Nail's Love By Ms

Αποτελεσματικές τεχνικές διαφήμισης για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις

.
Αποτελεσματικές τεχνικές διαφήμισης για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις


Η διαφήμιση είναι ο τρόπος που παρουσιάζεις υπηρεσίες και προϊόντα. Υπάρχουν πολλές αποτελεσματικές τεχνικές και συμβουλές αλλά δυστυχώς ο χώρος (και ο χρόνος) είναι περιορισμένος.
Τα κυρίως μέσα που μπορούμε να διαφημιστούμε είναι:
  • ·         Τηλεόραση
  • ·         Ραδιόφωνο
  • ·         Κινηματογράφος
  • ·         Ηλεκτρονικά παιχνίδια
  • ·         Διαδίκτυο
  • ·         Τηλέφωνο
  • ·         Πανό
  • ·         Διαφημιστικές πινακίδες
  • ·         Έντυπα (π.χ. περιοδικά ή φυλλάδια)
Οι διαφημίσεις δημιουργούνται για να εξάψουν την φαντασία του καταναλωτή και φυσικά να ανεβάσουν τα έσοδα και τις πωλήσεις. Φυσικά, δεν δύναται μία διαφήμιση να αρέσει σε όλους πάρ’ αυτά η καλή διαφήμιση αποδίδει. Σε αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε σε μερικά παραδείγματα από αποτελεσματικές τεχνικές ώστε να σας βοηθήσουν να προωθήσετε τον εαυτό σας καλύτερα.
Υπάρχουν πολλές αποτελεσματικές τεχνικές, μερικές που χρησιμοποιούνται για να μεταμορφώσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή σε πώληση είναι και μερικές από αυτές είναι οι εξής:

Περιέργεια

Είσαι περίεργος;
Ας το πούμε έξω από τα δόντια. Αν υπάρχει μία λέξη να χαρακτηρίζει την διαφήμιση αυτή είναι η «περιέργεια». Ο άνθρωπος πάντα έλκεται στο άγνωστο ή ακόμα καλύτερα: στο νέο και στο προχωρημένο. Το να εξάπτεις την περιέργεια με εικόνες, σωστά κείμενα, έξυπνες μακέτες είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχεις πετύχει το πρώτο βήμα. Με μέσο όρο τα 5 δευτερόλεπτα, ο αναγνώστης πρέπει να ενδιαφερθεί με το που κοιτάξει την διαφήμιση. Αν δεν το πετύχουμε αυτό τότε έχουμε σίγουρα χάσει μία καλή ευκαιρία. Μία καλή διαφήμιση πρέπει να είναι σωστά σχεδιασμένη / δομημένη και να «τραβάει» το μάτι.

Δημόσιες Σχέσεις

Κάπου σε ξέρω...
Απλά να εξήγήσω από την αρχή ότι οι δημόσιες σχέσεις δεν είναι διαφήμιση αλλά αν αναλογιστούμε ότι έχεις 500% περισσότερη πιθανότητα να πουλήσεις και ότι αυτό είναι 500% περισσότερη επιστροφή της επένδυσής σου (ROI) τότε αξίζει να το αναφέρουμε. Να γνωρίζουμε τι είμαστε, ποιος είμαστε και μέχρι που μπορούμε να «φανούμε». Αν δεν μπορούμε, καλό είναι να αναζητήσουμε έμπιστο συνεργάτη να αναλάβει αυτό το κομμάτι της επιχείρησής μας. Επίσης, για να λειτουργήσει και το «στόμα με στόμα» καλύτερα, πρέπει να υπάρχει ένα και μοναδικό πραγματάκι: η Ιστορία. Χωρίς καλή ιστορία να πει ο ένας στον άλλο... δεν υπάρχει διαφήμιση από στόμα σε στόμα. Και την καλή ιστορία την δημιουργούμε οι ίδιοι από τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον πελάτη και του τι προσφέρουμε.

Υποσχέσου ένα όφελος / πλεονέκτημα

Υποσχέσεις.. υποσχέσεις
Ο τίτλος πουλάει περισσότερο από το κείμενο, το αντίγραφο ή τον “celebrity” που θα διαφημίζει το προϊόν σας. Τουτέστιν, ο τίτλος πουλάει και πρέπει να υπόσχεται ένα πλεονέκτημα στον καταναλωτή. Δεν αρκεί να έχετε τον καλύτερο καφέ ή μηχανές που δεν χαλάνε, πρέπει να το πείτε στον καταναλωτή κατευθείαν από την αρχή (σημείωση: αν ο τίτλος υπόσχεται και δημιουργεί την περιέργεια που αναφέραμε παραπάνω τότε είσαστε πολλαπλά κερδισμένος). Ο καταναλωτής διαβάζει 19 φορές περισσότερο τίτλους παρά το κείμενο... να το θέσουμε απλά: ζορίσου 19 φορές περισσότερο για ένα καλό τίτλο παρά για ένα κείμενο. Αν η διαφήμιση είναι ηλεκτρονική σκέψου μικρό τίτλο ώστε να χωράει στις φορητές συσκευές. Για καλά παραδείγματα αναζητήστε ξένες ιστοσελίδες ενημέρωσης (π.χ. BBC.com, CNN.com) και δείτε πόσο μικρούς τίτλους έχουν.
Σκεφτείτε και αυτό: αν η διαφήμιση δεν έχει προσφορά, πώληση περιορισμένου χρόνου και παρόμοια στον τίτλο... θα είναι διαφήμιση; Ή απλά ένα «με λένε Λουκά και είμαι εδώ!»

Συναισθηματική έφεση

Είμαστε συναισθηματίες J
Πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν το συναίσθημα για να επιτύχουν πωλήσεις. Είτε σου κάνουν την καρδιά περιβόλι είτε να χαχανίζεις στις 12 τα μεσάνυχτα, μία συναισθηματική αντίδραση είναι ίσως και ο πιο ισχυρός λόγος να λάβεις αποφάσεις. Μπορεί η λογική και το συναίσθημα να είναι πράγματα τελείως διαφορετικά αλλά το συναίσθημα οδηγεί την λογική στις περισσότερες αποφάσεις. Είναι γεγονός ότι μας ελκύουν περισσότερο τα προϊόντα που μας υπόσχονται ασφάλεια και θετικά συναισθήματα. Αν θέλετε παραδείγματα αρκεί να δείτε διαφημίσεις ασφαλιστικών εταιριών ή εταιριών με κοινωνικούς σκοπούς (π.χ. UNICEF, Παιδικά Χωριά). Η διαφήμιση δεν πρέπει να προσφέρει λογικά διλήμματα και μπερδέματα.

Παιδιά

Αχού.. τι καλό!
Ναι, μιλάμε για παιδάκια αλλά όχι, δεν μιλάμε να έχετε παιδιά σώνει και καλά στη διαφήμισή σας, αν και οι 8 στις 10 έχουν από ένα ή περισσότερα. Να το θέσουμε ως εξής: εμείς οι διαφημιστές ξέρουμε πολύ καλά ότι στα περισσότερα σπιτικά τα παιδιά έχουν λέγειν για το τι θα αγοραστεί.  Ποιος γονιός δεν υποκύπτει στους μικρούς γαλίφιδες;

Celebrities

Όλη η χώρα είμαστε celebrities… αλλά δεν πουλάμε το ίδιο!
Και πως να γνωρίζουμε τι πουλάει; Μήπως να πάμε σε διασημότητα παγκόσμιας φήμης; Το θέμα είναι ένα: πρέπει το πρόσωπο που θα αποφασίσετε να προωθήσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας να έχει χαρακτήρα που σας ταιριάζει. Θέλουμε δεν θέλουμε, το να είσαι διάσημος πουλάει. Αν ακόμα το σκέφτεσαι, αρκεί να αναφέρουμε ότι πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν ντόπιες διασημότητες για την διαφήμισή τους.

Ευφυία Καταναλωτή

They have brains!
Μην υποτιμάτε ποτέ την ευφυία του καταναλωτή. Α) θα ψάξει την αγορά και Β) θα ρωτήσει τους ήδη πελάτες σας. Ναι, πολλές διαφημίσεις υπερβάλλουν λιγάκι αλλά σε καμία περίπτωση δεν «τάζουν» περισσότερα από όσα θα πάρεις. Αν υπερβάλλεις αρκετά με λέξεις όπως «μεγαλύτερος», «καλύτερος» ή ακόμα και «η ευκαιρία της ζωής σου» τότε είναι σίγουρο ότι οι καταναλωτές θα αποθαρυνθούν.

Δυστυχώς, η διαφήμιση είναι ένα μικρό στοίχημα. Ευελπιστούμε με τα παραπάνω να έχετε αυξήσει τις πιθανότητες επιτυχίας σας. Μακάρι να μπορούσαμε να γράψουμε περισσότερα. Ίσως σε ένα μελλοντικό άρθρο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters