Nail's Love By Ms

Γιατί δεν μιλάνε οι άντρες..


den_milane
Η διστακτικότητα των ανδρών να συζητήσουν με τις συντρόφους τους τα προβλήματά τους δεν οφείλεται σε ντροπή ή αδιαφορία, αλλά στο ότι πολύ απλά δεν βλέπουν ποιο είναι το νόημα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.

Μάλιστα η τακτική αυτή δεν είναι κάτι που αποκτούν μεγαλώνοντας, αλλά κάτι που αναπτύσσουν κατά την παιδική ηλικία.
Όπως έδειξε η μελέτη, ενώ τα κορίτσια πιστεύουν πως μιλώντας όλη την ώρα για τα προβλήματά τους θα αισθανθούν καλύτερα, τα αγόρια πιστεύουν ότι η τακτική αυτή είναι χάσιμο χρόνου και επιεικώς «περίεργη».

Την μελέτη, που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Child Development», πραγματοποίησαν επιστήμονες με επικεφαλής την δρα Αμάντα Ρόουζ, από το Πανεπιστήμιο του Μιζούρι, οι οποίοι επιστράτευσαν σχεδόν 2.000 παιδιά και εφήβους.

«Επί χρόνια, οι ψυχολόγοι επέμεναν ότι τα αγόρια και οι άντρες θα ήθελαν να μιλούν για τα προβλήματά τους, αλλά διστάζουν από ντροπή ή επειδή δεν θέλουν να δείξουν αδύναμοι», δήλωσε η δρ Ρόουζ.

«Εντούτοις, όταν ρωτήσαμε νέους ανθρώπους για τις απόψεις τους για το όλο θέμα, τα αγόρια δεν εξέφρασαν περισσότερο φόβο ή δυσφορία απ’ ό,τι τα κορίτσια. Αντιθέτως, οι απαντήσεις τους έδειξαν πως δεν θεωρούν ιδιαιτέρως χρήσιμη την εξωτερίκευση όσων τα απασχολούν».

Η δρ Ρόουζ εκτιμά πως τα ευρήματα της μελέτης εξηγούν γιατί άντρες και γυναίκες έχουν τόσο διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων στις σχέσεις τους.

«Οι γυναίκες κατά κανόνα πιέζουν τους συντρόφους τους να μοιραστούν μαζί τους τις ανησυχίες τους, επειδή πιστεύουν πως με αυτό τον τρόπο θα αισθανθούν καλύτερα και θα βρουν μια λύση», είπε.

«Οι σύντροφοί τους, όμως, κατά κανόνα δεν ενδιαφέρονται, διότι πιστεύουν πως με τον καιρό η κατάσταση θα βελτιωθεί εγγενώς. Έτσι προκαλούνται καυγάδες στα ζευγάρια, καθώς η γυναίκα συχνά εκλαμβάνει την εσωστρέφεια του συντρόφου της ως αδιαφορία».

Επιπλέον, «πολλοί άντρες πιστεύουν πως όσο συζητούν ένα πρόβλημα σχέσεως, τόσο χειρότερο το κάνουν. Έτσι, προτιμούν να ασχοληθούν με κάτι άλλο, ώστε να ξεφύγει το μυαλό τους και να μειωθεί η ένταση», πρόσθεσε.
Η δρ Ρόουζ πιστεύει πως τα ευρήματά της είναι ευκαιρία για να μάθουν οι άντρες πως μερικές φορές είναι καλό να μιλούν – και οι γυναίκες πως είναι κουραστικό να μιλάνε διαρκώς για ό,τι τις απασχολεί.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Απόφαση "βόμβα" του ΣτΕ; Η ΔΕΗ δε δικαιούται, ούτε να εισπράξει φόρους, αλλά ούτε και να κόψει το ρεύμα!















Ο δικηγόρος Αθηνών και νομικός Σύμβουλος του Συλλόγου κ. Παναγιώτης Χασιώτης, 
επισημαίνει ότι, σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. 1934/1998 της Ολομέλειας του Συμβουλίου
 της Επικρατείας η οποία είχε κρίνει αντισυνταγματικές τις λεγόμενες τότε “παρκο-εταιρίες”
 του Δήμου Αθηναίων, οι οποίες έκαναν έλεγχο στάθμευσης των αυτοκινήτων και επέβαλαν 
και τα σχετικά πρόστιμα σε ιδιώτες, η ΔΕΗ δε δικαιούται να εισπράττει φόρους και να 
διακόπτει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, σε πελάτες της, οι οποίοι για οποιοδήποτε λόγο 
αρνούνται να καταβάλλουν το “τέλος ακινήτων”. Παράλληλα, ούτε οι άλλες ιδιωτικές εταιρίες -
 πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος, έχουν το δικαίωμα να προβαίνουν σε είσπραξη φόρων ή διακοπή της
 ηλεκτροδότησης.


Σύμφωνα με το σκεπτικό της παραπάνω  απόφασης, αντίκειται στις διατάξεις 
των άρθρων 1 παρ. 3 και 26 παρ. 2 του Συντάγματος, 
η οποιαδήποτε ανάθεση άσκησης δημόσιας εξουσίας σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου 
(όπως είναι η Δ.Ε.Η. και οι άλλες ιδιωτικές εταιρείες παροχής ρεύματος). 
Τόσον η είσπραξη φόρων, όσο και η επιβολή διοικητικών κυρώσεων 
λόγω της άρνησης πληρωμής φόρων, αποτελούν στοιχεία άσκησης δημόσιας εξουσίας.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ, η άσκηση δημόσιας εξουσίας αποτελεί την κατ΄εξοχήν
 έκφραση κυριαρχίας του Κράτους και ασκείται μόνο από το Δημόσιο και τα
 νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.

Η προτεινόμενη τροπολογία δεν αναθέτει τις αρμοδιότητες αυτές μόνο στη ΔΕΗ 
(η οποία έχει και κάποιο δημόσιο χαρακτήρα) αλλά και σε ιδιωτικές εταιρείες 
παροχής ηλεκτροδότησης (εναλλακτικούς παρόχους τους ονομάζει). 
Η επιβολή της κύρωσης ναι μεν προβλέπεται από το Νόμο,
 αλλά αναθέτει σε ιδιώτη να επιβάλει αυτές τις κυρώσεις.
Εναπόκειται στην κρίση του Συμβουλίου της Επικρατείας 
να κρίνει εάν αυτή η εκχώρηση των αρμοδιοτήτων συμβαδίζει με τα άρθρα 1 παρ. 3 και 26 παρ. 2 
του Συντάγματος.

Το παραπάνω, προστίθεται στους λόγους αντισυνταγματικότητας που ήδη έχουν επισημάνει οι
 νομικοί συνεργάτες του Συλλόγου μας.

Παρακάτω παρατίθεται το “κρίσιμο” άρθρο 11, της υπ΄ αριθ. 1934/1998 
της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας.

11. Επειδή οι μνημονευμένες διατάξεις του άρθ. 36 του δημοτικού και κοινοτικού κώδικα 
και του άρθρου 45 του νόμου 2218/1994, κατά το μέρος που προβλέπουν ευθέως ή επιτρέπουν 
την ανάθεση αστυνομικής φύσεως αρμοδιοτήτων (βεβαίωση της παράβασης, 
ακινητοποίηση οχημάτων, επιβολή προστίμων) σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, 
αντίκεινται στις θεμελιώδεις διατάξεις του άρθ. 1 παρ. 3 και 26 παρ. 2 του Συντάγματος,
 κατά την έννοια των οποίων, αστυνομική εξουσία, ως η κατεξοχήν δημόσια εξουσία και 
έκφραση κυριαρχίας, ασκείται, διά της αστυνομικής αρχής, μόνο από το κράτος 
(και νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου που και αυτά είναι αποκεντρωμένες καθ’ύλην 
κρατικές υπηρεσίες) και όχι από ιδιώτες. 
Μειοψήφησαν οι Σύμβουλοι Φ. Κατζούρος, Αθ. Τσαμπάση, Σ. Ρίζος και Ν. Σακελλαρίου, 
οι οποίοι υποστήριξαν ότι δεν προσκρούει στο Σύνταγμα η ανάθεση ασκήσεως τέτοιου 
είδους δραστηριοτήτων, όπως αυτές που αναφέρονται από τη διάταξη του άρθρου 45 
του νόμου 2218/1994.

Για να δείτε ολόκληρο το κείμενο της απόφασης, πιέστε εδώ.

«Haberler»: Μειώνει τον ελληνικό στρατό η τρόικα


















Οι εκπρόσωποι της  Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας και του 
Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου έχουν θέσει στην Ελλάδα μια σειρά από προτάσεις, 
γράφει το τουρκικό δημοσίευμα και συνεχίζει:


«Για τη λήψη του δανείου των 130 δις ευρώ, ζητούν ως αντάλλαγμα
 την αποστράτευση από τις  ελληνικές  Ένοπλες  Δυνάμεις  ενός αριθμού υπαλλήλων
 και για αυτή (τη διαδικασία) έχουν υποβάλλει πρόταση».


Για το νέο δάνειο που θα υπογράφει  η ΕΕ, η ΕΚΤ και το ΔΝΤ, 
με την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου, 
πρέπει να περικοπούν  οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις, τα τεθωρακισμένα,
 τα αντιαεροπορικά οπλικά συστήματα, οι ειδικές μονάδες συλλογικά,
 οι δυνάμεις  του μισθοφορικού προσωπικού που είναι με σύμβαση.
Επίσης στις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές θα μειωθεί 
ο αριθμός των μαθητών που σπουδάζουν σε αυτές ,
 όπως διαβιβάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο της Ελλάδας, γράφει το δημοσίευμα.

Βαλκανικό Περισκόπιο - Ἂρθρα & Σκέψεις- Γιῶργος  Ἐχέδωρος


Πως γεννήθηκε η μούντζα;




Η μούντζα είναι ευρέως διαδεδομένη στην Ελλάδα, την Κύπρο και γενικά όπου ζουν Έλληνες,
υβριστική χειρονομία. Είναι γνωστή και ως φάσκελο. Συνοδεύεται συχνά από επιφωνήματα και
υβριστικές φράσεις όπως «να!», «όρσε!», «πάρ'τα να μη στα χρωστάω» κ.ά..
Η μούντζα...



περιγράφεται ειρωνικά ως το «παράσημο της ανοιχτής παλάμης».
Πρέπει να σημειωθεί πως όσο πιο κοντά στο πρόσωπο του υβριζόμενου πλησιάσει το χέρι,
 τόσο μεγαλύτερη απαξίωση εκφράζει.

Η χρήση της μούντζας ανάγεται στην εποχή του Βυζαντίου, και συγκεκριμένα σε μία ποινή
που εφαρμοζόταν σε περιπτώσεις ασήμαντων παραπτωμάτων. Ο δικαστής έβαζε το χέρι το
υ σε στάχτη και λέρωνε (μουντζούρωνε) το πρόσωπο του τιμωρούμενου, διαπομπεύοντάς
τον με αυτόν τον τρόπο.

Υπάρχει ακόμα η άποψη ότι η χρήση της μούντζας χρονολογείται πολύ παλιότερα, στην
Αρχαία Ελλάδα. Στην περίπτωση αυτή, μία χειρονομία αντίστοιχη της μούντζας χρησιμοποιόταν
αρχικά στα Ελευσίνια μυστήρια και συνοδευόταν από κατάρες που απευθύνονταν
προς τον «εχθρό», το «Κακό» κ.λ.π., φράσεις δηλωτικές της αποπομπής στο ανάθεμα.
 Ωστόσο, αυτή η άποψη για την προέλευση της μούντζας έχει αμφισβητηθεί έντονα.

Πρόκειται για κίνηση ανάλογη με την ρίψη λίθου του αναθέματος σε κολωνό λίθων,
που δημιουργούσαν με την ρίψη λίθων κατά του αναθεματιζομένου.

Τρίτη άποψη είναι ότι η μούντζα ή φάσκελο (παλαιότερο "σφάκελο" και "στρούντζος" και "πούλος")
 ξεκίνησε στην αρχαία Ελλάδα ως χειρονομία που απεικόνιζε το γυναικείο αιδοίο ή την
ερωτική πράξη. Όπως αναφέρει ο Οβίδιος, ο υβριστής δεν είχε τότε ανοιχτά όλα τα
δάχτυλα του χεριού, αλλά είχε τεντωμένο τον αντίχειρα και καθέτως προτεταμένο τον
δείκτη και τον μέσο, κρατώντας τα υπόλοιπα δύο δάχτυλα κλειστά σε γροθιά.

Οπως αναφέρει ο ίδιος οι Έλληνες αποκαλούσαν αυτή τη χειρονομία σύκο και οι Ρωμαίοι
στην αρχή νόμιζαν ότι με αυτή τη χειρονομία οι Έλληνες ξόρκιζαν δαιμονικές δυνάμεις,
επειδή σε άλλους λαούς η επίδειξη της παλάμης και η παρόμοια χρήση των δακτύλων
ήταν συνυφασμένη με κατάρες και εξορκισμούς -θεωρείτο προβασκάνιο.
Εντούτοις στην πραγματικότητα ήταν βαριά ύβρις και έκφραση περιφρόνησης που επιβίωσε
με άλλη μορφή και στο Βυζάντιο (στις διαπομπεύσεις).

Η κίνηση εκφράζει βαριά περιφρόνηση, μαζί δε και κατάρα για αποπομπή και εξαφάνιση.

πηγή: tampouloukia.gr

Έχεις Facebook και είσαι παντρεμένος; Το "νου" σου!



Το νου τους θα πρέπει να έχουν στο εξής οι ερωτιάρηδες του facebook και του twitter αφού..... η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έδωσε «πράσινο φως» για τη χρήση προσωπικών δεδομένων εν διαστάσει ζευγαριών ενώπιον των δικαστηρίων για.....

την έκδοση διαζυγίων! Τι σημαίνει αυτό; Ότι μπορείτε να παρουσιάσετε στο δικαστήριο (αν χρειαστεί για διαζύγιο, φυσικά) αποδεικτικά στοιχεία από το λογαριασμό facebook του συζύγου σας ή της συζύγου σας αν προκύπτει από κάπου ότι κάποια… κουτσουκέλα έχει κάνει! Συγκεκριμένα, το θέμα απασχόλησε τα μέλη της Αρχής μέσω δύο περιπτώσεων. Στην πρώτη, ένας πρώην σύζυγος είχε ερωτική προτίμηση στους άνδρες, κάτι που ανακάλυψε η πρώην σύζυγός του μέσω του υπολογιστή που χρησιμοποιούσε και δεν της... άρεσε καθόλου!

Η Αρχή χορήγησε την άδεια στην πρώην σύζυγο να χρησιμοποιήσει τα προσωπικά δεδομένα του συζύγου της, τα οποία απέκτησε από τον φορητό υπολογιστή του, αποκλειστικά και μόνο όμως για την αγωγή διαζυγίου.

Στην δεύτερη περίπτωση, η Αρχή απεφάνθη αρνητικά για αίτημα συζύγου που ζητούσε να μη γίνουν δεκτά αποδεικτικά στοιχεία από τον υπολογιστή του που φανερώνουν τις αρρωστημένες ορέξεις του καθώς επρόκειτο για υλικό παιδικής πορνογραφίας. Το εξωφρενικό ήταν ότι σε αυτά συμπεριλαμβανόταν και η 4χρονη κόρη τους…!

Η πρώην σύζυγος υποστήριξε ενώπιον της Αρχής ότι είχε υποψίες ότι ο σύζυγός της πραγματοποιούσε συστηματικά επισκέψεις σε ιστότοπους με πορνογραφικό περιεχόμενο, ενώ ανέφερε, επίσης, ότι στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή βρήκε μεταξύ άλλων «αρχεία με παιδικό πορνό».

Οι πιο τρομακτικές διαφημίσεις...






Το μήνυμα πάντως το δίνουν... και αρκετά τρομακτικά θα έλεγα..
Δείτε τις...

























Δείτε το χωριό των θαυμάτων που όλοι είναι πλούσιοι! (video)


Φανταστείτε ένα μέρος όπου όλοι οι κάτοικοι δικαιούνται δωρεάν σπίτι, δωρεάν αυτοκίνητο, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και μαζί με αυτά μερίδιο από τα κέρδη του συνόλου - μερίδιο που φτάνει και στα 120.000 ευρώ τον χρόνο. Ταξιδέψτε τώρα νοερά στην Ανατολική Κίνα, κοντά στη Σαγκάη. Γιατί εκεί ακριβώς βρίσκεται το εν λόγω «φανταστικό» μέρος, το «χωριό των καθημερινών θαυμάτων» Ουασί.

Δεν είναι περισσότερο από ένα τετραγωνικό χιλιόμετρο σε έκταση. Το επισκέπτονται όμως περίπου δύο εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο. Είναι ο τόπος όπου έρχονται οι Κινέζοι να μάθουν πώς να γίνουν πλούσιοι. Σε μια περίοδο όπου ο υπόλοιπος κόσμος, αλλά και το μεγαλύτερο κομμάτι της Κίνας προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με την οικονομική επιβράδυνση, το Ουασί μοιάζει με ένα παράλληλο σύμπαν. Πρόσφατα απέκτησε έναν ουρανοξύστη ύψους 328 μέτρων, με μια χρυσή μπάλα στην κορυφή, αγάλματα ζώων από χρυσό και ασήμι στο εσωτερικό και μάρμαρο με φύλλα χρυσού για πάτωμα∙ κοιτάζοντας από τον 60ό όροφο βλέπει κανείς παραταγμένες βίλες και πολυτελή αυτοκίνητα∙ διακρίνει επίσης μια ρεπλίκα της Αψίδας του Θριάμβου, μία της Οπερας του Σίδνεϊ και μία του Σινικού Τείχους: όλες εικόνες που επιτείνουν αυτή την αίσθηση.

Το Ουασί, ένα «πρότυπο σοσιαλιστικό χωριό», ιδρύθηκε το 1961 από τον τοπικό γραμματέα του Κομμουνιστικού Κόμματος Βου Ρενμπάο. Ο Βου ήθελε, και κατάφερε, να μετατρέψει μια φτωχή αγροτική κοινότητα σε πάμπλουτη κοινότητα, οικοδομημένη στην ευφυή υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων αγροτοβιομηχανίας, με την ακόλουθη επέκταση της οικονομικής δραστηριότητας σε χαλυβουργεία, εταιρείες υλικοτεχνικής υποστήριξης και υφαντουργεία. Το χωριό μπήκε στο χρηματιστήριο το 1998 και έχει γίνει σήμερα με το σπαθί του μια μεγάλη επιχείρηση. Οι θυγατρικές του εξάγουν σε περισσότερες από 40 χώρες ανά τον κόσμο.
Οι περίπου 1.600 ιδρυτικές οικογένειες, που είναι γνωστές ως «συμμέτοχοι», βρίσκονται στην κορυφή της ιεραρχίας και το ετήσιο εισόδημά τους φτάνει, αν μετρήσει κανείς μπόνους, μισθούς και συντάξεις, στα 120.000 ευρώ. Αμέσως μετά έρχονται οι κάτοικοι των γειτονικών χωριών που έχουν αφομοιωθεί στο Ουασί. Και ακολουθούν οι δεκάδες χιλιάδες μετανάστες εργάτες που κάνουν και τις περισσότερες δουλειές.
Ο τοπικός ύμνος μεταδίδεται από μεγάφωνα τοποθετημένα σε ολόκληρο το χωριό: μιλάει για το πώς λάμπουν οι κομμουνιστικοί ουρανοί πάνω από το Ουασί. «Ακουγα να μιλούν για το Ουασί πολλά χρόνια, ήθελα να το επισκεφθώ πολλά χρόνια», δήλωσε ένας επισκέπτης από το Τσενγκτσού. Ο ουρανοξύστης, το μοναδικό ψηλό κτίριο του χωριού, με ύψος (όχι τυχαία) ακριβώς όσο και το ψηλότερο κτίριο του Πεκίνου, το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου, φιλοξενεί το Διεθνές Ξενοδοχείο Λονγκσί: διαθέτει 2.000 κλίνες και θα απασχολήσει 3.000 ανθρώπους που ανυπομονούν να μάθουν πώς να γίνουν πλούσιοι α λα Ουασί. Πίσω από τη διαφήμιση περί σοσιαλιστικού παραδείσου, βέβαια, υπάρχει και η πραγματικότητα: μεταξύ «συμμετόχων» και μεταναστών εργατών το χάσμα είναι μεγάλο. Κανένας όμως στην Κίνα δεν αμφισβητεί τη σημασία του Ουασί ως προτύπου για την επιτυχία του έθνους.

Πώς θα κρατήσει η σχέση σας


photographylovecoupleloverscuddlehug-2032ce7f8f7a57a1e2f9a9c4b00ddc81_h
Σύμφωνα με το γερμανικό «Der Spiegel», η καλύτερη τακτική φαίνεται να είναι το να μην είμαστε υπερβολικά απαιτητικοί. H αναζήτηση του ιδανικού έρωτα συνήθως αποδεικνύεται ατελέσφορη ενώ μεγαλύτερη διάρκεια και ευτυχία στις σχέσεις ενός ζευγαριού προσφέρει, σύμφωνα με τους Γερμανούς, η αποδοχή του ατελούς έρωτα.

Τα πέντε SOS για ένα ζευγάρι...
●  H ουσιαστική φιλία κρατάει το ζευγάρι ενωμένο πολύ περισσότερο απ’ ό,τι οι εκρήξεις  και τα δράματα του αποκαλούμενου παράφορου έρωτα. H αναζήτηση ενός συντρόφου με κοινές αξίες και ενδιαφέροντα, η πίστη σ’ ένα κοινό μέλλον, η αποφυγή των εντάσεων και της αρνητικής κριτικής και η γενναιόδωρη συμπεριφορά αποτελούν τους βασικούς  κανόνες για μια σχέση διαρκείας.

● Τα παιδιά ενδέχεται να σκοτώσουν τον έρωτα. Σύμφωνα με τις περισσότερες μελέτες, η ικανοποίηση που ένα ζευγάρι παίρνει από τη σχέση του πέφτει κατακόρυφα ύστερα από τη γέννηση του πρώτου παιδιού. H αποδοχή αυτού του σχεδόν αναπόφευκτου γεγονότος μπορεί να συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση του.

● Καλύτερα ίδιοι από την αρχή. Μπορεί τα αντίθετα να έλκονται αλλά είναι οι κοινές αξίες που ισχυροποιούν μία σχέση. Αυτό που πραγματικά μετράει είναι η ταύτιση, η οποία όμωε δεν πρέπει να επέλθει cos αποτέλεσμα μιαε μακράε συμβίωσηε αλλά είναι καλό να υπάρχει εξαρχήε.

● Οι ατέρμονες συζητήσεις δεν προσφέρουν απολύτου τίποτα, τουλάχιστον τίποτα θετικό. 0 μύθος της δεκαετίας του ’80, σύμφωνα με τον οποίο ένα ζευγάρι πρέπει να συζητάει για τα πάντα, θεωρείται πλέον ξεπερασμένος. Ούτε όμως η μη αντιμετώπιση των προβλημάτων αποτελεί λύση. H συστηματική αποφυγή τους ενδέχεται να επιφέρει περισσότερη δυστυχία.

● H διαρκής κριτική και η ταυτόχρονη αυτοάμυνα, η απομόνωση και η εσωστρέφεια και κυρίως η περιφρόνηση του συντρόφου αποτελούντα κύριες αιτίες χωρισμού. H αποφυγή τους υπόσχεται, αν όχι έναν έρωτα αιώνιο, έναν έρωτα αληθινό και κατ’ επέκταση πιο ευτυχισμένο.

Με αφορμή μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Μονάχου, κατά τη δεκατετραετή διάρκεια της οποίας καταγράφηκαν και αναλύθηκαν οι ιστορίες έρωτα και αγάπης 12.400 γυναικών και αντρών, οι δημοσιογράφοι του περιοδικού διερεύνησαν εξονυχιστικά το ζήτημα και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η ευτυχία που προσφέρει ο ατελής έρωτας περνάει από πέντε, στατιστικά αδιαμφισβήτητα, σημεία.

Πρώτο: η φιλία, με την έννοια της στοργής και της οικειότητας, της συμμετοχής και της αλληλεπίδρασης, κρατάει ένα ζευγάρι ενωμένο, πολύ περισσότερο απ’ ό,τι τα αχαλίνωτα πάθη και οι συναισθηματικές εκρήξεις.

Δεύτερο: τα παιδιά αποτελούν σίγουρα μια ευλογία, ενδέχεται όμως να κλονίσουν την αρμονία του ζευγαριού.

Τρίτο: η θεωρία περί της έλξης των αντιθέτων μπορεί να είναι υποβλητική, αλλά είναι οι κοινές αξίες και τα κοινά ενδιαφέροντα που στην πραγματικότητα δένουν ένα ζευγάρι.

Τέταρτο: οι πολλές συζητήσεις κάνουν κακό. H καθημερινή (υπερ)ανάλυση της σχέσης και των ζητημάτων που απασχολούν το ζευγάρι, και δεν προσφέρει τίποτα, και κουράζει. Μια κάποια ελαφρότητα συχνά αποδεικνύεται σωτήρια και πιο αποδοτική.

Πέμπτο: η σεξουαλική σας ζωή δεν είναι η πλέον εξαιρετική; Κανένα πρόβλημα. Οι γερμανοί ερευνητές υπογραμμίζουν πως το σεξ είναι υπερεκτιμημένο.

Πέντε σημεία, αυτά της έρευνας του γερμανικού περιοδικού, που παραπέμπουν, τρόπον τινά, στην αρχή της προσαρμοστικότητας. Για να διαρκέσει ο έρωτας και να διατηρηθεί η σχέση ενός ζευγαριού, είναι απαραίτητη μια σύνθεση σωστών επιλογών και αναγκαστικών συμβιβασμών με την (όχι και τόσο ερωτική) πραγματικότητα.

Το πάθος και η ένταση των συναισθημάτων μπορεί να σαγηνεύουν και να προκαλούν, αλλά δεν προσφέρουν πολλά. Ορθή κρίση και κομφορμισμός αποδεικνύονται αποτελεσματικότερα. Καθώς ο αριθμός των διαζυγίων αυξάνεται ραγδαία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ο αιώνιος και ιδανικός έρωτας μοιάζει σχεδόν ουτοπικός, ενώ ο ατελής, πιθανώς λιγότερο θυελλώδης και ιδεατός αλλά σίγουρα πιο ρεαλιστικός, υπόσχεται αν όχι την αιωνιότητα, τουλάχιστον μια κάποια διάρκεια.

Τι είναι αγάπη;


Απίστευτες απαντήσεις από μικρά παιδιά στο ερώτημα "Τι είναι αγάπη;" 
childgirlseablueeyesrealbeautyblueeyesbeautiful-b14cbe92756523e786e5a50c3f9c5bc9_h
Ρεβέκκα, 8 ετών 
Όταν κάποιος σε αγαπά, ο τρόπος που προφέρει το όνομά σου είναι 
διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του 

Βασίλης, 4 ετών 
Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ σέιβ και 
μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλον' 

Κάρολος, 5 ετών 
Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές 
τηγανητές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του 

Χριστίνα, 6 ετών 
Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη

Λευτέρης, 4 ετών 
Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει 
πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε 

Δανιήλ, 7 ετών 
Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά 
θέλεις να είσαι συνέχεια μαζί με τον άλλον και να μιλάτε. Η μαμά μου και 
ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία 

Αιμιλία, 8 ετών 
Αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα 
δώρα. Αν σταματήσεις το άνοιγμα... θ' ακούσεις την αγάπη

Πάνος, 7 ετών 
Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από 
έναν... φίλο που δεν χωνεύεις

Τζένη, 8 ετών 
Αγάπη είναι όταν λες σ' ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του, κι 
αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα

Θωμάς, 7 ετών 
Σε μία σχολική εκδήλωση και πριν παίξω πιάνο, μ' έπιασε φόβος πάνω 
στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει 
χαμογελώντας. Ήταν ο μόνος που το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο 
φόβος 

Μαρία, 8 ετών 
Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ απ' όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται 
να με φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο

Κλαίρη, 6 ετών 
Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στον μπαμπά το καλύτερο κομμάτι από το φαγητό
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters