Nail's Love By Ms

Τι ζώδιο είσαι να σου πω πως οδηγάς !

Τι ζώδιο είσαι να σου πω πως οδηγάς ! 



Τα ζώδια δεν επηρεάζουν μόνο την ζωή μας αλλά και την οδήγηση μας διαβάστε και θα καταλάβετε …


ΚΡΙΟΣ
Ο καλύτερος πελάτης των τροχονόμων … Του αρέσει η ταχύτητα και οι προκλήσεις. Είναι ικανός την στιγμή που κάποιος τον προσπερνά να αυξήσει ταχύτητα για να κερδίσει μία άτυπη κόντρα. Τραβάει τα βλέμματα των τροχονόμων χωρίς να είναι και πολυδιατεθειμένος να υπακούσει στα σήματά τους. Του αρέσουν τα κόκκινα αυτοκίνητα γιατί με… αυτά εκφράζεται η επιθετικότητά του. Ο λόγος που καταλαμβάνει την 7η θέση στον πίνακα και όχι κάποια χειρότερη είναι πως δεν προλαβαίνει να προκαλέσει ατυχήματα γιατί συνήθως βρίσκεται στα δεξιά του δρόμου με έναν ή περισσότερους τροχονόμους στο παράθυρό του

ΤΑΥΡΟΣ
Αν ακούσετε κάποιον ανυπόμονο στο φανάρι να σας κορνάρει πριν καλά καλά ανάψει το πράσινο τότε αυτός θα πρέπει να ανήκει στο ζώδιο του Ταύρου. Είναι ο οδηγός εκείνος που λατρεύει την κόρνα γιατί αποτελεί ένα εξαίρετο μέσο για να εξωτερικεύσει την γκρίνια του. Σαν συνοδηγός είναι ακόμα χειρότερος: Παραπονιέται και γκρινιάζει για ότι βλέπει γύρω του. Αποφεύγει τους δρόμους με τα διόδια γιατί δεν θέλει να καταθέτει εκεί όσα έχει κερδίσει με κόπο. Όταν βρίσκεται στο τιμόνι επιλέγει την δεξιά λωρίδα οδηγώντας ακριβώς στο όριο της ταχύτητας και πολλές φορές κάτω από αυτό αδιαφορώντας για τους άλλους που θα ήθελε την συγκεκριμένη στιγμή να μην υπάρχουν κιόλας στο οπτικό του πεδίο (ή ακόμα και στην ζωή). Λόγω της ιδιοσυγκρασίας του κατέχει την δεύτερη θέση σε πιθανότητα εμπλοκής σε ατύχημα.

ΔΙΔΥΜΟΙ
Πέστου να μείνει σε μία λωρίδα ενώ οδηγεί και θα σε μισήσει. Αλλάζει συνεχώς λωρίδες κυκλοφορίας, ελίσσεται σαν φίδι και προσπαθεί να αποφύγει έγκαιρα όσους θεωρεί αργούς οδηγούς. Αν, τυχόν, κολήσει πίσω από κάποιον σαν αυτούς εκνευρίζεται, αγχώνεται και λειτουργεί σαν το λιοντάρι στο κλουβί. Ενώ είναι επικίνδυνος για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους, μέσα στην πόλη βρίσκεται στο στοιχείο του καθώς αντιμετωπίζει πολύ εύκολα την κίνηση μπαίνοντας σε κάθε κενό που συναντά μπροστά του και χρησιμοποιώντας όλα τα στενά της διαδρομής. Η έρευνα απέδειξε πως συγκεντρώνει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Ο πιο συντηρητικός οδηγός που πρόκειται να συναντήσει κανείς στον δρόμο. Κινείται αμυντικά προσέχοντας τόσο για την δική του ασφάλεια όσο και την ασφάλεια των άλλων. Επιλέγει μεσαία ή αριστερή λωρίδα και είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του οδηγού εκείνου που δεν θα ξεκινήσει το αυτοκίνητό του αν όλοι οι επιβάτες δεν έχουν φορέσει την ζώνη ασφαλείας και δεν έχουν καθήσει αναπαυτικά στα καθίσματά τους. Σαν πατέρας (ή μητέρα) είναι καταπιεστικός για τα παιδιά του τα οποία δεν αφήνει να κουνηθούν ούτε για μία στιγμή στο αυτοκίνητο. Καταλαμβάνει την 5η θέση στον πίνακα επειδή αν τα πράγματα δεν πάνε έτσι όπως τα θέλει (ακριβώς λέμε τώρα) τότε χάνει την υπομονή του με απρόβλεπτες συνέπειες.

ΛΕΩΝ
Ο πιο «επικοινωνιακός» από όλους τους οδηγούς. Είναι ο μόνος που κατεβάζει πολύ εύκολα το παράθυρό του είτε για να κάνει παρατήρηση σε άλλους οδηγούς είτε για να απαντήσει σε κορναρίσματά τους. Του αρέσει η ταχύτητα και είναι επικεντρωμένος στον προορισμό του ταξιδιού του. Κοιτάζει συχνά τους καθρέπτες του όχι, όμως, για να ελέγξει τα αυτοκίνητα που τον ακολουθούν αλλά για να διορθώσει την εμφάνισή του. Του αρέσει η δυνατή μουσική και οδηγεί, συνήθως, με τέρμα τα μπάσα και τσίτα τα γκάζια. Έχει προγραμματίσει την ώρα άφιξης σε κάθε ταξίδι και τσαντίζεται όταν βρεθεί σε κίνηση ή πίσω από αργούς οδηγούς. Καταλαμβάνει την 8η θέση στον πίνακα.

ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Όσο πιο μεγάλο αυτοκίνητο έχουν τόσο πιο καλά και άνετα νοιώθουν. Η άνεση είναι σημαντική για αυτούς όπως και το να μην πάρουν ούτε μία κλήση από τροχονόμο. Οδηγούν στην μεσαία ή τη δεξιά λωρίδα και πάντα σύμφωνα με το νόμο. Απεχθάνονται το μποτιλιάρισμα όπως και τις ουρές στα διόδια. Είναι οι πρώτοι που θα εκμεταλλευθούν γρήγορους και σύγχρονους τρόπους που τους διευκολύνουν την ζωή και την κίνηση στους δρόμους. Καταλαμβάνουν την 4η θέση στον πίνακα γιατί προκαλούν ατυχήματα, κυρίως μέσα στις πόλεις, όπου δεν βρίσκονται και πολύ μέσα στα «νερά» τους.

ΖΥΓΟΣ
Καλός οδηγός που θα ξεπεράσει κατά 10 μόλις χιλιόμετρα το όριο ταχύτητας για να ξεφύγει από την στάμπα του συντηρητικού οδηγού. Δεν θα πάει, όμως, παραπάνω γιατί δεν θέλει και την στάμπα του γρήγορου οδηγού. Έχει μεγάλες αντοχές σε μακρινά ταξίδια και καταφέρνει να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των συνεπιβατών του. Σε συνηθισμένες καταστάσεις πολύ δύσκολα θα προξενήσει ατύχημα. Αυτό θα γίνει όταν βρεθεί σε κάποια ακραία περίπτωση όπου θα έχει να επιλέξει από δύο ή περισσότερες λύσεις και θα αναλωθεί στην διαδικασία αδυνατώντας να αποφασίσει. Καταλαμβάνει την 9η θέση στον πίνακα.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ
Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους οδηγούς του ζωδιακού κύκλου. Όχι γιατί οδηγεί συντηρητικά αλλά επειδή γνωρίζει πως με τον τρόπο που οδηγεί μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Αυτό τον κάνει ιδιαίτερα υποψιασμένο και έτοιμο να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κατάσταση. Ελέγχει πιο συχνά από κάθε άλλο οδηγό τους καθρέπτες του και γνωρίζει τι συμβαίνει ακόμα και στο πέμπτο σε σειρά μπροστινό του αυτοκίνητο. Οδηγεί γρήγορα και επιθετικά και «κυνηγάει» όσους του «χώνονται» στον δρόμο για να πατσίσει μαζί τους. Μόλις το καταφέρει μειώνει ταχύτητα και οδηγεί με την ηρεμία του. Με τους τροχονόμους δεν τα πάει καλά ενώ αν πάρει κλήση θα κινήσει «γη και ουρανό» για να μην την πληρώσει. Μαζί με τους Αιγόκερους καταλαμβάνει την καλύτερη (12η) θέση του πίνακα.

ΤΟΞΟΤΗΣ
Συντηρητικός οδηγός που εκνευρίζεται τόσο με την κίνηση όσο και με τους άλλους οδηγούς. Θεωρεί πως έχει την καλύτερη εκπαίδευση από όλους τους άλλους και είναι ο καλύτερος μαθητής των Σχολών Οδήγησης. Του αρέσουν τα ταξίδια και προτιμά τους αυτοκινητόδρομους και τους επαρχιακούς δρόμους. Δεν βρίσκει καμμία συγκίνηση στην ταχύτητα και απορεί με όσους πεθαίνουν για αυτήν. Με τέτοια συμπεριφορά κατορθώνει να έχει πολύ λίγα ατυχήματα. Αν έλειπε ο εκνευρισμός του θα μπορούσε να καταλάβει ακόμα και την 12η θέση του πίνακα επικινδυνότητας. Τώρα βρίσκεται στη 10η.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Ο μόνος οδηγός που δεν πρόκειται να χαθεί ποτέ του. Διαβάζει με εξαιρετική ευκολία τους χάρτες και τις πινακίδες και ξέρει εκ των προτέρων σε ποια στροφή θα στρίψει, τι θα συναντήσει κ.ο.κ. Δεν μιλάει όταν οδηγεί και του αρέσει να ακούει εκπομπές πολιτικού λόγου στο ραδιόφωνο. Οδηγεί μεγάλα αυτοκίνητα και δεν γκαζώνει όχι γιατί δεν του αρέσει αλλά γιατί σκέπτεται το πρόστιμο που έχει να πληρώσει αν τον πιάσουν. Είναι ο καλύτερος συνοδηγός που μπορεί να έχετε δίπλα σας και ο καλύτερος οδηγός του ζωδιακού κύκλου. Έρχεται τελευταίος στον σχετικό πίνακα επικινδυνότητας του ζωδιακού κύκλου καθώς έχει τα λιγότερα ατυχήματα (μαζί με τους Σκορπιούς). Αυτό δεν προκαλεί εντύπωση γιατί οι Αιγόκεροι δεν είναι μόνο οι ασφαλέστεροι οδηγοί αλλά οι ασφαλέστεροι οπουδήποτε, με ότι και αν καταπιάνονται.

ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Το εντελώς αντίθετο του Αιγόκερου. Μιλάει συνέχεια όταν οδηγεί και θυμάται την «μάνα του και τον πατέρα του» στις ιστορίες που διηγείται. Χάνεται πάρα πολύ εύκολα αλλά αυτό δεν τον πειράζει καθώς βρίσκει επιπλέον χρόνο για να «ψυχαγωγήσει» τους συνεπιβάτες του. Έχει φθάσει στον προορισμό του πριν ακόμα μπει στο αυτοκίνητό του (ή τουλάχιστον έτσι αισθάνεται). Αν ξεκινήσει για καλοκαιρινό μπάνιο ήδη νοιώθει την αύρα της θάλασσας και την αρμύρα της έστω και αν βρίσκεται μποτιλιαρισμένος στη Βουλιαγμένης. Όταν κάποια στιγμή φθάσει κοντά στον τελικό του προορισμό μην βάλετε στοίχημα πως θα τον βρει κιόλας γιατί δεν σας βλέπουμε για «ταμείο». Καταλαμβάνει την 6η θέση στον πίνακα.

ΙΧΘΕΙΣ
Μιλώντας για οδηγούς δεν θα έπρεπε, ίσως, να συμπεριλάβουμε τους Ιχθείς σε αυτούς. Υπερβολή; Μάλλον όχι γιατί τους Ιχθείς τους πηγαίνουν, συνήθως, με το αυτοκίνητο και οι ίδιοι σπάνια επιλέγουν να οδηγήσουν. Όταν αυτό (μόνο εξ ανάγκης) συμβαίνει τότε δίνουν την σειρά τους σε όλες τις διασταυρώσεις και γίνονται οι πιο ευγενείς της ζούγκλας των δρόμων. Αν πρόκειται να συναντήσουν διόδια στον δρόμο τους έχουν βγάλει ένα μισάωρο νωρίτερα τα ψιλά τα οποία έχουν τοποθετήσει σε τέτοιο σημείο ώστε να μην χρειασθεί να τεντωθούν για να τα φθάσουν. Εκεί … δίπλα στο τηλέφωνο που και αυτό είναι έτοιμο για κάθε ζήτηση. Η απειρία τους στην οδήγηση και η ανασφάλεια που νοιώθουν τους έχει οδηγήσει στην τρίτη θέση επικινδυνότητας του ζωδιακού κύκλου. Και ας μην αναφέρουμε την αφηρημάδα και τις ονειροπολήσεις τους οι οποίες είναι παροιμιώδεις.


Πηγή: tsantiri.gr

Βίντεο: Η έρευνα για το μυστικό δωμάτιο της Αγίας Σοφίας

Βίντεο: Η έρευνα για το μυστικό δωμάτιο της Αγίας Σοφίας 




Οι έρευνες για το μυστικό δωμάτιο συνεχίζονται...


Δείτε το βίντεο του Έκτακτου Παραρτήματος με πλάνα από τα πλημμυρισμένα υπόγεια της Μεγάλης Εκκλησίας του Γένους μας.


Αξίζει να το δείτε...





Ανατριχιαστικές ιστορίες ανθρώπων που θάφτηκαν ζωντανοί

Κατά τη βικτωριανή εποχή, η νεκροφάνεια ήταν ένας γρίφος για την ιατρική, με αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να καταλήγουν στον τάφο, παρόλο που ήταν ζωντανοί.

Ανατριχιαστικές ιστορίες ανθρώπων που θάφτηκαν ζωντανοί 





Δύο γιατροί το 1905 προσπάθησαν να μελετήσουν το φαινόμενο, συλλέγοντας πληροφορίες τέτοιων περιπτώσεων μέσα από τον Τύπο. Το βιβλίο αυτό μόλις επανεκδόθηκε. Ιδού μερικές από τις μακάβριες ιστορίες.
 
 
 
Η Μαίρη Μπεστ πέθανε σε ηλικία 17 ετών από χολέρα στην Ινδία. Λίγες ώρες μετά το θάνατό της, την έθαψαν στον οικογενειακό, χτιστό τάφο στο γαλλικό νεκροταφείο της Καλκούτας. Μερικά χρόνια αργότερα, το 1871, ο τάφος άνοιξε ξανά για να δεχτεί τον θείο της κοπέλας, όμως ο νεκροθάφτης και ο βοηθός του πάγωσαν μπροστά στο θέαμα: το καπάκι του φέρετρου ήταν στο πάτωμα, ο σκελετός του κοριτσιού ήταν μισός μέσα μισός έξω από το φέρετρο και τα νεκρικά ρούχα σκισμένα. Τα δάχτυλα του δεξιού της χεριού ήταν λυγισμένα, σαν να προσπαθούσε να πιάσει κάτι.



Το 1851 η Βιρτζίνια Μακντόναλντ από τη Νέα Υόρκη θάφτηκε ζωντανή, παρά την επιμονή της μητέρας της ότι δεν ήταν νεκρή. Αργότερα, το κορίτσι βρέθηκε μέσα στο φέρετρο ξαπλωμένο στο πλευρό, με τα δάχτυλά της φαγωμένα, ίσως λόγω φόβου ή πείνας.



Τέλος, το 1903 ένα 14χρονο αγόρι στη Γαλλία κατέληξε στον τάφο. Η μητέρα του ήταν σίγουρη πως ο γιος της δεν ήταν νεκρός, γι' αυτό την επόμενη μέρα πήγε στο μνήμα του και άρχισε να σκάβει με τα χέρια. Βρήκε το φέρετρο ανοιχτό και το κορμί του παιδιού σε μια περίεργη στάση, από την προσπάθειά του να βγει στην επιφάνεια της γης. Είχε πεθάνει από ασφυξία.

Tο πείραμα της Φιλαδέλφειας: Ένα ανεξήγητο μυστήριο

Πολλές είναι οι θεωρίες που προσπάθησαν να εξηγήσουν τι ακριβώς συνέβη κι αν έγινε πραγματικά το Πείραμα της Φιλαδέλφειας ή "project Rainbow" όπως είναι η πραγματική του ονομασία.
 

Tο πείραμα της Φιλαδέλφειας: Ένα ανεξήγητο μυστήριο


Το αντιτορπιλικό του πολεμικού Ναυτικού των Ηνωμένων Πολιτειών, Ελτριτζ, πλήρως επανδρωμένο και εξοπλισμένο, ήταν το «πειραματόζωο».


Τρία πράγματα πείθουν πως το πείραμα της Φιλαδέλφειας έγινε πραγματικά. Πρώτον έκαναν πειράματα για να ανακαλύψουν νέες τεχνολογίες και να οδηγηθούν στο τέλος του πολέμου. Δεύτερον ένα ιονισμένο αέριο κρύβει από τα ραντάρ όποιο αντικείμενο βρίσκεται μέσα του και τρίτον είναι γνωστό ότι ισχυρά μαγνητικά πεδία ή ηλεκτροστατικά πεδία, μπορούν να εκτρέψουν ελάχιστα μια δέσμη φωτός ή ακόμα καλύτερα, ένα φωτόνιο από τη πορεία του.


Το ναυτικό παραδέχεται ότι το αμερικανικό πλοίο Eldridge έλαβε μέρος σε κάποιο πείραμα το οποίο προέβλεπε την περιτύλιξη του σκελετού του αντιτορπιλικού με σύρμα, σε μια προσπάθεια αδρανοποίησης των μαγνητικών πεδίων που προκαλούνταν από το μέταλλο του.


Αυτό είναι γνωστό ως απομαγνήτιση. Κάτι τέτοιο θα καθιστούσε το σκάφος αόρατο σε υποβρύχιες μαγνητικές νάρκες, οι οποίες βασίζονται σε αισθητήρες εγγύτητας για να πυροδοτηθούν.


Το πείραμα έγινε σε δύο φάσεις. Η πρώτη στις 23 Ιουλίου 1943 και η δεύτερη και σπουδαιότερη στις 12 Αυγούστου 1943. Λέγεται ότι έγινε και άλλη μία τον Οκτώβριο του ιδίου έτους.
Κατά την πρώτη φάση του πειράματος το πλοίο δεν εξαφανίσθηκε τελείως, αλλά το αποτύπωμα του σκελετού του διαγραφόταν καθαρά στο νερό. Την δεύτερη φορά το πλοίο εξαφανίστηκε τελείως ενώ εμφανίστηκε 15 λεπτά αργότερα στη Virginia.


Όταν επανεμφανίστηκε το πλοίο στην Πενσυλβανία, μέλη του πληρώματος βρέθηκαν ενσωματωμένοι με το κήτος του πλοίου, άλλοι έλειπαν και οι υπόλοιποι είχαν χαμένα τα λογικά τους.
Όταν το πλοίο πουλήθηκε στο ελληνικό ναυτικό, η ονομαστική χωρητικότητά του είχε αυξηθεί κατά 300 τόνους, που σημαίνει ότι είχε αφαιρεθεί εξοπλισμός από το εσωτερικό του.
Στα μέσα της δεκαετίας του '80, εμφανίστηκε ένας μάρτυρας ο οποίος προκάλεσε πολύ θόρυβο με τη δήλωσή του «ήμουν εκεί και το είδα με τα μάτια μου».


Ο Al Bielek, ισχυρίστηκε ότι ήταν ο ένας από τους δύο ναύτες του πολεμικού ναυτικού που έθεσαν σε λειτουργία τα μηχανήματα στο control room του Eldridge. Σύμφωνα με τη δική του εκδοχή της ιστορίας, τοποθετεί το πείραμα της Φιλαδέλφειας σε δύο φάσεις: στις 23 Ιουλίου η πρώτη και στις 12 Αυγούστου η δεύτερη, και όχι τον Οκτώβριο όπως μέχρι σήμερα πιστεύεται ότι έγινε.
Συνεχίζει λέγοντας ότι το πλήρωμα ταξίδεψε 40 χρόνια στο μέλλον στο 1983 και βρέθηκε στις υπόγειες εγκαταστάσεις του προγράμματος «Μόντοκ» στο Λονγκ Άιλαντ.


Ο Αϊνστάιν με τη Γενική Θεωρία της Σχετικότητας υποστήριζε πως η βαρύτητα δεν ήταν μια κλασσική δύναμη αλλά μια παραμόρφωση του χωροχρόνου. Ο John Archibald Wheeler μάλιστα, επιχειρώντας να κάνει μια περίληψη αυτής της θεωρίας, αναφέρει ότι «ο χώρος επιδρά στην ύλη, και της λεει πώς να κινηθεί. Η δε ύλη αντιδρά στο χώρο και του λεει πώς να καμπυλωθεί».
Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι πραγματικά έγινε το πείραμα της Φιλαδέλφειας και στηρίχθηκε σ' αυτήν τη θεωρία, τότε βρισκόμαστε μπροστά σε ένα μεγάλο τεχνολογικό επίτευγμα.


Παρ' ολ' αυτά, θα πρέπει να δοθούν αρκετές απαντήσεις όσον αφορά το τί πραγματικά έπαθε το πλοίο και το πλήρωμά του. Ως τότε θα παραμένει ένα ανεξήγητο μυστήριο...

Νέο κούρεμα του κατώτατου μισθού από 1η Απριλίου ;

Νέο κούρεμα του κατώτατου μισθού από 1η Απριλίου ; 



Φτάνουμε στον πάτο του πηγαδιού 



Με περαιτέρω «κούρεμα» απειλείται ο κατώτατος μισθός από την 1η Απριλίου, αφού θα καθορίζεται βάσει τα αυστηρά κριτήρια της Παγκόσμιας Τράπεζας, αλλά και με βάση τους οικονομικούς δείκτες, οι οποίοι ολοένα και θα επιδεινώνονται, σύμφωνα με τις παρούσες συνθήκες της παγκόσμιας οικονομίας.



Σύμφωνα με το ένθετο Business Stories του Πρώτου Θέματος, το τελικό κείμενο των αλλαγών, που παραδόθηκε τις προηγούμενες ημέρες από τον υπουργό Εργασίας, για έγκριση στην τρόικα, ο νέος μηχανισμός καθορισμού του κατώτατου μισθού θα προβλέπει διαβούλευση διάρκειας δύο μηνών με τους κοινωνικούς εταίρους, ενώ στη συνέχεια το υπουργείο Εργασίας, εντός 15 ημερών, θα προωθήσει νομοθετική ρύθμιση που θα ορίζει το ύψος του μισθού.



Βάσει του κειμένου, οι συμμετέχοντες στη διαβούλευση θα πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν τους τα μεγέθη της οικονομίας, τη δυνατότητα βιοπορισμού των ευάλωτων ομάδων, καθώς και τις συστάσεις της Παγκόσμιας Τράπεζας, στις οποίες επισημαίνεται ότι:



1) Η αύξηση του κατώτατου μισθού των ανειδίκευτων εργαζομένων, σε συνθήκες μεγάλης ανεργίας, δεν ενδείκνυται.
2) Για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων, ενδείκνυται ο καθορισμός των κατώτατων μισθών, σε ποσοστό περίπου 75% του κατώτατου μισθού των ενηλίκων.
3) Διαφοροποιημένοι κατώτατοι μισθοί ανά περιοχή ενδείκνυνται, εφόσον υπάρχουν ιδιαίτερες οικονομικές συνθήκες ύφεσης και ανεργίας σε αυτές, οπότε εκεί οι βασικοί μισθοί πρέπει να είναι χαμηλότεροι.
4) Να μην επεκτείνονται οι κλαδικές συλλογικές συμβάσεις στους μη εκπροσωπούμενους εργοδότες και να δημιουργείται ευχέρεια εξαίρεσης από αυτές για τους εργοδότες, ιδίως των μικρών επιχειρήσεων, που πρέπει να δεσμεύονται.
5) Η περιοδικότητα μεταβολής του κατώτατου μισθού να ακολουθεί τις εξελίξεις της οικονομίας και της αγοράς εργασίας.

Οι παραπάνω συστάσεις αφήνουν ανοιχτά τα εξής ενδεχόμενα:
•Περαιτέρω μείωση του βασικού μισθού για τους νέους κάτω των 25 ετών στα 439 ευρώ (75% του μισθού των ενηλίκων) από 510 που είναι σήμερα.
•Θέσπιση χαμηλότερων βασικών μισθών έως 30 στις ειδικές οικονομικές ζώνες.
•Να εξαιρεθούν οι εργοδότες μικρών επιχειρήσεων από την υποχρέωση καταβολής των μισθών που έχουν συμφωνηθεί, μέσω των κλαδικών συμβάσεων.
•Ο κατώτατος μισθός μπορεί να μειώνεται κατά περιοδικά διαστήματα, εφόσον οι εξελίξεις στην αγορά εργασίας και τους δείκτες της οικονομίας είναι δυσμενείς.

 
Πηγή: koolnews

5 πράγματα για τα οποία μετανιώνουμε όταν είναι… αργά

Δεν μετανιώνω για τίποτα, τραγουδούσε με τη σπαρακτική φωνή της η Εντίθ Πιαφ, ωστόσο δεν είναι αλήθεια...

5 πράγματα για τα οποία μετανιώνουμε όταν είναι… αργά   


Οι άνθρωποι μετανιώνουν και είναι για τα απλά πράγματα στη ζωή που άφησαν να τους ξεγλιστρήσουν, αυτά για τα οποία μετανιώνουν περισσότερο. Μία πρώην νοσοκόμα που για αρκετά χρόνια φρόντιζε ετοιμοθάνατους ασθενείς, μας μεταφέρει τα 5 πιο συνηθισμένα πράγματα για τα οποία οι περισσότεροι θα ήθελαν να γυρίσουν πίσω τον χρόνο και να τα κάνουν διαφορετικά. Και μας τα λέει για να μην κάνουμε τα ίδια λάθη...
 Η Bronnie Ware, μία νοσοκόμα ανακουφιστικής φροντίδας που αναλάμβανε ασθενείς τις τελευταίες 3-12 εβδομάδες της ζωής τους, κατέγραψε σε ένα βιβλίο τις εμπειρίες της. Να τι έμαθε:

«Οι ασθενείς μου ήταν αυτοί που πήγαιναν σπίτι τους για να πεθάνουν, και μοιραστήκαμε μερικές μοναδικές στιγμές. Οι άνθρωποι ωριμάζουν πολύ όταν έρχονται αντιμέτωποι με τη θνητότητά τους και μερικές φορές η αλλαγή είναι απίστευτη. Ο καθένας τους βίωσε ένα εύρος συναισθημάτων που, όπως μπορεί να φανταστεί κανείς, ποίκιλλε από την άρνηση, στον φόβο, τον θυμό, τις τύψεις, ακόμη περισσότερη άρνηση και στο τέλος αποδοχή. Παρ' όλα αυτά, όλοι οι ασθενείς κατόρθωσαν να βρουν γαλήνη προτού φύγουν. Όταν τους ρωτούσα για το αν μετανιώνουν για κάτι που θα ήθελαν να κάνουν διαφορετικά, τα ίδια θέματα έβγαιναν στην επιφάνεια ξανά και ξανά».


1. Μακάρι να είχα το κουράγιο να ζήσω μια ζωή αληθινή για μένα και όχι τη ζωή που προσδοκούσαν οι άλλοι από εμένα
«Αυτός είναι ο πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο μετανιώνουν οι άνθρωποι. Όταν συνειδητοποιούν ότι η ζωή τους έχει σχεδόν τελειώσει και κοιτούν με διαύγεια προς τα πίσω, είναι εύκολο να δουν πόσα όνειρα έμειναν ανεκπλήρωτα. Οι περισσότεροι δεν πραγματοποίησαν ούτε τα μισά από τα όνειρά τους και έπρεπε να πεθάνουν γνωρίζοντας ότι ήταν εξαιτίας των επιλογών που είχαν ή δεν είχαν κάνει. Η υγεία προσφέρει μια ελευθερία που οι ελάχιστοι συνειδητοποιούν, παρά μόνο αφού την έχουν χάσει».


2. Μακάρι να μην δούλευα τόσο σκληρά
«Το συγκεκριμένο παράπονο εκφράστηκε από όλους τους άντρες ασθενείς. Έχασαν τα πρώτα χρόνια των παιδιών τους και τη συντροφιά της συζύγου τους. Και οι γυναίκες ανέφεραν το συγκεκριμένο θέμα, αλλά καθώς ανήκαν στην παλιότερη γενιά, οι περισσότερες δεν είχαν βγει στην αγορά εργασίας. Όλοι οι άντρες που φρόντισα, λυπούνταν βαθύτατα που αφιέρωσαν τόση πολλή από τη ζωή τους στον εργασιακό στίβο».


3. Μακάρι να είχα το κουράγιο να εκφράσω τα αισθήματά μου
«Πολλοί άνθρωποι καταπίεζαν τα αισθήματά τους για να μην έρθουν σε σύγκρουση με τους άλλους. Ως αποτέλεσμα, συμβιβάστηκαν σε μια μέτρια ύπαρξη και δεν έγιναν ποτέ αυτό που θα μπορούσαν πραγματικά να γίνουν. Αρκετοί εμφάνισαν ασθένειες που σχετίζονταν με την επακόλουθη πικρία και απογοήτευση».


4. Μακάρι να είχα κρατήσει επαφή με τους φίλους μου
«Πολλοί δεν αντιλαμβάνονταν πραγματικά τα πλεονεκτήματα των παλιών φίλων παρά μόνο τις τελευταίες εβδομάδες της ζωής τους, και δεν ήταν πάντα εφικτό να τους εντοπίσουμε. Απορροφημένοι στην καθημερινότητα της ζωής τους, είχαν αφήσει "χρυσές φιλίες" να χαθούν με το πέρασμα των χρόνων. Πάρα πολλοί ήταν αυτοί που μετάνιωναν επειδή δεν είχαν δώσει στις φιλίες τους τον χρόνο και την προσπάθεια που άξιζαν».


5. Μακάρι να είχα αφήσει τον εαυτό μου να είναι πιο ευτυχισμένος
«Αυτή η ευχή είναι ασυνήθιστα συνηθισμένη. Πολλοί δεν συνειδητοποίησαν παρά μόνο στο τέλος ότι η ευτυχία είναι επιλογή. Είχαν μείνει κολλημένοι σε παλιά μοτίβα και συνήθειες. Αυτό που λέμε "βόλεμα" επικράτησε στα συναισθήματά τους, όπως επίσης και στις ζωές τους. Ο φόβος της αλλαγής τούς έκανε να προσποιούνται στους άλλους και στον εαυτό τους ότι είναι ευχαριστημένοι, ενώ μέσα τους επιθυμούσαν να γελάσουν και να είναι και πάλι χαζοχαρούμενοι».

Αυτές είναι οι 10 πιο θανατηφόρες ασθένειες στο κόσμο!

 




Οι άνθρωποι πάντα έχουν μέσα τους το φόβο του θανάτου, με όποιο τρόπο κι αν προέλθει. Εκατομμύρια άνθρωποι κάθε χρόνο πεθαίνουν προσβεβλημένοι από διάφορες ασθένειες που οφείλονται σε ποικίλους παράγοντες: από τα ζώα μέχρι τις σύγχρονες μεταλλάξεις ιών.



Ορισμένες από τις αρρώστιες του παρελθόντος έχουν εξαλειφθεί πλήρως εξαιτίας των εξελίξεων στον ιατρικό τομέα, ωστόσο υπάρχουν πολλές ακόμη που τρομοκρατούν εκατομμύρια ανθρώπουν στο σύγχρονο κόσμο. Στη δεκάδα που ακολουθεί, περιλαμβάνονται οι πιο θανατηφόρες ασθένειες που μπορεί να προκαλέσουν μαζική θνησιμότητα.



10. Φυματίωση
Η φυματίωση (TB) είναι μια συνηθισμένη και θανατηφόρα μεταδοτική ασθένεια που προκαλείται από μυκοβακτηρίδια. Προσβάλλει συνήθως τους πνεύμονες, ενώ μπορεί να επηρεαστούν και άλλα μέρη του σώματος. Ιστορικά είναι γνωστή ως μια ασθένεια «δολοφόνος», που μεταδίδεται μέσω του αέρα, με το βήχα, τα πτύελα ή το φτάρνισμα των αρρώστων. Η προσβολή συνήθως οδηγεί σε μια ασυμπτωματική και λανθάνουσα μόλυνση, ενώ μόλις το 10% αυτών των μολύνσεων θα εξελιχθεί στην ενεργό νόσο της φυματίωσης. Η φυματίωση σκότωσε περισσότερους από 100 εκατομμύρια ανθρώπους στον 20ο αιώνα και παρά τις πρόσφατες ιατρικές εξελίξεις εξακολουθεί να σκοτώνει περίπου 1,5 εκατομμύριο κάθε χρόνο.



9. Ελονοσία
Περίπου 300 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πλήττονται κάθε χρόνο από την ελονοσία, με το ποσοστό της θνησιμότητας να κυμαίνεται μεταξύ 1 και 1,5 εκατ. Η ελονοσία πρωτοεμφανίστηκε στη Δυτική Αφρική περίπου 5.000 χρόνια πριν και εξαπλώθηκε σταδιακά σε όλο τον κόσμο. Υπάρχουν περισσότερα από 2.500 είδη κουνουπιών γνωστά παγκοσμίως, αλλά μόνο 50-60 από αυτά μπορούν να μεταδώσουν την ελονοσία.



8. Χολέρα
Μια πολύ σοβαρή μολυσματική ασθένεια που πλήττει το εντερικό σύστημα του σώματος και οφείλεται στο βακτήριο Δονάκιο της χολέρας. Η ασθένεια χαρακτηρίζεται από έντονη διάρροια και εμετό, που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρή αφυδάτωση στον οργανισμό. Οφείλεται στην κατανάλωση νερού, γάλακτος ή άλλων τροφών που έχουν μολυνθεί εξαιτίας των ανθυγιεινών τρόπων λειτουργίας των συστημάτων ύδρευσης και αποχέτευσης. Επιδημίες χολέρας έχουν συμβεί αρκετές φορές μέσα στους αιώνες, κυρίως σε χώρες του Τρίτου Κόσμου.



7. Ευλογιά
Η ευλογιά είναι μια πολύ σοβαρή και μερικές φορές θανατηφόρα μολυσματική ασθένεια, μόνη πρόληψη της οποίας είναι ο εμβολιασμός. Ο ασθενής εμφανίζει εξογκώματα στο πρόσωπο και το σώμα, τα οποία μεταδίσονται εύκολα σε άλλα σημεία αλλά και από το ένα άτομο στο άλλο μέχω των υγρών του σώματος και της στενής επαφής. Παρά το γεγονός ότι το εμβόλιο αναπτύχθηκε το 1796 και περίπου 500 εκατομμύρια άνθρωποι εμβολιάστηκαν, η ευλογιά δεν εξαλείφθηκε πριν το 1980.



6. Διάρροια
Οι περισσότεροι σίγουρα σκέφτονται ότι η διάρροια δεν είναι κάτι σοβαρό και συνηθίζουν να τη χαρακτηρίζουν ως «στομαχική διαταραχή» που συνήθως περνά μετά από μια δυο μέρες. Η πιο κοινή αιτία της ασθένειας είναι ένας ιός που μολύνει το έντερο, προκαλώντας επαναλαμβανόμενες κενώσεις και σοβαρή αφυδάτωση. Παρά το γεγονός ότι φαίνεται να είναι μια κοινή ασθένεια, στην Παιδιατρική ο αριθμός των νεκρών από διάρροια υπερβαίνει αυτούς από φυματίωση, AIDS ή ελονοσία! Στις φτωχές, μάλιστα, χώρες του Τρίτου Κόσμου, οι διαρροϊκές ασθένειες αποτελούν τη Νο1 αιτία θανάτου των παιδιών.



5. Βουβωνική πανώλη
Γνωστή και ως «μαύρος θάνατος», η βουβωνική πανώλη είναι μια ασθένεια που μεταφέρεται στον άνθρωπο από τα τρωκτικά. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ασία στις αρχές του 14ου αιώνα, σκοτώνοντας πάνω από το 60% του ευρωπαϊκού πληθυσμού κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα. Παρά το γεγονός ότι η εμφάνισή της έχει περιοριστεί αρκετά στις μέρες μας, αξίζει να σημειώσουμε ότι η ακριβής αιτία της μικροβιακής πανούκλας δεν έχει ακόμη καθοριστεί.



4. Ισπανική γρίπη
Θανατηφόρα γρίπη που προκαλείται από στέλεχος του ιού H1N1, η ισπανική γρίπη αφάνισε 100 εκατομμύρια ανθρώπους το 1918 και το 1919, μόλις μέσα σε 18 μήνες! Σε αντίθεση με τις άλλες γρίπες, προσβάλλει κυρίως υγιείς νέους ενήλικες, ενώ τόσο ο ρυθμός εξέλιξης της λοίμωξης όσο και το ποσοστό θνησιμότητας είναι εξαιρετικά υψηλά.



3. Καρκίνος
Ο καρκίνος είναι βασικά μια ασθένεια που χαρακτηρίζεται από την ανεξέλεγκτη ανάπτυξη των κυττάρων στον οργανισμό. Το πιο τρομακτικό πράγμα με τον καρκίνο είναι ότι υπάρχουν πάνω από 100 διαφορετικοί τύποι, ενώ ανάλογα με το σημείο της προσβολής, το μέγεθος του όγκου αλλά και την εξάπλωση στο σώμα καθορίζεται η θεραπεία. Σε αρχικό στάδιο, πολλά είδη καρκίνων είναι πλήρως ιάσιμα, ενώ δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση μεταδοτική νόσο.



2. AIDS
Το AIDS είναι μία από τις πλέον θανατηφόρες ασθένειες στον σύγχρονο κόσμο, καθώς δεν έχει καμία θεραπεία ούτε υπάρχει εμβόλιο για την πρόληψη. Είναι γνωστό και ως Σύνδρομο Επίκτητης Ανοσολογικής Ανεπάρκειας, που προκύπτει από τη μόλυνση του οργανισμού με τον ιό HIV, ο οποίος με τη σειρά του προσβάλλει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αποτελεί ένα από τα πλέον επικίνδυνα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, όπου η γνώση και η προσωπική προστασία του καθενός αποτελεί τη Νο 1 πρόληψη.



1. Καρδιακές παθήσεις
Θα μπορούσε να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καρδιακές παθήσεις λαμβάνουν τη θέση Νο1 στη λίστα, αν δεν γνωρίζαμε ότι αυτός ο «σιωπηλός δολοφόνος» σκοτώνει ανεξέλεγκτα και μάλιστα άτομα που ποτέ δεν γνώριζαν ότι έπασχαν από την καρδιά τους.

Υπάρχουν πολλά είδη καρδιακών παθήσεων που προκαλούν προβλήματα υψίστης σημασίας με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. «Υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης για το τι πραγματικά ορίζεται ως ιδανική καρδιαγγειακή υγεία. Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι πιο υγιείς απ’ όσο πραγματικά είναι», λέει ο Ralph Sacco, πρόεδρος του Αμερικανικού Καρδιολογικού Συλλόγου (American Heart As­sociation).

30 «Σφήκες της Κολάσεως» κατασπαράζουν 30.000 μέλισσες! [VIDEO]

 


Η επίθεση 30 σφηκών σε ένα μελίσσι στο οποίο υπήρχαν 30 χιλιάδες μέλισσες καταγράφηκε σε ένα εκπληκτικό βίντεο.

Η επίθεση των σφηκών και οι απεγνωσμένες προσπάθειες των μελισσών να αμυνθούν καταγράφονται με συγκλονιστική λεπτομέρεια. Το βίντεο αποτελεί μέρος ενός ντοκιμαντέρ του National Geographic που έχει τον χαρακτηριστικό τίτλο «Οι Σφήκες της Κολάσεως».
Οι σφήκες που εξαπέλυσαν την επίθεση ανήκουν στο ασιατικό είδος σφηκών Vespa velutina. Οι V.velutina πιστεύεται ότι έφτασαν στην Ευρώπη από την Κίνα πριν από 8 χρόνια μέσα σε φυτά μαριχουάνας.
Οι σφήκες επιτέθηκαν σε ένα μελίσσι ευρωπαϊκών μελισσών οι οποίες επειδή δεν έρχονταν στο παρελθόν σε επαφή με αυτό το είδος δεν έχουν αναπτύξει αμυντικούς μηχανισμούς απέναντι του. Αντίθετα οι ασιατικές μέλισσες έχουν βρει τρόπους να τις αντιμετωπίζουν.


Απίστευτο : Ετοιμάζουν χαράτσι και για τα αυτοκίνητα ;

Απίστευτο : Ετοιμάζουν χαράτσι και για τα αυτοκίνητα ; 


Νέο ληστρικό σχέδιο της κυβέρνησης

 

Μετά την ανελέητη φοροεπιδρομή στα ακίνητα, το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο και στους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., τους οποίους σχεδιάζει να φορολογήσει...
με βάση την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου τους και όχι ανάλογα με τα κυβικά (όπως ισχύει σήμερα), ώστε να μπορέσει να τους πάρει περισσότερα!

Εμπνευστής του νέου ληστρικού σχεδίου είναι ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης, ο οποίος προανήγγειλε στη Βουλή τις προθέσεις του για την νέα φοροεπιδρομή στα Ι.Χ., προφανώς γιατί δεν φτάνουν όσα εισπράττονται από τα τεκμήρια, τον ΦΠΑ, τα τέλη ταξινόμησης, τον φόρο πολυτελείας και τα τέλη κυκλοφορίας!

Το κόλπο που «εμπνεύστηκε» ο υφυπουργός Οικονομικών είναι απλό, αλλά καταστροφικό για τους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. Οι φόροι και τα τεκμήρια δεν θα υπολογίζονται ανάλογα με τον κυβισμό της μηχανής, αλλά με βάση τη συνολική εργοστασιακή άξια του αυτοκινήτου.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ακόμα και τα αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού θα φορολογηθούν με πιο «τσουχτερούς» συντελεστές. Στο «δόκανο» της Εφορίας θα μπουν πρώτα τα οικολογικά Ι.Χ., που πωλούνται σαφώς ακριβότερα σε σχέση με τα συμβατικά Ι.Χ. του ίδιου κυβισμού.

Το μεγαλύτερο πλήγμα θα δεχτούν τα αυτοκίνητα που κινούνται με ηλεκτρισμό, υγραέριο ή πετρέλαιο, τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, ακόμα και τα υβριδικά αυτοκίνητα, που έχουν αυξημένο κόστος παραγωγής άρα και μεγαλύτερη εργοστασιακή αξία.

Το σχέδιο του κ. Μαυραγάνη έχει και μια άλλη διάσταση. Με τον νέο τρόπο φορολόγησης θα ευνοηθούν οι πολυεθνικές εταιρίες που διατηρούν αντιπροσωπίες στην Ελλάδα, σε σχέση με τους απλούς εισαγωγείς - πωλητές, που δεν έχουν πολλά περιθώρια για να «παίξουν» με την εργοστασιακή άξια των Ι.Χ.

Για να μειώσουν ή και να αποφύγουν χαράτσια που επιβάλλονται στην εργοστασιακή αξία, όπως ο φόρος πολυτελείας ή το τέλος ταξινόμησης, οι μεγάλοι όμιλοι «μειώνουν» την εργοστασιακή αξία των αυτοκίνητων που πωλούν στην αντιπροσωπία τους ώστε να πληρώνουν λιγότερο ή καθόλου φόρο και να μη χάνουν τα περιθώρια κέρδους τους. Αυτό δεν μπορούν να το κάνουν οι απλοί εισαγωγείς, καθώς δεν μπορούν να αλλάζουν συνεχώς τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους. Για να επιβιώσουν αναγκάζονται να αφομοιώνουν τους φόρους στη λιανική τιμή και να μειώσουν στο ελάχιστο το κέρδος τους, για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό.

Η είδηση της επανεξέτασης του φορολογικού καθεστώτος από το υπουργείο Οικονομικών στα αυτοκίνητα προκάλεσε μεγάλη αναταραχή σε έναν ολόκληρο κλάδο, που βλέπει κάθε μήνα τις πωλήσεις του να μειώνονται. Οι φορείς λένε ότι το θέμα φορολόγησης των Ι.Χ. με βάση όχι τον κυβισμό του κινητήρα τους αλλά την εργοστασιακή αξία ανατρέπει πλήρως το μέτρο της απόσυρσης, το οποίο θα πρέπει να «προσαρμοστεί» ανάλογα.


aniwthoi

Το μυστικό της μακροχρόνιας σχέσης είναι...

Το μυστικό για μια μακροχρόνια αισθηματική σχέση δεν είναι το σεξ αλλά η...



Το μυστικό της μακροχρόνιας σχέσης είναι... 



πραγματική φιλία...Αυτό είναι το αποτέλεσμα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Αμερική και συγκεκριμένα στο πανεπιστήμιο της Ιντιάνα.

Για να βρείτε τον πιστό σύντροφο και τον άνθρωπο που θα ζήσετε μαζί το υπόλοιπο της ζωής σας θα πρέπει λοιπόν πρώτα από όλα να είσαστε πολύ καλοί φίλοι.

Το να είσαστε φίλοι με τον σύντροφό σας σύμφωνα με τους ερευνητές θα σας βοηθήσει να σχηματίσετε σχέσεις που θα αποδίδουν μεγαλύτερη φροντίδα, αγάπη και ερωτική ικανοποίηση.

Οι ρομαντικές σχέσεις ξεκινάνε από φιλική σχέση κάτι που προσδίδει μεγαλύτερη ποιότητα και δεσμούς που κρατάνε περισσότερο, ενώ λειτουργούν σαν ασπίδα προστασίας εναντίον της ρήξης και του χωρισμού.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης τα άτομα που είχαν μια σχέση που βασιζόταν στη φιλία, ήταν πιο ρομαντικά πιο ερωτευμένα και είχαν καλύτερη ερωτική ζωή.

Ανδρικές VS Γυναικείες Φαντασιώσεις!

 



Τι ερωτικά “παιχνίδια” παίζει το αντρικό μυαλό και τι το γυναικείο; Τελικά οι γυναίκες αποδεικνύονται πιο συναισθηματικές και στις φαντασιώσεις τους; Ποιος από τους δύο έχεις περισσότερες;
  • Το περιεχόμενο των γυναικείων φαντασιώσεων είναι περισσότερο ρομαντικό και με μια αίσθηση υποχρέωσης, υποταγής και δέσμευσης απέναντι στον άντρα...
  • Οι άντρες εμπνέονται περισσότερο εστιάζοντας σε μεγαλύτερο αριθμό σεξουαλικής δραστηριότητας!
  • Οι άντρες χρησιμοποιούν περισσότερο οπτικά ερεθίσματα ενώ οι γυναίκες συναισθηματικές εμπλοκές!


ΠΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ...
Όπως έχει διαπιστωθεί από έρευνες:

Οι άντρες μοιάζει να φαντασιώνουν τον εαυτό τους ενεργητικό απέναντι στη γυναίκα και οι εικόνες τους επικεντρώνονται περισσότερο στο σώμα της... Αντίθετα οι γυναίκες είναι παθητικές στη σεξουαλική πράξη και επικεντρώνονται περισσότερο στο ενδιαφέρον που εισπράττουν από το σύντροφό τους.
Στις αντρικές φαντασιώσεις συχνά εμπεριέχονται περισσότερες από δύο παρτενέρ ταυτόχρονα ενώ στις γυναίκες είναι πιο σπάνια τέτοια σενάρια.
Και τα δύο φύλα φαντασιώνουν ότι επιβάλλονται στο σύντροφό τους υποχρεώνοντάς τον να ενδώσει στις προτιμήσεις του. Οι άντρες ωστόσο πιο συχνά έχουν τον επιβλητικό ρόλο και καθορίζουν το σεξουαλικό παιχνίδι, ενώ οι γυναίκες φαντασιώνουν πως υποτάσσονται στις προσταγές του.

Στους άντρες έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία φαντασιώσεων.

ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ
Η ψυχολόγος κ. Μίνου εξηγεί ότι η ψυχολογία του ατόμου έχει κυρίαρχο ρόλο την ανάλογη στιγμή. Οι σεξουαλικές φαντασιώσεις ποικίλουν ανάλογα με τις εσωτερικές ανάγκες του ατόμου σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, υποδηλώνοντας στιγμιαίες επιθυμίες ή παρορμήσεις του.

Μέσα από το περιεχόμενό τους εκδηλώνει συναισθήματα και καταστάσεις που πιθανόν να μην του επιτρέπεται στην πραγματικότητα ή που αν συνέβαινε θα τον έφερνε σε δύσκολη θέση. Μέσα από τις φαντασιώσεις του, του δίνεται η δυνατότητα να αντιμετωπίσει, να μειώσει και να περιορίσει τις σεξουαλικές φοβίες και τα άγχη του.

Ενοχλητικοί τύποι και 7 τρόποι να τους αντιμετωπίσετε..

 


Δυστυχώς, όλοι έχουμε γνωρίσει ή ακόμα 
χειρότερα έχουμε αναγκαστεί να συναναστραφούμε κάποιους ενοχλητικούς τύπους...

Όταν μάλιστα, αυτοί οι τύποι είναι στον εργασιακό χώρο, όπου ελάχιστες δυνατότητες αποφυγής τους (και διαφυγής σας) υπάρχουν, τότε τα πράγματα είναι …σκούρα.



Εκτός δουλειάς, βέβαια η καλύτερη λύση είναι απλά να…φύγετε, γλιτώνοντας τον εαυτό σας από το χάσιμο χρόνου, ενέργειας και διάθεσης, που μπορεί να σας προσφέρει ένας ενοχλητικός άνθρωπος.



Αν ο οδηγός ταξί ή ο τύπος που κάθετε δίπλα σας σε ένα μπαρ, γίνει περισσότερο διαχυτικός ή απλά ενοχλητικός από όσο επιτρέπεται, μπορείτε απλά να αποχωρήσετε. Ωστόσο, στον χώρο εργασίας τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και τις περισσότερες φορές καταλήγετε να ωρύεστε (εσωτερικά) και να θυμώνετε με τον εαυτό σας, που δε βροντοφωνάξατε όλα όσα σκεφτόσασταν (και η αλήθεια ότι είναι ότι ήταν πολλά και άσχημα).



Η καλύτερη στρατηγική είναι να θυμώσετε λιγότερο, γιατί φυσικά το να μη θυμώσετε καθόλου είναι χαρακτηριστικό μόνο του…Βούδα. Επειδή, λοιπόν ελάχιστοι έχουν αυτό το μοναδικό χάρισμα να μένουν ανεπηρέαστοι από τους ενοχλητικούς τύπους, ειδικά σε καθημερινή βάση, πρέπει να ανακαλύψουμε νέους τρόπους αντιμετώπισης.







Οι τύποι του... ενοχλητικού



Με ποιους όμως ερχόμαστε αντιμέτωποι; Ποιες είναι αυτές οι ενοχλητικές περιπτώσεις ανθρώπων; Δυστυχώς, για μία ακόμα φορά ο ενοχλητικός δεν είναι ένας μόνος τύπος, που ξεχωρίζει από μακριά. Κινείται ανάμεσά μας και μπορεί να έχει διάφορες μορφές.



«Τι δεν καταλαβαίνεις;»



Ο τύπος αυτός είναι ο «επίμονος» ενοχλητικός. Εκείνος, που επιμένει ασταμάτητα να μην καταλαβαίνει, ότι σας ενοχλεί, παρά το γεγονός, ότι προηγουμένως του έχετε ευγενικά πει «συγνώμη αλλά έχω δουλειά». Το μυστικό είναι να παραμείνετε όσο το δυνατόν, πιο ψύχραιμοι γίνεται. Σκεφτείτε, απλά ότι πολλές φορές ο καθένας πάνω στον θυμό και την αγανάκτηση του (όσο δικαιολογημένη και είναι) λέει πράγματα που υπό φυσιολογικές συνθήκες δε θα ξεστόμιζε.



Ο γλοιώδης



Ο τύπος του γλοιώδη, είτε από επιλογή είτε από κουτοπονηριά, είναι ένας χαρακτήρας, που υπάρχει σε κάθε εργασιακό χώρο. Χαρακτηριστικό του παράδειγμα είναι, ότι ποτέ δεν έχει πρόβλημα με κανέναν και με τίποτα, είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικός αλλά πριν προλάβετε να γυρίσετε την πλάτη σας, έχει ήδη κάτσει στη θέση απέναντι από το αφεντικό, εξιστορώντας του με παραστατικό και ευφάνταστο τρόπο, πόσο πολύ τον έχετε αδικήσει. Δυστυχώς, ο συγκεκριμένος τύπος είναι αυτός που έστω και αν επιχειρήσετε να του ζητήσετε εξηγήσεις, θα αρνηθεί τα πάντα. Απεχθάνεται τις κατά πρόσωπο επιθέσεις και τις αποφεύγει όπως «ο διάολος το λιβάνι». Ο μόνος τρόπος να τον αντιμετωπίσετε είναι μάλλον να προσπαθήσετε να μην «μπλέκεστε στη δουλειά του» γιατί αργά ή γρήγορα θα σας υπονομεύσει.







Ο δουλοπρεπής



Ένα άλλο είδος ενοχλητικού τύπου είναι ο δουλοπρεπής. «Φύεται» συνήθως δίπλα σε διευθυντικά ή διοικητικά στελέχη, κάνοντας όλη τη λάτζα. Συνήθως δεν έχει συγκεκριμένο αντικείμενο εργασίας, καθώς είναι το «κλωτσοσκούφι» του γραφείου, το παιδί για όλες τις δουλειές, το οποίο όμως είναι πρόθυμο να κάνει τα πάντα για να σας εξυπηρετήσει. Το ενοχλητικό στο χαρακτήρα είναι κυρίως η μόνιμη διάθεση να γίνει…χαλί να τον πατήσετε και η απόλυτη έλλειψη αυτοπεποίθησης. Δεν είναι σε καμία περίπτωση κακός, αλλά αυτή η προσφορά χωρίς όρια και φραγμούς, δεν βοήθησε ποτέ κανέναν. Προσπαθήστε να τον εκνευρίσετε για να δείτε πώς θα αντιδράσει, έτσι για αλλαγή.



Ο πολυλογάς



Ο μόνιμος κουτσομπόλης του γραφείου είναι γεγονός. Διάθεση για κουβέντα όλη την ώρα, άσχετο αν εσείς έχετε δουλειά ή όχι, πετάγεται για να σας ενημερώσει για οτιδήποτε άσχετο μπορεί να του έρθει ανά πάσα στιγμή στο κεφάλι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα δε, είναι ότι 9 στις 10 φορές αυτό που σας λέει, όχι μόνο δε σας αφορά αλλά σπάνια γνωρίζετε και για τι πράγμα μιλάει. Προσπαθήστε να κρατήσετε τυπικές σχέσεις και σε καμία περίπτωση μη του απευθύνετε τον λόγο. Μετά η ευθύνη θα είναι όλη δική σας.







Ο παρτάκιας



Ο χαρακτήρα του ανθρώπου, που προσπαθεί συνεχώς να ξεφύγει και να φορτώσει κάπου αλλού τη δουλειά του είναι ο ενοχλητικός εκείνος τύπος, που κάθε φορά θέλετε να τον…χαστουκίσετε, γιατί η δική του δουλειά ξαφνικά γίνεται δική σας δουλειά.



Και έτσι και αυτό συμβεί μία φορά, η αλήθεια είναι, ότι γίνεται καθεστώς. Το να τον αποφύγετε σίγουρα δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα, απλά προσπαθήστε να του κάνετε, ό,τι σας κάνει. Επειδή είναι αρκετά έξυπνος, ώστε να καταλάβει ότι φορτώνει σε άλλον τη δουλειά του, θα αντιληφθεί αμέσως, τι κάνετε και σύντομα θα ψάξει για άλλο θύμα. Εξάλλου, η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο.



Ο κολλιτσίδας



Η ανάγκη του άλλου να γίνει φίλος σας, ανεξάρτητα αν το θέλετε ή όχι είναι χαρακτηριστικό τύπου, που δύσκολα περνάει απαρατήρητο. Η εμμονή να κάνει ό,τι κάνετε, όποτε το κάνετε και με όποιον τρόπο το κάνετε μπορεί να γίνει πολύ εκνευριστική, φτάνοντάς σας στ’ άκρα. Ωστόσο, η κατάσταση είναι ιδιαίτερα ασφυκτική καθώς ο περί ου ο λόγος, δεν έχει καμία διάθεση να σας αφήσει σε ησυχία. Η λύση εδώ πρέπει να είναι ριζοσπαστική.







Σσσς, τα 7 μυστικά της επιβίωσης



Επειδή όμως,στο εργασιακό περιβάλλον σας, περνάτε τη μισή σας…ζωή και οι ενοχλητικοί φυσικά δεν πρόκειται ποτέ να εκλείψουν, πρέπει να ανακαλύψετε τρόπους για να τους αντιμετωπίσετε χωρίς παράπλευρες…απώλειες. Για τον λόγο αυτό υπάρχουν 7 μυστικά για να μπορέσετε να επιβιώσετε…με λίγη τύχη και να διατηρήσετε την ψυχική σας ηρεμία.



1. Η ημέρα φεύγει, τα νεύρα μένουν



Το να εκνευρίζεστε, επειδή κάποιος συνάδελφός σας είναι… εκπρόσωπος ενός από τους παραπάνω τύπους, δεν έχει καμία απολύτως αξία, γιατί ο μόνος που ενοχλείται στο τέλος και παραμένει ενοχλημένος και μετά το οκτάωρο της εργασίας, είστε εσείς. Πάρτε βαθιά ανάσα και προσπεράστε το.







2. Κάνε ό,τι κάνω



Όταν παραμείνετε ήρεμος, εκνευρίζετε εκείνους, που προσπαθούν να σας εκνευρίσουν. Το γνωστό «κάνε ότι κάνω» από τα παιδικά χρόνια, ίσως πρέπει να γίνει δεύτερη φύση σας, προκειμένου να επιβιώσετε αλώβητος. Εξάλλου, σκεφτείτε, ότι με τον τρόπο αυτό δεν τους δίνετε ούτε καν την ικανοποίηση, ότι μπορούν να σας επηρεάσουν. Και αυτό το μισούν.



3. Εκδίκηση; Μπα



Καταρχήν, είναι ανούσιο να αναλώνεστε σε εκδικητικές σκέψεις για άτομα που κανονικά θα έπρεπε να σας αφήνουν παγερά αδιάφορους. Ωστόσο, η καθημερινή ρουτίνα δε σας βοηθά πολλές φορές να δείτε τα πράγματα καθαρά. Απλά, σκεφτείτε, ότι όσο εσείς καταστρώνετε σχέδια «εξόντωσης» και αντεκδίκησης, θα μπορούσατε πολύ απλά να αφιερώσετε το χρόνο σας σε κάτι πιο διασκεδαστικό και χαλαρωτικό. Εξάλλου, κανείς «ενοχλητικός» δεν πρέπει να είναι τόσο πολύτιμος, όσο ο χρόνος σας.







4. Σε οικτίρω



Οι ενοχλητικοί τύποι και μάλιστα όσοι το κάνουν εσκεμμένα, είναι κατά βάθος δυστυχισμένοι άνθρωποι, που απλά αναζητούν προσοχή. Αναλογιστείτε λοιπόν, τους αξίζει ο θυμός ή η λύπησή σας;



5. Προσωπικά ζητήματα…



Η εμμονή των περισσοτέρων να παίρνουν προσωπικά τη συμπεριφορά των άλλων, είναι λανθασμένη τακτική συνήθως. Τέτοιοι τύποι, όπως αυτοί που αναφέρθηκαν πιο πάνω, είναι ενοχλητικοί προς όλους, όχι μόνο απέναντι σε εσάς. Αδιαφορήστε, στο σημείο που αυτό είναι εφικτό, φυσικά.



6. Ε, ρε κάτι γέλια







Εάν το καλοσκεφτείτε βέβαια το θέμα, καλύτερη τακτική είναι να γελοιοποιήσετε την κατάσταση, παρά να επιστρέφετε θυμωμένος από τη δουλειά. Προσπαθήστε, για παράδειγμα, να βγάλετε ένα «μυστικό» παρατσούκλι στον ενοχλητικό αυτό χαρακτήρα και τότε θα ανακαλύψετε, ότι μοιάζει λιγότερο ανυπόφορος.







7. Τα λάθη είναι ανθρώπινα



Βέβαια, μη ξεχνάτε και την παράμετρο του λάθους. Επειδή, προφανώς ο συνάδελφός σας δεν είναι ο …Πάπας (εξού και το αλάθητο), ενδεχομένως η τακτική του ενοχλητικού να οφείλεται σε κάποια παρανόηση και να μην έχει αντιληφθεί, ότι σας ενοχλεί πραγματικά. Προσπαθήστε να του δείξετε με ευγενικό τρόπο, ότι ενοχλείστε, και ίσως ανακαλύψετε, ότι είναι θησαυρός ο… άνθρακας.



Έχετε πάντα ωστόσο στο νου σας, ότι ένα οκτάωρο είναι θα περάσει (πού θα πάει;) και πάρτε βαθιές ανάσες. Μικρά διαλείμματα επίσης είναι χαλαρωτικά, ενώ καλό θα ήταν να αναλογιστείτε μήπως τελικά η δική σας μέρα ξεκίνησε…στραβά;

tomati.gr

10 γυναίκες παραμυθένιας ομορφιάς!

 



Γυναίκες με στιλ, φινέτσα, ερωτισμό και απίστευτη ομορφιά....



Sophia Loren





Monica Bellucci




Rita Hayworth






Sharon Stone





Sharon Stone




Ursula Andress




Audrey Hepburn




Brigitte Bardot




Kim Basinger





Πηγή:msn.gr

Έφτιαξαν την τέλεια γυναίκα ! - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Έφτιαξαν την τέλεια γυναίκα ! - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ  


Πήραν τα καλύτερα σημεία από το σώμα διάσημων γυναικών και έφτιαξαν την τέλεια γυναίκα






Είναι η φαντασίωση του κάθε άντρα! Να βρει την τέλεια γυναίκα, η οποία θα συγκεντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά, τα οποία καμαρώνουμε στις σέξι celebrities. Ποιος δεν θα ήθελε να έχει δίπλα του μια γυναίκα με τα χείλη της Αντζελίνα Τζολί, τα οπίσθια της Ριάνα και το στήθος της Χόλι Γουίλομπι;


Εισακουστήκαμε, λοιπόν, αφού οι υπεύθυνοι του βρετανικού σάιτ, mycelebrityfashion.co.uk, έκαναν δημοψήφισμα, και οι άντρες από όλο τον κόσμο είχαν την ευκαιρία να μπορούσαν να επιλέξουν τα πιο… καυτά σημεία των αγαπημένων τους σταρ. Αφού βγήκαν τα αποτελέσματα, εκείνη, έφταιξαν με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού υπολογιστή την «τέλεια γυναίκα».


Teleia Ginaika2 570 339x1024


Μεγάλες «νικήτριες» είναι η Κέιτ Μίντλετον και η Χόλι Γουίλομπι, οι οποίες είδαν το όνομά τους να φιγουράρει δύο φορές στη λίστα της κορυφής.Βέβαια, δεν μπορεί να πει κανείς πως το αποτέλεσμα μας δικαίωσε…
Δείτε τα ποσοστά των σημείων του σώματος που επικράτησαν:
Μάτια: Κρίστεν Στιούαρτ 44%
Μύτη: Τουλίσα Κοντοστάβλος 29%
Ζυγωματικά: Μιράντα Κερ 53%
Χείλη: Αντζελίνα Τζολί 68%
Δόντια: Κέιτ Μίντλετον 55%
Σαγόνι: Πίπα Μίντλετον 26%
Μαλλιά: Κέιτ Μίντλετον 38%
Στήθος: Χόλι Γουίλομπι -59%
Χέρια: Γουίνεθ Πάλτροου 22%
Κοιλιακοί: Σέριλ Κόουλ – 37%
Οπίσθια: Ριάνα – 49%
Πόδια: Μιράντα Κερ – 36%
Προσωπικότητα: Χόλι Γουίλομπι – 28%


koolnews

Τι θα αλλάξει στη φορολόγηση των αυτοκινήτων

Τι θα αλλάξει στη φορολόγηση των αυτοκινήτων  



Ριζικά αναμένεται να αλλάξει πάλι η φορολόγηση των αυτοκινήτων και ειδικά των οχημάτων μεγάλου κυβισμού σύμφωνα με τις δηλώσεις του υφυπουργού Οικονομικών κ. Γιώργου Μαυραγάνη στη...Βουλή.

 Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Τα μεγάλα κυβικά δεν συνεπάγονται απαραιτήτως και την πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου. Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές σε αυτό το κομμάτι της φορολόγησης».Το θέμα προέκυψε μετά από ερώτηση από την βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου και ο κ. Μαυραγάνης τόνισε πως υπάρχουν σκέψεις για αναπροσαρμογή στα κριτήρια φορολόγησης των αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης ενόψει της υιοθέτησης ενός νέου σταθερού φορολογικού νομοθετικού πλαισίου.Ειδικότερα, ανάφερε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο το κριτήριο φορολόγησης των ΙΧ να μην βασίζεται αποκλειστικά στον κυβισμό του οχήματος αλλά και στην εργοστασιακή του αξία.


«Πολλές φορές τα κυβικά δεν έχουν σχέση με την εργοστασιακή αξία. Κι είναι ένα θέμα που εξετάζουμε για να δούμε αν μπορούμε σε αυτό το κομμάτι της νομοθεσίας να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές» τόνισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Οικονομικών.Αναφερόμενος στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού, ο κ. Μαυραγάνης παρέπεμψε για το μέλλον ενδεχόμενο επανεξέτασής τους με «ισοδύναμες προτάσεις».Σύμφωνα πάντως με την απάντηση του υφυπουργού εξετάζονται μειώσεις τόσο στις τιμές των αυτοκινήτων όσο και στο κόστος χρήσης τους...Κανείς δεν γνωρίζει

H «Η» κατόπιν επικοινωνίας που είχε με φορείς από τον κλάδο του αυτοκινήτου οι απαντήσεις ήταν ίδιες και όπως φαίνεται κανείς δεν γνώριζε τίποτα...Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα τόσο του Τέλους Ταξινόμησης όσο και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης σε ΙΧ με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. έχει «φοβίσει» τα κυβερνητικά στελέχη καθώς υπάρχει ο κίνδυνος μαζικών καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας τα οποία θα δημιουργήσουν νέο έλλειμα στο προϋπολογισμό.Επίσης το θέμα των ΙΧ με μεγάλους κινητήρες έχουν θίξει στον υπουργείο Οικονομικών τόσο ο Σύνδεσμος των Εισαγωγέων όσο και των Εμπόρων οι οποίοι έχουν βεβαιώσει πως με όλη αυτή την φοροεπιδρομή ο μόνος που χάνει είναι το κράτος...Παράλληλα το θέμα των Εργοστασιακών Αξιών έχει επίσης τεθεί και από τους δύο φορείς καθώς όπως επεσήμαναν στα κυβερνητικά στελέχη κάποιες εισαγωγικές με «τεχνάσματα» μειώνουν τόσο πολύ τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν Φόρο Πολυτελείας που επιβάλεται σε ΙΧ με εργοστασιακή αξία άνω των 20.000 ευρώ!


Νέα αναταραχή στην αγορά
Η είδηση της επανεξέτασης του φορολογικού καθεστώτος από το υπουργείο Οικονομικών στα αυτοκίνητα προκάλεσε μεγάλη αναταραχή σε έναν ολόκληρο κλάδο που βλέπει κάθε μήνα τις πωλήσεις τους να μειώνονται. Ειδικότερα το θέμα φορολόγησης των ΙΧ με βάσει όχι τον κυβισμό του κινητήρα τους αλλά την Εργοστασιακή ή Λιανική Αξία ανατρέπει πλήρως το μέτρο της απόσυρσης που έχει τεθεί σε ισχύ από τα τέλη Ιανουαρίου και θα ισχύει μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου του 2013.Αν λοιπόν αλλάξει ο τρόπος φορολόγησης των αυτοκινήτων θα επηρρεάσει και το μέτρο της απόσυρσης το οποίο θα πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα.Από την άλλη μεριά κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι πρόκειται να γίνει στη φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ που επίσης και εκεί υπάρχουν «ανοικτά» μέτωπα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού.Πάντως αν είναι να αλλάξει ο τρόπος φορολόγησης των αυτοκινήτων καλό θα ήταν τα κυβερνητικά στελέχη να «ακούσουν» για μία φορά τους φορείς του κλάδου ώστε να έχουν μια καλύτερη ενημέρωση για το θέμα και να μπορέσουν επιτέλους να βρουν τη «χρυσή τομή» που θα είναι προς όφελος όλων.Αν δεν γίνει κάτι τέτοιο όποια απόφαση ληφθεί χωρίς την συνδρομή των φορεών του κλάδου μάλλον θα οδηγήσει σε περιπέτειες ένα ολόκληρο κλάδο πάλι...


Πηγή: Ημερησία
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters