Nail's Love By Ms

Αλέν Ντελόν

Who is who: Αλέν Ντελόν


Στις 8 Νοεμβρίου 1935 στα νότια προάστια του Παρισιού, η Εντίθ και ο Φαμπιάν Ντελόν έφεραν στον κόσμο τον μικρό Αλέν Φαμπιάν Μορίς Μαρσέλ Ντελόν, η ευτυχία τους, όμως, δεν κράτησε πολύ, αφού χώρισαν όταν Ντελόν ήταν ακόμη τεσσάρων χρονών. Μεγαλώνοντας, ο Αλέν Ντελόν αποδείχθηκε ατίθασος έφηβος που συχνά αντιμετώπιζε προβλήματα στο σχολείο και είχε πολλές φορές αποβληθεί. Οι δάσκαλοι παρ’ όλ’ αυτά έβλεπαν μια κλίση σε αυτόν στα θρησκευτικής φύσεως μαθήματα και τον παρότρυναν να γίνει ιερέας.
Στα 14 παράτησε το σχολείο και εργάστηκε για λίγο στο κρεοπωλείο του πατριού του, ενώ στα 17 μπήκε στο Γαλλικό Ναυτικό και υπηρέτησε στην Ινδοκίνα ως αλεξιπτωτιστής. Αν και η στρατιωτική του θητεία κράτησε 4 χρόνια, ο Ντελόν πέρασε σχεδόν τον 1 χρόνο στη φυλακή λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς την οποία ακόμη δεν είχε καταφέρει να τιθασεύσει.
Όταν επέστρεψε στη Γαλλία έκανε διάφορες δουλειές για να βγάλει τα προς το ζην, από γραμματέας μέχρι σερβιτόρος και πωλητής. Αυτό το διάστημα ήταν που γνώρισε την ηθοποιό Μπριζίτ Ομπέρ, με την οποία βρέθηκε μαζί στο Φεστιβάλ Καννών. Εκεί, βρέθηκε στο δρόμο του κυνηγού ταλέντων Ντέιβιντ Ο. Σέλτζνικ, ο οποίος μετά από διάφορα τεστ, του πρόσφερε συμβόλαιο με την προϋπόθεση να μάθαινε αγγλικά. Κι έτσι σιγά-σιγά θα ξεκινούσε και η καριέρα του στον κινηματογράφο.
Ο Ντελόν ακολούθησε τη συμβουλή του Σέλτζνικ και ξεκίνησε μαθήματα αγγλικών, συναντώντας, όμως τον Γάλλο σκηνοθέτη Ιβ Αλεγκρέ, πείστηκε ότι θα έπρεπε να παραμείνει στη Γαλλία για να ξεκινήσει την καριέρα του. Έτσι κι έγινε, κάνοντας το ντεμπούτο το 1957 με το «Quand la femme s'en mêle» του Αλεγκρέ, ενώ δυο χρόνια αργότερα το «Faibles femmes» προβάλλεται και στην Αμερική σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία και κάνοντας το όνομά του γνωστό στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, στα πρώτα του κι όλα βήματα. Την ίδια χρονιά αρραβωνιάζεται την… «πριγκίπισσα Σίσσυ» Ρόμι Σνάιντερ, την οποία γνώρισε στα γυρίσματα της ταινίας «Κριστίν» του Πιέρ-Γκασπάρ Ουίτ, ο αρραβώνας τους, όμως θα λήξει το 1964 και ο Ντελόν θα παντρευτεί τη Ναταλί Ντελόν, με την οποία θα κάνει ένα γιο.
Το 1960 συνεργάζεται με τον Ρενέ Κλεμέντ για το «Γυμνοί στον ήλιο», βασισμένο στο μυθιστόρημα της Πατρίσια Χάισμιθ «O ταλαντούχος κύριος Ρίπλεϊ», ερμηνεύοντας τον πρωταγωνιστή, Τομ Ρίπλεϊ (τον οποίο γνωρίζουμε και το 1999 από τον Ματ Ντέιμον) και λαμβάνοντας καλές κριτικές. Την ίδια χρονιά τον συναντούμε στο ιταλογαλλικό «Ο Ρόκο και τα αδέλφια του» του Λουκίνο Βισκόντι, όπου βρίσκεται στο ίδιο καστ με την Κατίνα Παξινού και υποδύεται τον Ρόκο, μέλος μιας ιταλικής οικογένειας, ο οποίος μαζί με τα αδέλφια του παλεύει να προσαρμοστεί στο στυλ ζωής της πόλης του Μιλάνου και να επιβιώσει, επιθυμώντας, όμως, με τον έναν αδερφό του την ίδια γυναίκα. Οι κριτικές είναι και πάλι ευνοϊκές.
Το ’61 συνεργάζεται και πάλι με τον Κλεμέντ στο «Che gioia vivere» και το 1962 ο μεγάλος σκηνοθέτης Μικελάντζελο Αντονιόνι τον καθοδηγεί στον ρόλο του ως Πιέρο στη δραματική ταινία «Η έκλειψη», στο πλευρό της Μόνικα Βίτι.
Το 1963 συνεργάζεται ξανά με τον Βισκόντι στον «Γατόπαρδο» μαζί με τον Μπαρτ Λάνκαστερ και την Κλαούντια Καρντινάλε, κερδίζοντας υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα, ως πολλά υποσχόμενος νέος ηθοποιός. Ένα χρόνο μετά τον βρίσκουμε μαυροφορεμένο καβαλάρη στη «Μαύρη τουλίπα» από το μυθιστόρημα του Αλέξανδρου Δουμά, όπου ο Ντελόν υποδύεται δύο δίδυμους αδερφούς και την ίδια χρονιά, βρίσκεται και πάλι υπό την καθοδήγηση του Κλεμέντ στην ταινία «Ο τυχοδιώκτης» με την Τζέιν Φόντα στο πλευρό του.
Στην «Κίτρινη Ρολς Ρόις» βρίσκεται στο ίδιο καστ με τον Ομάρ Σαρίφ, την Ίγκριντ Μπέργκμαν, τη Σίρλεϊ Μακ Λέιν και τη Ζαν Μορό, ενώ στη «Χαμένη Ταξιαρχία» το 1966, βρίσκεται συμπρωταγωνιστής με τον Άντονι Κουίν και τον Τζορτζ Σίγκαλ σε ένα πολεμικό δράμα, που εκτυλίσσεται στην εποχή του πολέμου της Αλγερίας. Την ίδια χρονιά βρίσκεται στο αμερικάνικης παραγωγής γουέστερν «Texas across the river» μαζί με τον Ντιν Μάρτιν και λίγο αργότερα σκηνοθετείται και πάλι από τον Κλεμέντ, σε σενάριο Γκορ Βιντάλ και Φράνσις Φορντ Κόπολα, στο πολεμικό δράμα «Το Παρίσι φλέγεται» με αστέρες στο πλάι του όπως Ζαν-Πoλ Μπελμοντό, Ζαν-Πιέρ Κασέλ, Κερκ Ντάγκλας, Όρσον Γουέλς, κ.ά
Στο «Ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο» του Ζαν Πιερ Μελβίλ, τον βρίσκουμε με την τότε γυναίκα του, Ναταλί Ντελόν και ακολουθούν το ’68 οι ταινίες «Histoires extraordinaires» του Φεντερίκο Φελίνι, Λουί Μαλ και Ροζέ Βαντίμ, με την Τζέιν Φόντα και την Μπριζίτ Μπαρντό στο πλευρό του, «Το κορίτσι με την μοτοσικλέτα» με τη Μάριαν Φέιθφουλ και το «Αντίο φίλε!» με τον Τσαρλς Μπρόνσον.
Το 1969 συμπρωταγωνιστεί και πάλι με τη Ρόμι Σνάιντερ στην «Πισίνα» του Ζακ Ντερέ, ενώ την ίδια χρονιά πρωταγωνιστεί στην πρώτη ταινία της δικής του εταιρίας παραγωγής ονόματι Adel, με τίτλο «Jeff».
Η δεκαετία του ’70 μπαίνει με το δεξί για τον «αγέλαστο», αλλά έναν από τους πιο γοητευτικούς άντρες του ευρωπαϊκού κινηματογράφου με το «Borsalino», στο οποίο βρίσκεται και πάλι με τον Ζαν-Πoλ Μπελμοντό, σε μια γκανγκστερική ταινία που σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία και σύμφωνα με το περιοδικό Empire ανήκει στις 20 καλύτερες ταινίες του είδους. Ο Ντελόν ζει αυτό που επιθυμούσε, ότι «θέλει να τον αγαπούν όπως αγαπάει αυτός τον εαυτό του». Λίγο αργότερα πρωταγωνιστεί στην προτελευταία ταινία του Μελβίλ «Κόκκινος Κύκλος», η οποία είναι γνωστή και για την μεγάλης διάρκειας τελευταία σκηνή της, που διαρκεί 30 λεπτά.
Το 1972 ο Λέων Τρότσκι παίρνει τη μορφή του Ρίτσαρντ Μπάρτον και ο Αλέν Ντελόν αυτή του δολοφόνου του, Φρανκ Τζάκσον στο «Η δολοφονία του Τρότσκι» και την ίδια χρονιά βρίσκεται στην τελευταία ταινία του Μελβίλ, «Ο μπάτσος», στο πλευρό της Κατρίν Ντενέβ, υποδυόμενος τον αστυνομικό. Το ’73 στον ρόλο του Ζινό που βγαίνει από τη φυλακή με στόχο να ζήσει μια νόμιμη και ήρεμη ζωή, χωρίς να τα καταφέρνει, βρίσκεται στο «Δυο ξένοι στην ίδια πόλη» συναντώντας και τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ. Λίγο αργότερα υποδύεται τον «Αριβίστα» με τις οδηγίες του Πιέρ Γκρανιέ-Ντεφέρ και το ’75 φοράει τη μάσκα του Ζορρό στο «Ο Ζορρό χτυπά κάθε αυγή», ενώ λίγο αργότερα μπαίνει και πάλι στο ρόλο αστυνομικού στην «Ιστορία ενός μπάτσου» του Ζακ Ντερέ.
Ο Ντελόν μπορεί ποτέ να μην «έπιασε» ποτέ το Χόλιγουντ και τα Όσκαρ, κατάφερε, όμως, να βρεθεί υποψήφιος ως καλύτερος ηθοποιός στο γαλλικό αντίστοιχο, το βραβείο Σεζάρ, το 1977 ως «Κύριος Κλάιν».
Στο μεταξύ, αρχίζει να δείχνει ενδιαφέρον και για τη συγγραφή σεναρίου, αλλά και για τη θέση του σκηνοθέτη. Το 1976 υπογράφει το σενάριο μαζί με τον Χοσέ Τζιοβάνι του «Comme un boomerang», ενώ λίγο αργότερα βρίσκεται ξανά υποψήφιος για βραβείο Σεζάρ με την ερμηνεία το στο «Θάνατο ενός διεφθαρμένου», όπου πρωταγωνιστεί με την Ορνέλα Μούτι.
Το 1980 υπογράφει το σενάριο και πρωταγωνιστεί στο «3 φορές σκληρός» του Ζακ Ντερέ κι ένα χρόνο αργότερα ο Ντελόν είναι παραγωγός, σκηνοθετεί, προσαρμόζει το σενάριο από τη νουβέλα του Ζαν Πατρίκ Μανσέτ και πρωταγωνιστεί στο «Τομάρι ενός μπάτσου». Το 1982 γράφει το σενάριο του «Sok» όπου πρωταγωνιστεί με την Κατρίν Ντενέβ και το ’83 περνάει και πάλι από όλες τις θέσεις (σκηνοθέτη, σεναριογράφου και πρωταγωνιστή) στο δραματικό θρίλερ «Ο μαχητής» ερμηνεύοντας έναν πρώην φυλακισμένο που μόλις αποφυλακίζεται προσπαθεί να διαλευκάνει την υπόθεση που τον έστειλε στη φυλακή.
Το 1984, σκηνοθετείται από τον Μπερτράν Μπλιέ στην κομεντί «Το αρσενικό» και καταφέρνει να κερδίσει το βραβείο Σεζάρ ως καλύτερος ηθοποιός, μετά από 2 υποψηφιότητες. Τον επόμενο χρόνο, στη δραματική ταινία δράσης «Ο λόγος του μπάτσου» κρύβεται και πάλι πίσω από το σενάριο, ενώ ερμηνεύει και το τραγούδι «I don’t know» που βρίσκεται στο σάουντρακ της ταινίας και το ’86 υπογράφει το σενάριο και πρωταγωνιστεί στο «Le passage».
Το 1987 παντρεύεται την Ροζαλί Βαν Μπρίμεν με την οποία κάνει 2 παιδιά και χωρίζει μετά από αρκετά χρόνια, το 2001. Το ’88 βρίσκεται για άλλη μια φορά στο Σώμα της Αστυνομίας ως επιθεωρητής στο «Ne réveillez pas un flic qui dort» του οποίου υπογράφει και το σενάριο και το 1990 ταξιδεύει με ωτοστόπ στο «Nouvelle vague» με τον Ζαν-Λυκ Γκοντάρ να τον σκηνοθετεί και την ταινία να «ταξιδεύει» στο Φεστιβάλ Καννών, με το οποίο ο Ντελόν διατηρεί μια κόντρα - έχει κατηγορήσει στο παρελθόν το Φεστιβάλ και τον Υπουργό Πολιτισμού ότι άφησαν εκτός την ταινία του «Το αρσενικό» εξ αιτίας των πολιτικών του πεποιθήσεων (ο Ντελόν έχει εκφράσει πολλές φορές τις ακροδεξιές του πεποιθήσεις).
Το όνομά του στον πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά και στο σενάριο βρίσκεται ξανά στο «Dancing Machine», ενώ το 1992 μπαίνει στο ρόλο του Καζανόβα στην «Επιστροφή του Καζανόβα». Με το σενάριο ασχολείται και στο «Un crime», ενώ συνεχίζει τη δεκαετία του ’90 με διάφορες συνεργασίες όπως ξανά με τον Ντερέ στο «The teddy bear» («L’ours en peluche»), τον Πατρίς Λεκόν στο «Ανάμεσα σε 2 μπαμπάδες» με τη Βανέσα Παραντί και τον Ζαν Πολ Μπελμοντό, ενώ το ’97 δηλώνει ότι αποχωρεί από τον χώρο. Παρά τη δήλωσή του, όμως, τη δεκαετία του 2000 εμφανίζεται σε διάφορες τηλεοπτικές σειρές και τηλεταινίες, ενώ το 2008 μεταμορφώνεται σε κινηματογραφικό Ιούλιο Καίσαρα στην κωμωδία «Ο Αστερίξ και οι Ολυμπιακοί αγώνες» βρίσκοντας ξανά τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ.
Ο διάσημος Γάλλος ηθοποιός έχει γράψει ιστορία στον κινηματογράφο ερμηνεύοντας συχνά τον ρόλο του «κακού» με ανησυχητική ευκολία, όπως, όμως, ο ίδιος αναφέρει, πάντα προσπαθούσε να παίζει τους ρόλους του σαν να ήταν αυτός. Μια βιογραφία που έχει κυκλοφορήσει με τίτλο «Τα μυστήρια του Ντελόν», τον θέλει να εμπλέκεται σε διάφορες παράνομες δραστηριότητες και να σχετίζεται με τον υπόκοσμο, χωρίς, όμως, να προκύπτουν ενοχοποιητικά στοιχεία εις βάρος του.
Ενδεικτική φιλμογραφία: «Quand la femme s'en mêle» (1957), «Sois belle et tais-toi» (1958), «Christine» (1958), «Faibles femmes» (1959), «Le chemin des écoliers» (1959), «Plein soleil» (1960), «Rocco e i suoi fratelli» (1960), «Che gioia vivere» (1961), «Amours célèbres» (1961), «L’ eclisse» (1962), «Le diable et les dix commandements» (1962), «Mélodie en sous-sol» (1963), «Il gattopardo» (1963), «L'amour à la mer» (1964), «La tulipe noire» (1964), «Les félins» (1964), «L’ insoumis» (1964), «The Yellow Rolls-Royce» (1964), «Once a thief» (1965), «Lost command» (1966), «Texas across the river» (1966), «Paris brûle-t-il?» (1966), «Les aventuriers» (1967), «Le samurai» (1967), «Diaboliquement vôtre» (1967), «Histoires extraordinaires» (1968), «The girl on a motorcycle» (1968), «Adieu l’ ami» (1968), «La piscine» (1969), «Jeff» (1969), «Le clan des Siciliens» (1969), «Borsalino» (1970), «Le cercle rouge» (1970), «Madly» (1970), «Fantasia chez les ploucs» (1971), «Doucement les basses» (1971), «Soleil rouge» (1971), «La veuve Couderc» (1971), «The assassination of Trotsky» (1972), «La prima notte di quiete» (1972), «Un flic» (1972), «Shock» (1973), «Scorpio» (1973), « Les granges brûlées» (1973), «Tony Arzenta» (1973), «Deux hommes dans la ville» (1973), «La race des 'seigneurs'» (1974), «Les seins de glace» (1974), «Borsalino and Co.» (1974), «Zorro» (1975), «Flic story» (1975), «Le gitan» (1975), «Mr. Klein» (1976), «Comme un boomerang» (1976), «Le gang» (1977), «Armaguedon» (1977), «L'homme pressé» (1977), «Mort d’ un pourri» (1977), «Attention, les enfants regardent» (1978), «The concorde… Airport ‘79» (1979), «Le toubib» (1979), «3 hommes à abattre» (1980), «Tegeran-43» (1981), «Pour la peau d’ un flic» (1981), «Sok» (1982), «Le battant» (1983), «Un amour de Swann» (1984), «Notre histoire» (1984), «Parole de flic» (1985), «Le passage» (1986), «Ne réveillez pas un flic qui dort» (1988), «Nouvelle vague» (1990), «Dancing machine» (1990), «Le retour de Casanova» (1992), «Un crime» (1993), «L’ours en peluche» (1994), «Les cent et une nuits de Simon Cinéma» (1995), «Le jour et la nuit» (1997), «Une chance sur deux» (1998), «Astérix aux jeux olympiques» (2008).
Φωτογραφίες: www.imdb.com
yahoo.news

Δείτε το video που σαρώνει στο youtube και δεν έδειξε κανένας τηλεοπτικός σταθμός! Το ξεβράκωμα της ΤΡΟΙΚΑ




Στην Ιρλανδία υπάρχει δημοσιογραφία! Δείτε πως ο εκπρόσωπος της ΕΚΤ προσπαθεί με κάθε τρόπο να αποφύγει την ερώτηση του διάσημου Ιρλανδού δημοσιογράφου Vincent Browne.
Εκείνος όμως επιμένει...


Εκθέτει ανεπανόρθωτα τον τραπεζίτη της ΕΚΤ Klaus Masuch,και δίνει ένα μάθημα για το πώς πρέπει να είναι ο αμερόληπτος δημοσιογράφος που σέβεται τον τόπο που του δίνει ζωή.Αναλογιστείτε τη στάση των ελληνικών ΜΜΕ, που τρομοκρατούν το λαό μας, μεταδίδουν ειδήσεις που θέλουν οι ισχυροί, ασκούν προπαγάνδα και καταπίεση ενώ γλύφουν ασταμάτητα τους δολοφόνους των Ελλήνων.

Όταν αποκατασταθεί η δικαιοσύνη στη χώρα μας,πρέπει να γίνει λόγος για ηθική αυτουργία κατά των Ελλήνων που αυτοκτονούν και εγκαταλείπουν την πατρίδα μας κάθε μέρα και πιό πολλοί.

Βίντεο: Ο σκύλος που ονειρεύεται και κλαίει

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί έναν αξιαγάπητο σκύλο ο οποίος βλέπει ένα κακό όνειρο και κλαίει.
Βίντεο: Ο σκύλος που ονειρεύεται και κλαίει

Βίντεο: Το πιο έξυπνο δίχρονο στον πλανήτη (σύμφωνα με τους γονείς του)




Όλοι οι γονείς θέλουν να πιστεύουν ότι έχουν τα πιο όμορφα, πιο έξυπνα, πιο ευγενικά παιδιά του κόσμου.
Το ίδιο συμβαίνει κα με τη μικρή Βερόνικα η οποία την ώρα που απολαμβάνει το βραδινό της γεύμα, έχει και τους δύο γονείς της μπροστά να της κάνουν απανωτές ερωτήσεις για να απαντήσει ώστε να αποδείξουν στους εαυτούς τους ότι έχουν το πιο έξυπνο δίχρονο στον πλανήτη. Ποιος είναι ο πρόεδρος των ΗΠΑ; Ποιος είναι ο Αντιπρόεδρος; Πώς κάνει ο Μάικλ Τζάκσον και πόσο χρονών είναι η Βερόνικα; Καταιγίδα ερωτήσεων που ζητούν απάντηση από ένα δίχρονο κοριτσάκι το οποίο δυστυχώς έχει μάθει πολύ καλά το μάθημά της. Δείτε το βίντεο...


Αφορολόγητο στις 8.000 και μείωση του ΦΠΑ εστίασης

Αφορολόγητο στις 8.000 και μείωση του ΦΠΑ εστίασης θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός

 Το αποκάλυψε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ
- Ο κ.Σαμαράς θα επαναλάβει οτι δεν θα γίνουν απολύσεις στο Δημόσιο
- Η ομιλία θα κρατήσει 40 λεπτά και θα ξεκινήσει λίγο μετά τις 19.00
- Θα προηγηθεί η ορκωμοσία του κ.Σαμαρά και άλλων βουλετών που δεν πρόλαβαν να ορκιστούν
Τουλάχιστον 40 λεπτά θα κρατήσει η ομιλία του πρωθυπουργού στην Βουλή όπου θα αναπτύξει στις 19.00 τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, ο κ.Σαμαράς, θα αναφερθεί εκτενώς σε αυτά που πρόκειται να γίνουν άμεσα αλλά και σε πιο μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
Όπως υποστήριξε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ, ο κ.Σαμαράς θα ανακοινώσει αύξηση του αφορολόγητου στις 8.000 και μείωση στον ΦΠΑ εστίασης.
Το κείμενο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και ο πρωθυπουργός θα ξεκαθαρίζει μεταξύ άλλων ότι:
- δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις στο Δημόσιο. Οι στόχοι για μείωση του δημοσίου για τους οποίους έχει δεσμευθεί η Ελλάδα θα επιτευχθούν μέσα από συνταξιοδοτήσεις και μετατάξεις.
- Επίσης, ο κ.Σαμαράς θα κάνει εκτενή αναφορά στις διαρθρωτικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν.
- Αναμένεται επίσης να αναφερθεί στην μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 23% στο 13%
- Ένα άλλο θέμα θα είναι και οι αποκρατικοποιήσεις, χωρίς όμως ο κ.Σαμαράς να κάνει ονομαστική αναφορά.
yahoo

Τέλος ακινήτων: Το Δημόσιο επιστρέφει 200 εκατ. ευρώ

Τέλος ακινήτων: Το Δημόσιο επιστρέφει 200 εκατ. ευρώ

Στην επιστροφή 200 εκατ. ευρώ σε φορολογουμένους που κατέβαλαν το χαράτσι στα ακίνητα μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, αν και θα έπρεπε να τύχουν απαλλαγής ετοιμάζεται να προχωρήσει το υπουργείο Οικονομικών.
Ωστόσο, οι υπηρεσίες του υπουργείου εξετάζουν αν υπάρχειδυνατότητα συμψηφισμού του τέλους ακινήτων με χρέη προς το Δημόσιο, ούτως ώστε να αποφευχθούν οι πρόσθετες αποκλίσεις που αναγκαστικά θα υπάρξουν στα έσοδα μέσω της επιστροφής του ποσού.
Όπως προβλέπει η νομοθεσία, το χαράτσι της ΔΕΗ καταβάλλεται μαζί με τον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος. Στη συνέχεια ο κύριος ή ο επικαρπωτής του ακινήτου υποβάλλει αίτηση επιστροφής του τέλους στην αρμόδια ΔΟΥ, προσκομίζοντας τα σχετικά δικαιολογητικά.
Η Δ.Ο.Υ. άμεσα μετά την παραλαβή της αίτησης, βάσει των μηχανογραφημένων καταστάσεων που έχουν αποσταλεί σε αυτήν από τη Γ.Γ.Π.Σ, αποφαίνεται για το αν η αίτηση γίνεται δεκτή ή απορρίπτεται.
Σε περίπτωση που η αίτηση γίνει δεκτή, με απόφαση του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ., συντάσσεται Α.Φ.ΕΚ. και, εάν από την εκκαθάριση αυτού προκύψει επιστροφή στον δικαιούχο, επιστρέφεται σύμφωνα με τις διατάξεις περί χορήγησης ενημερότητας.
Σε περίπτωση που η Δ.Ο.Υ. δεν κάνει δεκτή την αίτηση, τότε πρέπει να ενημερώσει τον υπόχρεο για την απόρριψη αυτή.
yahoo

Οι 20 καλύτερες ελληνικές παραλίες

Όλοι ξέρουμε πως η χώρα μας διαθέτει κάποιες από τις καλύτερες παραλίες στον κόσμο με καταγάλανα νερά και εκπληκτικές ακτές.


Οι 20 καλύτερες ελληνικές παραλίες

Άλλωστε και γι’ αυτό τον λόγο κάθε καλοκαίρι γεμίζουν τόσο από τουρίστες όσο και από Έλληνες με αποτέλεσμα κάποιοι που δεν πρόλαβαν να τοποθετούν την πετσέτα τους αρκετά μέτρα μακριά από το σημείο που σκάει το κύμα. 
Εμείς ψάξαμε, βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε κάποιες από τις πιο όμορφες Ελληνικές παραλίες στις οποίες σίγουρα κάποιοι από εσάς θα θέλετε να προσθέσετε μια δυο ακόμη της επιλογής σας. 
Αγία Άννα-Αμοργός
agiaannaamorgos
Διακόφτης-Κάρπαθος
diakoftiskarpathos
Φαλάσαρνα-Κρήτη
falasarnakriti
Φωκιανό-Πελοπόννησος
fwkianopeloponisos
Γέρακας, Ζάκυνθος
gerkaszakynthos
Γιάνεμα-Σέριφος
gianemaserifos
Ιταλίδα-Κουφονήσια
italidakoufonisia
Καιάφας-Πελοπόννησος
kaiafaspeloponisos
Καβουρότρυπες-Χαλκιδική
kavourotrypesxalkidiki
Κεδροδάσος-Κρήτη
kedrodasoskriti
Μεσακτή-Ικαρία
mesaktiikaria
Μηλιά-Αλόνησος
miliaalonisos
Μυλοπόταμος-Πήλιο
milopotamospilio
Ναυάγιο-Ζάκυνθος
navagiozakynthos
Πλατειά Άμμος- Κεφαλλονιά
plateiaammoskefalonia
Πόρτο Κατσίκι-Λευκάδα
portokatsikilefkada
Σίμος-Ελαφόνησος
simoselafonisos
Βοιδοκοιλιά-Πελοπόννησος
voidokoiliapeloponisos
Ζόρκος-'Ανδρος
zorkosandros
Κέδρος-Δονούσα
kedrosdonousa

Συνταγή : Σπιτικό μιλφέιγ

Συνταγή : Σπιτικό μιλφέιγ

Υλικά για 8-10 άτομα
Για τη ζεστή κρέμα
- 3 ποτήρια γάλα
- 5 κουταλιές σούπας γεμάτες κορν φλάουρ
- 3 κουταλιές σούπας ζάχαρη
- 3 βανίλιες
Για τη κρύα κρέμα
- 1 βούτυρο
- 2 αυγά
- 2 φλυτζάνια ζάχαρη άχνη
Για τη σαντιγί
- 250 ml κρέμα γάλακτος (35%)
- 1 κουταλιά ζάχαρη άχνη
- 1/2 κουταλιά γλυκού εσάνς βανίλιας
Για τη ζύμη
4 φύλλα σφολιάτας εμπορίου ψημένα ή παρασκευάστε σπιτική ζύμη σφολιάτας

Εκτέλεση
Για την ζεστή κρέμα
Βράζουμε και αφού κρυώσει αυτή η κρέμα ρίχνουμε 3 βανίλιες και ανακατεύουμε. Το μυστικό είναι αυτή κρέμα, να βγει πολύ σφικτή, αφού κρυώσει.
Για την κρύα κρέμα
Χτυπάμε το βούτυρο μαζί με τα 2 αυγά και 2 φλυτζάνια ζάχαρη άχνη στο μίξερ και αφού χτυπήσουμε καλά, προσθέτουμε την ζεστή κρέμα (αφού έχει κρυώσει) κατόπιν ανακατεύουμε πολύ καλά να γίνει μια ομοιόμορφη κρέμα.
Για τη σαντιγί
Έπειτα στο μίξερ για τη σαντιγί προσθέτουμε τη κρέμα γάλακτος μαζί με ζάχαρη άχνη και τις βανίλιες χτυπάμε μέχρι να αποκτήσει μία κρεμώδης υφή.
Έπειτα χωρίζουμε κατά μήκος τα φύλλα σφολιάτας στη μέση και στρώνουμε - σφολιάτα -κρέμα - σφολιάτα - κρέμα- σφολιάτα- σαντιγί και πασπαλίζουμε με τριμμένα μπισκότα και κανέλα. Το μυστικό σε αυτό το γλυκό είναι, να βγει σφικτή η κρέμα και για να μην σας μαλακώσουν τα ψημένα φύλλα σφολιάτας, στρώνετε λίγες ώρες πριν σερβίρετε τις κρύες κρέμες και σαντιγί.
Την επόμενη μέρα το γλυκό εξακολουθεί και είναι τέλειο απλά μαλακώνουν αρκετά τα μπισκότα.

Τέλος στα αυτοκόλλητα των τελών κυκλοφορίας

Τέλος στα αυτοκόλλητα των τελών κυκλοφορίας


Τέλος στην έκδοση αυτοκόλλητων σημάτων τελών κυκλοφορίας σκέφτεται να βάλει το υπουργείο Οικονομικών, καθώς σε πρόσφατους υπολογισμούς, βρέθηκε ότι το κόστος για τα αυτοκόλλητα σήματα που τοποθετούνταν στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων και τις μοτοσικλέτες, καθώς και τα ειδοποιητήρια που αποστέλλονται στους ιδιοκτήτες φτάνει τα 80 εκατομμύρια ευρώ... Ένα ποσό απαγορευτικό πλέον για τη χώρα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Ημερησία" καταργείται πλέον το σύστημα της ειδοποίησης και τις παραλαβής των σημάτων, αφού εκτός από το μεγάλο κόστος, έχουν διαπιστωθεί πάρα πολλά κρούσματα παράνομης τοποθέτησης αυτοκόλλητου σήματος σε οχήματα που δεν έχουν πληρώσει τα τέλη.
Με το νέο σύστημα οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων θα πηγαίνουν στην τράπεζα με τη φορολογική τους δήλωση, αλλά και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος τους, ώστε οι υπάλληλοι να μη χρειάζεται να βεβαιώσουν ούτε τους φορολογήσιμους ίππους αν πρόκειται για παλιό ΙΧ ούτε τις εκπομπές ρύπων αν είναι καινούργιο και θα ολοκληρώνουν τη διαδικασία.
Η κομπίνα από τους ιδιοκτήτες Ι.Χ.
Κάποιος που έχει δύο ή περισσότερα αυτοκίνητα κατέβαλε τα τέλη για το όχημα που είχε το μικρότερο κινητήρα ή τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και για το άλλο δεν έπαιρνε.
Μετά από 20 μέρες πήγαινε στην εφορία με την απόδειξη καταβολής των τελών του ΙΧ και υποστήριζε πως καταστράφηκε το παρμπρίζ όπου είχε βάλει το αυτοκόλλητο.
Έτσι έπαιρνε καινούργιο μόνο με 3 ευρώ και το τοποθετούσε στο όχημα που δεν είχε πληρώσει τα τέλη.
yahoo

Τραγικό τέλος για το αγνοούμενο ζευγάρι

Tραγικό παιχνίδι έπαιξε η μοίρα του ζευγαριού στην Ευρυτανία, τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί κατά τη διάρκεια ορειβασίας στο όρο Χελιδώνα, στην Ευρυτανία.
Τραγικό τέλος για το αγνοούμενο ζευγάρι

Η γυναίκα βρέθηκε νεκρή σε γκρεμό 150 μέτρων, ενώ λίγα μέτρα πιο κάτω εντοπίστηκετραυματισμένος ο άνδρας.
Μάλιστα, ο άτυχος 72χρονος έπεσε ο ίδιος στην χαράδρα όταν προσπάθησε να βοηθήσει τη γυναίκα του!
Πήγαν να μαζέψουν τσάι
Ο συναγερμός στις Αρχές σήμανε το βράδυ της Πέμπτης. Το ζευγάρι είχε πάει από το απόγευμα να μαζέψει τσάι στο βουνό Καλλιακούδα. Ωστόσο, άρχισε σίγα - σιγά να νυχτώνει, χωρίς δίνουν σημείο ζωής... Οι συγγενείς με αγωνία μετρούσαν τα λεπτά ένα προς ένα, χωρίς δυστυχώς να έχουν κάποιο ευχάριστο νέο. Ήξεραν πως κάτι κακό είχε συμβεί και χωρίς δεύτερη σκέψη ειδοποίησαν την Αστυνομία.
Βρήκαν το αυτοκίνητο χωρίς τους ίδιους...
Αμέσως, οι άνδρες της Αστυνομίας άρχισαν να «χτενίζουν» την περιοχή. Σύμφωνα με το Lamiareport,gr κοντά στη θέση Προφήτης Ηλίας βρέθηκε το αυτοκίνητο του άτυχου ζευγαριού. Παρά τις επίμονες αναζητήσεις στη γύρω περιοχή μέσα στη νύχτα τα ίχνη του ζευγαριού δεν είχαν ακόμα βρεθεί. 
Με το πρώτο φως της ημέρας οργανώθηκε μεγάλη επιχείρηση στην οποία συμμετείχαν, η Αστυνομία, η Πυροσβεστική, η 7η ΕΜΑΚ με ειδικό σκύλο, η εθελοντική ομάδα διάσωσης από το Καρπενήσι και φυσικά οι συγγενείς που αγωνιούσαν για τους αγνοούμενους.
Δυστυχώς, τα νέα που ήρθαν λίγες ώρες αργότερα ήταν τραγικά. Το ζευγάρι βρέθηκε μέσα σε μία χαράδρα 150 μέτρων. Ωστόσο, η 65χρονη γυναίκα ήταν νεκρή. Λίγα μέτρα πιο κάτω βρέθηκε τραυματισμένος και ο 72χρονος σύζυγός της, ο οποίος προσπάθησε να τη σώσει, χωρίς να τα καταφέρει.
«Έπεσα στην προσπάθειά μου να τη σώσω»
Ο ηλικιωμένος παρέμεινε για ώρες δίπλα από το άψυχο σώμα της γυναίκας του. Μάλιστα, όταν βρέθηκε στα χέρια των διασωστών δεν μπορούσε να αρθρώσει κουβέντα. Ωστόσο, οι λίγες λέξεις που βγήκαν από τα χείλη του μαρτυρούσαν ότι προσπάθησε να τη σώσει από τη χαράδρα που είχε πέσει, με αποτέλεσμα να γλιστρήσει και να βρεθεί και ίδιος στον γκρεμό.
newsbomb
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters