Nail's Love By Ms

Mercedes-Benz SLK 2011: Ένα αστέρι γεννιέται

.



Η νέα SLK δεν κρύβει εκπλήξεις κάτω από το μακρύ καπό της, καθώς οι κινητήρες με τους οποίους εξοπλίζεταιι προέρχονται από ήδη γνωστές προτάσεις της φίρμας. Στην Ελλάδα αναμένεται τον προσεχή Μάρτιο

Το 1996 η πρώτη γενιά της SLK προκάλεσε αίσθηση με την μεταλλική-αναδιπλούμενη οροφή, η οποία μετέτρεπε μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα ένα αυθεντικό coupe σε ένα ιδιαίτερα ελκυστικό cabrio.

Στη δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου ένα κύκλωμα αεραγωγών κατέληγε στα προσκέφαλα των καθισμάτων, μεταφέροντας θερμό αέρα στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού και δίνοντας την ευκαιρία να διατηρήσεις την "ανοιχτή" διαμόρφωση του αμαξώματος ακόμα και τις κρύες ημέρες του χειμώνα.

Σήμερα, στην τρίτη πλέον γενιά της, η SLK παρουσιάζει για πρώτη φορά μια πανοραμική- γυάλινη ηλεκτροχρωματική οροφή, η οποία έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλει -με το πάτημα ενός απλού διακόπτη- το βαθμό της διαφάνειάς της και συνεπώς τη φωτεινότητα του εσωτερικού.

Ωστόσο, η νέα Mercedes-Benz SLK έχει συνολικά να προσφέρει πολύ περισσότερα από τα επαναστατικά αλλά μεμονωμένα χαρακτηριστικά της.

Ο ελκυστικός σχεδιασμός του αμαξώματος, η άνεση, η κατασκευαστική ποιότητα και η δυναμική συμπεριφορά στην άσφαλτο συνδυάζονται με μοναδικό τρόπο στο γερμανικό σύνολο.

Ξεκινώντας από τη χαρακτηριστική κεντρική εισαγωγή αέρα και το μακρύ καπό και φτάνοντας μέχρι το "κοφτό" τελείωμα του αμαξώματος, η νέα SLK δηλώνει από την πρώτη στιγμή τις προθέσεις της.

Μια δεύτερη ματιά, μάλιστα, αποκαλύπτει την σχεδιαστική συγγένεια του αυτοκινήτου με την κορυφαία, αυτή τη στιγμή, πρόταση του γερμανού κατασκευαστή, που δεν είναι άλλη από την SLS AMG.

Μεταξύ άλλων, πάντως, ο ανασχεδιασμός του αμαξώματος έχει βελτιώσει και τις αεροδυναμικές επιδόσεις του γερμανικού roadster, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει περιοριστεί από τα 0,32 στα 0,30 cd.

Στο εσωτερικό, η γενναιοδωρία των διαθέσιμων χώρων έρχεται σε αντίθεση με τις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος.

Παράλληλα τα υψηλής ποιότητας υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στον αποκλειστικά διθέσιο θάλαμο επιβατών και ο πλήρης εξοπλισμός, σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, υπογραμμίζουν το premium προφίλ του αυτοκινήτου.

Στη νέα SLK, λοιπόν, θα συναντήσεις το σύστημα που παρέχει θερμό αέρα στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού (AIRSCARF), την ηλεκτροχρωματική γυάλινη οροφή (προαιρετικός εξοπλισμός), όπως άλλωστε και το ανασχεδιασμένο αλεξινέμιο (AIRGUIDE).

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η βενζινοκίνητη γκάμα της νέας SLK βασίζεται στο γνωστό, από τη μέχρι σήμερα παρουσία του στις υπόλοιπες προτάσεις της φίρμας, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ άμεσου ψεκασμού των 1.798 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 184 ίππους στην έκδοση SLK 200 BlueEFFICIENCY και 204 ίππους στην SLK 250 BlueEFFICIENCY.

Στην πρώτη περίπτωση το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS προσφέρεται προαιρετικά, ενώ στη δεύτερη ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Για την ώρα η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση της SLK θα εφοδιάζεται με το νέο, εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 306 ίππους και καταναλώνει μόλις 7,1 λίτρα καυσίμου/100 χλμ (συνδυασμένος κύκλος).

Η διαδικασία των παραγγελιών για τη νέα SLK αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα Ιανουαρίου και το ενδεικτικό κόστος των εκδόσεών της θα ξεκινά -εκτός Ελλάδας φυσικά, από τα 38.675 ευρώ για την 200 BlueEFFICIENCY, από τα 44.256 ευρώ για την 250 BlueEFFICIENCY και από τα 52.300 ευρώ για την 350 SLK BlueEFFICIENCY.
Πηγη:in.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters