Nail's Love By Ms

20 ταξίδια που πρέπει να κάνετε στη ζωή σας

20 ταξίδια που πρέπει να κάνετε στη ζωή σας 

Η άνοιξη είναι προ των πυλών και σίγουρα το μυαλό όλων μας όλο και.. .
πετάει προς τις καλοκαιρινές διακοπές (αν γίνεται και πριν το καλοκαίρι, ακόμα καλύτερα!).


Τα ταξίδια είναι πάντα υπέροχα και σίγουρα δεν υπάρχει χώρα στον πλανήτη που να μην έχει κάτι όμορφο. Όμως υπάρχουν κάποια ταξίδια... must do!



Το Businessinsider μας παρουσιάζει 20 από αυτά.



Εντάξει και ένα να έχουμε κάνει, μια χαρά είναι! Εξάλλου, ένας από τους προορισμούς που μας προτείνει, είναι στη χώρα μας!



Τοπίο που κόβει την ανάσα στο Εθνικό Πάρκο Torres del Paine National Park στην Παταγωνία.






Δείτε τις τεράστιες χελώνες και τα θαλάσσια λιοντάρια στα νησιά Γκαλαπάγκος.






Γεύση από... Νάπολη. Κλασική ιταλική πίτσα στην... πατρίδα της.






Οδηγήστε ένα κλασικό αυτοκίνητο στους δρόμους της Αβάνας στην Κούβα.






Στη... Λωρίδα του τζόγου. Κυρίες και κύριοι είστε στο Λας Βέγκας.






Ανεβείτε στα ερείπια του Angkor Wat στην Καμπότζη.






Λιαστείτε στις όχθες του Σηκουάνα στο Παρίσι.






Δείτε από κοντά τους βίσονες στο Εθνικό Πάρκο Yellowstone.






Κοιμηθείτε στο ξενοδοχείο του πάγου. (Δυο επιλογές: Κεμπέκ του Καναδά ή Γιουκαστζάρι Σουηδία).






Στους ρυθμούς του Καρναβαλιού της Βραζιλίας.






Η αρχιτεκτονική του Frank Gehry που αψηφά όλους τους... νόμους. Το Μουσείο Guggenheim στο Μπιλμπάο της Ισπανίας.






Περιπλανηθείτε στο Μεγάλο Παζάρι της Κωνσταντινούπολης.






Πιείτε μπύρα στο Oktoberfest, το παραδοσιακό φεστιβάλ του Μονάχου.






Επιπλεύστε στη Νεκρά Θάλασσα.






Ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη, ένα από τα ομορφότερα νησιά του κόσμου (δεν το λέμε εμείς, το Businessinsider το λέει).






Το fast- food αλλιώς... Φάτε γρήγορο φαγητό στους δρόμους της Μαλαισίας.






Σπα στη Γαλάζια Λίμνη της Ισλανδίας.






Περιπλανηθείτε στους ιστορικούς δρόμους της πρώην ισπανικής αποικίας της Καρθαγένης στην Κολομβία.






Στους κήπους της Villa d'Este στο Τίβολι της Ιταλίας.






Πλοηγηθείτε στα νερά του ποταμού Κεράλα της Ινδίας με ένα πλωτό σπίτι.




news.gr


Μπορούν οι άνδρες και οι γυναίκες να είναι μόνο φίλοι;

Σύμφωνα με τα ευρήματα μιας νέας μελέτης, η απάντηση είναι καταφατική, με τους άνδρες ωστόσο να έλκονται περισσότερο... από τις γυναίκες φίλες τους.

Μπορούν οι άνδρες και οι γυναίκες να είναι μόνο φίλοι;  

Πιο συγκεκριμένα, οι άνδρες ανέφεραν περισσότερο σεξουαλικό ενδιαφέρον προς τις γυναίκες φίλες τους, σε σύγκριση με το ενδιαφέρον που αυτές ανέφεραν προς αυτούς. Βρέθηκε, επίσης, ότι οι άνδρες ήταν πιο πιθανό να υπερεκτιμήσουν το ρομαντικό ενδιαφέρον των γυναικών φίλων τους προς αυτούς. Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως, η σεξουαλική έλξη ανάμεσα στους φίλους αντίθετου φύλου εκλαμβανόταν περισσότερο ως βάρος παρά ως προνόμιο. Οι ερευνητές μάλιστα ισχυρίζονται πως και τα δύο φύλα επιθυμούν την πλατωνική φιλία και προσπαθούν για αυτή, αν και η σεξουαλική έλξη μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να αποτελέσει εμπόδιο.


Για τους επιστήμονες η φιλία συνιστά ένα πολύ ενδιαφέρον ερευνητικό πεδίο από τη στιγμή που δεν εμπλέκονται προφανή κίνητρα που σχετίζονται με την αναπαραγωγική διαδικασία. Συχνά, οι ειδικοί της εξελικτικής ψυχολογίας εξετάζουν τις σεξουαλικές ή τις οικογενειακές σχέσεις υπό το πρίσμα της γονιδιακής εξέλιξης. Οι φίλοι όμως, αν και δεν μοιράζονται γονιδιακούς δεσμούς, μπορούν να διατηρούν μια σχέση ενδιαφέροντος, εμπιστοσύνης και υποστήριξης.


Το ενδιαφέρον των ερευνητών, λοιπόν, στράφηκε στη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα ζητήματα της σεξουαλικής έλξης στη φιλική σχέση ανάμεσα στα δύο φύλα. Στη μελέτη αρχικά συμμετείχαν 88 ζευγάρια φοιτητών και φοιτητριών που συνδέονταν με φιλική σχέση. Όλοι οι συμμετέχοντες απάντησαν, σε ατομικό επίπεδο, ερωτήσεις σχετικά με τη φιλική τους σχέση και τα επίπεδα έλξης που οι ίδιοι νιώθουν. Οι ερευνητές, μάλιστα, καθοδήγησαν τους συμμετέχοντες να κρατήσουν εμπιστευτικές τις απαντήσεις τους, έτσι ώστε να αποθαρρύνουν οποιαδήποτε πίεση από τον ένα ή τον άλλον να μοιραστούν τις απαντήσεις μετά το τέλος της μελέτης.


Το βασικό εύρημα της μελέτης, όπως προαναφέρθηκε, ήταν ότι οι άνδρες έλκονται περισσότερο από τις γυναίκες φίλες τους, ενώ παράλληλα υπερεκτιμούν το ρομαντικό ενδιαφέρον που προσλαμβάνουν από αυτές. Ήταν μάλιστα το ίδιο πιθανό να δηλώσουν την έλξη τους, ακόμα και να αποκαλύψουν ότι θα ήθελαν να βγουν ραντεβού με τη φίλη τους, είτε διατηρούσαν οι ίδιοι μια ρομαντική σχέση είτε ήταν ελεύθεροι.
Από την άλλη, οι γυναίκες που διατηρούσαν σχέση ήταν το ίδιο πιθανό να εκφράσουν την έλξη τους προς τον φίλο τους, σε σύγκριση με τις ελεύθερες, αλλά λιγότερο πιθανό να βγουν ραντεβού μαζί του.

Οι ερευνητές στη συνέχεια ήθελαν να επεκτείνουν τα ευρήματά τους έξω από το πανεπιστημιακό περιβάλλον και για αυτό έστειλαν ερωτηματολόγια σε 107 νέους 18-23 ετών και 322 ενήλικες 27-55 ετών. Στους νέους αυτούς συμμετέχοντες δόθηκε επίσης η δυνατότητα να καταγράψουν τους λόγους για τους οποίους οι φιλικές σχέσεις ανάμεσα στα δύο φύλα μπορεί να είναι παράλληλα προνομιακές, αλλά και δύσκολες.



Αν και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ανέφεραν λιγότερους φίλους του αντίθετου φύλου, όλοι βρέθηκε να συμφωνούν ως προς το σημαντικό όφελος των φιλικών αυτών σχέσεων. Όταν όμως ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να τοποθετήσουν την έλξη στα θετικά ή τα αρνητικά της σχέσης, όλοι σχεδόν την κατέγραψαν ως αρνητικό. Οι μισοί, μάλιστα, νέοι συμμετέχοντες ανέφεραν αυθόρμητα ότι η έλξη αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα στις φιλικές τους σχέσεις. Οι άνδρες ήταν λιγότερο πιθανό να χαρακτηρίσουν την έλξη ως πρόβλημα σε σύγκριση με τις γυναίκες, χωρίς όμως να τη χαρακτηρίζουν ως θετικό στοιχείο της σχέσης.


Οι ερευνητές τονίζουν ότι η ερμηνεία των ευρημάτων δεν θα έπρεπε να επικεντρωθεί στη δυσκολία που μπορεί να υπάρχει στη φιλική σχέση ανάμεσα στον άνδρα και τη γυναίκα, αλλά να τονίσει την εξελικτική διαδικασία της σχέσης ανάμεσα στα δύο φύλα. Οι γρήγορες αλλαγές του σύγχρονου τρόπου ζωής δημιούργησαν νέες προϋποθέσεις και δυνατότητες για τη δημιουργία διαφορετικών τύπων σχέσεων. Για να λειτουργήσει όμως η φιλική σχέση ανάμεσα στον άνδρα και τη γυναίκα χωρίς προβλήματα χρειάζεται ο απαραίτητος χρόνος προσαρμογής.

10 πράγματα που δίνουν νόημα στη καθημερινότητα μας

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΦΥΛΑΚΗΣ: Ο Γαβαλάς σκοτώνει κατσαρίδες με τη Vogue

 

Σχεδόν δέκα μήνες μετά την προφυλάκισή του στις φυλακές Κορυδαλλού λόγω των οφειλών του προς το Δημόσιο... ο Λάκης Γαβαλάς, ο άνθρωπος που συνέδεσε όσο κανείς άλλος στην Ελλάδα το όνομά του με τις λέξεις "μόδα" και "γκλάμουρ", προσπαθεί καθημερινά να μαζέψει τα κομμάτια του και να παραμείνει όρθιος, δυνατός και αξιοπρεπής. Ωστόσο, εξακολουθεί να ζει τον δικό του Γολγοθά μέσα σε ένα κελί μαζί με άλλους τρεις κρατουμένους, με τον βαρύ και άχαρο ήχο της σιδερένιας πόρτας να εξακολουθεί να παραμένει ακόμα ένας εφιάλτης στους πολλούς που συναντά και βιώνει κάποιος μέσα στη φυλακή. Μια σκληρή και γεμάτη πόνο καθημερινότητα την οποία ο επιχειρηματίας καταγράφει στις σελίδες του προσωπικού του ημερολογίου, μέρος των οποίων φέρνει για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας η Real News. Το πρωινό ξύπνημα "Κρακ κρακ! Το άνοιγμα της βαριάς σιδερένιας πόρτας του θαλάμου. Σημάδι ότι είναι 7.15 το πρωί. Ακούω τα βήματα του δεσμοφύλακα να απομακρύνονται προς επόμενο θάλαμο. Κρακ κρακ! Το ξύπνημα είναι απότομο και κάθε πρωί, πιο οδυνηρό. Δεν μπορώ να το συνηθίσω αυτό το κρακ-κρακ. Δέκα μήνες και ακόμα δεν το αντέχω. Θεέ μου, που είμαι; Η πρώτη σκέψη κάθε πρωινό... Η τουαλέτα ήδη κατειλημμένη. Ανοίγω την τηλεόραση που είναι στην άκρη του σιδερένιου κρεβατιού. Γειτόνισσα με τις πατούσες μου. Λίγο μαύρο. Και αμέσως μετά φως. Οι πρωινές δημοσιογραφικές εκπομπές. Κάνω ζάπινγκ... Υπολογίζοντας την εξέλιξη του καιρού που θα κάνει σήμερα, διαλέγω βιαστικά τα κατάλληλα ρούχα. Σέρνω τη βαριά πόρτα του θαλάμου και βγαίνω στο διάδρομο. Περπατάω, όπως πάντα, γρήγορα. Με ελαφρύ στομάχι, αφού δεν έφαγα πρωινό. Που να βρεις την όρεξη στη φυλακή". Η δουλειά στον κήπο "8.10 π.μ. Λέω μια χαμογελαστή καλημέρα στον δεσμοφύλακα που είναι στο κιγκλίδωμα "Στην ώρα σου Λάκη" μου λέει με ευγένεια. "Γράψε ότι κατεβαίνω για δουλειά" αποκρίνομαι. Στο τεράστιο ασήκωτο βιβλίο που είναι μπροστά του, πρέπει να σημειώσει την ώρα που μπαίνει και βγαίνει από την πτέρυγα κάθε κρατούμενος... Βγαίνω στον κήπο. Ευτυχώς δεν βρέχει. Συναντιέμαι με τους άλλους τέσσερις κηπουρούς... Λίγη δουλειά ακόμα και η ωρα πήγε 11.30. Πάμε για φαγητό, μεσημεριανό. Τρίτη-Πέμπτη μακαρόνια, θυμάμαι το φυλακόβιο λαϊκό τραγούδι του Πρόδρομου Τσαουσάκη. Θεέ μου τι παιχνίδια παίζει το μυαλό; Τρώω μόνος μου στο θάλαμο. Λίγα μακαρόνια χωρίς τη σάλτσα...". Μάχη για το τηλέφωνο "Πήγε 6.30 το απόγευμα. Τσιμπολογάω κάτι από το βραδινό φαγητό. Τυρόπιτα. Κάνω την αμαρτία μου. Τρώω και ένα σοκολατάκι από το κουτί που μου είχε φέρει μια συνεργάτιδά μου. Παίρνω δύναμη, έφτασε η ώρα της μάχης. Στα καρτοτηλέφωνα. Όλοι οι κρατούμενοι διεκδικούν λίγη ώρα στα τρια καρτοτηλέφωνα της πτέρυγας. Το ένα δεν δουλεύει, δυο λοιπόν τα αντικείμενα του πόθου...". Η κατσαρίδα "Η κατσαριδούλα που αναποφάσιστα περπατά πάνω στην κουβέρτα μου θυμίζει πως δεν είμαι στις φυλακές για να σωφρονιστώ, αλλά για να τιμωρηθώ. Με το τελευταίο τεύχος της Vogue τη σπρώχνω από την κουβέρτα. Αλλά μια κατσαρίδα που περπατάει πλάι μου στον τοίχο δεν γλιτώνει. Κλατς! Η Vogue την σκότωσε... Γυρίζω πλάγια στον τοίχο. Κουλουριάζομαι και κλαίω. Ήμουν ο Λάκης Γαβαλάς της μόδας και του γκλάμουρ... Το φως του θαλάμου σβήνει. Με άκουσαν που κλαίω... Κουλουριάζομαι πιο πολύ με την κουβέρτα. Ξέρω τι έκανα να λέει η κοινωνία για μένα: "Άσε τον π...η να σαπίσει στη φυλακή"... Θα ονειρευτώ. Ότι ξαναζώ. Και ας ξέρω ότι το πρωί καραδοκεί ξανά. Εφιάλτης! Κρακ κρακ!".radar.gr

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΛΕ'Ι'ΜΑΝ! ΑΓΝΩΡΙΣΤΟΣ!

 

O Σεχζαντέ Μουσταφά γεννήθηκε...το 1515 στην Μανίσα της Τουρκίας. Ήταν ο πρώτος γιος του...Σουλεϊμάν του μεγαλοπρεπή και της Μαχιντεβράν... .
Κυβέρνησε ως ο πρίγκιπας της Μανίσα για δώδεκα χρόνια (1533-1541) και ως ο πρίγκιπας της Αμάσειας για άλλα δώδεκα (1541-1553).

Πέθανε στις 6 Οκτωβρίου του 1553 στο Ικόνιο.Στη τούρκικη τηλεοπτική σειρά το ρόλο του Σεχζαντέ Μουσταφά υποδύεται ο Τούρκος ηθοποιός Μεχτέτ Γκουνσούρ.

Γεννήθηκε στις 8 Μαίου του 1975 στην Κωνσταντινούπολη. Εργάστηκε πρώτα ως μπάρμαν και μετά σαν μοντέλο πριν γίνει ηθοποιός.

Οι ποιο γνωστοί του ρόλοι είναι στις ταινίες "O Şimdi Asker", "Anlat İstanbul",and "Hamam".
Τελικά αυτό που καταλαβαίνουμε μέσα από τα Τούρκικα σήριαλ είναι πως κανείς δεν είναι όπως φαίνεται στην τηλεόραση...
Ο Μεχμέτ,38 χρονών σήμερα, είναι παντρεμένος με Ιταλίδα σκηνοθέτη και έχουν και δυο παιδιά.


















Ατάκες χαροκαμένων παντρεμένων αντρών…Θα λιώσετε από το γέλιο!

Διαβάστε τους λόγους για τους οποίους ο γάμος σώζει από εμφράγματα 

Δεν έχω μιλήσει στην γυναίκα μου τους τελευταίους 18 μήνες. Δεν θέλω να την διακόψω…
Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος. Με ρώτησε...«Τι έχει η τηλεόραση»; Και εγώ απάντησα «Σκόνη»

Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε. Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε.
Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα.
Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.

Γιατί οι άντρες πεθαίνουν πριν από τις γυναίκες τους; Επειδή το θέλουν.

Ένας ζητιάνος πλησίασε μία καλοντυμένη κυρία που έκανε τα ψώνια της στο Κολωνάκι και της είπε: – «Δεν έχω φάει τίποτα εδώ και τέσσερις ημέρες»
Και εκείνη απάντησε:
-«Χριστέ μου μακάρι να είχα τη δύναμη να το κάνω και εγώ»

Ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία; Να έχετε δύο πεθερές.

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
- Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους.
-Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες.

Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα «Ζητείται σύζυγος».
Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα. Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα.
«Μπορείς να πάρεις την δική μου».

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου, είναι να τα ξεχάσεις μία φορά.

Απλά σκέψου ότι αν δεν υπήρχε ο γάμος, οι άντρες θα περνούσαν τη ζωή τους θεωρώντας ότι ποτέ δεν κάνουν λάθη.

Αν θέλεις η γυναίκα σου να σε ακούει και να δίνει την δέουσα προσοχή σε αυτά που λες τότε ξεκίνα να παραμιλάς στον ύπνο σου.

Κάποιος άντρας δήλωσε «Δεν είχα καταλάβει τι σημαίνει πραγματική ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν πολύ αργά».

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
- Μπαμπά πόσο κοστίζει για να παντρευτεί κάποιος;
-Δεν ξέρω παιδί μου. Εγώ ακόμα πληρώνω.

Η στιγμή που Έλληνας φοιτητής στο Columbia αναγκάζει τον Παπανδρέου να παραδεχτεί: Τα κάναμε όλοι μαντάρα! (VIDEO)

Η στιγμή που Έλληνας φοιτητής στο Columbia αναγκάζει τον Παπανδρέου να παραδεχτεί: Τα κάναμε όλοι μαντάρα! (VIDEO) 

- «Δε μπορείτε να μας πείτε ένα mea culpa πρώτα» ρώτησε Έλληνας φοιτητής τον Γιώργο Παπανδρέου
- «Εγώ ντρέπομαι για όσα έχουν γίνει στην Ελλάδα, κι εσείς μιλάτε για συνεργασίες και μπλα, μπλα, μπλα», του είπε
- Ψύχραιμος ο πρώην πρωθυπουργός κατά την ομιλία του στο πανεπιστήμιο Columbia αναγκάστηκε να παραδεχτεί «τα κάναμε όλοι μαντάρα στην Ελλάδα» 

- ΔΕΙΤΕ το video με την ερώτηση του Έλληνα φοιτητή

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Παπανδρέου τα… ακούει από Έλληνες του εξωτερικού. Πριν μερικές μέρες, ο πρώην πρωθυπουργός ξεκίνησε τις διαλέξεις στου στο πανεπιστήμιο Columbia της Νέας Υόρκης. Τον παρουσίασε μάλιστα με όλες τις τιμές ο Ρομπερτ Λιμπερμαν, που αναμένεται να είναι ο επόμενος πρύτανης της σχολής των Διεθνών Σπουδών.
Όπως συνηθίζει, ο Γιώργος Παπανδρέου μίλησε για όλα τα καλά που έκανε η κυβέρνηση του, για την Ευρώπη που δε βοήθησε όταν και όσο έπρεπε την Ελλάδα. Πουθενά δεν έδειξε να αναγνωρίζει πως έγιναν λάθη. Και τότε, ένας Έλληνας φοιτητής τον υποχρέωσε να πει mea culpa!
Είναι ο φοιτητής που τον αποκάλεσε μέλος δυναστείας... 

«Είμαι κι εγώ Έλληνας. Είστε μέλος μιας ελληνικής δυναστείας. Ο πάππους σας ήταν πρωθυπουργός, ο πατέρας σας επίσης και μετά εσείς. Μιλάτε για μεταρρυθμίσεις από το 2008 και μετά. Αλλά κάτι πήγε λάθος στην Ελλάδα από το 1974 έως το 2008. Δουλεύαμε σκληρά αλλά ήμασταν αντιπαραγωγικοί και ο δημόσιος τομέας ήρθε να προσφέρει δουλειά και οδήγησε τη χώρα στη χρεοκοπία κι εσείς εξευρωπαΐσατε το πρόβλημα. Δε μπορείτε να μας πείτε ένα «mea culpa» πρώτα; Ένα τα κάναμε θάλασσα (σ.σ. we really screwed up η ακριβής του έκφραση). Σαν Έλληνας ντρέπονται για όσα έχουν συμβεί κι εσείς είστε εκεί και μιλάτε για συνεργασία και μπλα μπλα μπλα...», είπε μεταξύ άλλων ο Έλληνας φοιτητής. Και καταχειροκροτήθηκε!

Ο Γιώργος Παπανδρέου έμεινε ψύχραιμος, ίσως λιγότερο χαμογελαστός αλλά απάντησε: «δε διαφωνώ μαζί σου. Πραγματικά τα κάναμε μαντάρα στην Ελλάδα. Και αυτό είπα στην αρχή... Έχουμε ευθύνες, αλλά υπάρχουν και ευθύνες στην Ευρώπη, λιτότητα και μεταρρυθμίσεις δεν πάνε μαζί, το είχε πει και ο Γκέρχαρντ Σρέντερ». 

Ο πρώην πρωθυπουργός επιχείρησε να απαντήσει και στην περίφημη δήλωση πως υπάρχει τεράστια διαφθορά στην Ελλάδα. «Κατηγορήθηκα όταν είπα ότι υπάρχει διαφθορά στην Ελλάδα. Αλλά το είπα γιατί ήθελα να το αλλάξω, δεν ήθελα να το κρύψω».

Παράλληλα, απάντησε και στο «είστε μέλος μιας ελληνικής δυναστείας», λέγοντας: «Συνήθως οι δυναστείες δεν εκλέγονται. Εγώ υπήρξα πάντα δημοκρατικά εκλεγμένος στη ζωή μου. Πάλεψα μάλιστα για δημοκρατικές αλλαγές στο κόμμα μου, όπως η άμεση εκλογή. Εκλέχτηκα δύο φορές έτσι. Και ξέρετε υπάρχουν οικογένειες και οικογένειες.

«Ο παππούς μου εξορίστηκε και φυλακίστηκε έξι φορές, παραλίγο να τον εκτελέσουν κιόλας, παλεύοντας για τη Δημοκρατία. Ο πατέρας μου κι αυτός δύο φορές. Επομένως, δεν ήταν ποτέ υπόθεση μιας βασιλικής δυναστείας, ήταν ένας συνεχής αγώνας για τη δημοκρατία», κατέληξε.






Ερευνα: Τι θεωρείται απιστία σε μια μακροχρόνια σχέση [λίστα]

Kristen Stewart - Robert Pattinson: Πραγματικός έρωτας ή διαφημιστικό τρικ; 



Ερευνητές του πανεπιστημίου του Μίσιγκαν ζήτησαν από 456 φοιτητές να κοιτάξουν 27 διαφορετικά είδη συμπεριφορών και να τις βαθμολογήσουν με κλίμακα 0-100 ανάλογα με το τι θεωρούν ότι μπορεί να είναι απιστία σε μία μακροχρόνια σχέση. Για το 0 καθόλου άπιστη συμπεριφορά και για το 100 πλήρης απιστία.

Τα αποτελέσματα... εκπληκτικά.
Η λίστα με το τι θεωρείται «απιστία» σε μια σχέση διαμορφώνεται ως εξής:
Η κατάταξη γίνεται βάσει του μέσου όρου βαθμολογίας στην κλίμακα 0-100 που συγκέντρωση κάθε πρόταση.

Οι μυστικές γνώσεις των αρχαίων Ελλήνων

Οι αρχαίοι Έλληνες ταξίδευαν στην Αμερική 



Ύστερα παρέδωσε το ίδιο αυτό φτερωτό άρμα σε έναν από τους τέσσερις βασιλείς της Ελευσίνας, τον Τριπτόλεμο, ο οποίος έφυγε πετώντας, και απουσίασε γα πολλά χρόνια με σκοπό να διδάξει και σε άλλους λαούς την τέχνη της σποράς, του σίτου και του θερίσματος των χωραφιών.


Είναι σκανδαλιστικά παρόμοια η τοπωνυμία της περιοχής ("Ελευσίς") με την λέξη "έλευσις", που θα μπορούσε κάλλιστα να υποδηλώνει την έλευση της θεάς Δήμητρας με το ιπτάμενο άρμα της. Επιπλέον το εκπολιτιστικό έργο το οποίο ανέλαβε να φέρει σε πέρας ο Τριπτόλεμος με τα μέσα που του παρείχε η θεά, καταγράφεται και σε μυθολογίες άλλων λαών.


Μεταφέρουμε χαρακτηριστικά από το βιβλίο του Γουίλ Ντιράν (Wil Durant) "Η ιστορία και ο πολιτισμός της Κίνας" την μαρτυρία της Κινεζικής παράδοσης: "... Πριν έρθουν οι ουράνιοι Βασιλείς, οι άνθρωποι στην Κίνα ζούσαν σαν τα ζώα. Σκεπάζονταν με δέρματα ζώων, τρέφονταν με ωμό κρέας και δεν ήξεραν τον πατέρα τους... Όταν ήρθε ο Φου Χι, με την βοήθεια μιας πολύ μορφωμένης βασίλισσας, έμαθε στον λαό τον γάμο, την μουσική, τα γράμματα, και την ζωγραφική. Τους έμαθε επίσης να ψαρεύουν με δίκτυα και να καλλιεργούν τον μεταξοσκώληκα...Μετά τον θάνατο του Φου Χι, το έργο του το συνέχισε ο Σενγκ Μουγκ. Αυτός βρήκε το αλέτρι, τη γεωργία, το εμπόριο, την Ιατρική επιστήμη, και το πως να θεραπεύονται οι άνθρωποι με τα βότανα..."


Παραστάσεις του άρματος με τους φτερωτούς δράκοντες έχουμε σε ένα πλήθος από αρχαία αγγεία. Ένα τέτοιο άρμα συναντάμε και στην τραγωδία του Ευριπίδη "Μήδεια", πάνω στο οποίο αποχωρεί στο τέλος του έργου η τραγική παιδοκτόνος. Αυτού του είδους οι σκηνοθετικές παρεμβάσεις προξενούν την περιέργεια, αφού η θεατρική τους απόδοση ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για την εποχή και σίγουρα θα προξενούσε πολλά προβλήματα.


Η εμμονή των δημιουργών και ιδιαίτερα του Αισχύλου στην χρήση (στο θέατρο) φτερωτών αρμάτων, ιπταμένων ανθρώπων και ζώων, αλλά και περιέργων ενδυμάτων με χαρακτηριστικούς τους περίφημους κοθόρνους (μεγάλες μπότες που θυμίζουν έντονα αυτές των σημερινών αστροναυτών), υποδηλώνει την επιθυμία των τραγωδών να γίνει πιστή καταγραφή των μύθων ή τουλάχιστον την προσπάθεια να περάσουν εμμέσως στο κοινό κάποιες κρυφές αλήθειες (χωρίς η μία περίπτωση να αναιρεί την άλλη).

 
Στην τραγωδία του Αισχύλου "Προμηθέας Δεσμώτης" βλέπουμε τον Ωκεανό και τις κόρες του να έρχονται στον Προμηθέα οδηγώντας "με την θέληση, χωρίς χαλινούς" ένα "τετράσκελο πουλί".
Στα αποσπάσματα που σώθηκαν από την τραγωδία "Σφίγγα" τον βλέπουμε να μιλάει για ένα "πουλί πού 'χει νυχάτο χέρι, το πολεμικό, με το κοντάρι", ενώ στον "Αγαμέμνονα" είναι χαρακτηριστική η εντολή: "τα σκυλιά, τα τολμηρά, όπου πετάνε στον αγέρα άφησε".


Η πιθανή εμμονή του Αισχύλου να αποκαλύψει με συμβολισμούς στους θεατές κάποια μυστικά, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΤΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ.
Είναι πολλές οι αναφορές των μύθων για τα ηλιακά άρματα με τα οποία ταξίδευαν διάφοροι ήρωες, με χαρακτηριστικότερο τον μύθο του ταξιδιού του Φαέθωνος.


Ακόμη οι αναφορές σε αστρονομικά θέματα, διαφόρων μυημένων στα μυστήρια φιλοσόφων, ξεπερνούν τα όρια των γνώσεων, που κατά την συμβατική ιστορία θα έπρεπε να έχουν. Χαρακτηριστική είναι η αναφορά του Σωκράτη στον "Φαίδωνα" του Πλάτωνα, όπου μιλάει για την σφαιροειδή μορφή της Γης, την περιγράφει πώς φαίνεται από ψηλά, και λέει ότι αυτό που εμείς βλέπουμε για ουρανό δεν είναι ο πραγματικός, αλλά όταν βγούμε έξω από αυτόν (έξω από την ατμόσφαιρα) βλέπουμε την πραγματική του εικόνα.

Oι αντοχές των προγόνων και η κατάντια των απογόνων

 

 Κάτω στήν Ἄδο, στήν Ἀδοπούλα
Τοῦρκος ἀγάπησε μιά ρωμιοπούλα
Ἡ κόρη κλαίει, δέν τόν ἐθέλει
Ἡ σκύλα ἡ μάνα της τήν προξενεύει
Πάρτονα κόρη τόν Τοῦρκο ἄντρα
Νά σέ φορέσει φλουριά καί χάντρα
Δέν τόν ἐθέλω δέν τόνε παίρνω
πουλάκι γίνομαι πετῶ καί φεύγω
Πάρτονε κόρη τόν Σουλεϊμάνη
νά σέ φωνάζουνε χανούμ σουλτάνι
Δέν τόν ἐθέλω, δέν τόνε παίρνω
πέρδικα γίνομαι, στά δάση φεύγω.
Τό παραπάνω παραδοσιακό τραγούδι, γνωστό σέ πολλές παραλλαγές (συνηθέστερη μέ τίτλο «Κάτω στή Ρόδο, στό Ροδονήσι») τό ἔχει τραγουδήσει κι ὁ Χρόνης Ἀηδονίδης. Ἡ πρώτη παραλλαγή του καταγράφηκε ἀπό τόν Νικόλαο Φαρδύ στή Σαμοθράκη τόν 19ο αἰώνα ἀλλά ἐμεῖς τήν παραπάνω ἐκδοχή τήν ἀκούσαμε ἀπό τή μάνα μας, πού τήν ἄκουσε ἀπό τή μάνα της, τήν συγχωρεμένη ἀπό 30ετίαςΜαρίκα Πλατσίδου, τό γένος Μουντζουρίδου πού εἶχε ἔρθει πρόσφυγας ἀπό τίς Σοφίδες τῆς Ἀνατολικῆς Θράκης τό 1922.

 


 Πρόσφυγας κι ὁ μετέπειτα ἄντρας της, ὁ Κοσμᾶς Πλατσίδης (μαζί στή φωτογραφία), πού ὄντας ὀρφανός πέντε χρονῶν στό Σκεπαστό τῆς ἴδιας περιφέρειας (Σαράντα Ἐκκλησιῶν), θυμόταν πού τόν κυνηγοῦσαν οἱ Τοῦρκοι γιά νά τοῦ κάνουν σουνέτ, νά τόν κάνουν Τοῦρκο. Μιλᾶμε γιά τόν 20ό κι ὄχι γιά τόν …17ο αἰώνα, ἔ;Κάθομαι λοιπόν προχθές κι ἀκούω τό τραγούδι στήν τηλεόραση – καί τί ἀκούω; Παντοῦ ἠ λέξη «Τοῦρκος» ἔχει ἀντικατασταθεῖ μέ τή λέξη «ξένος»! Ἡ πολιτική ὀρθότητα, ἤ μᾶλλον ἡ πολιτική τοῦ ὀρθοῦ (μέ τήν ἀνατομική ἔννοια) δέν ἐπιτρέπει …τουρκοφοβικά ἄσματα!Ἔι βρέ καημένοι μου προγόνοι, τυραννισμένοι ἄνθρωποι, πού παραδώσατε σῶον ἑλληνισμό μετά ἀπό 600 χρόνια, ζώντας λίγα χιλιόμετρα ἀπό τή φωλιά τοῦ Κτήνους!… Ποῦ νά φανταζόσανταν ὅτι ἡ γενιά τῶν ἐ γ γ ο ν ῶ ν σας θά γλείφεται μέ τόν Σουλεϊμάνη τῆς τηλεόρασης καί θά παρακαλάει νά γίνει χανούμ σουλτάνα…Κ.ΚΣχ : Να σας περιγράψω ακόμη ένα περιστατικό που έγινε γνωστό πρόσφατα και δείχνει την κατάντια μας . Άτομο του αριστερού χώρου στη Ροδόπη, που προαλείφεται και για υποψήφιος βουλευτής μιλώντας σε ομήγυρη γνωστών του είπε το εξής φοβερο : Ε εντάξει μωρέ αν κάποτε οι μουσουλμάνοι ξεπεράσουν το 50% στην Θράκη, ε ας κάνουμε ένα δημοψήφισμα και αν κερδίσουν ας γίνει και ανεξάρτητη η Δυτική Θράκη !Καταλαβαίνετε λοιπόν φίλοι μου πως ο αγώνας είναι πολύπλευρος. Ο εχθρός είναι εντός των πυλών… Aπό "Τουρκικά Νέα" Αντιφωνητής kostasxan.blogspot.gr

Το νέο τραγούδι του Nick Cave για την Ελλάδα

Το νέο του κομμάτι, «Lightning Bolts» παρουσίασε στο διαδίκτυο ο παγκοσμίου φήμης φιλέλληνας στιχουργός και τραγουδοποιός, Nick Cave, οι στίχοι του οποίου είναι αφιερωμένοι στην Αθήνα της κρίσης και των κοινωνικών αναταραχών.

Το κομμάτι του Cave έχει αναφορές στις πορείες και τα επεισόδια της Αθήνας, αλλά και στους θεούς του Ολύμπου, και ορισμένοι από τους στίχους του, είναι χαρακτηριστικοί: «Δύο κεραυνοί ήρθαν στο δωμάτιο μου, δώρο από τον Δία, […] Στην Αθήνα η νεολαία κλαίει από τα δακρυγόνα, αλλά εγώ μαυρίζω στην πισίνα του ξενοδοχείου μου […] Οι κεραυνοί μου είναι χαρά που μου έδωσε ο Δίας, και στο λίκνο της Δημοκρατίας ακόμα και τα περιστέρια φοράνε αντιασφυξιογόνες μάσκες […] Οι άνθρωποι δεν επιστρέφουν, τους βλέπω τα βράδια να κοιμούνται και κλαίνε ακατάπαυστα, όχι από τα δακρυγόνα... αλλά γιατί είμαστε χαμένοι πια...».


Είναι άλλωστε γνωστή η αγάπη του Nick Cave για την Ελλάδα. Έρχεται πολύ συχνά για συναυλίες, αλλά και διακοπές στη χώρα μας, έχει κάνει Έλληνες φίλους και έχει «οργώσει» την ελληνική ύπαιθρο.


Από το 1984,όταν αποχώρησε από τους Birthday Party,μέχρι σήμερα, έχει διανύσει με τους Bad Seeds μια πορεία γεμάτη εξαιρετικούς δίσκους  καθιστώντας τον αδιαμφισβήτητα σπουδαίο στιχουργό.

Μάθετε πώς ο έρωτας δρα υπέρ της μακροζωίας και της διατήρησης της νεανικότητας σας!

Μάθετε πώς ο έρωτας δρα υπέρ της μακροζωίας και της διατήρησης της νεανικότητά σας! 


Οι επιστήμονες μας παροτρύνουν να αφεθούμε στη μαγεία του έρωτα, αφού τα οφέλη του είναι σπουδαία. Ποια είναι αυτά; Σας χαρίζει χρόνια ζωής και σας βοηθάει να διατηρείτε για περισσότερο διάστημα τη νεανική σας όψη.

Η ύπαρξη αγάπης και έρωτα στη ζωή μας, διεγείρει τις αντιγηραντικές ορμόνες μας και προκαλεί χημικές αντιδράσεις, οι οποίες κάνουν το δέρμα να ακτινοβολεί και να λάμπει από υγεία. Ναι καλά διαβάσατε. Σκέφτεστε κάτι καλύτερο; Πέραν όμως από το δέρμα, ο έρωτας και η αγάπη κάνουν καλό και στη υγεία μας, μιας και μελέτες έδειξαν ότι οι άνθρωποι που είναι χορτασμένοι από αγάπη, έχουν λιγότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν σοβαρές ασθένειες όπως: καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και κατάθλιψη.

Όταν είμαστε ερωτευμένοι, αυξάνονται τα επίπεδα ενδορφινών στον οργανισμό μας, έχοντας σαν αποτέλεσμα την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και επομένως την καλύτερη οξυγόνωση του οργανισμού μας. Η αγάπη είναι το απόλυτο αγχολυτικό. Μας βοηθάει να έχουμε θετικά συναισθήματα και να είμαστε αισιόδοξοι.
Το πόρισμα; Αγαπήστε και αγαπηθείτε, σας κάνει καλό, όπως και να έχει!

yahoo.gr

H ερωτική απογοήτευση που δεν περνάει

H ερωτική απογοήτευση που δεν περνάει 



Aν το αναλογιστούμε, αυτή η λέξη κανονικά θα ταίριαζε μόνο σε παιδιά και όχι σε ενηλίκους που είναι σε θέση να βρουν μόνοι τους το δρόμο και να φροντίσουν τον εαυτό τους. Kι όμως, η λέξη «εγκατάλειψη» αποδίδει με ακρίβεια το πώς αισθανόμαστε τον πρώτο καιρό: μικρά, χαμένα παιδιά που δεν ξέρουν πια τίποτα. Πράγματι, ο έρωτας απαιτεί από εμάς να εξιδανικεύσουμε και να εμπιστευτούμε απόλυτα τον άλλον, αλλιώς δεν μπορεί να υπάρξει καν. Kι ας ξέρουμε ότι, λογικά, ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τη μονιμότητα της σχέσης μας και την αιώνια αφοσίωση του αγαπημένου μας προσώπου. Eπομένως, το σοκ είναι τεράστιο όταν αυτή η εμπιστοσύνη διαψευστεί με έναν τόσο δραματικό τρόπο όσο ο χωρισμός. Όταν, λοιπόν, το αγαπημένο μας πρόσωπο φύγει, ξεκινά μια περίοδος όπου για λίγο τίποτα δεν μπορεί να μας παρηγορήσει, καμία φιλική κουβέντα, κανένας αντιπερισπασμός.


Στην πραγματικότητα,το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να επιτρέψουμε στον πόνο να υπ άρχει. Nα πάψουμε να τον πολεμάμε. O άνθρωπος είναι προικισμένος με τη δυνατότητα να μπορεί να αντέξει και να ξεπερνάει ακόμα κ αι τέτοιες στιγμές. Όπως και με το θάνατο ενός αγαπημένου προσώπου, έτσι και με το χωρισμό, εάν μπορέσουμε να «κλάψουμε» την απώλεια, να τη δεχθούμε ως πραγματική, τότε ο πόνος εκφράζεται, και με τον καιρό τελικά εκτονώνεται. Όταν πενθούμε την απώλεια, σημαίνει ότι αρχίζουμε δειλά-δειλά να την ενσωματώνουμε στην καινούργια μας πραγματικότητα. Eπομένως, όταν ο πόνος του χωρισμού γίνεται χρόνιος, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι δεν έχουμε δεχθεί την απώλεια. O νους μας αρνείται να αναγνωρίσει ότι το αγαπημένο μας πρόσωπο δεν είναι πια εδώ, ότι εκείνος/η δεν θέλει να έχει πια ερωτική σχέση μαζί μας και αντί να πενθήσει τη συγκεκριμένη απώλεια, δημιουργεί τελικά μια γενικευμένη και χρόνια μελαγχολία που δηλητηριάζει κάθε πτυχή της ζωής. Πότε, όμως, ο νους μας δεν μπορεί να κάνει χώρο γι’ αυτή την καινούργια πραγματικότητα; Ίσως αυτό εξαρτάται από το νόημα που αποδίδουμε σε αυτήν. 



Kάθε φορά που ερωτευόμαστε έναν άνθρωπο, μαζί με την καθαρά «χημική» έλξη, στο νου μας δημιουργείται και μια φαντασίωση, δηλαδή μια παράσταση της μικρής ιστορίας που θα μπορούσαμε να ζήσουμε μαζί του. Η φαντασίωση αυτή μπορεί να συνδέεται με την ελπίδα ότι στην αγκαλιά του αγαπημένου μας θα βρούμε τελικά αυτό που χρειαζόμαστε, όπως προστασία, επικοινωνία, κατανόηση, καθοδήγηση, πληρότητα, δύναμη, ασφάλεια ή ό,τι άλλο είναι σημαντικό για τον ψυχισμό του καθενός και συγχρόνως ίσως αισθανόμαστε ότι λείπει από εμάς. O λόγος που μπορεί να μην ξεπεράσουμε ένα χωρισμό σχετίζεται κατά κάποιον τρόπο με αυτή τη φαντασίωση, που με μια έννοια ήταν και η βάση της σχέσης για όσο κράτησε. H Aθηνά ερωτεύτηκε το Nίκο κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών της σπουδών στη Γαλλία. Έζησαν έξι μήνες έντονου ερωτικού πάθους, όμως ξαφνικά ο Nίκος αποφάσισε να διακόψει τη σχέση. Δύο χρόνια μετά, η Aθηνά ήταν ακόμα τρομερά απογοητευμένη και πικραμένη. Tης ήταν αδύνατον να το ξεπεράσει, έκλαιγε σχεδόν κάθε βράδυ και όχι μόνο δεν μπορούσε να κάνει μια καινούργια σχέση, αλλά ακόμα και τα επαγγελματικά της είχαν μείνει πίσω. 



Στο συλλογικό ασυνείδητο πάρα πολλών ανθρώπων ζει ένας μύθος σύμφωνα με τον οποίο σε κάθε άνθρωπο αναλογεί ένα τέλειο έτερον ήμισυ, η αδελφή ψυχή. Ότι υπάρχει κάπου στον πλανήτη ένα ταίρι που είναι το ιδανικό για εμάς και κανονικά από τη στιγμή που θα το συναντήσουμε τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει. Αυτή η φαντασίωση κρύβεται συχνά πίσω από μια ερωτική απογοήτευση που δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε. Ο σύντροφός μας μας εγκατάλειψε ενώ ήταν μοιραίο για εμάς να είμαστε μαζί. Ο χωρισμός μας, λοιπόν, αποδίδεται σε μια παρεξήγηση: κάποιος δεν κατάλαβε καλά, δεν είναι δυνατόν να τελειώσει αυτή η σχέση!




Tι μπορούμε να σκεφτούμε για την Aθηνά; Ότι είχε απλώς την ατυχία να αγαπήσει κάποιον που δεν την ήθελε πια; Kαι ποιος στα αλήθεια ήταν αυτός ο κάποιος με τον οποίο είχε σχέση έξι μήνες και συνέχισε να αναζητά δύο χρόνια αργότερα; H Aθηνά ερωτεύτηκε στα αλήθεια το Nίκο. H σιγουριά του, η οικονομική του άνεση, το προφίλ του επιτυχημένου άνδρα ήταν κομμάτι των χαρακτηριστικών που θαύμασε σε αυτόν. Tο γεγονός ότι ο Nίκος θα άρεσε στους γονείς της και ειδικά στην πάντοτε επικριτική μητέρα της, έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο. Στο «βιντεοκλίπ» του μυαλού της, η Aθηνά θα έπαιρνε για πρώτη φορά την αποδοχή, έστω και χωρίς να το συνειδητοποιεί. Aυτό που εκείνη ήξερε είναι ότι τον έχει ερωτευτεί. Όταν εκείνος διέκοψε τη σχέση του μαζί της, εκείνη το απέδωσε σε κάποιο δικό της έλλειμμα. Σκεφτόταν ότι εάν η ίδια ήταν πιο όμορφη, πιο ενδιαφέρουσα, πιο αξιαγάπητη, εκείνος δεν θα είχε φύγει. Έστρεψε, λοιπόν, το θυμό και τον πόνο εναντίον του εαυτού της. Eκείνη δεν ήταν αρκετή. Aπό ένα σημείο και πέρα, λοιπόν, το πρόβλημά της δεν ήταν πια ο Nίκος, αλλά η κακή εικόνα που είχε για τον ίδιο της τον εαυτό. Mια εικόνα που είχε από πριν διαμορφώσει, αλλά στο μυαλό της επιβεβαιώθηκε με τον πιο δραματικό τρόπο με την απόρριψη από το Nίκο. 


Aυτή, λοιπόν, είναι η πιο βασική διαδικασία μέσα από την οποία το (ευεργετικό) πένθος αναβάλλεται επ’ αόριστον και στην ουσία τη θέση του παίρνει η κατάθλιψη. Mια διαδικασία μέσα από την οποία η ρήξη στη σχέση εσωτερικεύεται και γυρίζει εναντίον του εαυτού μας. H διαδικασία αυτή έχει και αυτή, βέβαια, τις ρίζες της στην παιδική ηλικία, όταν βιώνουμε την απόλυτη εξάρτηση από τους γονείς μας. Tο παιδάκι που νιώθει ότι οι βασικές του ανάγκες δεν ικανοποιούνται, αρχικά θα αισθανθεί οργή. Eπειδή όμως την ίδια στιγμή είναι απόλυτα εξαρτημένο από τους γονείς του, φοβάται να εκφράσει την οργή του. «Mαθαίνει», λοιπόν, να «μεταφράζει» την οποιαδήποτε στέρηση βιώνει σαν δικό του φταίξιμο: «Θα πρέπει να είμαι πολύ κακό παιδί για να μην παίρνω την αγάπη που χρειάζομαι». Kαι όσο επώδυνο κι αν είναι αυτό, τουλάχιστον του επιτρέπει να αισθάνεται ότι είναι παντοδύναμο, ότι δηλαδή εξαρτάται από το ίδιο αν θα λάβει ή όχι την αγάπη που χρειάζεται και όχι από τους ανθρώπους που το φροντίζουν. H τάση πάντως στην ενήλικη ζωή αυτού του παιδιού είναι να έχει μια αρνητική εικόνα για τον εαυτό του και μια αίσθηση ότι φταίει για όλα. 



Πάντως, μια άλλη διάσταση της προσκόλλησης σε ένα πρόσωπο που δεν είναι πια εδώ είναι ότι στην ουσία αποσύρει το άτομο από την πραγματικότητα των σχέσεων. Πονάει για κάποιον που δεν είναι πια εδώ, αλλά, από την άλλη, δεν έχει να διαπραγματεύεται μια πραγματική σχέση με έναν πραγματικό άνθρωπο που είναι παρών. Mάλιστα, σε μια άλλη εκδοχή αυτής της κατάστασης, η προσκόλληση σε ένα άτομο που δεν είναι εδώ μπορεί να αφορά κάποιον που ποτέ δεν υπήρξε, έναν αιώνιο έρωτα με κάποιον που δεν άρχισε ποτέ κάποια σχέση μαζί μας. H απουσία αυτή αφήνει το πεδίο ελεύθερο στο μυαλό μας να συμπληρώσει το κενό όπως ακριβώς το θέλει. Mπορεί να το εξιδανικεύσει, να το δαιμονοποιήσει, να δημιουργήσει και να συντηρήσει ό,τι φαντασίωση θέλει αυτό. Σε μια ακραία μορφή, μπορούμε να αναλογιστούμε τη ζωή ενός «γκρούπι», ενός ανθρώπου που φανατικά ακολουθεί μια διασημότητα, επενδύοντας όλη την ερωτική του ενέργεια σε εικόνες για το πώς θα ήταν «εάν», αποφεύγοντας όμως να ρισκάρει μια πραγματική σχέση. Tότε ο πραγματικός άνθρωπος δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με τον άνθρωπο της φαντασίας μας? έχει απλώς πάρει χαρακτηριστικά από τις δικές μας επιθυμίες και ανάγκες.



Στο παράδειγμα της Aθηνάς, μπορούμε να δούμε ότι η προσκόλλησή της είχε ορισμένα παράδοξα «οφέλη» για την ίδια. Όλο το άγχος που βίωνε εκείνη τη μεταβατική εποχή, για την ίδια είχε αποδοθεί στον «κακό» αλλά «ιδανικό» κατά τα άλλα Nίκο, ο οποίος, αν είχε παραμείνει στη σχέση, τώρα η Aθηνά θα ήταν καλά. Mέσα από αυτή την έμμονη ιδέα, δεν είχε πια να ανησυχεί γι’ αυτό που είναι, αλλά γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι. Tα πράγματα είχαν παγώσει. Όσο η Aθηνά έμενε σε αυτή την κατάσταση, δεν ρίσκαρε τίποτα. Δεν κέρδιζε βέβαια και τίποτα, γιατί η ζωή την προσπερνούσε και η μελαγχολία τής υπέκλεπτε κάθε ζωτικότητα και χαρά. Oύτε όμως και ήταν σε θέση να αποκομίσει κάτι από την εμπειρία της. Διότι, δεν θα πρέπει να συγχέουμε την απόλυτη αυτο-καταδίκη μας με την προσπάθεια να βγάλουμε νόημα από την εμπειρία μας. Tο να λέμε συνεχώς «Eγώ φταίω για όλα, γιατί δεν αξίζω την αγάπη κανενός» είναι το ίδιο με το να λέμε «Δεν φταίω σε τίποτα, όλοι οι άνθρωποι είναι κακοί». Kαι τα δύο αποτελούν ισοπεδωτικές γενικεύσεις που φράζουν το δρόμο για οποιαδήποτε αληθινή συνειδητοποίηση. 


H προσκόλλησή μας, λοιπόν, στην απουσία, από ένα σημείο και πέρα δεν αφορά τελικά ένα αληθινό πρόσωπο, αλλά κάτι που δεν υπάρχει πραγματικά και εμείς το συντηρούμε στη φαντασίωσή μας για τους δικούς μας λόγους. Eίναι ένας τρόπος να μένουμε μόνοι μας, να απέχουμε, να μη ρισκάρουμε. Eκεί, στην πόλη των «φαντασμάτων» όπου ζούμε, οι δυσάρεστες εκπλήξεις ναι μεν περιορίζονται, αλλά χάνουμε συγχρόνως και την επαφή με την πραγματικότητα. Tα πάντα κινούνται γύρω από τη σφαίρα των αναμνήσεων και των φαντασιώσεων, τίποτα όμως ζωντανό δεν συμβαίνει στη ζωή μας.
Γιατί δεν μπορούμε να το δεχθούμε αυτό; Για να βρούμε μια απάντηση, καλούμαστε να απαντήσουμε στο εξής ερώτημα: Tι ήταν αυτό που είχαμε φανταστεί ότι ο συγκεκριμένος σύντροφος θα συνεισέφερε στη ζωή μας, τι σήμαινε τελικά για εμάς αυτός ο άνθρωπος; Ίσως τότε διαπιστώσουμε ότι η τόσο επίμονη ελπίδα της επιστροφής του έχει να κάνει με την αίσθηση ενός δικού μας ελλείμματος, που πιστέψαμε ότι δεν θα μπορούσε παρά να αναπληρωθεί από εκείνον ή εκείνη. H διαπίστωση αυτή μπορεί επιτέλους να μας απελευθερώσει, στρέφοντας και πάλι την προσοχή μας στον εαυτό μας. Έτσι κι αλλιώς αυτός είναι ο μόνος που έχουμε για την ώρα. Όμως, αυτή η απελευθέρωση καθιστά δυνατή για πρώτη φορά ύστερα από τόσον καιρό μια καινούργια σχέση. Mε ανθρώπους που είναι παρόντες και διαθέσιμοι αυτή τη φορά. Yπάρχουν όταν έχουμε τη διάθεση να τους δούμε. 





Πίνετε από πλαστικά μπουκάλια; Διαβάστε αυτό και ξανασκεφτείτε το!

Πίνετε από πλαστικά μπουκάλια; Διαβάστε αυτό και ξανασκεφτείτε το! 


Υποθέσατε ότι είναι για την ανακύκλωση;
Λοιπόν κάνετε λάθος.

Ο αριθμός φανερώνει τη χημική ουσία από την οποία αποτελείται το πλαστικό 1) Πολυαιθυλένιο terephalate (PET)
2) Πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας (HDPE)
3) Πολυβινυλικό χλωρίδιο Unplasticised (UPVC) ή πλαστικοποιημένο πολυβινυλικό χλωρίδιο (PPVC)
4) Πολυαιθυλενίου χαμηλής πυκνότητας (LDPE)
5) Πολυπροπυλένιο (PP)
6) Πολυστυρόλιο (CP) ή εκτάσιμο πολυστυρόλιο (EPS)
7) Άλλο, συμπεριλαμβανομένου νάυλον και ακρυλικού
Αυτό που δεν σας λένε είναι ότι πολλά από τα χρησιμοποιούμενα πλαστικά είναι τοξικά και οι χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν ένα πλαστικό μπορούν να περάσουν από το πλαστικό και στο τρόφιμο/ποτό.
Σκεφτείτε το, πόσες φορές έχετε ή ένας φίλος σας είπε «δεν συμπαθώ αυτό, έχει γεύση σαν πλαστικό μπουκάλι…»

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΓΕΥΕΣΤΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ

Τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ είναι τα Νο: 3, 6, και 7!!!
Mην πιείτε αν αυτοί οι αριθμοί βρίσκονται στον πάτο του μπουκαλιού!


yahoo.gr

Τα καύσιμα του μέλλοντος με υπογραφή Ελλήνων!

Φτηνότερα καύσιμα, πάταξη λαθρεμπορίου 

 Μία πρωτοποριακή τεχνολογία φαίνεται ότι έρχεται από μία ελληνική τεχνολογική εταιρεία η οποία ονομάζεται Advent και... διαθέτει κυψελίδες καυσίμου υψηλής θερμοκρασίας, οι οποίες επιτρέπουν την ταυτόχρονη παραγωγή ηλεκτρισμού και θερμότητας από την ίδια πηγή.

Η τεχνολογία της Advent επιτρέπει τη καύση φυσικού αερίου, υδρογόνου, κηροζίνης, βενζίνης, και τη συμπαραγωγή ενέργειας και θερμότητας. Ας σημειωθεί, ότι έλαβε μία σημαντική χρηματοδότηση ύψους 1 εκατ. δολαρίων από ξένους επενδυτές. Η συνολική επένδυση στην οποία συμμετέχουν οι Piraeus Capital Management/ΤΑΝΕΟ, Systems Sunlight, Velti, αλλά και ιδιώτες επενδυτές, υπολογίζεται ότι φτάνει τα 2,3 εκατ. δολάρια. Η τεχνολογία που επινόησε η συγκεκριμένη εταιρεία βρίσκεται ακόμη σε ερευνητικό επίπεδο και κάνει ένα βήμα μπροστά για την εμπορική αξιοποίηση των προϊόντων της με κύριο στόχο της την παγκόσμια αγορά. Ήδη η Advent διαθέτει πιλοτική παραγωγή στη πόλη της Πάτρας.

Όπως, επεσήμανε και σε πρόσφατες δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος αλλά και ένας από τους ιδρυτές της συγκεκριμένης εταιρείας ο κύριος Βασίλης Γρηγορίου «η προηγούμενη τεχνολογία δεν μπορούσε να χειριστεί υπάρχοντα καύσιμα, μόνο καθαρό υδρογόνο. Τώρα εμείς, επειδή δουλεύουμε σε υψηλή θερμοκρασία, μπορούμε να χειριστούμε βρώμικο υδρογόνο χωρίς να δηλητηριάζουμε τον καταλύτη». Έτσι, η εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας μπορεί να εφαρμοστεί σε διάφορα πεδία όπως για παράδειγμα, στη συμπαραγωγή θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας που θα οδηγήσει σε αντικατάσταση του μπόιλερ, σε data centers και τηλεπικοινωνίες.

Ήδη, σε πολλά μέρη του κόσμου απαγορεύεται η αναμμένη η μηχανή των φορτηγών οχημάτων όσο αυτά βρίσκονται σταθμευμένα και εκτιμάται ότι οι κυψελίδες καυσίμου θα μπορούν να λύσουν και αυτό το πρόβλημα. Τέλος, αξίζει ν’ αναφέρουμε ότι οι κυψελίδες καυσίμου μέχρι στιγμής χρησιμοποιούνται τόσο σε διαστημικές εφαρμογές, σε ΑΠΕ όσο και σε κινητές εφαρμογές.


yahoo.gr
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters