Nail's Love By Ms

ΣΟΚ: Ξύπνησε μετά από 2.5 χρόνια σε κώμα!


«Ανάσταση» μετά από δύο χρόνια βιώνει η οικογένεια γνωστού αναισθησιολόγου της Μυτιλήνης, καθώς έπειτα από 2,5 χρόνια η κόρη του ξύπνησε από κώμα, στο οποίο είχε περιέλθει έπειτα από ατύχημα.
Η 30χρονη Κωνσταντίνα – Μαρίνα παρέμενε σε κωματώδη κατάσταση, έπειτα από ατύχημα με βαριές εγκεφαλικές κακώσεις, παρόλα αυτά οι γονείς της καταλογίζουν μεγάλες ευθύνες στους γιατρούς του Νοσοκομείου για παραλείψεις και ολιγωρίες.
Όμως πλέον η 30χρονη κοπέλα ανέκτησε την επαφή με το περιβάλλον και όλα δείχνουν να αλλάζουν

Οι Έλληνες επιστρέφουν στη ξυλόσομπα


Βλέποντας την οικονομική κρίση να έχει διαλύσει κάθε σχέδιο οικονομικού προϋπολογισμού και την τιμή του πετρελαίου να βαίνει συνεχώς αυξανόμενη εξαιτίας των φόρων, οι Έλληνες αποφάσισαν να επιστρέψουν στην παράδοση.
Πλέον, σε μερικές περιπτώσεις το καλοριφέρ δείχνει να αποτελεί πολυτέλεια και τη θέση του έχουν πάρει οι ξεχασμένες για περισσότερο από μία δεκαετία, ξυλόσομπες.
Όπως μάλιστα αποκαλύπτουν οι βενζινοπώλες, ακόμα και όσοι επιμένουν στα καλοριφέρ, τα χρησιμοποιούν μόνο σε μέρες μεγάλου ψύχους, κάτι που έχει οδηγήσει σε πτώση 40% της πώλησης πετρελαίου θέρμανσης. Στον αντίποδα είναι εντυπωσιακή η άνοδος κατά 70% των πωλήσεων σε καυσόξυλα στην επαρχία, ωστόσο και στο Λεκανοπέδιο Αττικής οι έμποροι καυσόξυλων μιλούν για αύξηση του τζίρου τους κατά 30%. Αυτό είναι που λένε, μας γύρισαν χρόνια πίσω… Ποιο θα είναι το επόμενο βήμα άραγε;

Σοκ! Aπελπισμένη μάνα έπεσε με το μωρό της στη θάλασσα!



Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία του Ηρακλείου στην Κρήτη, με το δράμα μίας 42χρονης Πολωνέζας που έπεσε στην θάλασσα στο λιμάνι του Ηρακλείου μαζί με το αγοράκι μόλις 2,5 ετών για να αυτοκτονήσουν! Ο λόγος; H ανεργία, η φτώχεια και η πείνα που βιώνει εκείνη και το παιδί της!
Η τραγική μάνα με το παιδί σώθηκαν χάρη στην επέμβαση των περαστικών που την είδαν να αγκαλιάζει το γιο της και να πέφτει στα παγωμένα νερά στην περιοχή της Αλικαρνασσού. Η περίπτωσή της έχει συγκλονίσει λιμενικούς, αστυνομικούς αλλά και τους γιατρούς του ΠΑΓΝΗ, όπου νοσηλεύεται η ίδια και ο μόλις 2,5 ετών γιος της!
Αξίζει να σημειωθεί, πως δεν πρόκειται για κάποια γυναίκα με ψυχολογικά προβλήματα. Οι γιατροί του νοσοκομείου είναι σαφείς και ξεκαθαρίζουν πως η νεαρή γυναίκα από την Πολωνία, δεν αντιμετωπίζει κανένα απολύτως ψυχολογικό πρόβλημα, απλώς είναι απελπισμένη από την κατάσταση που βιώνει, όχι μόνο εκείνη, αλλά κυρίως το μικρό της παιδί, που δεν έχει χρήματα ούτε για να του προσφέρει τροφή!

Η μυρωδιά του σώματός μας "καθοδηγεί" την επιλογή ενός αρώματος!


Πόσες φορές έχουμε προσπαθήσει να "μαντέψουμε" ποιο άρωμα θα ταίριαζε σε ένα φίλο μας για να του το πάρουμε δώρο; Οι επιστήμονες ανακάλυψαν γιατί είναι τόσο δύσκολο να το αγοράσουμε για κάποιον άλλον, πλην του εαυτού μας.
Ένα άρωμα θα μας τραβήξει την προσοχή επειδή συμπληρώνει και ενισχύει τις οσμές του δικού μας σώματος , σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες.
Πιο συγκεκριμένα, οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι αντί να χρησιμοποιούμε αρώματα και aftershave για να "καλύψουμε" τις μυρωδιές που παράγονται από το σώμα μας, στην πραγματικότητα τα επιλέγουμε για να ενισχύσουμε τη φυσική μυρωδιά μας.
Οι άνθρωποι που επιλέγουν το άρωμα που θα αγοράσουν για τους ίδιους και όχι για κάποιον τρίτο, όταν το φορέσουν και αναμειχθεί με τη μυρωδιά του σώματος τους, μυρίζουν πιο όμορφα, πιο ελκυστικά, σύμφωνα με τους επιστήμονες, απ' ότι θα γινόταν αν φορούσαν ένα άρωμα διαλεγμένο από άλλον!
Ο Δρ Ιan Havlicek, ανθρωπολόγος στο  Charles University στην Πράγα, που έχει μελετήσει τον τρόπο με το οποίο ένα άρωμα επηρεάζει τη συμπεριφορά, αναμένεται να παρουσιάσει τα αποτελέσματά του σε ένα συνέδριο στο Λονδίνο την επόμενη εβδομάδα.
"Τα αρώματα έχουν χρησιμοποιηθεί από ανθρώπους για χιλιάδες χρόνια και η επικρατούσα άποψη ήταν ότι κάτι τέτοιο λειτουργούσε ως "μάσκα" στη φυσική μυρωδιά του σώματός μας, για να μας δίνουν μια ελκυστικότερη οσμή.
Στην πραγματικότητα, αυτό που ανακαλύψαμε είναι ότι υπάρχει μια ισχυρή προσωπική αλληλεπίδραση μεταξύ της κολώνιας  και της οσμής του σώματος μας. Οι άνθρωποι, ασυναίσθητα, επιλέγουν αρώματα για να συμπληρώσουν τη δική τους μυρωδιά." τόνισε ο Ιan Havlicek και συμπλήρωσε ότι έτσι  εξηγείται το γιατί συνήθως τα αρώματα-δώρα συνήθως καταλήγουν σε μια γωνία στο μπάνιο του σπιτιού μας, χωρίς καν να έχει αφαιρεθεί η συσκευασία δώρου!
Ρόλος -"Κλειδί" το ανοσοποιητικό σύστημα
Το πείραμα που πιστοποιεί τα παραπάνω δεδομένα διεξήχθη ως εξής:
Οι ερευνητές, σύμφωνα με τη βρετανική telegraph, ζήτησαν από 12 εθελοντές να ψεκάσουν στον έναν καρπό τους ένα άρωμα της επιλογής τους, ενώ στον άλλον ένα άρωμα που είχαν επιλέξει στην τύχη.
Στη συνέχεια, 21 γυναίκες κλήθηκαν να βαθμολογήσουν ποιο από τα δύο αρώματα τους άρεσε περισσότερο. Διαπιστώθηκε λοιπόν πώς, σχεδόν στην πλειοψηφία τους, οι γυναίκες ψήφισαν το άρωμα που είχε επιλέξει ο εθελοντής και όχι το τυχαίο!
Το ανοσοποιητικό μας σύστημα λοιπόν είναι αυτό που μας επηρεάζει στην επιλογή ενός συγκεκριμένου αρώματος. Θα είναι για παράδειγμα βασισμένο στη μυρωδιά των λουλουδιών, ή αν προτιμήσουμε ένα πιο βαρύ με στοιχεία ginger;
Ο επικεφαλής της Διεθνούς Ένωσης Αρωματοποιίας στο Λονδίνο, Tim Jacob, ανέφερε ότι "Η προσωπική μυρωδιά του σώματός μας προσδιορίζεται από το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Πράγματι, έχουμε την τάση να απορρίπτουμε - ασυναίσθητα- όσες μυρωδιές δεν "ταιριάζουν" με αυτό που μας ορίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα".
Την επόμενη φορά που θα αγοράσουμε άρωμα λοιπόν, καλύτερα να το κάνουμε δώρο στον εαυτό μας, για να μην πάνε πεταμένα τα χρήματα!

Αποκτήστε natural look


Μέσα σε ένα κυκεώνα τάσεων που επικρατούν κάθε χρόνο & τροποποιούν το μακιγιάζ λίγα πράγματα παραμένουν σταθερά. Η φυσική εικόνα είναι σίγουρα ένα απο αυτά. Με τον όρο φυσικό μακιγιάζ χαρακτηρίζουμε ένα σύνολο “καλλιτεχνικών επεμβάσεων” μικρής εμβέλειας πάνω σε ένα πρόσωπο. Στόχος εδώ δεν είναι να εξαφανίσουμε απόλυτα, τυχόν προβλήματα ή να μεταμορφώσουμε ένα πρόσωπο, αλλά να αναδείξουμε έντεχνα μία πραγματική εικόνα.
Ενώ κάτι τέτοιο δείχνει εύκολο μιας και δεν απαιτεί ιδιαίτερη έμπνευση και εξεζητημένα υλικά, σπάνια είναι εφικτό, αφού το μακιγιάζ έχει την τάση να μας παρασύρει πάντα ένα βήμα πιο μακριά. Μία και βασική οδηγία για κάτι τέτοιο είναι: Μην υπερβάλετε στις ποσότητες
Ξεκινήστε με ένα καλά ενυδατωμένο πρόσωπο. Προσπαθήστε να αποφύγετε τελείως τις λιπαρές βάσεις ακόμα και σε ένα πρόσωπο που μπορεί να τις χρειάζεται. Σε ένα ώριμο ή απαιτητικό δέρμα, μια αμπούλα που θα συνδυάζει ενυδάτωση και σύσφιξη είναι αρκετή. Επιλέξτε ένα make up με υψηλή περιεκτικότητα σε φωτοαντανακλαστές και υγρασία. Τα περισσότερά υγρά make up διαθέτουν ειδικό δοσομετρητή. Απλώστε μία λεπτή στρώση χρησιμοποιώντας ένα νωπό σφουγγαράκι ή το ειδικό πινέλο του make up που θα εξασφαλίσει ομοιόμορφο φινίρισμα. Αν τα δερματικά προβλήματα είναι αξεπέραστα και χρειάζεται να μπείτε στην διαδικασία εφαρμογής του καμουφλάζ, περιορίστε την ποσότητα και αναμείξτε το καμουφλάζ με μία πολύ ενυδατική και ελαφριά βάση. Σταθεροποιήστε το αποτέλεσμά με μία διάφανη και μακράς διαρκείας πούδρα. Μην προτιμήσετε την compact μορφή, γιατί η κάλυψη και η ματ εμφάνιση που θα δώσει θα κάνει το πρόσωπο να φαίνεται “στημένο”. Χρησιμοποιήστε αντί για ένα συμβατικό κονσίλερ, φωτοαντανακλαστές για να δώσετε σε σκοτεινές περιοχές και λεπτές γραμμές φωτεινότητα και λείανση. Οι διαφορά από τα απλά στίκ, είναι ότι οι φωτοαντανακλαστές έχουν ρευστή μορφή, δεν βαραίνουν το πρόσωπο και ενεργούν άψογα όταν έρθουν σε άμεση επαφή με το φως.
Δημιουργείστε φυσικές γωνίες με πούδρα φωτοσκιάσεων. Το ανάλαφρο μπρονζέ χρώμα είναι ιδανικό. Προτιμήστε την ελαφριά περλέ απόχρωση τους αν το μακιγιάζ αυτό συνοδεύει μία καλοκαιρινή εμφάνιση. Επιπλέον μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε και σαν ένα πολύ φυσικό ρουζ για το τελείωμα.
Περιποιηθείτε τα φρύδια χτενίζοντας τα με το ειδικό πινέλο. Μπορείτε να τονίσετε την φυσική τους πορεία με μια διάφανη μάσκαρα που ταυτόχρονα θα τα γυαλίσει και θα τα σταθεροποιήσει. Επέμβετε μόνο στα σημεία που χρειάζονται γέμισμα με μολύβι αντίστοιχου χρώματος και όχι σε όλο το φρύδι, αν αυτό δεν είναι τελείως απαραίτητο. Δώστε προσοχή στα μάτια. Χρησιμοποιήστε μάτ σκιές σε τόνους εκρού, μπεζ, πολύ απαλού ροζ ή αχνού κίτρινου για το κινούμενο βλέφαρο και ανοίξτε τους τόνους στη περιοχή ακριβώς κάτω από το φρύδι. Οι περλέ σκιές δεν είναι πάντα απαγορευτικές αν χρησιμοποιηθούν σε ελάχιστη ποσότητα πάνω από τις ματ. Απλά μην τις αφήσετε να κυριαρχήσουν.
Χρησιμοποιήστε το καφέ σε μολύβι για την εξωτερική γωνιά του ματιού προκειμένου να πέτυχε ένα ανάλαφρο ανέβασμα των ματιών και σβήστε το με ανοδική πορεία για να αποφύγετε μεγάλες ποσότητες σκιών. Αν χρειαστείτε extra έκφραση στις εξωτερικές γωνίες μην ξεφύγετε απο τις καφέ μπεζ αποχρώσεις απλά παίξτε με τον τόνο. Κάντε ξεκάθαρο το βλέμμα υπογραμμίζοντας το μάτι εσωτερικά με λευκό μολύβι και διαχωρίστε την γραμμή των κάτω βλεφαρίδων σβήνοντας μια πολύ λεπτή γραμμή από το καφέ μολύβι προς τα έξω.
Τονίστε το βλέμμα με μάσκαρα που διαχωρίζει και δίνει μήκος στις βλεφαρίδες. Θυσιάστε για λίγο τον όγκο, αφού μια βαριά μάσκαρα θα κάνει τα μάτια να φαίνονται αφύσικα έντονα.
Προσθέστε ρουζ σε τόνους ροδακινί ή απαλού ροζ για να δώσετε εικόνα υγείας στο πρόσωπο ,ενώ μπορείτε να περάσετε ότι έχει απομείνει στο πινέλο σας πάνω απο τα βλέφαρα και να εναρμονίσετε έτσι όλο το μακιγιάζ.
Σχηματίστε τα χείλη με μολύβι αντίστοιχο της φυσικής τους αιμάτωσης. Οι γραμμές εδώ δεν πρέπει να είναι εμφανείς οπότε εγκαταλείψτε την ιδέα να τροποποιήσετε το αρχικό τους σχήμα με το μολύβι. Αντίθετα μπορείτε να επιλέξετε ειδικές βάσεις, που θα δώσει την αίσθηση του όγκου γεμίζοντας τις ψιλές ρυτίδες των χειλιών και θα σταθεροποιήσει το κραγιόν ή το lip gloss στους τόνους του ροδακινί, ή του ροζ για τα δυο τελευταία. Αποφύγετε έντονα περλέ κραγιόν αλλά βασιστείτε σε ένα δροσερό και ανάλαφρο gloss.
Το φυσικό -γυμνό look έχει μεγάλα πλεονεκτήματα : 
  • Μπορεί να εφαρμοσθεί στις περισσότερες των περιπτώσεων . 
  • Είναι η Νο 1 επιλογή της πλειοψηφίας των πελατών ενός ινστιτούτου, αφού φαίνεται οικείο σε όλες . 
  • Μπορεί να εφαρμοσθεί εύκολα στην απλή του μορφή από την ίδια την πελάτισσα. 
  • Μπορεί να ανανεωθεί ή να μετατραπεί σε έντονο και βραδινό ανά πάσα στιγμή.
...Και μην ξεχνάμε ότι το φυσικό μακιγιάζ είναι και πάλι στη μόδα, όχι ότι έφυγε ποτέ...
Καλή επιτυχία!


Να μείνεις ή όχι σε μια δουλειά που δεν σου αρέσει;




Αφορμή για το συγκεκριμένο άρθρο στάθηκε η συνομιλία που είχα πριν λίγες ημέρες με την πρώην δασκάλα μου των Γερμανικών. Η Αλεξάνδρα παραιτήθηκε από το φροντιστήριο στο οποίο εργαζόταν πριν από ένα χρόνο, πριν ακόμη η κρίση βαθύνει και η ανεργία εκτοξευθεί στα ύψη. Όλο αυτό το διάστημα ψάχνει για δουλειά, αλλά δεν έχει βρει κάποια σταθερή συνεργασία ώστε να εξασφαλίζει ένα ικανοποιητικό εισόδημα για να μπορέσει να συντηρηθεί. Τη ρώτησα λοιπόν αν μετάνιωσε και αν έχει την ευκαιρία να ξαναγυρίσει στην προηγούμενη δουλειά της. Η απάντησή της  ήταν ξεκάθαρη «Δεν μετάνιωσα ούτε μία στιγμή. Έχω την ευκαιρία να ξαναγυρίσω, αλλά δεν θέλω... δεν μου άρεσε το εργασιακό κλίμα και η ζωή μου είχε μετατραπεί σε μία κόλαση». Η πρώτη εικόνα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν μία αντίστοιχη εμπειρία που είχα ζήσει και εγώ τα πρώτα χρόνια στη δημοσιογραφία. Είχα νοιώσει τα ίδια συναισθήματα και είχα ακολουθήσει την ίδια πορεία ακριβώς με την Αλεξάνδρα. Θα μου πείτε, αυτά, μετά από το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους κατά 50% είναι πολυτέλειες... Οι άνεργοι κάθε μέρα αυξάνονται και  ένα είναι βέβαιο, δεν έχουν πολλές επιλογές. 
Όμως μία λάθος δουλειά δεν είναι πάντα η ιδανική λύση.  Στις περιπτώσεις αυτές οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι όταν βρεθείς σ' αυτή τη θέση πρέπει να απαντήσεις σε πέντε καίρια ερωτήματα πριν πεις το ναι στη νέα επαγγελματική πρόταση: 
1.Υπάρχουν περισσότερα μειονεκτήματα ή πλεονεκτήματα; Μπορούν από τη συγκεκριμένη θέση να αντληθούν ευκαιρίες ανάπτυξης για σένα;
2. Είσαι σε θέση να επενδύσεις τόσο το μυαλό όσο και την καρδιά σου στο νέο πόστο για τουλάχιστον δύο χρόνια;
3. Υπάρχουν ξεκάθαροι λόγοι για τους οποίους θέλεις  να απορρίψεις την προσφορά;
4.Τι σημαίνει ισορροπία για σένα και τι για τον εργοδότη σου;
5. Αναλύοντας όλες τις λεπτομέρειες βλέπεις ότι η δουλειά ταιριάζει με τα δικά σου θέλω, τον τρόπο ζωής σου, τοα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο μπορείς να λειτουργήσεις ή είναι τελείως διαφορετικά όλα σε σχέση με αυτά που είχες συνηθίσει;
 
Από τις απαντήσεις που θα δώσεις στις παραπάνω ερωτήσεις θα ξέρεις και ποιος είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσεις. Είναι πολύ βασικό να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, αλλά και με τους εργοδότες σου. Αν πιστεύεις ότι είναι ρίσκο και δεν σου ταιριάζει ξανασκέψου το. Πρέπει να θυμάσαι ότι δεν είναι καλό να έχεις στο βιογραφικό σου πολλές διαφορετικές δουλειές μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Είναι πολύ καλύτερα να δημιουργήσεις έναν κατάλογο των εταιριών που σε ενδιαφέρουν και να κάνεις μια ουσιαστική προσπάθεια δικτύωση μαζί τους και να αναπτύξεις σχέσεις με εκείνους που μπορούν να κάνουν τις απαραίτητες παραπομπές και συστάσεις για σένα. 
Καλά όλα αυτά, αλλά το δύσκολο είναι όταν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις οικονομικά και νοιώθεις ότι αυτή η θέση είναι μονόδρομος. Το μόνο που μπορώ να σου σ' αυτή την περίπτωση είναι ότι στη ζωή μερικές φορές πρέπει να απαλλαγούμε από τον «πόνο» των ανεκπλήρωτων προσδοκιών και να προχωρήσουμε μπροστά. Και οι αλλαγές μέσα στη ζωή είναι...
 
kariera.gr

Είσαι overqualified; Απορρίπτεσαι!


«Μίνα, ταιριάζω γάντι σ’ αυτή τη δουλειά, αλλά πάλι δεν είμαι σίγουρος αν θα με προσλάβουν γιατί με θεωρούν overqualified», μου είπε ένας φίλος μου χθες επιστρέφοντας από μία επαγγελματική συνέντευξη. Ο Αλέξανδρος ψάχνει για δουλειά ένα χρόνο τώρα. Διαθέτει σημαντική εμπειρία, είναι επαγγελματίας, έχει κάνει πολύ καλές σπουδές είναι εξειδικευμένος στα social media και αναζητά εργασία στην ελληνική αγορά. Τους τελευταίους μήνες έχει κάνει πολλές συνεντεύξεις αλλά μέχρι εκεί. Οι εργοδότες ενθουσιάζονται μαζί του στην αρχή, τον καλούν για δεύτερη συνέντευξη μετά το ξανασκέφτονται και στο τέλος τον απορρίπτουν λέγοντάς του ότι είναι overqualified και εκείνοι προσφέρουν λίγα χρήματα. Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να τον ρωτήσουν οι περισσότεροι αν εκείνος ενδιαφέρεται να εργαστεί με μία χαμηλότερη αμοιβή. Δυστυχώς, η ιστορία του Αλέξανδρου δεν είναι η μοναδική. Υπάρχουν πολλές αντίστοιχες, γιατί όλο και περισσότεροι έμπειροι και καλοί επαγγελματίες χάνουν τη δουλειά τους όσο βαθαίνει η κρίση. Μπορεί μέχρι σήμερα το μεγαλύτερο πρόβλημα να το αντιμετώπιζαν οι νεοεισερχόμενοι που δεν διέθεταν εργασιακή εμπειρία, όμως τα δεδομένα στην αγορά έχουν ανατραπεί εντελώς και πλέον στο στόχαστρο βρίσκονται και οι overqualified. Οι έμπειροι υποψήφιοι που διαθέτουν πολύ περισσότερα προσόντα απ΄ όσα απαιτεί η θέση αποτελούν, πλέον, «κόκκινο πανί» για τους εργοδότες. Για να προφυλάξεις τον εαυτό σου από αυτή την κατάσταση δώσε βάση στα παρακάτω:

Να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σουΠριν απευθυνθείς σε οποιονδήποτε εργοδότη, θα πρέπει πρώτα να συμβιβαστείς με τη νέα πραγματικότητα να αποδεχτείς ότι επιδιώκεις μια χαμηλότερη θέση. Το μόνο που μπορεί να σε παρηγορήσει σε αυτή την περίπτωση είναι ότι όταν η οικονομία βρίσκεται στα κάτω της, πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να ρίξουν τις απαιτήσεις τους προκειμένου να επιβιώσουν.
Χρησιμοποίησε τα προσόντα σου προς όφελός σουΣυνέχισε να εστιάζεις στις δεξιότητες που διαθέτεις και αφορούν τη νέα θέση εργασίας. Μη δείχνεις αμήχανος γιατί είσαι overqualified, αλλά προσπάθησε να είσαι ειλικρινής σε σχέση με την προηγούμενη εργασιακή σου εμπειρία, όταν μιλήσεις με τον υπεύθυνο προσωπικού. Αυτή σου η διάθεση μπορεί να αποτυπωθεί και στη συνοδευτική επιστολή, όπου μπορείς να δείξεις ότι είσαι έτοιμος να κάνεις μία στροφή στην καριέρα σου, να δοκιμάσεις καινούργια πράγματα και να μειώσεις τις απαιτήσεις σου.
Προετοιμάσου για όλα τα ενδεχόμεναΣε κάθε περίπτωση πάντως θα πρέπει να ξέρεις τι είδους απάντηση θα δώσεις όταν ο υπεύθυνος προσωπικού σε ρωτήσει αν θεωρείς ότι είσαι overqualified. Ρώτησέ τον ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ιδανικού υποψηφίου και φρόντισε να του δείξεις με παραδείγματα, ότι αυτός που ψάχνει είσαι εσύ. Το ίδιο προετοιμασμένος, βέβαια, θα πρέπει να είσαι όταν αντίστοιχα σε ρωτήσει για το μισθό. Θα πρέπει να πεις αν είσαι ευέλικτος ή πρόθυμος να κάνεις τη δουλειά με λιγότερα χρήματα από αυτά που αξίζεις. Μπορείς εναλλακτικά να ζητήσεις κάτι άλλο ως αντάλλαγμα για παράδειγμα καλύτερο ωράριο ή άλλες παροχές ή να ορίσετε από κοινού βάσει ποιων στόχων ή χρονοδιαγράμματος θα επαναδιαπραγματευθείτε στο μέλλον τις αμοιβές σου.
Βέβαια, πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι το θέμα της ευελιξίας δεν αφορά μόνο τους υποψηφίους. Η ευελιξία δεν είναι απαραίτητη μόνο από την πλευρά των εργαζομένων, αλλά και από την πλευρά των εργοδοτών. Θα πρέπει και εκείνοι με τη σειρά τους να κατανοήσουν άμεσα ότι η απομάκρυνση έμπειρων στελεχών, αφήνει αναξιοποίητο ένα πολύ έμπειρο παραγωγικό δυναμικό. Με λίγα λόγια, δεν πρέπει να αρνούνται να προσλάβουν ένα άτομο overqualified από φόβο μήπως πάει σε μία καλύτερη θέση, με υψηλότερες αμοιβές, όταν η αγορά επανέλθει. Αντίθετα, πρέπει να αξιοποιούν την ευκαιρία να συνεργαστούν με άτομα που διαθέτουν αποδεδειγμένη εμπειρία. Ας το σκεφτούν. Μόνο να κερδίσουν έχουν απ’ αυτό.

Kariera.gr

Η αξία της αγάπης


Τρείς γέροι...

Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της, όταν ξαφνικά βλέπει τρεις γέροντες, φορτωμένους με τις εμπειρίες της ζωής, να την πλησιάζουν στην είσοδο του σπιτιού .

Παρ'όλο που δεν τους γνώριζε, τους είπε:


Δεν σας γνωρίζω, όμως πρέπει να πεινάτε. Περάστε, αν θέλετε, να φάτε κάτι.

Αυτοί την ρωτάνε:
- Ο άντρας σου είναι στο σπίτι;
- Όχι, δεν είναι εδώ, απάντησε εκείνη.
- Τότε δεν μπορούμε να έρθουμε, της λένε οι γέροντες.
Όταν επιστρέφει ο σύζυγος, η γυναίκα του περιγράφει το περιστατικό.
- Ας έρθουν τώρα που επέστρεψα! ........
Η γυναίκα βγαίνει έξω να προσκαλέσει ξανά τους γέροντες στο τραπέζι, μιας και ήταν ακόμη εκεί.
- Δεν μπορούμε να έρθουμε όλοι μαζί, της λένε οι τρεις γέροντες.
Η γυναίκα, έκπληκτη, τους ρωτά γιατί !
Ο πρώτος, λοιπόν, από τους τρεις της εξηγεί ξεκινώντας να της συστήνεται:
Είμαι ο Πλούτος, της λέει.
Της συστήνει, μετά, τον δεύτερο που είναι η Ευτυχία.
Και, τέλος, τον τρίτο που είναι η Αγάπη.
Τώρα, της λένε, πήγαινε στον άντρα σου και διαλέξτε ποιος από τους τρεις μας θα έρθει να φάει μαζί σας.
Η γυναίκα επιστρέφει στο σπίτι και διηγείται στον άντρα της αυτά που της είπαν οι γέροντες.
Ο άντρας ενθουσιάζεται και λέει:
-Τι τυχεροί που είμαστε! Να έρθει ο Πλούτος! Έτσι θα έχουμε όλα όσα επιθυμούμε!
Η σύζυγός του όμως δε συμφωνούσε:
-Και γιατί να μην έχουμε τη χαρά της Ευτυχίας;
Η κόρη τους που άκουγε από μια γωνιά, τότε, τους λέει:
-Δε θα'ταν καλύτερα να καλούσαμε την Αγάπη; Το σπίτι μας θα είναι πάντα γεμάτο αγάπη!
-Ας ακούσουμε αυτό που λέει η κόρη μας, λέει ο σύζυγος στη γυναίκα του.
-Πήγαινε έξω και πες στην Αγάπη να περάσει στο σπιτικό μας.
Η γυναίκα βγαίνει έξω και ρωτά:
-Ποιος από εσάς είναι η Αγάπη; Ας έρθει να δειπνήσει μαζί μας.
Η Αγάπη τότε ξεκινά να προχωρά προς το σπίτι...
...και οι δύο άλλοι να την ακολουθούν!
Έκπληκτη η γυναίκα, ρωτά τον Πλούτο και την Ευτυχία:
-Εγώ κάλεσα μόνο την Αγάπη. Γιατί έρχεστε κι εσείς;!;!;
Και απαντούν κι οι τρεις γέροντες μαζί:
- Αν είχες καλέσει τον Πλούτο ή την Ευτυχία, οι άλλοι δύο θα έμεναν απ'έξω. Τώρα όμως που κάλεσες την Αγάπη... όπου πάει η Αγάπη, πάμε κι εμείς μαζί της!
Δεν έχει σημασία πού! Όπου υπάρχει Αγάπη, θα υπάρχει επίσης Πλούτος κι Ευτυχία!



Πιο καλόψυχοι οι άντρες ή οι γυναίκες;



 Σύμφωνα με νέα βρετανική επιστημονική έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό βιολογίας“Biology Letters” οι γυναίκες έχουν ισχυρότερη γενετική προδιάθεση, σε σχέση με τους άνδρες, να βοηθούν τους γύρω τους.

 Οι ερευνητές, υπό τον ψυχολόγο Γκάρι Λιούις του πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, μελέτησαν περίπου 1.000 ζεύγη ταυτόσημων και μη ταυτόσημων διδύμων και διαπίστωσαν ότι η τάση βοήθειας των άλλων στις μεν γυναίκες μπορεί να αποδοθεί σε ποσοστό περίπου 50% στα γονίδια (το υπόλοιπο στην ανατροφή και το περιβάλλον), ενώ στους άνδρες το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπερνά το 20%.

 Οι επιστήμονες θεωρούν ότι το εύρημα αυτό ενισχύει την άποψη πως ορισμένοι άνθρωποι από μικρά παιδιά έχουν έμφυτη μια κοινωνική τάση. Η νέα έρευνα δείχνει ότι οι γυναίκες, περισσότερο από τους άνδρες, έχουν εκ γενετής την τάση να είναι γενναιόδωρες και να βοηθούν άλλους ανθρώπους, στο βαθμό που έχουν πάρει παράλληλα και την κατάλληλη ανατροφή.

 Στην επιστημονική κοινότητα υπάρχει μια έντονη διαμάχη κατά πόσο οι άνθρωποι είναι έμφυτα αλτρουιστές. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι εξελιχτήκαμε να είμαστε αλτρουιστές ανεξάρτητα από εξωτερικές επιδράσεις και άλλοι θεωρούν ότι κατά βάση είμαστε εγωιστές και χρειαζόμαστε το κατάλληλο εξωτερικό περιβάλλον για να δείξουμε τον «καλό» εαυτό μας στους άλλους.
 Η νέα μελέτη, όπως είπε ο Λιούις, «δείχνει ότι στον κόσμο υπάρχουν διαφορετικοί τύποι ανθρώπων. Για μερικούς είναι εύκολο να δείχνουν συμπεριφορές υπέρ της κοινωνίας, ενώ άλλοι χρειάζονται βοήθεια για αυτό».

 Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι σε μια προσωπικότητα που είναι ανοιχτή στους άλλους ανθρώπους και πρόθυμη να τους συμπαρασταθεί, στις μεν γυναίκες παίζει ισχυρό ρόλο ο γενετικός παράγων (εξίσου με τον περιβαλλοντικό), ενώ στους άνδρες πολύ λιγότερο, καθώς κυριαρχεί η επίδραση του περιβάλλοντος.

Πηγή  www.newsbomb.gr

Αυτά που θέλουν οι γυναίκες από τους άντρες!


 Τι ζητούν άραγε οι γυναίκες από τους άνδρες; Σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου οι απαιτήσεις των γυναικών είναι ανάλογες των δικών τους προσόντων. Συγκεκριμένα, όσο πιο υψηλό είναι το βιοτικό επίπεδο μιας γυναίκας, όσο πιο μορφωμένη και καλλιεργημένη είναι, τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις που έχει από τους άνδρες.

   Επομένως, η γυναίκα σχηματίζει το προφίλ του ιδανικού συντρόφου, ο οποίος πρέπει να είναι:

1. Μορφωμένος
2. Επαγγελματικά επιτυχημένος
3. Μονογαμικός Οικονομική άνεση
4. Οικονομική άνεση
5. Εμφανίσιμος
6. Επικοινωνιακός
7. Ώριμος
8. Καλή σεξουαλική ζωή
9. Να αποπνέει αίσθημα ασφάλειας


  Στον αντίποδα, οι γυναίκες που δεν είναι ευχαριστημένες από έναν άνδρα, όταν  παρατηρούν τα εξής στοιχεία στον χαρακτήρα τους:

1. Ανωριμότητα
2. Οικονομική εξάρτηση από την οικογένειά τους
3. Φόβο σοβαρής σχέσης ή δέσμευσης
4. Εξαρτήσεις (κάπνισμα, αλκοόλ)
Πηγή: myworld, newsbomb.gr


Ξεπουλήθηκε η «Αγία Γή» στους Εβραίους!



 Το ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων στις 10 Μαρτίου μίσθωσε για τα επόμενα 140 χρόνια με δικαίωμα ανανέωσης (δηλαδή ουσιαστικά πούλησε) μεγάλες εκτάσεις των Ιεροσολύμων σε ομάδα Εβραίων επενδυτών.

 Η ομάδα αυτή περιλαμβάνει την οικογένεια Μπεν – Νταβίντ μια από τις πλουσιότερες οικογένειες στα Ιεροσόλυμα που έχουν τα μεγαλύτερα κεφάλαια στην εταιρεία Εξερεύνησης Πετρελαίου Γκινότ Ολάμ.

 Η πώληση περιλαμβάνει 85 στρέμματα στα καλύτερα κομμάτια της «Αγίας Γης» των Ιεροσολύμων στις γειτονιές Ρεχάβια, Ταλμπίε, Μπάκα και Καταμόν.

 Ουσιαστικά από δω και πέρα τα Ιεροσόλυμα περνάν στα χέρια των μεγάλων Ισραηλινών περιοχών και ήδη η κτηματολογική εταιρεία διαχείρισης του Ισραήλ μοιράζει αυτές τις εκτάσεις του πατριαρχείου στο όνομα του Εθνικού Εβραϊκού Ταμείου.

 Πέραν ότι χάνεται ένα μεγάλο κομμάτι των Ιεροσολύμων που ήταν ιδιοκτησίας του Πατριαρχείου και περνάει στα χέρια Εβραίων επενδυτών το τίμημα της μίσθωσης για τα επόμενα 140 χρόνια κρίνεται σαν σκανδαλωδώς μικρό (80 εκ. NIS που δεν είναι παραπάνω από 20 εκατ. ευρώ).

 Τη συμφωνία υπέγραψε ο Πατριάρχης Θεόφιλος και όπως είπε ο κ. Κόμπυ Μπιρ, Ισραηλίτης Αποτιμητής ιδιοκτησιών ίσως η τιμή να είναι πολύ χαμηλή αλλά στο μέλλον θα αξιοποιηθεί από τους νέους ιδιοκτήτες καλύτερα.

Γόνιμο σπέρμα από το εργαστήριο!


Γόνιμα σπερματοζωάρια πέτυχαν να "καλλιεργήσουν" στο δοκιμαστικό σωλήνα Ιάπωνες ερευνητές του Πανεπιστημίου της Γιοκοχάμα. Το επίτευγμα, το οποίο ανακοινώνεται στο σημερινό τεύχος της επιθεώρησης Nature, θα βοηθήσει να διαλευκανθούν οι μοριακοί μηχανισμοί της δημιουργίας σπερματοζωαρίων και πιθανότατα θα οδηγήσει σε νέες θεραπείες για την ανδρική υπογονιμότητα.

Ένας αιώνας προσπαθειών

 Με δεδομένο ότι οι ανά τον κόσμο βιολόγοι που ασχολούνται με τη μελέτη της αναπαραγωγής προσπαθούσαν για περισσότερο από έναν αιώνα να δημιουργήσουν σπερματοζωάρια στο εργαστήριο, η επιτυχία των Ιαπώνων ερευνητών είναι μάλλον αξιοζήλευτη. Η πλειοψηφία των προηγούμενων προσπαθειών αποτύγχανε στη μείωση, στην ειδικού τύπου κυτταρική διαίρεση κατά την οποία ο αριθμός των χρωμοσωμάτων μειώνεται στο μισό. Με άλλα λόγια, οι προσπάθειες σταματούσαν στη διαδικασία η οποία είναι απαραίτητη για τη δημιουργία κυττάρων που θα μπορούσαν να συντηχθούν με το ωάριο.

Το επιτυχημένο πείραμα


 Το επίτευγμα του Ταχεκίτο Ογκάουα και των συνεργατών του δεν είναι παρά προϊόν της υπομονής και της παρατηρητικότητάς τους. Αυτό που έκαναν οι Ιάπωνες ερευνητές ήταν να αλλάξουν κάτι στο υλικό της καλλιέργειας των ανώριμων σπερματοζωαρίων. Κατά παράδοση, για τη μελέτη ωρίμανσης σπερματοζωαρίων οι ερευνητές τοποθετούσαν τμήματα από όρχεις νεογέννητων πειραματοζώων σε έναν ορό (fetal bovine serum) και στη συνέχεια προσέθεταν σε αυτόν τις ουσίες που θεωρούσαν ότι πιθανότατα θα προήγαγαν την ωρίμανση των σπερματοζωαρίων.

 Βλέποντας τις προσπάθειές τους να αποτυγχάνουν συνεχώς, οι Ιάπωνες βιολόγοι αποφάσισαν να καλλιεργήσουν τα ανώριμα σπερματοζωάρια σε άλλο θρεπτικό μέσο. Οπως περιγράφεται και στο άρθρο τους (Nature 471, σελ.504-507), η χρησιμοποίηση ενός θρεπτικού μέσου (KnockOut Serum Replacement) το οποίο χρησιμοποιείται και για την καλλιέργεια βλαστικών κυττάρων, έφερε το πολυπόθητο αποτέλεσμα: τα ώριμα σπερματοζωάρια.
 Οι Ιάπωνες επιστήμονες παρακολουθούσαν την πορεία του πειράματός τους με τη βοήθεια μιας φθορίζουσας πρωτεΐνης η οποία "έβαφε" τα κύτταρα που βρίσκονταν σε μείωση ή την είχαν ολοκληρώσει. Διαπίστωσαν ότι η διαδικασία δημιουργίας ώριμων σπερματοζωαρίων άρχισε μετά από μερικές εβδομάδες, κορυφώθηκε μέσα σε ένα μήνα και ολοκληρώθηκε μέσα σε διάστημα δύο μηνών.

Λειτουργικά σπερματοζωάρια

 Οι ερευνητές προχώρησαν ακόμη περισσότερο: δοκίμασαν τη λειτουργικότητα των σπερματοζωαρίων. Τα χρησιμοποίησαν για τη γονιμοποίηση ωαρίων και πέτυχαν την γέννηση υγιών και γόνιμων απογόνων.
 Η ανακάλυψη των ιαπώνων βιολόγων ανοίγει το δρόμο για την καλύτερη κατανόηση των μοριακών μηχανισμών της σπερματογένεσης, ενώ μακροπρόθεσμα, αναμένεται να δώσει λύσεις σε προβλήματα ανδρικής υπογονιμότητας.
 Καθώς οι ερευνητές επανέλαβαν το πείραμά τους με τμήματα όρχεων που είχαν καταψυχθεί, ιδιαίτερα αναμένεται να ωφεληθούν νεαρά άτομα τα οποία πρόκειται να υποβληθούν σε χημειοθεραπεία: οι άνδρες αυτοί θα μπορούν να ψύχουν ανώριμα σπερματοζωάριά τους ώστε να τα προστατεύσουν από τις παρενέργειες των φαρμάκων.

Πηγή tovima.gr

Τα φρούτα που "πολεμούν" καρδιοπάθειες και εγκεφαλικά!



Μία μπανάνα το πρωί, μία το μεσημέρι και μία το βράδυ μειώνουν σημαντικά, κατά 21%, τον κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με έρευνα βρετανών και ιταλών γιατρών που δημοσιεύεται στο Journal of the American College of Cardiology.

   Αν θέλετε λοιπόν να προφυλαχθείτε αποτελεσματικά από την καρδιοπάθεια και τα εγκεφαλικά, φροντίστε να τρώτε άφθονα τρόφιμα που περιέχουν πολύ κάλιο, όπως οι μπανάνες και τα φυλλώδη λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα.

   Αναλύοντας εκ νέου 10 διατροφικές μελέτες που δημοσιεύθηκαν μεταξύ 1966 και 2009, και στις οποίες συμμετείχαν σχεδόν 280.000 ενήλικες, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η συστηματική κατανάλωση τέτοιου είδους τροφίμων μ��ιώνει κατά 21% τον κίνδυνο εγκεφαλικού και κατά 8% τον κίνδυνο εμφράγματος.

  Αλλες καλές πηγές καλίου είναι η σόγια, τα βερίκοκα, τα αβοκάντο, το άπαχο γιαούρτι, ο χυμός από δαμάσκηνα, καθώς και τα ξερά φασόλια και ο αρακάς.

  Τα τελευταία χρόνια το κάλιο έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας επειδή έχει διαπιστωθεί ότι μπορεί να χρησιμεύσει ως «αντίβαρο» στην υπέρταση – και η υπέρταση αποτελεί κύριο παράγοντα κινδύνου για εγκεφαλικό και έμφραγμα.
Πηγή: tovima.gr (BHMA online)

Το μέλι αποτελεί “αντίδοτο” στα εορταστικα μεθύσια!



Γιορτές έρχονται και η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνεται. Βρετανοί επιστήμονες της Βασιλικής Εταιρίας Χημείας συνιστούν το μέλι ως ιδανικό "αντίδοτο" στον πονοκέφαλό και τα άλλα δυσάρεστα κατάλοιπα που αφήνει ένα μεθύσι.
 Οι βρετανοί χημικοί, σύμφωνα με την "Τέλεγκραφ", ισχυρίζονται ότι το μέλι, που είναι φυσικό γλυκαντικό, αποτελεί θαυμάσιο τρόπο για να αντιμετωπίζει το σώμα τις τοξικές συνέπειες της υπερκατανάλωσης αλκοόλ. Η φρουκτόζη που περιέχεται στο μέλι, βοηθά σημαντικά τον οργανισμό να διασπάσει σε αβλαβή υπο-προϊόντα το αλκοόλ που κυκλοφορεί στο αίμα μετά το μεθύσι.
 Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να μετριαστούν οι συνέπειες του αλκοόλ - πέρα από την υπομονή. Μεταξύ άλλων, συνίσταται να πιει κανείς ένα ποτήρι γάλα πριν πιει αλκοόλ και ακόμα να φροντίζει να πίνει "καθαρά" αλκοολούχα ποτά και περιστασιακά να τα ανακατεύει με αναψυκτικό.
 Το γάλα επιβραδύνει την απορρόφηση του αλκοόλ, με συνέπεια να παράγεται λιγότερη τοξική ακεταλδεΰδη στο σώμα. Από τα διάφορα ποτά, σύμφωνα με τον Έμσλεϊ, το τζιν είναι συγκριτικά πιο ασφαλές για να αποφύγει κανείς το μεθύσι.
 Από την άλλη, το αλκοόλ αυξάνει την απώλεια νερού από τον οργανισμό, εξ ου και η τάση να πηγαίνει κανείς συχνά στην τουαλέτα, όταν πίνει πολύ. Η αφυδάτωση επιδεινώνει το μεθύσι και κάνει τα κατάλοιπά του πιο οδυνηρά και χρονοβόρα. Η κατανάλωση νερού και αναψυκτικών πέρα από το αλκοόλ βοηθά εν προκειμένω.
 Πηγή: newsbomb.gr

Οι... βρισιές όταν πονάμε, λειτουργούν σαν παυσίπονο!



Οι βρισιές μας βοηθούν να αντιμετωπίσουμε τον φυσικό πόνο, υποστηρίζει νέα επιστημονική έρευνα, ενώ επισημαίνει ότι τα τα άτομα που εν γένει στη ζωή τους εκτονώνονται... βρίζοντας, καταφεύγουν λιγότερο στα φάρμακα!  Μπορεί οι βρισιές να είναι ιδιαίτερα ντροπιαστικές για εκείνον που τις «εκτοξεύει», όμως σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως όταν τραυματιστούμε ή πονάμε, λειτουργούν ως ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό παυσίπονο, υποστηρίζει νέα έρευνα βρετανών επιστημόνων από το πανεπιστήμιο του Κιλ.
  Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα «γαλλικά», όταν χρησιμοποιούνται ως αντίδραση στον πόνο, είναι τέσσερις φορές πιο ισχυρά ως παυσίπονο στα άτομα που εν γένει στη ζωή τους τα χρησιμοποιούν λιγότερο.

  Σύμφωνα με τον επικεφαλής της έρευνας, δρ. Ρίτσαρντ Στέφενς, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι με το βρίσιμο ο οργανισμός παράγει ενδορφίνες που λειτουργούν ως παυσίπονα.


Πηγή: tovima.gr

Τα social media στη «μάχη» για την αναζήτηση εργασίας

α




"Ναι" στην κοινωνική δικτύωση «ψηφίζουν» το 2011 υποψήφιοι και εργοδότες. Τα social media networks: facebook, myspace, linkedIn, twitter, second life κ.ά. έχουν μπει για τα καλά τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας ζωή. Ανεξάρτητα από ηλικία, επάγγελμα, φύλο, μορφωτικό ή κοινωνικό επίπεδο, οι περισσότεροι από εμάς αφιερώνουμε από λίγο έως «αρκετό» χρόνο καθημερινά σε σχετικά sites στο διαδίκτυο, προκειμένου να διευρύνουμε τον κύκλο των επαφών μας –networking-, να ανταλλάξουμε απόψεις ή να μάθουμε τα νέα των φίλων μας και της αγοράς.
Πράγματι, ο νέος αυτός τρόπος «κοινωνικοποίησης», το τελευταίο διάστημα και στην Ελλάδα, έχει αντίστοιχα εισβάλλει στις εργασιακές μας αναζητήσεις, στη διερεύνηση της αγοράς εργασίας και γενικότερα στην εργασιακή μας καθημερινότητα. Είτε μέσα από εξειδικευμένα επαγγελματικά sites, όπως τοwww.linkedin.com είτε μέσα από sites γενικότερου ενδιαφέροντος, όπως τοwww.facebook.comwww.twitter.com κ.ά. έχουμε ταχύτερη ενημέρωση για τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας, πρόσβαση σε μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών και δυνατότητα να αποκτήσουμε επαφή με επαγγελματίες που πολλές φορές λόγω συνθηκών - πχ απόσταση, χρόνος – μπορεί να μη συναντήσουμε ποτέ από κοντά! Αντίστοιχα, οι θέσεις στην αγορά εργασίας, όχι μόνο τοπικά αλλά και παγκόσμια, κοινοποιούνται πολύ πιο γρήγορα στο διαδίκτυο, ενώ οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα της άμεσης ενημέρωσης και ανταπόκρισης.
Και μπορεί το linkedIn να θεωρείται περισσότερο επαγγελματικό σε σχέση με το facebook, η τεράστια επιρροή όμως που ασκεί το δεύτερο, μπορεί να αποδειχθεί ευεργετικό εργαλείο δικτύωσης, αρκεί να το χρησιμοποιήσετε σωστά. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ενός επαγγελματικού προφίλ, για να στέλνετε τα σωστά μηνύματα στους μελλοντικούς εργοδότες ή συνεργάτες σας. Μέσα από αυτό, θα μπορείτε να προβάλετε τις επαγγελματικές οργανώσεις στις οποίες ανήκετε, να σχολιάζετε άρθρα που σχετίζονται με τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε και γενικότερα να αφήσετε το «επαγγελματικό σας στίγμα».
Τα πιο σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση αυτή είναι να:
Εντοπίστε τις εταιρίες που σας ενδιαφέρουν Ερευνήστε όχι μόνο για τις ευκαιρίες καριέρας, αλλά και όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες που αφορούν στις δράσεις της εταιρίας, τα δελτία τύπου ή στους υπαλλήλους που αναρτούν τα στοιχεία. Η σωστή ενημέρωση θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε σωστά.
Γίνετε μέλη στα groups των ενώσεων που σας ενδιαφέρουν Με τον τρόπο αυτό θα διαγνώσετε, εγκαίρως, τις νέες θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν το επόμενο διάστημα. Για να σας εντοπίσουν πιο εύκολα, πάρτε μέρος στις συζητήσεις δίνοντας το παρόν.
Ακολουθείστε στο twitter τα πρόσωπα «κλειδιά» Παρακολουθείστε τις δράσεις σημαντικών προσώπων στο χώρο σας και κάντε αισθητή την παρουσία σας με σχόλια και σοβαρές τοποθετήσεις.
Μην εγκαταλείπετε όταν εργάζεστε Καλό είναι να... δικτυώνεστε ακόμη και όταν έχετε δουλειά. Δεν είναι ανάγκη να είσαστε άνεργοι για να αναπτύξετε το επαγγελματικό σας προφίλ στο facebook. Είναι πολύ σημαντικό, να συμμετέχετε σε όλες τις φάσεις της καριέρας σας, γιατί δεν μπορείτε να ξέρετε τι θα συμβεί την επόμενη ημέρα, αλλά και γιατί όσο πιο δημοφιλείς είσαστε τόσες περισσότερες ευκαιρίες θα έχετε να διακριθείτε στον τομέα σας.

Πώς να πεις στο αφεντικό σου μια... μεγάλη ιδέα




Βλέπεις την εταιρία σου να χάνει σημαντικές ευκαιρίες και διστάζεις να πεις τις ιδέες σου, γιατί είσαι καινούργιος στο γραφείο; Φοβάσαι ότι το αφεντικό σου δεν θα ανταποκριθεί και θα απογοητευτείς; Πιστεύεις ότι αν ξεστομίσεις κάτι πρωτοπόρο σε ένα καινούργιο εργασιακό περιβάλλον θα δημιουργήσεις ίντριγκες με τους συναδέλφους σου; Καταλαβαίνω οι φρέσκες ιδέες αντιμετωπίζονται με καχυποψία στην  Ελλάδα, αλλά αν το θέλεις πραγματικά υπάρχει λύση. Αρκεί να ακολουθήσεις ένα σωστό σχέδιο, αφού πρώτα βέβαια έχεις βγεις την ιδέα κλειδί που θα προωθήσει τις δουλειές της εταιρίας σου.
Πριν απευθυνθείς  στο αφεντικό σου καλό είναι να εξετάσεις τα παρακάτω;
Πόσο καλή ιδέα είναι για την επιχείρηση;
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε μία super ιδέα και σε μια ιδέα που θα προωθήσει ουσιαστικά την εταιρία σου. Πρέπει να τα βάλεις κάτω και να μελετήσεις καλά τα πραγματικά οφέλη που προκύπτουν για τον εργοδότη σου από την δική σου πρόταση.
Για να το πετύχεις πρέπει να απαντήσεις σε τρία ερωτήματα που είναι σίγουρο ότι  θα σου θέσει το αφεντικό σου:
- Πόσο κοστίζει η ιδέα;
- Ποιος θα την υλοποιήσει;  
- Πότε θα φανούν τα πρώτα αποτελέσματα;
Πόσο παντρεύεται η ιδέα σου με το όραμα της εταιρίας;
Όσο καινούργιος και να είσαι σε μία επιχείρηση πρέπει να γνωρίζεις τους στόχους και το όραμα της. Για να τα μάθεις όλα αυτά θα πρέπει αν έχεις τα μάτια και τα αυτιά σου ανοιχτά και να παρακολουθείς με κάθε λεπτομέρεια ότι ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα της εταιρίας ή στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όλη αυτή η πληροφόρηση θα σε βοηθήσει να συνδέσεις την καινούργια ιδέα σου με τους στόχους της εταιρίας, που είναι και το ζητούμενο για να μπορέσει να υλοποιηθεί.
Πόσα πράγματα ξέρεις  για το αφεντικό σου; 
 Αν δεν γνωρίζεις τα... κουμπιά του αφεντικού σου ή του προϊσταμένου σου, καλό είναι να τα μάθεις πριν μπεις στη διαδικασία να του προτείνεις κάτι καινούργιο στη δουλειά. Σε κάθε περίπτωση πάντως η πιθανότητα επιτυχίας αυξάνεται αν το όφελος είναι σημαντικό όχι μόνο για σένα, αλλά συνολικά για την ομάδα σου ή ακόμη καλύτερα για ολόκληρη την εταιρία. Αν η ιδέα σου περιορίζεται μόνο στα δικά σου συμφέροντα, τότε είναι καλύτερα να μην την ξεστομίσεις καν.
Είναι η κατάλληλη στιγμή; 
Ωραία έχεις έτοιμη την ιδέα και ανυπομονείς να τη μοιραστείς με τον εργοδότη σου. Η πρότασή σου μπορεί να είναι εξαιρετική, αλλά αν η στιγμή που θα επιλέξεις να τη συζητήσεις δεν είναι η κατάλληλη, θα στο πω πολύ απλά, ΕΧΑΣΕΣ. Το timing είναι πολύ σημαντικό σε αυτές τις περιπτώσεις.
Να μπω κατευθείαν στο θέμα ή όχι;
Ένας πολύ καλός τρόπος για να τραβήξεις την προσοχή του προϊσταμένου σου είναι να μπεις κατευθείαν στο θέμα και να μην αρχίσεις να αναλύεις με κάθε λεπτομέρεια το σχέδιό σου. Δεν είναι καινούργιο, αλλά οι διευθυντές αναζητούν λύσεις για τα προβλήματα που τους κρατούν ξάγρυπνους τη νύχτα. Για παράδειγμα, αν παρουσιάσεις μία ιδέα που μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις είναι σίγουρο ότι θα κερδίσεις τις εντυπώσεις.
Έχεις αρκετή αυτοπεποίθηση;
Όπως ακριβώς συμβαίνει με  την παρουσία σου στην επαγγελματική συνέντευξη έτσι και με την  ιδέα σου όταν αποφασίσεις να τη μοιραστείς με το αφεντικό σου επιβάλλεται να αποπνέεις αυτοπεποίθηση και έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου.
Καλή επιτυχία λοιπόν!

Όσα δεν έμαθες στο πανεπιστήμιο για την αγορά εργασίας



Αν νομίζεις ότι τελειώνοντας το πανεπιστήμιο τα δύσκολα πέρασαν είσαι γελασμένος... Μπορεί να θεωρείς ότι η προσπάθεια που κατέβαλες για να πάρεις καλούς βαθμούς στα μαθήματά σου ή να τελειώσεις την πτυχιακή σου, ήταν πολύ σκληρή, πίστεψέ με όμως ότι όταν προσγειωθείς στην πρώτη σου δουλειά θα καταλάβεις ότι τα δύσκολα μόλις τώρα αρχίζουν.
Είναι κάτι που συμβαίνει σε όλους. Γιατί στον κόσμο των επιχειρήσεων τα όπλα που χρειάζονται για να διαπρέψεις δεν έχουν να κάνουν με την εξυπνάδα και την νοημοσύνη που διαθέτεις, αλλά με τους επαγγελματικούς κανόνες και την εταιρική κουλτούρα, που εφαρμόζει η κάθε επιχείρηση. 
Με λίγα λόγια για να κερδίσεις το στοίχημα στον «κόσμο των μεγάλων» καλό είναι όταν ξεκινήσεις την πρώτη σου εργασία να λάβεις υπόψη σου τα εξής:
Απόκτησε τις απαραίτητες δεξιότητεςΑκόμη και αν δεν ξέρεις ακόμη τι ακριβώς θέλεις να κάνεις στη ζωή σου, υπάρχουν κάποιες δεξιότητες που θα σου φανούν χρήσιμες οτιδήποτε και αν αποφασίσεις να κάνεις επαγγελματικά στο μέλλον. Μερικές από αυτές μπορεί να είναι, ο καθορισμός στόχων, η αποτελεσματική επικοινωνία, η σωστή διαχείριση του χρόνου, κ.α.
Προσπάθησε να είσαι δυναμικός στην ανάπτυξη της καριέρας σουΕίναι καλό για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας σου να είσαι πάντα σε εγρήγορση και να μην απογοητεύεσαι εύκολα. Οι νέοι στόχοι, οι ευκαιρίες ανάπτυξης και τα μακροπρόθεσμα επαγγελματικά πλάνα πρέπει να χαρακτηρίζουν την καριέρα σου, συνεχώς. Μην λειτουργείς ποτέ χωρίς πρόγραμμα. Είναι σίγουρο ότι θα χάσεις χρόνο και θα ξεφύγεις από το στόχο σου -ιδιαίτερα στις μέρες μας που ο ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας αυξάνεται και οι νέες θέσεις περιορίζονται.
Δημιούργησε τη δική σου εταιρική ταυτότηταΜάθε να αξιοποιείς στο έπακρο τις ικανότητές σου και να επενδύεις στα επιτεύγματά σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να κάνεις πιο ώριμα επαγγελματικά βήματα και παράλληλα να χτίσεις ένα δυνατό εταιρικό προφίλ, γύρω από το όνομά σου.
Καλλιέργησε «κερδοφόρες» σχέσεις.Η επαγγελματική δικτύωση στις μέρες μας είναι ένα πολύτιμο εργαλείο και συ πρέπει να ωφεληθείς απ' αυτό. Η συλλογή πληροφοριών, η προσωπική προβολή στο χώρο που δραστηριοποιείσαι και οι σημαντικές συνδέσεις θα σε βοηθήσουν να προχωρήσεις πιο γρήγορα στην καριέρα σου. Καλό είναι λοιπόν να αναζητήσεις νέες γνωριμίες και εντός και εκτός επιχείρησης.
Δείξε ευελιξία με τους άλλουςΝα έχεις πάντα στο νου σου ότι οι άλλοι άνθρωποι δεν έχουν τους ίδιους στόχους, ούτε ενδιαφέρονται για τα ίδια πράγματα με εσένα. Όταν παίρνεις μέρος σε μία διαπραγμάτευση η συμπεριφορά σου πρέπει να δείχνει ότι είσαι διατεθειμένος να παραχωρήσεις κάτι και στον αντίπαλό σου. Με τον τρόπο αυτό έχεις περισσότερες πιθανότητες να αποσπάσεις αυτό που θέλεις.

Τι πρέπει να αποφύγεις στα social media

τα



Μέχρι τώρα είχαμε ακούσει για προσλήψεις μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Τις τελευταίες ημέρες όμως δημοσιεύματα στον τύπο κάνουν λόγο για απολύσεις λόγω του facebook, του twitter και του youtube.
Σου ακούγεται κάπως υπερβολικό; Κι όμως συμβαίνει. Αν, για παράδειγμα, δηλώσεις ασθένεια και αρχίσεις να  σερφάρεις στο facebook από το σπίτι σου, ο εργοδότης σου θα γίνει έξαλλος αν σε «πιάσει στα πράσα». Την πόρτα της εξόδου θα σου δείξει και αν αντιληφθεί ότι σχολιάζεις αρνητικά αυτόν, την εταιρία ή τους συναδέλφους σου.
Μπορεί μέχρι τώρα μέσα από τα social media να περιέγραφες τις καθημερινές σου συνήθειες, τις καλές και τις κακές στιγμές μέσα στην ημέρα, διακωμωδώντας ότι σου συμβαίνει χωρίς να δίνεις λογαριασμό σε κανέναν και χωρίς να κινδυνεύεις από κανέναν, πλέον, όμως η έκθεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποβεί μοιραία για την καριέρα σου. Οι εργοδότες έχουν αρχίσει να παίρνουν σοβαρά την ιστορία του facebook και του twitter και να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των εργαζομένων τους μέσα από τα δηλώσεις που κάνουν σ' αυτές τις ιστοσελίδες.
Πρόσφατες έρευνες στις ΗΠΑ και τη Δυτική Ευρώπη (που είναι οδηγός για μελλοντικές εξελίξεις στην Ελλάδα) δείχνουν ότι, το 2010, το 21% των εταιριών με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους πήραν μέτρα για να πειθαρχήσουν τη στάση του προσωπικού τους στα social media. Το 2008, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 13%. Αυξημένο όμως ήταν την προηγούμενη χρονιά και το ποσοστό (9%) των εταιριών που προχώρησαν σε απολύσεις λόγω κακής συμπεριφοράς στο facebook, καθώς έφτασε το 9% σε σχέση με το 4% που ήταν το 2008.
Σύμφωνα με τις έρευνες, οι πιο συνηθισμένοι λόγοι για τους οποίους μπορεί να απολυθείς λόγω κακής συμπεριφοράς στα social media είναι: Τα αρνητικά σχόλια που μπορεί να γράψεις για την εταιρία σου, οι εμπιστευτικές πληροφορίες που μπορεί να διαρρεύσεις δημοσίως για την εταιρία σου, οι βρισιές κατά των πελατών ή του προϊσταμένου σου, η ανάρτηση ακατάλληλων προσωπικών φωτογραφιών και βίντεο που διακωμωδούν την εταιρία ή τους συναδέλφους σου, κ.α.   
Συμπέρασμα: Η χρήση του facebook, του twitter και του youtube είναι μεν διασκεδαστική, αλλά πρέπει να γίνεται με μέτρο και ιδιαίτερη προσοχή για να μην βλάψει την καριέρα σου. Μάλιστα, αν φερθείς έξυπνα και αρχίσεις, μέσα από τις συγκεκριμένες ιστοσελίδες, να «πουλάς» ένα σοβαρό επαγγελματικό προφίλ μπορείς να κερδίσεις πόντους στη δουλειά σου και να τραβήξεις την προσοχή εργοδοτών που σε ενδιαφέρουν. Αυτό που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεχνάς είναι ότι οι πληροφορίες που βάζεις στο διαδίκτυο μένουν και σε συνοδεύουν για πολύ πολύ καιρό. Οι ευκαιρίες στην αγορά εργασίας είναι πολύ περιορισμένες αυτό το διάστημα και όπως δείχνουν τα πράγματα θα παραμείνουν έτσι για πολύ ακόμη, οπότε νομίζω ότι δεν έχεις κανένα λόγο να ρισκάρεις τη δουλειά για λίγη περισσότερη διασκέδαση και διαδικτυακό φλερτ.

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters