος από όλους και κυρίως την πολιτεία σε ένα υπόγειο στην Αθήνα στα 66 του χρόνια. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του τα πέρασε σχεδόν ανάπηρος μετά από τροχαίο που είχε όταν ένα διερχόμενο όχημα τον κόλλησε σε ένα φωτεινό σηματοδότη αφήνοντας του πολλά προβλήματα υγείας. Στα τελευταία του έλεγε«Πλέον δεν μπορώ να σηκώσω ούτε ένα κιλό με τα χέρια μου, ενώ παλιά περνούσαν φορτηγά από πάνω μου»



ΣΑΜΨΩΝ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΣΚΙΛΙΔΗΣ)


sampson3




Ανδρώθηκε στους δρόμους, αναδείχθηκε σε πλατείες και εκεί δημιούργησε το μύθο του. Ατσάλινος άνθρωπος που… μασούσε σίδερα, σήκωνε βάρη που ζύγιζαν τόνους, έσπαζε πέτρες πάνω στο σώμα του, τραβούσε με τα δόντια κάρα και αυτοκίνητα, λύγιζε βέργες και τέντωνε σούστες. Στην Ελλάδα των πολέμων, σε μια χώρα που είχε ανάγκη τα θαύματα, ο Σαμψών έγινε υπερ-ήρωας. «Ο Ηρακλής που νικούσε πάντα το θηρίο»!



Μόνο που τα χρόνια πέρασαν και σήμερα, αφού έχει σπάσει εκατομμύρια πέτρες στο κεφάλι του και έχει δώσει χιλιάδες παραστάσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ο τελευταίος «Κουταλιανός» της Αθήνας έχει να αντιμετωπίσει μόνο το «θηρίο» της αδιαφορίας της ελληνικής Πολιτείας…

Ο Σαμψών, κουρασμένος πια και ταλαιπωρημένος από τους τραυματισμούς που υπέστη κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, ζει με τη σύζυγό του σε ένα μικρό σπίτι στη Νέα Ιωνία, συντροφιά με τις χιλιάδες αναμνήσεις του από την πορεία του, αλλά και από τους φίλους του, τον Κουταλιανό, τον Τζίμη, τον Τίγρη, τον Αρμάο.

«Εχω σπάσει 900.000.000 πέτρες στο κεφάλι μου»

Στη διάρκεια της πορείας του ο Σαμψών έκανε πράγματα που φαντάζουν απίστευτα για έναν κοινό θνητό!

Μέχρι και πριν από δέκα χρόνια, οπότε σταμάτησε τα νούμερα, δεν είχε αφήσει πέτρα για πέτρα. «Έχω σπάσει εννιακόσια εκατομμύρια πέτρες στο κεφάλι μου, άντεξα φορτηγό 3,5 τόνων πάνω στο σώμα μου, έχω τραβήξει εκατοντάδες αυτοκίνητα, φορτηγά και τρακτέρ με τα δόντια μου και βέβαια το πλήρωσα ακριβά…» τονίζει και αναφέρεται στα προβλήματα υγείας που σήμερα αντιμετωπίζει.

«Εχω σπάσει πλευρά, άνοιξα το κεφάλι μου πάμπολλες φορές και τώρα πληρώνω για τα κατορθώματά μου. Εχω συχνά ζαλάδες, ενώ έχασα και ύψος. Από 1,65 κατέληξα 1,58. Αυτά έχει όμως η ζωή. Το κάθε πράγμα έχει και το τίμημά του…»

Το παρακάτω βίντεο είναι λίγο παλιό αλλά δείχνει το Σαμψών να μιλάει με παράπονο για το κράτος και αυτούς που τον ξέχασαν.


 




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters