Nail's Love By Ms

Η σχέση νύφης-πεθεράς!

.
Η σχέση νύφης-πεθεράς! 





Θα πρέπει βέβαια εδώ να ξεκαθαρίσουμε, ότι όλες οι πεθερές δεν είναι ίδιες. Φυσικά και υπάρχουν μανάδες που βλέπουν τη νύφη τους σαν δεύτερο παιδί τους και την αγκαλιάζουν από την πρώτη στιγμή με ανυστερόβουλη και ειλικρινή αγάπη. Την αποδέχονται σαν νέο μέλλος της οικογένειάς τους και πασχίζουν για το πώς θα στηρίξουν και θα βοηθήσουν το ζευγάρι στα δύσκολα πρώτα τους βήματα. Είναι μανάδες που σκέπτονται έξυπνα και καταλαβαίνουν, ότι πάνω απ’ όλα προέχει η ευτυχία του παιδιού τους, γεγονός που μπορεί να έρθει μόνο μέσα από ένα επιτυχημένο και στέρεο γάμο.




- Ποια πιστεύεις τώρα αγόρι μου, έμενα ή εκείνη ; Ωρύεται η μάνα. Από πότε αυτή πηρέ την ποιο πάνω θέση από μένα, μου λες; Είναι δυνατόν η μάνουλα να λέει ψέματα ή να λέει πράγματα τα οποία δεν συνέβησαν, γιατί να το κάνω έχω κανένα λόγο !( έχει και παρά έχει, να την δίωξη μακριά του αυτό θέλει). Για μάζεψέ την, που σου έβαλε αμέσως μόλις ήρθαμε λόγια, ότι τάχα μονό αυτό ήθελε για να βγάλει έμενα κακιά! Εγώ ξέρω πόσο άσχημα ένιωσα και πόσο με υποτίμησε μέσα στα μαγαζιά με τον τρόπο που μου μιλούσε! Αλλά μην κοιτάς που δεν στα λέω, δεν θέλω να σας βάλω να μαλώσετε!








Πηγή: fe-mail.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters