Nail's Love By Ms

5 αντρικά μυστικά στο sex που κάθε άντρας θα ήθελε να γνωρίζουν οι γυναίκες

5 αντρικά μυστικά στο sex που κάθε άντρας θα ήθελε να γνωρίζουμε! 
 
 
 
Επειδή κάποια αγόρια ντρέπονται, σας δίνουμε εμείς μία πρώτη γεύση!



Όταν η συζήτηση έρχεται στο sex, όπως είναι φυσικό οι άντρες και οι γυναίκες διαφέρουν κατά πολύ! Ενώ λοιπόν οι γυναίκες, μπορούν να μιλούν, είτε με φίλες είτε και με τους συντρόφους τους για ώρες, από το τι τους αρέσει, μέχρι τι τις ξενερώνει και τι εσώρουχα προτιμούν και ποια όχι, οι άντρες είναι κομματάκι πιο στρείδια στο ζήτημα αυτό. Μπορεί λοιπόν εμείς να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε επακριβώς ποιο κιλοτάκι φορούσε η κολλητή μας την τελευταία φορά που έκανε sex, οι άντρες ωστόσο δεν μπαίνουν σε τέτοιες λεπτομέρειες, είτε γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας τους, είτε γιατί απλά βαριούνται! 


Αυτό λοιπόν έχει ως αποτέλεσμα, το τι τελικά αρέσει σε έναν άντρα, να φυλάσσεται ως επτασφράγιστο μυστικό και όταν τελικα κάποια καπάτσα το ανακαλύψει, από τη χαρά της να πάει στα μπουζούκια με τις κολλητές της! Ξέρατε όμως φίλες μου, ότι τα γούστα των αντρών στο sex δεν είναι τόσο περίπλοκα ή τόσο brutal όσο τα φανταζόμασταν; Ξέρατε επίσης, ότι θα έδινε και το χέρι του προκειμένου ως διά μαγείας να μαθαίναμε τι του αρέσει και τι όχι, χωρίς να χρειαστεί να μας το πει γιατί απλά ντρέπεται; Παρακάτω σας έχουμε μία μικρή λίστα για να πάρετε μία ιδέα...



1. Κατά βάθος είναι ένας... cuckold: Δεν ξέρετε τι ακριβώς είναι αυτό; Λυπούμεθα αλλά αν μας διαβάζατε θα γνωρίζατε ότι πρόκειται για μία νέα και ιδιαίτερη μόδα στο sex που περιλαμβάνει ένα ζευγάρι και έναν άντρα ιδιαιτέρως προικισμένο. Δεν εννοούμε τρίο, αν αυτό καταλάβατε, αλλά το να παρακολουθεί ο άντρας την φίλη του να κάνει sex με τον άλλον άντρα χωρίς να του επιτρέπεται ουδεμία συμμετοχή. Μπορεί να σας ακούγεται τολμηρό και άρρωστο, αλλά είναι αρκετά μεγάλη η μερίδα των αντρών που κυριολεκτικά θα πέθαιναν για κάτι τέτοιο. Να ξέρετε ότι δύσκολα θα σας κάνει σχετική κουβέντα ή ακόμα και αν κάνετε εσείς συζήτηση θα το παραδεχτεί, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αυνανίζεται με τη σκέψη αυτή; Το θεωρείτε τραβηγμένο; Δεν έχετε παρά να κάνετε μία και μόνο ερώτηση.



2. Ανταλλαγή... ρούχων: Θυμάστε που η Victoria είχε πει κάποτε για το σύζυγο David ότι λατρεύει να φοράει τα στρινγκ της στις προσωπικές τους στιγμές και το αγόρι είχε ακούσει τα εξ' αμάξης; Ε λοιπόν, δεν είναι μόνο ο Beckham που έχει αυτό το φετίχ αλλά το 99% των αντρών! Γενικότερα, δεν υπάρχει τίποτα πιο σέξι από μία γυναίκα να φοράει το μποξεράκι του καλού της ή το πουκάμισο, στα δικά τους μάτια πάντα. Κατά το ίδιο σκεπτικό, δεν θα τους χαλούσε καθόλου, μη σας πούμε θα τους ερέθιζε κιόλας, να φορέσουν ένα δικό σας εσώρουχο ή κάτι άλλο τελοσπάντων το οποίο φοράτε σε πιο προσωπικές σας στιγμές. Προσοχή, αυτό είναι ακόμα ένα πράγμα το οποίο δεν θα παραδέχονταν ποτέ, αλλά τυχαία νομίζετε ότι οι περισσότεροι άντρες ντύνονται γυναίκες τις απόκριες; Αν είστε λίγο extreme, μπορείτε να κάνετε μία συμφωνία: Θα φορέσετε το μποξεράκι του αν βάλει το βρακάκι σας! Πολύ πιθανό να δεχτεί...



3. Ποιος είναι το αφεντικό: Μπορεί να πιστεύουμε ότι ο άντρας είναι πιο μονόχνωτος από τη γυναίκα, αλλά όταν έρχεται η ώρα του sex η φαντασία του κυριολεκτικά οργιάζει! Αν για παράδειγμα έχετε αντιληφθεί ότι του αρέσει να σας φέρεται βίαια κατά τη διάρκεια του sex, σε λογικά πάντα πλαίσια, τότε μπορείτε για ένα ολόκληρο βράδυ να είστε η σκλάβα του και να σας κάνει εκείνος ότι θέλει. Αν πάλι, υποψιάζεστε το ακριβώς αντίθετο, τότε βγάλτε την...  bitch από μέσα σας και δώστε του να καταλάβει! Προσοχή, μην τον ξεφτιλίσετε τον άνθρωπο γιατί ο αντρικός εγωισμός είναι πολύ πιο ισχυρός από το γυναικείο. Να ξέρετε πάντως, ότι αν το κάνετε σωστά, σίγουρα θα σας ευγνωμονεί!



4. Μασάζ από... πίσω: Λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Όπως η γυναίκα διαθέτει σημείο G έτσι ακριβώς διαθέτει και ο άντρας. Σύμφωνα μάλιστα με τους ειδικούς, το εν λόγω σημείο του άντρα, είναι κοντά στον πρωκτό. Το θέμα αυτό λοιπόν, αποτελεί τεράστιο ταμπού, όχι τόσο για τη γυναίκα, η οποία είναι πιο εξοικειωμένη και άνετη γενικότερα, αλλά πολύ περισσότερο για τον άντρα, ο οποίος θεωρεί ότι από τη στιγμή που οτιδήποτε πλησιάσει τα οπίσθιά του, είναι ικανό αυτομάτως να τον κάνει gay! Σας πληροφορούμε λοιπόν, ότι ελάχιστοι είναι οι άντρες των οποίων οι παρτενέρ τους έχουν αγγίξει από πίσω, δεν εννοούμε να βάλουν κανά δονητή ούτε και 3 δάχτυλα, αλλά απαλά και διακριτικά, και δεν τους άρεσε. Ο λόγος; Πολύ απλά, ο αντρικός πρωκτός είναι εξίσου ευαίσθητος με τον γυναικείο! Κάντε μία συζήτηση με τον καλό σας, γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να θέλει αλλά να φοβάται την αντίδρασή σας. Κλασικά...



5. Δημόσιο sex: Δεν υπάρχει άντρας στον οποίο να μην αρέσει να κάνει sex σε δημόσιο χώρο και τώρα τελευταία όλο και περισσότερες γυναίκες αρχίζουν και νιώθουν άνετα με αυτό. Το sex σε δημόσιο χώρο λοιπόν, μπορεί να είναι άβολο και να έχει πολλούς περιορισμούς, αλλά και μόνο ο φόβος ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορείτε να γίνετε τσακωτοί, είναι κάτι που ανεβάζει την λίμπιντο στα ύψη! Το γεγονός ότι του αρέσει το συγκεκριμένο, μαρτυρά αυτοπεποίθηση για τον ίδιο αλλά και σιγουριά για εσάς και το σώμα σας. Αν λοιπόν σας έρθει εκεί που είστε κάπου για ποτό, να κάνετε sex, μη διστάσετε να τον αρπάξετε γιατί μπορεί να μην σας έχει πει ποτέ κάτι, αλλά σίγουρα το θέλει!

Τι κάνει τον άνθρωπο πραγματικά ευτυχισμένο;





 Μια από τις πιο μακροχρόνιες μελέτες της ανθρώπινης ανάπτυξης ξεκίνησε το 1938 και ολοκληρώθηκε πρόσφατα.
 


Η έρευνα παρακολούθησε 268 φοιτητές του Χάρβαρντ για 75 χρόνια, μετρώντας ένα μεγάλο φάσμα ψυχολογικών, ανθρωπολογικών χαρακτηριστικών, μαζί με στοιχεία της προσωπικότητας – από το IQ μέχρι τις συνήθειες στο αλκοόλ, τις οικογενειακές σχέσεις – σε μια προσπάθεια να προσδιοριστεί ποιοί είναι οι παράγοντες που συμβάλλουν περισσότερο στην ευτυχία του ανθρώπου. Το businessinsider αναφέρει ότι η μελέτη απέδωσε ένα φάσμα συμπερασμάτων, μεταξύ των οποίων το «ο αλκοολισμός είναι μια διαταραχή με πολύ καταστροφική δύναμη».
 


Επίσης «πάνω από ένα ορισμένο επίπεδο, η νοημοσύνη δεν έχει σημασία». Όμως ο πιο σημαντικός παράγοντας, ο οποίος επηρεάζει πολλές πτυχές της ζωής, είναι η ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της θέρμης των σχέσεων με τους άλλους ανθρώπους και της υγείας και της ευτυχίας στα γηρατειά. 


Ειδικότερα:


Οι άντρες που είχαν «θερμές» σχέσεις με τις μητέρες τους στην παιδική τους ηλικία κατά μέσο όρο κέρδιζαν σημαντικά περισσότερα χρήματα από τους άντρες που μεγάλωσαν με αδιάφορες μητέρες.
 



Οι άντρες που είχαν κακές σχέσεις με τη μητέρα τους στην παιδική τους ηλικία είχαν περισσότερες πιθανότητες να χτυπηθούν από άνοια σε προχωρημένη ηλικία. Επίσης, οι καλή σχέση με τον πατέρα στα παιδικά χρόνια οδηγούν σε χαμηλότερα ποσοστά άγχους, μεγαλύτερη απόλαυση των διακοπών και αύξηση της «ικανοποίησης από τη ζωή» σε ηλικία 75 ετών.




Ένας από τους ερευνητές, με δικά του λόγια, ανέλυσε τα αποτελέσματα ως εξής «τα 75 χρόνια έρευνας και τα 20 εκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν κατέληξαν σε ένα απλό συμπέρασμα: Ευτυχία είναι η αγάπη. Τέλος».


Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ... δείτε ολόκληρη την ταινία (video)

Η χειρόγραφη απόδειξη της απόφασης του Πόντιου Πιλάτου

Το συγκλονιστικό αυτό έγγραφο σχετικά με την απόφαση της Σταύρωσης του Ιησού Χριστού παρέμεινε μέχρι το 1309 μ..Χ. τελείως άγνωστο, οπότε βρέθηκε στη γνωστή σε όλους σήμερα για τον καταστροφικο σεισμό πόλη (L'Aquila) της Κεντρικής Ιταλίας (κοντά στην οποία έχει ανακαλυφθει η αρχαία ρωμαϊκή πόλη του Αμιτερνο, όπου βρέθηκε το σπίτι του Πόντιου Πιλάτου). 



Η χειρόγραφη απόδειξη της απόφασης του Πόντιου Πιλάτου
 
 
 

Το 1381 μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη επί των ημερών του Πατριάρχου Ιερεμίου. Μεταφράστηκε από τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη Διονύσιο, κατά το έτος 1643: 



Μετάφραση
"Τω εβδόμω και δεκάτω Τιβερίου Καίσαρος, Βασιλέως Ρωμαίων, μονάρχου ανικήτου,
Ολυμπιάδος διακοσιοστής πρώτης, Ηλιάδος ογδόης από κτίσεως κόσμου, κατά τον
ημέτερον μερισμόν των Εβραίων τετράκισχίλια και εκατόν εβδομήκοντα τέσσερα έτη και
καταβολής των Ρωμαίων βασιλείας έτη εβδομήκοντα τρία και από της ελευθερίας της
δουλωσύνης Βαβυλώνος έτη πεντακόσια εβδομήκοντα και καταστροφής του ιερού
βασιλείου έτη εννενήκοντα και επτά, επί υπάτου του λαού των Ρωμαίων Λουκίου Ζιζονίου
και Μάρκου Συννίου και ανθυπάτου του Ιλλιρικού Παλιστέρα, κοινού διοικητού της χώρας
των Ιουδαίων Κουίντου Φλαβίου, επί της διοικήσεως Ιερουσαλήμ ηγεμόνος κρατίστου
Ποντίου Πιλάτου, επιστάτου της Κάτω Γαλιλαίας Ηρώδου του Αντιπάτρου, της άκρας
αρχιερωσύνης Άννα και Καιάφα Αλλιάσου και Ματίλ μεγιστάνων εις τον ναόν, Ραμπάλ
Αμαμπέλ Πιοκτένου εκατόνταρχου υπάτου Ρωμαίων της πόλεως Ιερουσαλήμ Σουμπιμασάξιου Ποπιλίου Ρούφου. 



Εγώ Πόντιος Πιλάτος, ηγεμών δια της βασιλείας των Ρωμαίων, επί του Πραιτωρίου της αρχιηγεμονίας, κρίνω και κατακρίνω και καταψηφίζω εις θάνατον σταυρικόν τον Ιησού
λεγόμενον υπό του πλήθους Χριστόν, και από πατρίδος Γαλιλαίας, άνθρωπον στασιώτη
κατά τον Νόμο του Μωσαϊκού και εναντίον του μεγαλοπρεπούς βασιλέως Ρωμαίων
Τιβερίου Καίσαρος και ορίζω και αποφαίνομαι τον θάνατον αυτού σταυρικόν μετά των
άλλων κατά το συνήθες των καταδίκων, επεί συνοίθρησεν αυτός πλήθος ανθρώπων
πλουσίων και φτωχών, ουκ έπαυσε θορύβους εγείρων, ενοχλείν την Ιουδαίαν ποιών
εαυτόν Υιόν Θεού και βασιλέα της Ιερουσαλήμ, απειλών φθοράν της Ιερουσαλήμ και του
Ιερού Ναού, απαρνούμενος τον φόρον του Καίσαρος και τολμήσας εισελθείν μετά βαϊων
θριαμβευτής και πλείστου όχλου ώσπερ τις Ρήξ εντός της πόλεως Ιερουσαλήμ ως τον Ι.
Ναόν και διορίζομεν τον ημέτερον πρώτον εκατόνταρχον Κουϊντον Κορνήλιον περιάξαι
τούτον παρρησία εις την χώραν Ιερουσαλήμ δεδεμένον, μαστιζόμενον και ενδεδυμένον
πορφύραν, εστεφανωμένον ακάνθινω στεφάνω και βαστάζοντα τον ίδιον σταυρόν επί ώμου
αυτού, ίνα ει παράδειγμα τοις άλλοις και πάσι τοις κακοποιοίς μεθ' ού βούλομαι
συνάγεσθαι δύο ληστάς φονείς και εξέρχεσθαι δια της πύλης Γιαμπαρόλας, της νυν
Αντωνιανής, αναχθήναι δε Αυτόν τον Χριστόν παρρησία επί το όρος των κακούργων
ονόματι Κολβάριον, ούτινος σταυρωθέντος μείναι το σώμα εν τω σταυρώ εις κοινόν
θεώρημα πάντων των κακούργων, και άνω του σταυρού τίτλου τεθήναι γεγραμμένου τρισί
γλώσσας τον ΙΗΣΟΥΣ ΑΛΟΝ Ο ΙΛΗΣ ΙΟΔΑΜ (Εβραϊστί) ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ (Ελληνιστί) ΙΕΖΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥΣ ΡΕΞ ΙΟΥΔΑΙΟΡΟΥΜ
(Ρωμαϊστί). 





Ορίζομεν ουν μηδένα των ηστινοσούν τάξεις και ποιότητος τομήσαι απερισκέπτως της
τοιαύτην εμποδίσαι δίκην, ως υπ' εμού ωρισμένην μετά πάσης σεμνότητος εις ποινήν της
αυτομολίας τούτου, Εβραίου όντος κατά τα ψηφίσματα και τους Νόμους της των Ρωμαίων
Βασιλείας. 



 

ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ- Από της φυλής Ισραήλ: Ρωδιέ, Δανιήλ, Ραμπινήλ, Ιονακείν, Μπανικάν, Ροτάμ, Ιουταβέλ και Περκουλάμ.- Από της Βασιλείας και ηγεμονίας Ρωμαίων: Λούκιος, Σεξτίλιος και Μαξιμίλιος.- Από των Φαρισσαίων: Μπαρμπάς Συμεών και Μπονέλη.- Από των υπάτων και δικαστών των Ρωμαίων: Λούκιος, Μπαντάνης, και Μακαρόλας.- Από της αρχιερωσύνης: Ρωάν, Ιουάδους και Μπουκασόλης.- Νομικός δημόσιος από των εγκλημάτων των Εβραίων: Μπουτάν».

newsbomb.gr

ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: 15 σκυλιά που θα έκαναν τα πάντα για τα παιδιά!

Τα σκυλιά είναι ο καλύτερος φίλος μικρών και μεγάλων… Εμείς, όμως, εδώ θα αναφερθούμε στα μικρά παιδιά και στη σχέση που αναπτύσσουν με τα συμπαθέστατα τετράποδα. 
 
 
 
1. Τον υπομονετικό ασθενή για την επίδοξη γιατρίνα! 
 
 


 


2. Τον ζωντανό… καμβά για τον νέο Πικάσο!



3. Στη σκανδαλιά θα αναλάμβανε όλη την ευθύνη…


4. Θα έκανε την προσευχή του λίγο πριν πέσει στο κρεβάτι.


5. Θα έκανε μπέιμπι σίτινγκ για το χαριτωμένο μωρό.


6. Θα έδινε ένα γλυκό φιλί στο στόμα…


7. Θα γινόταν η προσωπική πολυθρόνα μόλις άρχιζε το παιδικό στην τηλεόραση…


8. Θα ήταν το «μικρό μου πόνι» που κάθε παιδί ονειρεύεται να έχει.


9. Θα κατασκόπευαν μαζί τους γείτονες…


10. Θα γινόταν το καλύτερο μαξιλάρι ever!


11. Θα έπαιρνε την ίδια στάση με το φιλαράκι του…


12. Θα περιποιόταν τα μαλλιά του φίλου όταν εκείνος δεν μπορούσε…


13. Θα γινόταν ακόμα και… Δαλματίας!


14. Θα βοηθούσε για να φτάσει το φιλαράκι του εκείνο το βάζο με τα σοκολατάκια…


15. Θα έπαιζε στο χιόνι έστω κι αν έκανε πολύ κρύο…

Δουλεύετε σε αυτούς τους 20 οργανισμούς του Δημοσίου; Τότε, σε λίγες μέρες απολύεστε

48920 300x191 Δουλεύετε σε αυτούς τους 20 οργανισμούς του Δημοσίου; Τότε, σε λίγες μέρες απολύεστε 






Τη λίστα με τους 20 φορείς του Δημοσίου που πρόκειται να καταργηθούν αμέσως μετά το Πάσχα με ταυτόχρονη απόλυση όλων των εργαζομένων σε αυτούς, αποκαλύπτει σήμερα το Εθνος της Κυριακής σε πρωτοσέλιδο με τίτλο:





Λίστα-φωτιά για το Δημόσιο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, 2.000 απολύσεις πρόκειται να γίνουν μέσα στο Μάιο.





Οι 22 οργανισμοί είναι οι ακόλουθοι:


1. Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού
2. Ελληνικό Κέντρο Ευρωπαϊκών Μελετών
3. Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών
4. Εθνικό Ιδρυμα Μελετών Θ. Κολοκοτρώνης ο «Γέρος του Μοριά»
5. Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων
6. Κέντρο Ερευνας και Τεχνολογίας Εθνικής Αμυνας
7. Διεθνής Ακαδημία Ελευθερίας
8. Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία
9. Κέντρο Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Δικαίου
10. Ελληνικό Ινστιτούτο Διεθνούς και Αλλοδαπού Δικαίου
11. Ινστιτούτο Δημοσίου Διεθνούς Δικαίου και Διεθνών Σχέσεων
12. Ινστιτούτο Αιγαίου και Δικαίου της Θάλασσας
13. Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας
14. Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Συνεργασίας
15. Ταμείο Χρηματοδοτήσεων Δικαστικών Κτιρίων
16. Ανώνυμη Εταιρεία της Διώρυγας της Κορίνθου
17. Ανώνυμη Εταιρεία «Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων και Αναπλάσεις»
18. ΑΕΜΥ ΑΕ (Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας)
19. Οργανισμός Ανέγερσης Νέου Μουσείου Ακρόπολης
20. Εταιρεία Διανομής Αερίου ΑΕ

Αυτές είναι οι πιο καθαρές παραλίες της Βόρειας Ελλάδας

Η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης ξεχώρισε 70 ακτές και μαρίνες στη Βόρεια Ελλάδα όπου θα ...κυματίζουν φέτος γαλάζιες σημαίες.

Αυτές είναι οι πιο καθαρές παραλίες της Βόρειας Ελλάδας 




Η Χαλκιδική έχει φέτος 30 καθαρές παραλίες! Δείτε ανά νομό τις βραβευμένες παραλίες σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα:



Θεσσαλονίκη: Σερραϊκή, Ασπροβάλτα, Βρασνά, Σταυρός Κεντρική, Σταυρός Ανατολική, Σταυρός Δυτική, Αγία Τριάδα - Κοινοτική Πλαζ, Αγία Τριάδα - ΠΙΚΠΑ, Νέοι Επιβάτες, Περαία.



Χαλκιδική: Ιερισσός Δημοτική 1, Ιερισσός - Δημοτική 2, Ιερισσός Δημοτική 3, Καμπούδι 1, Καμπούδι 2, Καμπούδι 3, Ουρανούπολη 1, Ουρανούπολη 2, Ουρανούπολη 3, Άγιος Παύλος, Πόρτο Άγιο, Νέα Ρόδα 2, Στρατώνι, Κάμπος, Σάρτη 1, Συκιά, Τορώνη, Αρμενιστής, Πλατανίτσι, Πόρτο Καρράς 1, Πόρτο Καρράς 2, Ελιά 2, Μακριά Λαγγάδα, Λαγόμανδρα, Σάνη 2, Σάνη 3, Κρυοπηγή 2, Κρυοπηγή 4, Ελαιώνας, Νέα Ποτίδαια.



Έβρος: Δημοτική Πλαζ Αλεξανδρούπολης, Κυανή Ακτή.



Ροδόπη: Φανάρι - Camping, Αρωγή, Φανάρι -Δημοτική.
Ξάνθη: Μάγγανα.



Καβάλα: Αμμόγλωσσα - Κεραμωτή 1, Αμμόγλωσσα - Κεραμωτή 2, Μπάτης, Τόσκα, Αμμόλοφοι, Νέα Ηρακλείτσα, Νέα Πέραμος, Σαρακήνα. Θάσος: Μακρύαμμος, Χρυσή Αμμουδιά 2, Πευκάρι 2, Λιμανάκι, Πρίνος - Δασύλλιο 2.




Πιερία: Ολυμπιακή Ακτή, Περίσταση, Παραλία, Καλλιθέα, Κορινός, Λεπτοκαρυά 1, Σκοτίνα, Παντελεήμονας 1, Πλαταμώνας 1, Νέοι Πόροι.
Επίσης βραβεύτηκαν με Γαλάζια Σημαία δύο μαρίνες της Βόρειας Ελλάδας, της Σάνης και του Πόρτο Καρράς.

6 μυστικά ομορφιάς από το παρελθόν που προκαλούσαν ακόμη και θάνατο

Από την εποχή των... σπηλαίων, μέχρι σήμερα που ο άνθρωπος επεξεργάζεται τρόπους να αποικίσει στον Άρη, η γυναικεία ματαιοδοξία είναι διαχρονική. Μπορεί σήμερα η κατάχρηση των αισθητικών επεμβάσεων να απειλεί με παραμόρφωση το ασθενές φύλο, αλλά κάποτε τα μυστικά ομορφιάς έθεταν σε κίνδυνο την ίδια του τη ζωή.

6 μυστικά ομορφιάς από το παρελθόν που προκαλούσαν ακόμη και θάνατο  





Αυτές είναι έξι πρακτικές του παρελθόντος που οδήγησαν τις γυναίκες σε αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.



Κορσές
Από τα λίγα που ακόμη εφαρμόζονται, έστω κι αν πρόκειται για μερικές ώρες... βασανιστηρίου την ημέρα του γάμου για τη νύφη. Για αιώνες οι γυναίκες τον φορούσαν διορθώνοντας την στάση του σώματος. Αν και η εικόνα αποζημίωνε τόσο τις ίδιες, όσο και τους θαυμαστές τους, υπήρχαν και κίνδυνοι. Ποιος δεν θυμάται την περιβόητη σκηνή από το «Όσα παίρνει ο άνεμος» όταν η Σκάρλετ Ο' Χάρα απαιτούσε να σφίξουν τα κορδόνια του κορσέ της μέχρι σημείο... ασφυξίας; Δεν ήταν η μόνη. Σοβαρά προβλήματα σε εσωτερικά όργανα ήταν από τους πιο συνήθεις τραυματισμούς εξαιτίας αυτής της μόδας.





Αρσενικό
Το 19ο αιώνα, αλλά και νωρίτερα, το αρσενικό αποτελούσε μέρος της διατροφής κάποιων. Θεωρούσαν πως έδινε λάμψη στο δέρμα και, παραδόξως, υγιή εμφάνιση. Υπήρχαν βέβαια οδηγίες χρήσης. Μπορούσε κανείς να το καταναλώσει μόνο όταν το φεγγάρι «γέμιζε», λαμβάνοντας στην αρχή μία ελάχιστη ποσότητα μέχρι να συνηθίσει ο οργανισμός, ενώ υπήρχε η προειδοποίηση πως η «θεραπεία» έπρεπε να συνεχιστεί εφ' όρου ζωής. Βέβαια ο πραγματικός κίνδυνος δεν ήταν στην διακοπή της χρήσης αρσενικού. Η λήψη του προκαλούσε βρογχοκήλη - επειδή μπλόκαρε το ιώδιο στον θυροειδή, και προκαλούσε πρήξιμο - και μερικές φορές θάνατο.





Δέσιμο ποδιών
Κάποιοι ιστορικοί θεωρούν πως η ιστορία της Σταχτοπούτας προήλθε από την Κίνα. Σε άλλες κουλτούρες είναι περίεργο μία γυναίκα να έχει τόσο μικρό μέγεθος ποδιού ώστε το γοβάκι της να ταιριάζει μόνο σε εκείνη. Στην Κίνα όμως αυτό δεν κάνει εντύπωση. Παράδοση που ξεκίνησε τον 10ο αιώνα ήθελε τα πόδια των γυναικών να δένονται προκειμένου να μεταμορφωθούν σε «χρυσούς λωτούς». Οι μητέρες άρχιζαν να δένουν όσο πιο σφικτά μπορούσαν τα πόδια τα κοριτσιών από την παιδική τους ηλικία. Ήταν κάτι εξαιρετικά επώδυνο, κινδύνευαν με γάγγραινα, προκαλούσε μόνιμη παραμόρφωση στα πόδια τους και οι γυναίκες μετά βίας μπορούσαν να περπατήσουν. Ήταν και αυτός ένας στόχος του βασανιστηρίου. Μικροσκοπικά πόδια που κάνουν μικρά χαριτωμένα βήματα.





Μπελαντόνα
Πρόκειται για δηλητηριώδες φυτό του οποίου το απόσταγμα, άγνωστο γιατί, άρχισαν να χρησιμοποιούν οι γυναίκες. Έριχναν μερικές σταγόνες του στα μάτια τους. Αυτό προκαλούσε διαστολή της κόρης και θεωρούνταν πως το αθώο βλέμμα «της μαθήτριας» ήταν θελκτικό. Βέβαια, η εκτεταμένη χρήση οδηγούσε σε τύφλωση.





Πούδρα μολύβδου
Την εποχή του 16ου αιώνα το δέρμα δεν περνούσε τις καλύτερες ημέρες του. Η ελλιπής προσωπική υγιεινή και οι πολλές ασθένειες - αν επιβίωνε κανείς βέβαια – άφηναν σημάδια στο πρόσωπο. Ο καλύτερος τρόπος για να τα καλύψουν ήταν η πούδρα από μόλυβδο. Φτηνή, εύκολη να παραχθεί, κάλυπτε καλά και άφηνε μεταξένια αίσθηση στο δέρμα. Βέβαια, προκαλούσε διόγκωση του εγκεφάλου, παράλυση και κατάρρευση του οργανισμού που οδηγούσε στο θάνατο.





Ραδιενεργά καλλυντικά 

Όσοι ήταν προσεκτικοί την ώρα της Χημείας στο σχολείο αντιλαμβάνονται πως οι λέξεις χλωρίδιο θορίου και βρωμίδιο ραδίου όταν αναγράφονται στα συστατικά ενός προϊόντος δεν είναι για καλό. Κι όμως στη δεκαετία του '30 μία γαλλική εταιρία κυκλοφόρησε μία σειρά ραδιενεργών καλλυντικών που υπόσχονταν θαύματα. Συγκεκριμένα, οι δημιουργοί τους ισχυρίζονταν πως διεγείρουν τα κύτταρα, ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος, προκαλούν σύσφιξη δέρματος, θεραπεύουν μαύρα στίγματα, σπυράκια, κοκκινίλες και εξαφανίζουν τις ρυτίδες. Τι άλλο θα ήθελε μία γυναίκα; Τότε βέβαια δεν ήξεραν τους κινδύνους της ραδιενέργειας. Σήμερα, λογικά, καμία δεν θα το έβαζε στο πρόσωπό της!

Τα χαμένα αριστουργήματα του Φειδία

 




Ο Φειδίας (περ. 490 π.Χ. - 430 π.Χ.) ήταν Έλληνας γλύπτης, ζωγράφος και αρχιτέκτονας, ο οποίος έζησε τον 5ο αιώνα π.Χ. και θεωρείται ευρέως ως ένας από τους σημαντικότερους γλύπτες της Κλασικής εποχής. Το Άγαλμα του Ολυμπίου Διός στην Ολυμπία, το οποίο φιλοτέχνησε ο Φειδίας, ήταν ένα από τα Επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου. 



Ο Φειδίας σχεδίασε επίσης τα αγάλματα της θεάς Αθηνάς που βρίσκονταν στην Ακρόπολη των Αθηνών, δηλαδή την Αθηνά Παρθένο, που βρισκόταν μέσα στον Παρθενώνα, και την Αθηνά Προμάχο, ένα κολοσσιαίο χάλκινο άγαλμα που βρισκόταν ανάμεσα στο Ερεχθείο και τα Προπύλαια. 






Τα πρώτα έργα του Φειδία ήταν αφιερωμένα εις μνήμην της νίκης των Ελλήνων στον Μαραθώνα εναντίον των Περσών. Στους Δελφούς ο Φειδίας ανήγειρε ένα γλυπτικό σύμπλεγμα από ορείχαλκο, που περιελάμβανε τα αγάλματα του Απόλλωνα και της Αθηνάς, μερικών άλλων ηρώων μαχητών και του στρατηγού Μιλτιάδη. 


Αργότερα κατασκεύασε τη χάλκινη Αθηνά Προμάχο που ήταν ανάθημα της Αθήνας στην Ακρόπολη από τα λάφυρα της νίκης. Το άγαλμα είχε ύψος 8-9 μέτρα και όπως αναφέρει ο περιηγητής του 2ου αιώνα μ.Χ. Παυσανίας, η αιχμή του δόρατος και η κορυφή του λοφίου από το κράνος της ήταν ορατά από το Σούνιο. Ήταν στημένο μεταξύ Προπυλαίων και Ερεχθείου, όπου διατηρείται η θεμελίωση του βάθρου.






Ο Φειδίας φιλοτέχνησε το περίφημο χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου για το σηκό του Παρθενώνα (446-438 π.Χ.), που είχε κολοσσικό μέγεθος και αποτέλεσε καινοτομία στην τεχνική των λατρευτικών αγαλμάτων. Όμως το έργο θα πρέπει να καταστράφηκε από την πυρκαγιά που έπληξε το εσωτερικό του ναού τον 3ο αι. μ.Χ. Έχει απομείνει ένα μέρος της θεμελίωσης του βάθρου στο δάπεδο του Παρθενώνα. Η Αθηνά Παρθένος υπήρξε μία δημιουργία που συνδύαζε τα πολύτιμα υλικά με τα μυθολογικά θέματα και συμπύκνωνε το ιστορικό παρελθόν και τη δύναμη της Αθηναϊκής δημοκρατίας του 5ου π.Χ. αιώνα. 


Ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος αναφέρει το ύψος του αγάλματος (11,544 μ.) και ο Παυσανίας αναλυτική περιγραφή. Μία ιδέα για τον τύπο του αγάλματος παρέχουν τα ρωμαϊκά αντίγραφα, όπως η Αθηνά Lenormant και η Αθηνά του Βαρβακείου (Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο). Η θεά ήταν όρθια σε βάθρο ύψους 1,20 μ., φορούσε αιγίδα και πλούσια κοσμημένο κράνος. 


Στο δεξί της χέρι κρατούσε χρυσή Νίκη, ενώ το αριστερό άγγιζε την ασπίδα, όπου φώλιαζε το ιερό φίδι, υπόσταση του μυθικού Εριχθόνιου. Στον ξύλινο πυρήνα του αγάλματος στερεώνονταν τα ενδύματα με μορφή σφυρήλατων ελασμάτων χρυσού, ενώ το πρόσωπο και τα γυμνά μέρη της μορφής ήταν από πλάκες ελεφαντόδοντου. Ο χρυσός ζύγιζε 44 τάλαντα (1.140 χλγρ).






Η τεράστια ποσότητα χρυσού έδωσε αφορμή στους εχθρούς του Φειδία να τον κατηγορήσουν για κατάχρηση. Ο Φειδίας απέδειξε την αθωότητά του, επειδή ο Περικλής τον είχε συμβουλέψει να κάνει το χρυσό ένδυμα της Αθηνάς συναρμολογούμενο. Έτσι μπόρεσε να το αποσυναρμολογήσει και να το ζυγίσει. Το βάρος του χρυσού βρέθηκε ακέραιο κι έτσι ο Φειδίας αθωώθηκε.


 Όμως κατόπιν κατηγορήθηκε για αλαζονεία επειδή στην εξωτερική όψη της ασπίδας της Αθηνάς, που έφερε ανάγλυφη Αμαζονομαχία, παρέστησε σε δύο Αθηναίους πολεμιστές το πορτρέτο του Περικλή και το δικό του. Ο Φειδίας συνελήφθη και καταδικάστηκε. 



Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ο Φειδίας πέθανε στη φυλακή, ενώ σύμφωνα με το χρονικογράφο του 4ου αιώνα π.Χ. Φιλόχωρο, μετά την ολοκλήρωση της Παρθένου ο Φειδίας εγκατέλειψε για πάντα την Αθήνα για να αποφύγει την καταδίκη και πήγε στην Ολυμπία. 



Το εργαστήριό του βρισκόταν στην Άλτη. Εκεί, με τους τεχνίτες του εργαστηρίου του και συνεργάτη το γλύπτη Κολώτη, φιλοτέχνησε το κολοσσικό χρυσελεφάντινο λατρευτικό άγαλμα του Διός, ύψους 11 μ., το διασημότερο έργο του στην αρχαιότητα, ώστε περιελήφθη στα επτά θαύματα του κόσμου. 



Για το άγαλμα του Διός δεν σώζεται κανένα στοιχείο εκτός από μερικές μικρές παραστάσεις σε νομίσματα της Ηλείας, που δίνουν μία γενική μόνο ιδέα της στάσεως και του σχήματος της κεφαλής. Ο θεός ήταν καθισμένος σε θρόνο με σκήπτρο στο αριστερό του χέρι και Νίκη στο δεξί. Στα σανδάλια του αναγραφόταν η επιγραφή "Φειδίας Χαρμίδου υιός μ' εποίησε Αθηναίος". Τα γυμνά μέρη του σώματος ήταν από ελεφαντόδοντο ενώ τα ενδύματα ήταν από χρυσάφι. Ο θρόνος έφερε πλουσιώτατο γλυπτικό διάκοσμο καθώς ήταν από χρυσό, ελεφαντόδοντο, έβενο και πολύτιμους λίθους. 



 



Δυστυχώς όμως και εδώ τον Φειδία τον κυνήγησε η ίδια μοίρα, αφού ξανά κατηγορήθηκε για κατάχρηση και κλοπή χρυσού και φυλακίστηκε ως το θάνατό του. Το 408 μ.Χ. την εποχή του Θεοδοσίου ο ναός πυρπολήθηκε, και το άγαλμα καταστράφηκε ή κατατεμαχίστηκε και λεηλατήθηκε.



Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή ο Θεοδόσιος το 390 μ.Χ. το μετέφερε στην Κωνσταντινούπολη, όπου καταστράφηκε από φωτιά το 416 μ.Χ. Ο ναός λεηλατήθηκε από τους Γότθους, και τα υπολείμματά του γίνανε χριστιανικός ναός μέχρι που γκρεμίστηκε από έναν σεισμό. Αργότερα τα ερείπια σκεπάστηκαν από την κοίτη του ποταμού Αλφειού. 



Το 1875 μια γερμανική αποστολή έκανε αρχαιολογικές ανασκαφές και μέχρι το 1881 επανέφερε στο φως τα ερείπια, κάτω από τέσσερα μέτρα χώμα. 



Το 1958, στη χριστιανική βασιλική που κτίστηκε στη θέση του εργαστηρίου του Φειδία, οι ανασκαφές έφεραν στο φως εργαλεία, θραύσματα από ελεφαντόδοντο, πήλινα καλούπια και λοιπό εξοπλισμό χύτευσης, καθώς και αγγείο με χαραγμένο το όνομα του Φειδία.

Μια αργή, θανατηφόρα «βόμβα» στο τραπέζι μας!

 


Επιδημιολογική μελέτη της καθηγήτριας του πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Αθηνάς Λινού στα Οινόφυτα, έφερε στην επιφάνεια ένα φοβερό μυστικό για το οποίο κανείς δε μιλάει εδώ και χρόνια.
 






















Εσείς θα βάζατε αντιηλιακό σ' αυτήν την κοπέλα ; - ΒΙΝΤΕΟ

4 σημάδια ότι είναι... άγρια στο κρεβάτι

Βλέπεις μία κοπέλα και λες με σιγουριά ότι αυτή θα κάνει "παπάδες" στο κρεβάτι.

4 σημάδια ότι είναι... άγρια στο κρεβάτι 


Μην αυταπατάσαι...



Η πρώτη εντύπωση δεν είναι πάντα και η σωστή.Υπάρχουν, σύμφωνα με έρευνες 4 βασικά στοιχεία που θα σε κάνουν να καταλάβεις...





1. Τα σιγανά ποταμάκια να ...προτιμάς. Σύμφωνα με έρευνα, όσες δεν μιλάνε πολύ στην παρέα είναι αυτές που ...ξεδίνουν στο σεξ. Εμ, τόση ενέργεια να τη διοχετεύσουν κάπου.





2. Αν μια κοπέλα δεν είναι ντυμένη σέξι, μην την προσπεράσεις. Όσες είναι απλά ντυμένες χωρίς να θέλουν να προκαλούν είναι αυτές με τα κρυφά ...χαρίσματα. Άσε που το αυτονόητο χαλάει το μυστήριο.





3. Ένταση στα μάτια. Υπάρχουν κάποιες που μόνο και μόνο με το βλέμμα ξέρεις ότι στο κρεβάτι θα είναι...δοτικές και με το παραπάνω. Το γνωστό "κάρφωμα" που λέμε.





4. Έχει παρατηρηθεί ότι οι επονομαζόμενες (και όχι άδικα) θεές που κυκλοφορούν είναι ξενέρωτες και αυτό, σύμφωνα με έρευνες αποδίδεται στο γεγονός ότι θεωρούν πως μόνο και μόνο η ομορφιά αρκεί για να είναι καλές στο σεξ.




Κορίτσια άλλο η ομορφιά άλλο το $εx απίλ και άλλο η έκφρασή του... με πράξεις.

Μια ζωντανή… παραμυθούπολη!

Είναι μία από τις ωραιότερες πόλεις της Βαυαρίας, χτισμένη στις όχθες του ποταμού Τάουμπερ, η οποία διατηρεί μέχρι σήμερα αναλλοίωτο τον παραδοσιακό της χαρακτήρα, καθώς όλα καταδεικνύουν ότι ο χρόνος στο Ρότενμπουργκ σταμάτησε στο Μεσαίωνα! 



 






 





 






 
 
 


 

Φίλος ή σύντροφος;

Φίλος ή σύντροφος; 
  



 Όλοι όσοι σας βλέπουν με τον εδώ και πολλά χρόνια κολλητό σου θεωρούν ότι είστε ζευγάρι και όχι άδικα. 



















Πηγή: myworld.gr

EAN EXEIΣ ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ !!!

 



Οι καθημερινές δυσκολίες, οι απρόβλεπτες καταστάσεις, οι αφόρητες πιέσεις, η ένταση στην εργασία ή στο σπίτι
, η απογοήτευση, έχουν κατάληξη τα νεύρα, τον θυμό και ξεσπάσματα πολλές φορές χωρίς λόγο και αιτία. 



Ξεσπάσματα σε λάθος χρόνο και απέναντι σε λάθος ανθρώπους.



Κάθε μέρα πολλοί συμπολίτες μας βρίσκονται αντιμέτωποι με τηλεφωνητές τραπεζών και με οξύθυμους υπαλλήλους. Αν μάλιστα είχε κάποιος την ατυχία να έχει πολλά προϊόντα σε πολλές τράπεζες τότε το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο. Κατά μέσον όρο μπορεί να δέχεται δέκα τηλέφωνα την ημέρα, όμως υπάρχουν και περιπτώσεις που μπορεί να φτάσουν και τα 30!!!. Κάθε μέρα είμαστε υποχρεωμένοι να συναλλαγούμε με δημόσιες υπηρεσίες που μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα στην διεκπεραίωση κάποιου θέματος μας. Και οι δημόσιοι υπάλληλοι δέχονται την ίδια πίεση με όλους τους υπόλοιπους αλλά έχουν και οι ίδιοι την πίεση από τις τράπεζες και την καθημερινότητα. Επιπροσθέτως έρχονται προβλήματα εργασίας, προβλήματα οικογενειακά και όλη αυτή η πίεση γίνεται εκρηκτική. Άσε τα ακούσματα που κάθε μέρα είναι φόνοι, αυτοκτονίες, εκρήξεις, βομβιστικές ενέργειες, πυροβολισμοί, ληστείες, κλοπές και πόσα άλλα που σου μαυρίζουν την ψυχή.
Έτσι τυχαίνει να συναντάμε ανθρώπους ευέξαπτους, που μια κουβέντα να τους πεις μπορεί να “εκραγούν”. 




Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν υπομονή και εξάπτονται εύκολα. Άλλοι χρειάζονται πολύ για να θυμώσουν. Επιπλέον, κάποιοι άνθρωποι έχουν «μάθει» να αντιδρούν επιθετικά και να υιοθετούν αυτή τη συμπεριφορά ως τρόπο αντιμετώπισης των δυσκολιών στη ζωή τους. Κάποτε μπορεί να συμβεί κάποιος να σας θυμώσει σε τέτοιο βαθμό που να σας κάνει να του επιτεθείτε φραστικά.

Όταν θυμώνουμε, νιώθουμε νεύρα, άγχος, οργή, και πολλές φορές εκδηλώνουμε επιθετικότητα Μας συμβαίνει όταν μας πληγώνουν, μας προσβάλλουν, μας υποτιμούν, μας τραυματίζουν ψυχικά ή ακόμα και μόνο με την αίσθηση ότι είμαστε πολύ κοντά στον να βιώσουμε αυτά τα αρνητικά συναισθήματα Η επερχόμενη απειλή του ψυχικού πόνου, ιδίως αν έχουμε πονέσει πολύ στο παρελθόν, μπορεί να πυροδοτήσει το συναίσθημα του θυμού. Σε αυτή την περίπτωση, το θύμα μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε θύτη, στρέφοντας την οργή του, σε αυτόν που το προκάλεσε, στον ίδιο ή ακόμα και σε τρίτα άτομα που δεν φταίνε. Το θέμα δεν είναι το αν θα θυμώσουμε αλλά το πώς θα εκδηλώσουμε αυτό το συναίσθημα. Φανταστείτε την αντίθετη περίπτωση, όπου κάποιος έκδηλα μας προσβάλλει και εμείς τον ακούμε χωρίς να αντιδρούμε


Ο θυμός είναι αποτέλεσμα μιας ματαίωσης, ενός επερχόμενου κίνδυνου ή της πίστης του ατόμου ότι συνέβη κάτι άδικο. Τα ερεθίσματα μπορεί να είναι διαπροσωπικά ή/και κοινωνικά. Μπορεί να αφορούν εξωτερικές καταστάσεις ή εσωτερικά ερεθίσματα (αναμνήσεις ή εικόνες του μυαλού από υποθετικές καταστάσεις). Με την καθοριστική συμμετοχή του εγκεφάλου, ειδικότερα του μεταιχμιακού συστήματος και του υποθαλάμου (αμυγδαλοειδής πυρήνας), τα παραπάνω ερεθίσματα οδηγούν στην αίσθηση του θυμού.


Ο θυμός ακολουθεί συχνά και το φόβο, όταν αυτός έχει περάσει, αλλά η συνεχιζόμενη ενόχληση από τα συμπτώματα άγχους πυροδοτεί ανησυχία (π.χ. η μαμά προς την κόρη: «γιατί έμεινες τόσο αργά έξω, νόμιζα ότι είχες πάθει κάτι»). Η γενική σωματική κατάσταση (κόπωση, πείνα, κούραση κ.α) του ατόμου επηρεάζει την πυροδότηση του θυμού και την έντασή του.




Τι συμβαίνει, όμως, όταν θυμώνουμε;
Όταν θυμώνουμε, καταλαβαίνουμε αρχικά το θυμό στο σώμα μας: συνήθως αισθανόμαστε ταχυπαλμία,δυσφορία στο θώρακα, αίσθημα ζέστης ή/ και κοκκίνισμα στο πρόσωπο.Στο γνωστικό επίπεδο κάνουμε μία σειρά αρνητικών –συνήθως απόλυτων, υπερβολικών ή υπεργενικευμένων– σκέψεων, φέρνουμε στο μυαλό μας σχετικές εικόνες από το παρελθόν ή προηγούμενες αντίστοιχες καταστάσεις που μας είχαν θυμώσει, οι οποίες παίρνουν τη μορφή χιονοστιβάδας, ενώ χαρακτηριστικός είναι και ο επιθετικός εσωτερικός μονόλογος. Ταυτόχρονα, βιώνουμε και άλλα συναισθήματα, όπως απογοήτευση, ματαίωση, στεναχώρια,ενοχή ή φόβο, τα οποία εντοπίζουμε με δυσκολία, καθώς ο θυμός τείνει να επισκιάζει τα υπόλοιπα συναισθήματα που μπορεί εκείνη τη στιγμή να υπάρχουν.Τέλος, και οι άλλοι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν ότι έχουμε θυμώσει, από τις αντιδράσεις και τη συμπεριφορά μας, όπως νευρικότητα στις κινήσεις, υψηλός και κοφτός τόνος φωνής, αλλαγή στη στάση του σώματος.Όταν ο θυμός παραμένει και ο αρνητικός εσωτερικός μονόλογος συνεχίζεται φτάνουμε στην έκρηξη και την επιθετική συμπεριφορά, λεκτική ή/ και σωματική. 



Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε το θυμό μας; 


Προφανώς, δε θυμώνουμε όλοι οι άνθρωποι το ίδιο συχνά, με την ίδια ένταση, για τους ίδιους λόγους, ούτε έχουμε και τις ίδιες αντιδράσεις. Το βέβαιο είναι ότι από τη στιγμή που θα θυμώσουμε μεσολαβεί κάποιο χρονικό διάστημα –το οποίο ποικίλει κάθε φορά– μέχρι να εκραγούμε και να αντιδράσουμε επιθετικά. Ο στόχος λοιπόν είναι να καταφέρουμε, αρχικά να αποφεύγουμε τις εκρήξεις του θυμού, δηλαδή την επιθετική συμπεριφορά και στη συνέχεια να μάθουμε να διαχειριζόμαστε το θυμό μας, ώστε η ένταση του θυμού αλλά και η συχνότητα που εμφανίζεται σταδιακά να μειωθούν.



Τι όμως μπορεί να κάνει κάποιος για να προσπαθήσει να ελέγξει το άγχος, τα νεύρα και την ένταση;
Ο καθένας μας διαθέτει ήδη ένα ατομικό σχέδιο διαχείρισης του θυμού. Αυτό το ανακαλύπτουμε, αν σκεφτούμε γεγονότα του παρελθόντος, όπου είχαμε θυμώσει, αλλά τελικά καταφέραμε να ελέγξουμε το θυμό μας. Όταν σε μία συζήτηση καταλαβαίνουμε ότι θυμώνουμε, το καλύτερο είναι να τη διακόψουμε, να απομονωθούμε σε ένα χώρο και να σκεφτούμε πιο ψύχραιμα ή να κάνουμε μία δραστηριότητα, μέχρι να ηρεμήσουμε και να επιστρέψουμε στη συζήτηση. Είναι σημαντικό επίσης να βάζουμε ένα «stop» στον εσωτερικό επιθετικό μονόλογο και να εστιαζόμαστε στο πρόβλημα που πρέπει εδώ και τώρα να επιλύσουμε, χωρίς να ανακαλούμε άλλα γεγονότα του παρελθόντος. Συχνά μία βόλτα, η γυμναστική, αλλά και η κουβέντα με ένα πρόσωπο που εμπιστευόμαστε μπορούν να βοηθήσουν. Τέλος είναι σημαντικό να αρχίσουμε να παρατηρούμε πότε θυμώνουμε και για ποιους λόγους. Συνήθως τότε χρειάζεται να μάθουμε να τροποποιούμε τις σκέψεις που συνδέονται με τα αρνητικά συναισθήματα και ενεργοποιούν το θυμό.




Απλές συμβουλές, για να χαλαρώσουμε
- βαθιές αναπνοές από το διάφραγμα

- κάντε μια χαλαρωτική σκέψη, αληθινή ή φανταστική
- σκεφτείτε για λίγο με ψυχρή λογική. Αφήστε το συναίσθημα για αργότερα μέχρι να ηρεμήσετε, αφού ο θυμός κάνει παράλογους και τους πιο λογικούς.


- χρησιμοποιείστε το χιούμορ

- αλλάξτε περιβάλλον/κάντε ένα ήρεμο διάλειμμα
- απομακρυνθείτε/αποφύγετε να παρατηρείτε πράγματα που σας εξοργίζουν (π.χ. η ακαταστασία στο δωμάτιο των παιδιών σας). Αφήστε το για μια πιο ήρεμη στιγμή.

Ο θυμός είναι κάτι που αντιμετωπίζεται, αν κάποιος το θελήσει και προσπαθήσει για αυτό. Τότε τα οφέλη είναι ακόμα μεγαλύτερα γιατί παράλληλα βελτιώνεται και η αυτοεικόνα αλλά και οι διαπροσωπικές μας σχέσεις.



Αν βλέπετε ότι με τον καιρό και παρά τις προσπάθειές σας δεν μπορείτε να διαχειριστείτε το θυμό σας, τότε είναι καλό να ζητήσετε τη βοήθεια ενός ειδικού για να το προσπαθήσετε μαζί.


medlabgr.blogspot.gr

Η νέα διαφήμιση για την Ελλάδα που έχει ενθουσιάσει ολο τον κόσμο! (video)

Η νέα διαφήμιση για την Ελλάδα που έχει ενθουσιάσει ολο τον κόσμο! (video)


Ένα έξυπνο σποτ αφιερωμένο στις ομορφιές της χώρας μας!



Σίγουρα η χώρα μας δεν βιώνει και τις καλύτερες μέρες της ιστορίας της, θα λέγαμε μάλιστα ότι ίσως διανύουμε και κάποιες από τις πιο σκοτεινές! Ωστόσο, επειδή ο Έλληνας είναι φύσει αισιόδοξος και βλέπει πάντα το θετικό ακόμα και στην καταστροφή, η έλευση της πιο αγαπημένης εποχής ίσως του χρόνου, φυσικά του καλοκαιριού, είναι ικανή να μας τονώσει και να μας κάνει να δούμε τα πράγματα πιο θετικά.



Ένα νέο διαφημιστικό σποτάκι, στο οποίο συμμετέχει βρετανός παλαίμαχος ηθοποιός που έχει αποσυρθεί στην Κρήτη, κάνει το γύρο του κόσμου και κυριολεκτικά έχει ενθουσιάσει τους πάντες! Ένας συνδυασμός από τα πιο όμορφα μέρη του νησιού, με την απαραίτητη συμβολή φωνακλάδων και ηλιοκαμμένων Ελλήνων, και όλων των προβλημάτων που αντιμετωπίζει τελευταία η χώρα μας και τα οποία ο βρετανός ηθοποιός παρακολουθεί με ευλάβεια, συνθέτουν την κεντρική ιδέα του σποτ!
Παρά το γεγονός λοιπόν ότι ο κεντρικός ήρωας της διαφήμισης, θέλει να αφοσιωθεί στις ειδήσεις και στην ανάγνωση της εφημερίδας του, πάντα ο περίγυρος θα του αποσπά την προσοχή με το κέφι και την αισιοδοξία του! Τελικά παρατάει την προσπάθεια και βουτάει στα καταγάλανα ελληνικά νερά!



Σίγουρα κανένας Έλληνας δεν γυρίζει την πλάτη στα σοβαρά προβλήματα της χώρας, αλλά η έλευση του καλοκαιριού μας θυμίζει ότι πάντα μετά την καταιγίδα βγαίνει το ουράνιο τόξο! Ένα υπέροχο διαφημιστικό σποτ, που ευχόμαστε να τονώσει τον ελληνικό τουρισμό που τόσο το έχει ανάγκη...






May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters