Το cocooning μπήκε στη ζωή μας αφενός από το παράθυρο των περιοδικών lifestyle, αφετέρου από την κυρία Faith Popcorn, στρατηγικό σύμβουλο marketing, η οποία το 1990 αναγνώρισε την τάση για παραμονήστο σπίτι ως εμπορικά σπουδαία, αναφορικά με την άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Από την άλλη, η παρήχηση της αγγλικής λέξης σε κάτι που, ελληνιστί, θυμίζει πουλί, μας οδηγεί σε διαφορετικά μονοπάτια.
Το κουκούνινγκ λοιπόν, ως μεταλλαγμένο cocooning σημαίνει «μένω σπίτι μόνος, εγώ και ο κούκος». Η αγχωτική κραυγή γνωστού ραδιοφωνικού σποτ «ΜΗ ΜΕΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ» λίγο ή πολύ γεννά συγκρουσιακές επιταγές κοινωνικής χειραγώγησης, γεγονός σκιαχτικό. Η ολοένα αυξανόμενη επιλογή των κατοίκων μιας πόλης για "home sweet home" αριθμεί πλήθος αιτίων.
Το οικονομικό ίσως να αφορά τον περισσότερο κόσμο αφού η στενότητα του μέσου μισθού είναι πια εικόνα καθιερωμένη. Πέραν αυτού το, ότι το σπίτι τους επιλέγουν και πιο ευκατάστατοι συμπολίτες μας για τον ελεύθερο τους χρόνο, καλώντας φίλους για φαγητό, κρασιά στο τζάκι, επιτραπέζια, dvd κτλ επιβεβαιώνει ότι η επιλογή συχνά έρχεται να καλύψει την ανάγκη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου