Nail's Love By Ms

Πώς βλέπετε εσείς το σώμα σας στη παραλία και πώς οι άνδρες

Πώς βλέπετε εσείς το σώμα σας στη παραλία και πώς οι άνδρες 



Οι γυναίκες ως γνωστόν είμαστε ανασφαλείς. 
 
 
 
Αλλά, όσο κι αν αγχώνεστε για το σώμα και γενικότερα για το πώς σας βλέπουν οι άλλοι, ειδικά τώρα το καλοκαίρι που θεωρείται και η... στιγμή της αλήθειας, εμείς έχουμε να πούμε ότι κανένας άντρας δεν συμμερίζεται τις δικές σας ανασφάλειες, και ειδικά εκείνες την δύσκολη ώρα της παραλίας, οι οποίες καλώς ή κακώς γιγαντώνονται! Παρακάτω λοιπόν, σας έχουμε κάποια πολύ συγκεκριμένα πράγματα, από τη σκληρή γυναικεία πλευρά και από την πιο... γλυκούλα αντρική!
1. Είστε μία χοντρή με μπούτια: Εσείς φυσικά, όπως και κάθε χρόνο, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας, λίγο πριν βγείτε στην παραλία, το μόνο που βλέπετε πάνω σας είναι ο αντίκτυπος όλων των παρασπονδιών σας κατά τη διάρκεια του χειμώνα! Οι πίτσες έχουν σταθεί στην κοιλιά, τα σουβλάκια στους γοφούς και όλα εκείνα τα αναψυκτικά έχουν πάρει την μορφή κυτταρίτιδας η οποία εξαπλώνεται σαν λαίλαπα στα, θεόχοντρα φυσικά, μπουτάκια σας με αποτέλεσμα με το που εμφανιστείτε στην παραλία να παρακαλάτε να ανοίξει η γη να σας καταπιεί! Ξέρετε όμως αγαπητές μου τι βλέπουν οι άντρες; Βλέπουν ένα φυσιολογικό γυναικείο κορμί, το οποίο και αψεγάδιαστο δεν το λες, αλλά και ποιος είναι άλλωστε, το οποίο σίγουρα κάποιες διορθώσεις χεριάζεται, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο αποκρουστικό. Οπότε χαλαρώστε και βγάλτε τα μπουτάκια σας να λιαστούν.
2. Είστε κάτασπρη ενώ όλες είναι μαυρισμένες: Ναι οι γυναίκες αγαπάμε το μαύρισμα και αν όχι όλες, οι περισσότερες τουλάχιστον, είμαστε ικανές να τσουρουφλιστούμε προκειμένου να γίνουμε μία μπρονζέ θεά! Τι γίνεται όμως όταν είναι τα πρώτα μπάνια και είμαστε ακόμα γαλακτερές σαν γάλα εβαπορέ; Και τι γίνεται όταν σε όλη την πλαζ, είμαστε μόνο εμείς ασπρουλιάρες και όλες οι υπόλοιπες μοιάζουν με αδερφές της Rihanna; Καταστροφή; Κορίτσια χαλαρώστε και ακούστε το εξής: Κανένας άντρας δεν πρόκειται να πέσει στον έρωτα μιας γυναίκας για το μαύρισμά της. Μπορεί όντως να κοιτάξει ένα ξανθό μαυροτσούκαλο με κίτρινο μαγιό, αλλά μέχρι εκεί. Το μαύρισμα είναι από τα ελάχιστα πράγματα στην γυναικεία εμφάνιση, που δεν αφορούν καθόλου τον άντρα. Μα καθόλου όμως. Το ότι είστε μία άσπρη κοπέλα μέσα σε μπρονζέ οπτασίες, τον κάνει να υποθέτει το προφανές: Εργάζεστε και ο χρόνος σας δεν σας επιτρέπει να λιώνετε κάθε μέρα στην παραλία! Λογικό δεν είναι;
3. Ας ντυθώ να μην φαίνομαι: Για να πάτε στην παραλία φοράτε περισσότερα από ότι για να πάτε στα χιόνια; Για να σηκωθείτε από την ξαπλώστρα μέχρι την τουαλέτα του beach bar βάζετε παρεό, φανελάκι και αν σας βρίσκεται και κάτι από πάνω; Το ξέρετε ότι είστε αστεία; Δεν λέμε φυσικά να τριγυρνάτε στους δρόμους μόνο με το μαγιό, ούτε αν πάτε στην ψαροταβέρνα μετά να κάθεστε... γυμνή, γιατί αυτό επιτρέπεται σε μία γυναίκα, μέχρι τα 12 άντε 13 της, αλλά το να ντύνεστε σαν αστακός κάθε φορά που θα πρέπει να μετακινηθείτε, εκτός του ότι είναι παρανοικό, καταντάει και κουραστικό, για εσάς και μόνο! Βέβαια, επειδή οι άντρες, οι οποίοι σκέφτονται λίγο πιο απλά και απονήρευτα, το μόνο που βλέπουν είναι απλά μία κοπέλα που... κρυώνει! Και όντως σε αυτή την περίπτωση, κάπως τον τρομάζετε!
4. Όλες έχουν τόσο ωραία σώματα: Ε ναι φυσικά! Εμείς οι γυναίκες έχουμε την τάση να αράζουμε στην ξαπλώστρα και απλά να χαζεύουμε τα σώματα που περνούν! Όχι τα αντρικά, προς θεού ανώμαλες είμαστε; Εννοείται ότι όποια κι αν περάσει από μπροστά μας σκανάρεται λεπτομερώς, και φυσικά βγαίνει πάντα καλύτερη από εμάς. Μα είναι δυνατόν; Να ξέρετε μόνο ότι και οι άλλες το ίδιο μπορεί να σκέφτονται για εσάς. Έτσι πάνε αυτά. Κάποια έχει καλύτερο στήθος, κάποια οπίσθια και κάποια έχει τον ωραιότερο άντρα της παραλίας! Όλα μαζί σε ένα δύσκολα να τα βρεις. Φυσικά οι άντρες, θα παρατηρήσουν τις κορμάρες και το που υστερείτε εσείς σε σχέση με αυτές, μόνο αν ανοίξετε κουβέντα, οπότε και θα φανείτε εντελώς κομπλεξικιά. Μέχρι τότε, ωραία είναι και η άλλη, αλλά καλή είστε κι εσείς!
5. Αν παίξω βόλει ή ρακέτες θα ρεζιλευτώ: Ε ναι φυσικά γιατί όλοι οι υπόλοιποι είναι υπεραθλητές! Παραλία σημαίνει διασκέδαση οπότε καλό θα ήταν να αφήσετε τον εαυτό σας λιγάκι ελεύθερο! Δεν έχετε ιδέα από αθλήματα; Παίξτε όπως και να' χει γιατί τουλάχιστον θα γελάσετε! Η ομάδα σας έχασε εξαιτίας σας; Ε και; Σημασία έχει ότι ευχαριστηθήκατε! Το να μην κάνετε ρούπι από την ξαπλώστρα, ενώ θέλετε, είναι καταπιεστικό και στενάχωρο. Ξέρετε τι θα σκεφτεί ένας άντρας που θα σας δει να κάνετε την μία γκάφα μετά την άλλη; Κοίτα πόσο ακομπλεξάριστη και αστεία είναι! Αφήστε δε, που όταν τον χτυπήσετε στο κεφάλι με την μπάλα, θα βρει και ευκαρία να σας πιάσει την κουβέντα!
 
 
queen

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ βίντεο: Ένας γενναίος σκύλος βοηθάει έναν άνθρωπο σε αναπηρικό καρότσι...

Είχαν οι Αρχαίοι Έλληνες εθνική συνείδηση;

 






Επειδή έχουμε φτάσει στο σημείο, όπου θα πρέπει να δίνονται απαντήσεις και για τα πλέον αυτονόητα, κι επειδή η προπαγάνδα όταν μένει αναπάντητη, ισχυροποιείται στον μέσο νου ως η απόλυτη αλήθεια, καλό θα είναι να δοθεί ένα τέλος σ’ αυτόν τον στείρο «αντιαρχαιοελληνισμό» (το άλλο άκρο της προγονολατρείας) που έρπει, καιρό τώρα στα διάφορα μονοπάτια του διαδικτύου και όχι μόνο.



Παρ’ ότι η έννοια «εθνικό κράτος» και όχι απλά «έθνος» άρχισε να σχηματοποιείται, έτσι όπως την γνωρίζουμε σήμερα, κυρίως από τον 18ο αιώνα, εντούτοις ο όρος «έθνος» (αλλά και «γένος»), δεν ήταν άγνωστος στον αρχαίο κόσμο. Ο Ηρόδοτος συχνά χρησιμοποιεί τον όρο «έθνεο» για να περιγράψει τις διάφορες φυλές, ελληνικές και μη που είχαν κοινή καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία κ.τ.λ. (π.χ. «…Ἄβαντες μὲν ἐξ Εὐβοίες εἰσὶ οὐκ ἐλαχίστη μοῖρα, τοῖσι Ἰωνίης μέτα οὐδὲ τοῦ οὐνόματος οὐδέν, Μινύαι δὲ Ὀρχομένιοί σφι ἀναμεμίχαται καὶ Καδμεῖοι καὶ Δρύοπες καὶ Φωκέες ἀποδάσμιοι καὶ Μολοσσοὶ καὶ Ἀρκάδες Πελασγοὶ καὶ Δωριέες Ἐπιδαύριοι, ἄλλα τε ἔθνεα πολλὰ ἀναμεμίχαται…» [βιβλίο «Κλειώ»], «ἔθνεα Βοιωτῶν καὶ Χαλκιδέων» [βιβλίο «Τερψιχόρη»], «Μακεδόνων ἔθνεα» [βιβλίο «Ερατώ»] κ.ά.)
Η έννοια της πανελλήνιας εθνικής συνείδησης, έστω και σε πρώιμο στάδιο· και η γνώση ότι υπάρχουν πολλά κοινά στοιχεία που ενώνουν τις διάφορες ελληνικές φυλές και πόλεις-κράτη, κάτω από τον όρο «Έλληνες» δεν απουσιάζει («οἱ δὲ Ἕλληνες κατὰ τάξις τε καὶ κατὰ ἔθνεα κεκοσμημένοι ἦσαν» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Πολύμνια»]), όπως δεν απουσιάζει και η κατανόηση της ελληνικότητας («τὸ Ἑλληνικὸν ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεά τε ὁμότροπα» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Ουρανία»]). Τα ιστορικά τεκμήρια είναι αρκετά. Ενδεικτικά:
1. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες, συμμετείχαν μόνο όσοι ήταν Έλληνες και την ευθύνη της εξακρίβωσης της καταγωγής των αθλητών, επιφορτίζονταν οι γνωστοί Ελλανοδίκες, ή Ελληνοδίκες (Έλλην+δίκη). Ο Ηρόδοτος αναφέρει μάλιστα, ότι απ’ αυτόν τον έλεγχο πέρασε και ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος ο Α’ κι αφού απέδειξε την ελληνικότητά του, τού επετράπη να συμμετάσχει στου αγώνες («πρὸς δὲ καὶ οἱ τὸν ἐν Ὀλυμπίῃ διέποντες ἀγῶνα Ἑλληνοδίκαι οὕτω ἔγνωσαν εἶναι. Ἀλεξάνδρου γὰρ ἀεθλεύειν ἑλομένου καὶ καταβάντος ἐπ᾽ αὐτὸ τοῦτο, οἱ ἀντιθευσόμενοι Ἑλλήνων ἐξεῖργόν μιν, φάμενοι οὐ βαρβάρων ἀγωνιστέων εἶναι τὸν ἀγῶνα ἀλλὰ Ἑλλήνων· Ἀλέξανδρος δὲ ἐπειδὴ ἀπέδεξε ὡς εἴη Ἀργεῖος, ἐκρίθη τε εἶναι Ἕλλην καὶ ἀγωνιζόμενος στάδιον συνεξέπιπτε τῷ πρώτῳ» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Τερψιχόρη»]).
2. Σε κείμενο που έγραψε ο Ισοκράτης με αφορμή τους εκατοστούς Ολυμπιακούς Αγώνες και το οποίο απέστειλε για ανάγνωση στην Ολυμπία, διαβάζουμε: «Ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ’ ἐρήμην καταλαβόντες οὐδ’ ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ’ οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν, ὥστ’ ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν, αὐτόχθονες ὄντες…». Δηλαδή: «Κατοικούμε σ’ αυτήν την χώρα, χωρίς να έχουμε εκδιώξει άλλους από εδώ, ούτε την καταλάβαμε βρίσκοντάς την έρημη, ούτε είμαστε μιγάδες ανακατεμένοι από διάφορα έθνη ανθρώπων, αλλά υπάρχουμε καλώς και γνησίως, διότι κατέχουμε την χώρα στην οποία γεννηθήκαμε και ζούμε καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας μας, αφού είμαστε αυτόχθονες…» (Πανηγυρικός, εδάφιο 24).
3. Στον «Πανηγυρικό» που εκφώνησε προς τους Αθηναίους ο Ισοκράτης, αναφέρεται σαφέστατα στο γένος των Ελλήνων: «Τοσοῦτον δ’ ἀπολέλοιπεν ἡ πόλις ἡμῶν περὶ τὸ φρονεῖν καὶ λέγειν τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους, ὥσθ’ οἱ ταύτης μαθηταὶ τῶν ἄλλων διδάσκαλοι γεγόνασι, καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκε μηκέτι τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας ἢ τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας». Δηλαδή: «Είναι δε τόσο μεγάλη η απόσταση που χωρίζει την πολιτεία μας από τούς άλλους ανθρώπους ως προς την πνευματική ανάπτυξη και την τέχνη τού λόγου, ώστε οι μαθητές της έχουν γίνει διδάσκαλοι τών άλλων και κατόρθωσε ώστε το όνομα τών Ελλήνων να είναι σύμβολο όχι πλέον τής καταγωγής αλλά τής πνευματικής ανυψώσεως, και να ονομάζονται Έλληνες εκείνοι που παίρνουν τη δική μας μόρφωση και όχι αυτοί που έχουν την ίδια καταγωγή».
4. Στην μάχη του Μαραθώνα (490 π.Χ.), ο Σιμωνίδης ο Κείος αφιέρωσε το εξής επίγραμμα: «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι, χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν» (Μετάφραση: «Αμυνόμενοι υπέρ των Ελλήνων οι Αθηναίοι στον Μαραθώνα, κατέστρεψαν τη δύναμη των χρυσοφορεμένων Περσών»). Να θυμίσουμε, ότι στην νικηφόρα μάχη του Μαραθώνα, απέναντι από τους 55.000 Πέρσες, μαζί με τους 10.000 Αθηναίους, συντάχθηκαν και 1.000 Πλαταιείς, ενώ υπήρχε και στρατιωτική βοήθεια 1.000 οπλιτών από την Σπάρτη, που όμως έφτασε καθυστερημένα στο πεδίο της μάχης. Στην ναυμαχία της Σαλαμίνας που ακολούθησε το ίδιο έτος, ο Αισχύλος (ο οποίος συμμετείχε ενεργά στην μάχη του Μαραθώνα και στις ναυμαχίες του Αρτεμισίου και της Σαλαμίνας) μάς αφηγείται μέσα από την τραγωδία του «Πέρσες», τον παιάνα των Ελλήνων: «Ὦ παῖδες Ἑλλήνων ἴτε, ἐλευθεροῦτε πατρίδ’, ἐλευθεροῦτε δὲ παῖδας, γυναῖκας, θεῶν τέ πατρῴων ἕδη, θήκας τε προγόνων: νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών». (Μετάφραση: «Εμπρός, τέκνα των Ελλήνων, ελευθερώστε την πατρίδα, ελευθερώστε τα παιδιά σας, τις γυναίκες σας, τα ιερά των πατρογονικών θεών σας, τους τάφους των προγόνων σας· τώρα ο αγώνας είναι για τα πάντα»).
5. Έλληνες δεν λογίζονταν μόνο όσοι κατοικούσαν στον κυρίως ελλαδικό χώρο, αλλά και έξω απ’ αυτόν. Το 481 π.Χ., έναν χρόνο πριν την επική μάχη των Θερμοπυλών (480 π.Χ.), συγκλήθηκε πανελλήνιο συνέδριο στην Κόρινθο, για να αποφασιστεί η στάση που θα έπρεπε να κρατήσουν οι Έλληνες απέναντι στους Πέρσες. Προσκλήθηκαν επίσης οι Έλληνες της Μασσαλίας και της Κριμαίας, που δεν μπόρεσαν να προσέλθουν λόγω απόστασης, ενώ το παρόν έδωσαν οι Έλληνες της Κάτω Ιταλίας, οι Κρήτες, οι Κερκυραίοι κ.ά. Σ’ αυτό το συνέδριο δεν προσκλήθηκαν μόνο οι Έλληνες που είχαν υποταχθεί στους Πέρσες, δηλαδή οι Έλληνες της Κύπρου, της Αιγύπτου, της Ιωνίας, της Μακεδονίας κ.ά. Έχουν ιδιαίτερη σημασία δε, οι δύο εκ των αποφάσεων που τελικά ελήφθησαν και που όριζαν πως:
6. Τις παραμονές της ιστορικής μάχης των Πλαταιών (479 π.Χ.), όπου σύμφωνα και με το επίγραμμα του περιηγητή Παυσανία «Σε αυτόν το πόλεμο πολέμησαν: Λακεδαιμόνιοι, Αθηναίοι, Κορίνθιοι, Τεγεάτες, Σικυώνιοι, Αιγινήτες, Μεγαρείς, Επιδαύριοι, Ορχομένιοι, Φλειάσιοι, Τροιζήνιοι, Ερμιονείς, Τιρύνθιοι, Πλαταιείς, Θεσπιείς, Μυκηναίοι, Κείοι, Μήλιοι, Τήνιοι, Νάξιοι, Ερετριείς, Χαλκιδείς, Στυρείς, Ηλείοι, Ποτειδαιάτες, Λευκάδιοι, Ανακτορείς, Κύθνιοι, Σίφνιοι, Αμβρακιώτες και Λεπρεάτες», ο βασιλιάς των Μακεδόνων, Αλέξανδρος ο Α’, που είχε υποταχθεί στους Πέρσες, πάει κρυφά στο στρατόπεδο των Ελλήνων και τους μεταφέρει το στρατιωτικό σχέδιο του Μαρδόνιου και αιτιολόγησε την πράξη του, ότι ως Έλληνας δεν θα ήθελε να δει την Ελλάδα σκλαβωμένη: «αὐτός τε γὰρ Ἕλλην γένος εἰμὶ τὠρχαῖον καὶ ἀντ᾽ ἐλευθέρης δεδουλωμένην οὐκ ἂν ἐθέλοιμι ὁρᾶν τὴν Ἑλλάδα» («Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Καλλιόπη»).



7. Όπως εξιστορεί ο Αρριανός, όταν ο Μέγας Αλέξανδρος νίκησε τους Πέρσες στην μάχη του Γρανικού ποταμού (334 π.Χ), αιχμαλώτισε όσους Έλληνες είχαν πολεμήσει ως μισθοφόροι στο πλευρό των Περσών και είχαν παραβιάσει την κοινή απόφαση, να μην πολεμήσουν Έλληνες εναντίον Ελλήνων, και τους έστειλε στη Μακεδονία για να εργαστούν σε καταναγκαστικά έργα. Παράλληλα έστειλε 300 περσικές πανοπλίες στην Αθήνα, ως ανάθημα στη θεά Αθηνά, με τη εντολή να συνοδεύεται από το επίγραμμα «Ἀλέξανδρος Φιλίππου καὶ οἱ Ἕλληνες πλὴν Λακεδαιμονίων ἀπὸ τῶν βαρβάρων τῶν τὴν Ἀσίαν κατοικούντων»: «ἔθαψε δὲ καὶ τοὺς μισθοφόρους Ἕλληνας, οἳ ξὺν τοῖς πολεμίοις στρατεύοντες ἀπέθανον. ὅσους δὲ αὐτῶν αἰχμαλώτους ἔλαβε, τούτους δὲ δήσας ἐν πέδαις εἰς Μακεδονίαν ἀπέπεμψεν ἐργάζεσθαι, ὅτι παρὰ τὰ κοινῇ δόξαντα τοῖς Ἕλλησιν Ἕλληνες ὄντες ἐναντία τῇ Ἑλλάδι ὑπὲρ τῶν βαρβάρων ἐμάχοντο. ἀποπέμπει δὲ καὶ εἰς Ἀθήνας τριακοσίας πανοπλίας Περσικὰς ἀνάθημα εἶναι τῇ Ἀθηνᾷ ἐν πόλει. καὶ ἐπίγραμμα ἐπιγραφῆναι ἐκέλευσε τόδε. Ἀλέξανδρος Φιλίππου καὶ οἱ Ἕλληνες πλὴν Λακεδαιμονίων ἀπὸ τῶν βαρβάρων τῶν τὴν Ἀσίαν κατοικούντων» («Αλεξάνδρου Ανάβασις», Βιβλίο Α).
 
pare-dose

Μπορούμε να γίνουμε από μόνοι μας ευτυχισμένοι;


Μπορούμε να γίνουμε από μόνοι μας ευτυχισμένοι;





Σύμφωνα με μελέτες από όλο τον κόσμο, που συγκεντρώθηκαν από την Παγκόσμια Βάση Δεδομένων Ευτυχίας στο Ρότερνταμ, αποδείχθηκε πως μπορούμε να επιτύχουμε την ευτυχία από μόνοι μας.




Ο δρόμος για την ευτυχία δεν είναι απλός και στρωμένος με ροδοπέταλα, ενώ σίγουρα δεν είναι πάντα ο προφανής.




Τα αποτελέσματα μιας έρευνας για την ευτυχία στο Πανεπιστήμιο Εράσμους του Ρότερνταμ, απέδειξαν πως οι στόχοι ζωής και η ευτυχία των ανθρώπων δεν συμβαδίζουν. Αν και είναι γενικά παραδεκτό πως οι στόχοι είναι αυτοί που απαιτούνται για μια ευτυχισμένη ζωή, τα στοιχεία καταρρίπτουν τη συγκεκριμένη άποψη. Ο λόγος είναι πως οι λιγότερο ευτυχισμένοι άνθρωποι, έχουν περισσότερο άγχος για την επίτευξη των στόχων τους και την προσπάθεια για την αλλαγή της ζωής τους προς το καλύτερο.


Ένα ακόμη ενδιαφέρον πόρισμα, είναι πως υπάρχει έλλειψη συσχετισμού ανάμεσα στο νόημα που βλέπουν για τη ζωή οι άνθρωποι και στο να είναι ευτυχισμένοι. Αντίθετα οι μελέτες προτείνουν πως η ενεργή ζωή είναι από τα ισχυρότερα συνδετικά στοιχεία με την ευτυχία.


Πιθανώς το καλύτερο νέο που ήρθε στο φως, είναι πως έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε τους εαυτούς μας ευτυχισμένους χωρίς εξωτερικές παρεμβάσεις, όπως για παράδειγμα περισσότερα χρήματα. Σύμφωνα και με υπεύθυνο της έρευνας, αποδείχθηκε πως μπορούμε να κάνουμε τους εαυτούς μας πιο ευτυχισμένους, καθώς οι συνθήκες αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Αυτές οι αλλαγές δεν είναι απλά θέμα καλύτερων συνθηκών, αλλά καλύτερου τρόπου διαχείρισης της ζωής. Για το λόγο αυτό, οι ηλικιωμένοι τείνουν να είναι πιο συνετοί και ευτυχισμένοι.


Ορισμένα στοιχεία που αξίζει να δούμε:
Πιο ευτυχείς γίνεστε εάν:


Βρίσκεστε σε μακροχρόνια σχέση
  • Συμμετέχετε ενεργά στην πολιτική
  • Είστε ενεργοί στον ελεύθερό σας χρόνο
  • Βγαίνετε για φαγητό
  • Έχετε πολύ κοντινούς φίλους (ανεξαρτήτως αριθμού)


Αξιοπερίεργα:
  • Όσοι πίνουν με μέτρο είναι πιο ευτυχείς από όσους δεν πίνουν καθόλου αλκοόλ.
  • Οι άνδρες τείνουν να είναι πιο ευτυχισμένοι σε μια κοινωνία όπου οι γυναίκες απολαμβάνουν μεγαλύτερη ισότητα.
  • Το να θεωρείται ένας άνδρας όμορφος, αυξάνει την ευτυχία του περισσότερο από μιας όμορφης γυναίκας.
  • Όσοι νομίζουν πως έχουν καλή εμφάνιση, έχουν την τάση να είναι πιο ευτυχισμένοι, από όσους είναι πραγματικά και αντικειμενικά.
  • Η παρουσία των παιδιών χαμηλώνει τα επίπεδα ευτυχίας, τα οποία όμως αυξάνονται όταν το παιδί μεγαλώνει και φεύγει από το σπίτι.


Οι χώρες που προσφέρουν «ικανοποίηση για τη ζωή», σύμφωνα με τους κατοίκους τους κατατάσσονται ως εξής:
Κόστα Ρίκα
Δανία
Ισλανδία
Ελβετία
Νορβηγία
Φινλανδία
Μεξικό
Σουηδία
Καναδάς
Παναμάς

http://www.flowmagazine.gr πηγη

H φάρσα με την κούκλα του σατανά - BINTEO

Περίεργα και αστεία σκηνικά στην παραλία - ΕΙΚΟΝΕΣ

Περίεργα και αστεία σκηνικά στην παραλία - ΕΙΚΟΝΕΣ 





Ξεχάστε τις παραλίες που είναι γεμάτες από μουσάτους, brazilian μαγιό και tattoo… 


Εδώ θα τα δείτε όλα!



Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (2)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (3)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (4)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (5)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (6)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (7)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (8)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (9)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (10)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (11)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (12)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (13)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (14)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (15)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (16)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (17)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (18)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (20)
Παράξενα και τραγελαφικά σκηνικά στην παραλία (19)
 
 
 
πηγή:otherside

Το μυστήριο του δάσους με τις ΣΒΑΣΤΙΚΕΣ

 


Ήταν 20 χρόνια περίπου πριν όταν το ελικόπτερο ενός Γερμανού τοπογράφου, του Günter Reschke, σηκώθηκε για να...




 χαρτογραφήσει τις ροές των νερών στο δάσος Kutzerower Heath στην ανατολική Γερμανία.

Όμως το θέαμα ήταν αδιανόητο... έφτανε στα όρια του εξωπραγματικού: δέντρα του δάσους σχημάτιζαν το ναζιστικό σύμβολο της σβάστικας!
  





Οι συστάδες των δέντρων είχαν αναλογίες τέλειου τετραγώνου: 60 μέτραΧ60 μέτρα.
  





Ήταν σαφές πως υπήρχε ανθρώπινη παρέμβαση. Καταμεσής του πευκοδάσους, κάποιος ή κάποιοι είχαν φυτέψει ένα είδος κουκουναριάς το οποίο το χειμώνα αλλάζει χρώμα φυλλωμάτων από το βαθύ καφέ μέχρι το ζωηρό κίτρινο. Τόσα χρόνια μετά το μυστήριο παραμένει: ποιος το έκανε και γιατί;
  





Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι τα δέντρα αυτά φυτεύτηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1930. Οι φόβοι ότι η περιοχή θα γίνει τόπος προσκυνήματος των Νεοναζί, ώθησε τις αρχές να διατάξουν το κόψιμο των δέντρων. Χρειάστηκε 5 χρόνια, στις αρχές του 2000 για να δουν ότι δεν τα κατάφεραν: οι σβάστικες ήταν εκεί και απολύτως ορατές.
Πώς δεν τις είχε δει κανείς μέχρι τότε;






Τα δέντρα αυτά αλλάζουν χρώμα για σχετικά περιορισμένη χρονική περίοδο. Επίσης για να τα δει κάποιος πρέπει να πετάξει σε όχι μεγάλο ύψος πάνω από το δάσος. Όμως, τα ιδιωτικά αεροπλάνα και ελικόπτερα απαγορεύονταν στην ανατολική Γερμανία και οι πτήσεις των μεγάλων αεροπλάνων γίνονται από ύψος που πλέον η διαφορά δεν είναι ορατή.Ποιος τα φύτεψε και γιατί; 






 




Το ερώτημα αυτό παραμένει αναπάντητο ακόμη και τώρα. Μετά από έρευνες εντοπίστηκε ηλικιωμένος χωρικός που είπε ότι ως παιδάκι είχε φυτέψει αυτά τα δέντρα. Κάποιοι άνδρες λέει τον πλήρωσαν μερικά γερμανικά φράγκα για να φυτέψει αρκετά από αυτά. Ποιοι ήταν; Ούτε ρώτησε ποτέ.





Τα επικρατέστερα σενάρια θέλουν τις σβάστικες αυτές να είναι ή δώρο προς το Χίτλερ από κάποιο ντόπιο αξιωματούχο για τα γενέθλια του Φύρερ ή ένδειξη πίστης σε αυτόν. Κάποιοι αναφέρουν ότι ήταν το ίδιο το καθεστώς του Τρίτου Ράιχ που "ευλόγησε" την περιοχή με αυτό το "σημάδι" επειδή έδειχνε πίστη στο Χίτλερ. Ακόμη ένα σενάριο θέλει τα δέντρα να τα φύτεψε ένας φυλακισμένος που είχε αποδράσει από στρατόπεδο συγκέντρωσης για να μνημονεύσει τη θηριωδία που είδε.







Απάντηση όμως δεν υπάρχει. Και ίσως δεν υπάρξει ποτέ.







Ίσως κάποιοι πήραν για πάντα μαζί τους το μυστικό του τρομερού συμβόλου και πώς βρέθηκε εκεί... φυτεμένο.





Παρόμοιοι σχηματισμοί με δέντρα πάντως βρέθηκαν και στο Jesberg, στο βόρειο Hesse αλλά και στο απομακρυσμένο χωριό Tash-Bashat του Κιργιστάν.
news.gr

Τι είναι οι Άγγελοι και ποια η σχέση τους με τους ανθρώπους;

Τι είναι οι Άγγελοι και ποια η σχέση τους με τους ανθρώπους; 

  



Οι Άγγελοι είναι υλικά πνευματικά και αθάνατα όντα. Έχουν δηλαδή υλικό σώμα μιας και είναι κτίσματα, αλλά σε σύγκριση με το ανθρώπινο σώμα το δικό τους είναι πολύ πιο «λεπτό».
 
 
 


Απόλλων - Ο απεσταλμένος του φωτός!

 





Ο θεός του φωτός, Απόλλων, ο γιος του Δία και της Λητώς, γεννήθηκε μαζί με την δίδυμη αδελφή του Άρτεμη, στις παρυφές του όρους Κύθνου, στο νησί της Δήλου. 



Σαν θεός του καθαρού φωτός, ήταν εχθρός του σκοταδιού, της αμάθειας και της κακότητας. Σύμφωνα με την παράδοση, όταν ήταν νεογέννητο,μόνο μερικών ημερών, έφυγε από την Δήλο και έψαξε να βρει την κατάλληλη τοποθεσία για να κτίσει τον ναό του. Επισκέφθηκε σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα και όταν έφθασε στους πρόποδες του όρους Παρνασσού, έμεινε κατ' ενθουσιασμένος.



Η τοποθεσία όμως ανήκε στην θεά Γαία και προστατεύονταν από τον γιο της, τον Πύθωνα. Ο Απόλλων χρησιμοποιώντας το τόξο του και ένα αναμμένο δαυλό, σκότωσε τον Πύθωνα, πήρε υπό την κατοχή του την περιοχή και μετά έφυγε με την αδελφή του Άρτεμη για την Σικυώνα, για να εξαγνισθούν από τον φόνο.



Στο μέρος της Ελληνιστικής πόλης κοντά στην Αγορά (η Αρχαία Ακρόπολη της Σικυώνος κατά τους χρόνους αυτούς), το επονομαζόμενο αργότερα "Φόβος", κατελήφθησαν από φόβο και έφυγαν για την Κρήτη. Οι πρώτοι ιερείς του ναού ήταν Κρητικοί έμποροι, οι οποίοι ταξίδευαν από την Κνωσό στην Πύλο, αλλά ο θεός άλλαξε την πορεία του πλοίου τους και αγκυροβόλησαν στο λιμάνι της Κρίσσας.
Σύμφωνα με άλλη παράδοση, ο Απόλλων έφυγε από το όρος του Ολύμπου για να εξαγνισθεί από τον φόνο και πήγε να δουλέψει σαν υπηρέτης, στον βασιλιά Άδμητο των Φερών. Όταν ο Απόλλων εξαγνίσθηκε, επέστρεψε στους Δελφούς στεφανωμένος με δάφνες από τα Τέμπη. 



 



Σιγά-σιγά, σαν θεός του φωτός, ο οποίος διαπερνά το σκοτάδι, ο Απόλλων έγινε ο θεός της προφητείας. Πάντοτε δήλωνε την αλήθεια, χωρίς όμως να την φανερώνει, και οι απαντήσεις του ήταν διφορούμενες, μόνο σημεία, όπως έλεγε ο Ηράκλειτος:



"Ο κύριος στον οποίο ανήκει το μαντείο των Δελφών, ούτε φανερώνει την αλήθεια, ούτε την κρύβει, μόνο δίνει σημάδια".



Γνωστός με πολλά επίθετα, όπως Φοίβος, Λύκειος, Αγειεύς, Δελφίνος, κλπ., εορτάζονταν περισσότερο από κάθε άλλον θεό.



Ως Απόλλων Θεός του φωτός που δίνει ζωή, προάγοντας την υγεία και το καλώς έχει του ανθρώπου, εορτάζονταν στα Θαργέλια (τον Μάιο, στην Αθήνα), Δελφίνια (Αθήνα), Υακύνθια (Σπάρτη), Εκατόμβαια, η θυσία εκατό βοδιών στην Αθήνα (ο πρώτος μήνας του χρόνου, Εκατόμβαιος, ονομάζονταν από το γεγονός).



Οι εορτές του, σαν θεός του φωτός, γίνονταν όλες την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Εορτάζονταν όχι μόνο την εβδόμη μέρα του μηνός (τα γενέθλιά του), αλλά επίσης και η πρώτη μέρα κάθε μήνα, ήταν ιερή γι' αυτόν.



Ο Απόλλων ήταν ο θεός του φωτός, του πολιτισμού, της ηθικής, ο οποίος μάχονταν εναντίον κάθε βαρβαρότητας, αναρχίας και κακίας. Ήταν συνδεδεμένος πολύ και με τις καλές τέχνες. Ως θεός της μουσικής, παρουσιάζεται να παίζει την λύρα. Ήταν επίσης θεός του αγροτικού χορού, που περιείχε τραγούδι και μουσική.


Η «μαγική» δύναμη της αγκαλιάς σας!

 





Από: Ελένη Καραγιάννη - Υπάρχει ένα μέρος όπου ο πόνος, η μοναξιά, ο φόβος και ο εκνευρισμός μένουν απ’ έξω με έναν τρόπο μαγικό. Εκεί κυριαρχούν η αγάπη και η αποδοχή. Για τα παιδιά, αυτό το μέρος βρίσκεται στην αγκαλιά σας.
 
 
 



Οι αγκαλιές, τα φιλιά και τα χάδια προσφέρουν πολύ περισσότερα στα παιδιά από μια πρόσκαιρη ανακούφιση ή επιβράβευση: Τους μεταδίδουν αίσθημα ασφάλειας, αυξάνουν τηναυτοπεποίθησή τους, αναπτύσσουν τον εγκέφαλό τους και τους μαθαίνουν πώς «χτίζονται» οι υγιείς ανθρώπινες σχέσεις. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι χειρονομίες που εκφράζουν τρυφερότητα είναι ζωτικής σημασίας, προκειμένου να αναπτυχθούν στον εγκέφαλο οι νευρικές συνάψεις που σχετίζονται με τη διαχείριση του στρες και τη δημιουργία κοινωνικών σχέσεων. Η φυσική επαφή ανάμεσα στους ανθρώπους κάνει τον καρδιακό ρυθμό να χαμηλώνει, επιβραδύνει την αναπνοή, κινητοποιεί την παραγωγή ενδορφινών μειώνοντας τα επίπεδα των ορμονών του στρες που κυκλοφορούν στο αίμα και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Με δύο λόγια, αγγίζοντας το μωρό μας το βοηθάμε να μένει υγιές. Επιπλέον, όταν χαϊδεύουμε το παιδί, η διάθεσή του βελτιώνεται σημαντικά και περιορίζονται τα αισθήματα θλίψης. Η αγκαλιά αυξάνει την αιμογλοβίνη στο αίμα, δημιουργεί ευεξία και βοηθά να ξεπεραστούν οι φόβοι. Άλλωστε, η αγκαλιά μας δεν είναι τίποτα άλλο από έναν απλό και άμεσο τρόπο να δείξουμε τη στοργή, την αγάπη και το ενδιαφέρον μας για τα παιδιά μας, είναι ο πιο σύντομος και ξεκάθαρος μη λεκτικός τρόπος να του πούμε: «Σ’ αγαπώ», «Όλα είναι καλά», «Είμαι πάντα εδώ για σένα» και «Μαζί μου είσαι ασφαλής». Τέλος, έρευνες του Πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον συνδέουν άμεσα την τρυφερότητα που έχει εισπράξει ένα παιδί με την ευφυΐα του!
Τις περισσότερες φορές, οι αυθόρμητες εκφράσεις στοργής ανάμεσα σε γονείς και παιδιά αρχίζουν να μειώνονται κατά τη σχολική ηλικία και περιορίζονται σημαντικά κατά την προεφηβεία και εφηβεία. Είναι, όμως, σημαντικό να διατηρήσετε τη φυσική επαφή με το μεγαλύτερο παιδί σας, ακόμα κι αν χρειαστεί να αλλάξετε λίγο το… στυλ σας: Αντί να το πνίγετε στα φιλιά και τα γαργαλητά, μπορείτε απλά να περνάτε το χέρι σας γύρω από τους ώμους του ή να του τρίβετε την πλάτη, όταν θέλετε να δείξετε τη συμπαράσταση, την αγάπη και τη φροντίδα σας. Τα παιδιά συνήθως περνούν από μια φάση όπου αρέσκονται να πέφτουν τρέχοντας στην αγκαλιά σας, σε μια άλλη όπου ενδέχεται ακόμα και να ντρέπονται να σας αγκαλιάσουν – κυρίως όταν βρίσκονται μπροστά σε συνομηλίκους τους ή γενικά μπροστά σε κόσμο. Ακολουθήστε τους δικούς τους ρυθμούς. Κάποιες φορές ακόμα και οι πιο «αγανακτισμένοι» έφηβοι είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμοι να δεχτούν την αγκαλιά σας, αρκεί πρώτα να τους ρωτήσετε.

  
Πηγήimommy.gr 

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters