Nail's Love By Ms

Τι συμβολίζει το φωτοστέφανο στις Αγιογραφίες??


Ο φωτοστέφανος, έχει καταγωγή ειδωλολατρική, και κληροδοτήθηκε αργότερα στην χριστιανική τέχνη. Τον συναντάμε στην Αίγυπτο, ως σύμβολο του ηλίου· κατόπιν και στον Βουδισμό, και από εκεί στην Ρώμη. Για παράδειγμα, φωτοστέφανος περιβάλλει την κεφαλή του αυτοκράτορος Τραϊανού στην αψίδα του Μ. Κωνσταντίνου. Αλλά και αργότερα, κυρίως απο τον ιβ' αιώνα σε πολλά αραβικά χειρόγραφα. 

Ενώ σε πολλές εικόνες της δύσης ο φωτοστέφανος είναι απαραίτητος να δηλώση την αγιότητα του εικονιζομένου προσώπου λόγω της κοσμικότητας που τα διακρίνει, στην ορθόδοξη ζωγραφική των εικόνων μπορούμε και από την όλη στάση του εικονιζομένου να καταλάβουμε την ιερότητά τους. 

Παρατηρούμε μάλιστα ότι σε πολλές εικόνες των παλαιοτέρων χριστιανικών παραστάσεων, όπως π.χ. στις τοιχογραφίες των κατακομβών, σε εικόνες του Χριστού και της Παναγίας ο φωτοστέφανος απουσιάζει εντελώς, καθώς επίσης και σε σαρκοφάγους του ιδ’ αιώνος και σε ορισμένα ψηφιδωτά, όπως π.χ. στα ψηφιδωτά του τρούλου του αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης.

Όταν οι χριστιανοί άρχισαν να χρησιμοποιούν τον φωτοστέφανο τον έβαζαν, όπως φαίνεται, όχι μόνο ως διακριτικό των ιερών μορφών, αλλά και των σημαινόντων προσώπων, όπως π.χ. στην Santa Maria Maggiore, φωτοστέφανο έχει και ο Ηρώδης, και όπως στον άγιο Βιτάλιο, οι Ιουστινιανός και Θεοδώρα. Γενικότερα στο Βυζάντιο, φωτοστέφανο έχουν τα μέλη της βασιλικής αυλής.

Για την ορθόδοξη εικονογραφία ο φωτοστέφανος καθιερώθηκε ως σύμβολο της μεθέξεως του εικονιζομένου προσώπου με τον Θεό, την πηγή του φωτός.

Ο φωτοστέφανος τοποθετείται μόνο στο κεφάλι του αγίου και όχι σε όλο του το σώμα, διότι ο εγκέφαλος είναι το πολυτιμότερο όργανο στον άνθρωπο· σ’ αυτόν οδηγούν και από αυτόν πηγάζουν όλες οι αισθήσεις· εκεί είναι το κέντρο της σκέψεως και της διανοίας. Τα πρόσωπα της εικόνας που διαπερνώνται από τούτο το άκτιστο φως μετέχουν μυστικά στην ζωή του Θεού, αφού κατά τον άγιο Γρηγόριο Νύσσης “διά τούτο τω φωτί, προσεγγίσασα η ψυχή φως γίνεται”.

Στην Δύση ο πνευματικός χαρακτήρας του συμβόλου αυτού παρανοήθηκε εντελώς. Έλαβε την μορφή ελλειψοειδούς, κυκλικού στεφανιού, που σχεδιάζεται πάνω και πέρα από το κεφάλι των αγίων. Εικονίζεται ως ακτινοβολία που πηγάζει μέσα από την μορφή του εικονιζομένου αγίου·

Το χρώμα που χρησιμοποιείται συνήθως για τον φωτοστέφανο είναι χρυσό ή κίτρινο. Ο χρυσός κυρίως, αντιθέτως από τα άλλα χρώματα, δεν ζη από το φως διότι είναι φώς. Άλλωστε η παχύτητα της ύλης υπονοεί την απουσία φωτός, ενώ και η έντονη φωτεινότητα ελαφρώνει το βάρος και προκαλεί διαφάνεια.

Ο φωτοστέφανος μπορεί να κοσμείται με διάφορα σχήματα ή λουλούδια κ.λ.π., ενώ αυτόν του Χριστού τον συναντάμε σταυροφόρο, έχοντα μέσα του τα γράμματα Α-Ω ή αργότερα Ο-ΩΝ. Μπορούμε δε να τον συναντήσουμε και σε άλλους τύπους όπως,τετράγωνο ή τρίγωνο. Ο τετράγωνος έμπαινε συνήθως σε ιερά πρόσωπα που ήταν εν ζωή, για κάποιο ιερό έργο που επιτελούσαν. 

Τέτοιους φωτοστεφάνους συναντούμε στις κεφαλές των δύο κτητόρων που εικονίζονται εκατέρωθεν του αγ. Δημητρίου στον νότιο πεσσό του Ι. Βήματος του ομωνύμου ναού. Αλλά, και από τον ΙΓ' αιώνα εμφανίζεται στην Δύση σχεδιαζόμενος, κυρίως στην παράσταση της Αγίας Τριάδος ή να περικλείη τον “Παντεπόπτην Θείον Οφθαλμόν”.

Ο φωτοστέφανος, λοιπόν, είναι εκείνο το σύμβολο που από την πρώτη του εμφάνιση δήλωνε κάτι ξεχωριστό και χρησιμοποιήθηκε από τους αγιογράφους για να δηλώση την θέωση και τον αγιασμό του εικονιζομένου προσώπου.

Ποιά λέξη είπε πρώτη ο άνθρωπος ??


Η πρώτη λέξη που είπε ο άνθρωπος ήταν ίσως«Ντα» ή «Ντο»

Τελικά ο δημοφιλής Χόμερ Σίμπσον είναι ακόμη πιο«πρωτόγονος» από όσο τον εμφανίζουν οι δημιουργοί του αφού σύμφωνα με νέα μελέτη το επιφώνημα «Ντο» που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της ομιλίας του ήταν μια από τις πρώτες λέξεις που είπε ο άνθρωπος. Η μελέτη περιγράφει την εξέλιξη του μηχανισμού που επέτρεψε στον άνθρωπο να μιλήσει.

Σύμφωνα με τη μελέτη χρειάστηκε να περάσουν περίπου τρία εκατομμύρια έτη από την εμφάνιση του πρώτου ανθρωποειδούς μέχρι τη στιγμή που κατάφερε κάποιο είδος ανθρώπου να επικοινωνήσει μέσω της ομιλίας. Οι πρώτες λέξεις ήταν απλές συλλαβές και οι ερευνητές αναφέρουν ότι μια εξ αυτών ήταν το «Ντα» ή «Ντο».

Η εξέλιξη
Πολλά είδη ζώων επικοινωνούν μεταξύ τους με ήχους αλλά ο άνθρωπος ξεχωρίζει επειδή κατάφερε να αναπτύξει ομιλία και μάλιστα σε διαφορετικές γλώσσες. Η ικανότητα αυτή αναπτύχθηκε μέσα από μια διαδικασία που διήρκεσε πολλά εκατομμύρια έτη. Καθόλη αυτήν την περίοδο τα φωνητικά μας όργανα εξελίχθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε να μπορούν να παράγουν πολλούς και διαφορετικούς μεταξύ τους ήχους.

Μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές στη φωνητική ανατομία του ανθρώπου ήταν ότι τα αρχέγονα είδη όπως η περίφημη Λούσι (Australopithecus afarensis) που εμφανίστηκε πριν από 3,3 εκατομμύρια έτη διέθετε ένα όργανο που διαθέτουν και οι πίθηκοι.

Το όργανο αυτό μοιάζει με μπαλόνι και βοηθά τα πρωτεύοντα θηλαστικά να βγάζουν βροντερούς ήχους. Όμως όταν έκανε την εμφάνιση του ο Homo heidlbergensis πριν από περίπου 600 χιλιάδες έτη αυτός ο φωνητικός «αερόσακος» δεν υπήρχε πλέον.

Το πείραμα των λέξεων
Για να διαπιστώσουν το πώς αυτή η ανατομική μεταβολή επηρέασε την παραγωγή των ήχων στον άνθρωπο ερευνητές του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ έφτιαξαν δύο τεχνητές φωνητικές κοιλότητες από πλαστικούς σωλήνες. Η μια κοιλότητα διέθετε ένα θάλαμο που λειτουργούσε με τρόπο ανάλογο με εκείνο του αερόσακου ενώ η άλλη όχι. Ο αέρας που περνούσε μέσα από τις φωνητικές κοιλότητες παρήγαγε διάφορους ήχους και κυρίως φωνήεντα.

Στην συνέχεια εθελοντές κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τους ήχους που παρήγαγαν οι δύο φωνητικοί μηχανισμοί. Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές ο μηχανισμός που δεν διέθετε τον«αερόσακο» παρήγαγε πιο καθαρούς ήχους και λέξεις από τον άλλο μηχανισμό.

Σύμφωνα με τους ερευνητές οι αρχαίοι μας πρόγονοι ήταν σε θέση να παράγουν κάποιους ήχους ή και σύντομες λέξεις αλλά ο αερόσακος έκανε τους ήχους και τις λέξεις τους είτε να είναι ακατάληπτες είτε να μοιάζουν ίδιες μεταξύ τους οπότε δεν μπορούσε να αναπτυχθεί κάποια εξελιγμένη μορφή επικοινωνίας.

Η ανάγκη επιβίωσης
Οι ερευνητές εκτιμούν ότι η ανάγκη για καλύτερη επικοινωνία οδήγησε στη σταδιακή εξαφάνιση του συγκεκριμένου αερόσακου. Η απουσία του αερόσακου επέτρεψε την αύξηση σε ποσότητα αλλά και ποιότητα των ήχων που παρήγαγαν οι άνθρωποι. Έτσι μοιράζονταν περισσότερες πληροφορίες για το επικίνδυνο περιβάλλον στο οποίο ζούσαν αυξάνοντας έτσι και τις πιθανότητες επιβίωσης τους μέσα σε αυτό. H έρευνα δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Journal of Human Evolution» και εδώ μπορείτε να ακούσετε τα ηχητικά πειράματα
.


Δείτε ένα βίντεο με τον Χόμερ Σίμπσον να μιλάει όπως πιθανώς οι αρχαίοι μας πρόγονοι

«Τα πήρε» άγρια ο Πάνος Καμμένος



«Τα πήρε»  ο Πάνος Καμμένος και ξέσπασε κατά πάντων: «Αν χρειαστεί θα συνεργαστώ με οποιοδήποτε κόμμα, και το ΚΚΕ και τον ΣΥΝ και την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και την εξωκοινοβουλευτική Δεξιά και όποιον χρειαστεί προκειμένου να συμφωνήσουμε πως μπορούμε να διαφυλάξουμε την παράδοση της χώρας μας.
Τον Γοργοπόταμο τον ανατίναξε ο Βελουχιώτης μαζί με τον Ζέρβα. Εγώ είμαι δεξιός αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή είμαι δεξιός και επειδή το κόμμα στο οποίο ανήκω επέλεξε τον συμβιβασμό εγώ θα συμβιβαστώ» ,είπε στο Κανάλι 1 του  Πειραιά. Και όταν ρωτήθηκε αν δηλαδή είναι « ο κόκκινος» Πάνος» είπε:
«Αν υπάρχουν κόκκινοι, εγώ είμαι γαλάζιος, εγώ είμαι Ελληνας. Όπως υπάρχουν εκατομμύρια έλληνες, αυτό το παραμύθι της κομματικής αντιπαράθεσης θα το παίξουμε όταν θα μπορέσουμε να διασφαλίσουμε την ύπαρξη του ελληνικού έθνους, της γης μας, της πατρίδας, των παιδιών μας».

Η τέταρτη σφραγίδα της Αποκάλυψης



Τι λέει το κείμενο της Αποκάλυψης στα αρχαία ελληνικά;
‘Eμφανίστηκε ο 4ος καβαλάρης της «Αποκάλυψης του Ιωάννη». Δείτε τα δύο Video που ακολουθούν:


Η υπερφόρτιση συσκευών κοστίζει εκατομμύρια!


Έρευνα της ενεργειακής εταιρείας E.ON αποκαλύπτει πως τουλάχιστον 134 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας χάνουν κάθε χρόνο οι Βρετανοί εξαιτίας της υπερφόρτισης των ηλεκτρονικών τους συσκευών.

Η υπερφόρτιση συσκευών κοστίζει εκατομμύρια!
Πιο αναλυτικά, η έρευνα τονίζει ότι ένας στους πέντε Βρετανούς αφήνει τις συσκευές του στην πρίζα, παρά το γεγονός ότι βρίσκονται σε πλήρη φόρτιση, καθώς φοβάται ότι θα «ξεμείνουν» από μπαταρία όταν φύγει από το σπίτι.
Παράλληλα, ένας στους δέκα παραδέχεται ότι απλά βαριέται να βγάλει τις συσκευές από την πρίζα, αν και γνωρίζει ότι αυτό του κοστίζει χρήματα, ενώ εννιά στους δέκα Βρετανούς έχουν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές σε μόνιμη φόρτιση, αγνοώντας ότι ενδέχεται να τους προκαλέσουν βλάβη.
Οι συσκευές που υπερφορτίζονται περισσότερο σε κάθε νοικοκυριό είναι οι φορητοί υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα και τα iPod.
Πάντως, υπερφόρτιση καταγράφεται σύμφωνα με την έρευνα και στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, τις ηλεκτρικές σκούπες και τα φορητά τηλέφωνα.
Να σημειωθεί ότι η υπερφόρτιση των μπαταριών μειώνει τον κύκλο ζωής τους και «φουσκώνει» τους λογαριασμούς ρεύματος.

Πάνω από 3 εκατ. Έλληνες κινδυνεύουν από φτώχεια!


Τις τραγικές συνέπειες της οικονομικής κρίσης στους Έλληνες πολίτες αποτυπώνουν τα στοιχεία της έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ.

Πάνω από 3 εκατ. Έλληνες κινδυνεύουν από φτώχεια!
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 20,1% του πληθυσμού, δηλαδή 3.030.900 πολίτες κινδυνεύουν από τηφτώχεια. Το όριο της φτώχιας διαμορφώνεται στο ποσό των 7.178 ευρώ ανά άτομο ετησίως και στα 15.073 ευρώ για τα νοικοκυριά με 2 ενήλικες και δύο παιδιά ηλικίας κάτω των 14 ετών.
Σύμφωνα με την έρευνα, το μέσο ετήσιο ατομικό ισοδύναμο εισόδημα ανέρχεται σε 13.973,94 ευρώ και το μέσο ετήσιο διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών της χώρας σε 24.224,38 ευρώ. Τα νοικοκυριά που βρίσκονται σε κίνδυνο φτώχειας εκτιμώνται σε 868.597 και τα μέλη τους σε 2.204.800.
Ο κίνδυνος φτώχειας
Σύμφωνα με την έρευνα, ο κίνδυνος φτώχειας για παιδιά 0-17 ετών (παιδική φτώχεια) αυξήθηκε στο 23%, ενώ για άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών υποχώρησε ελαφρά κατά 0,1%, στο 21,3%.
Ο πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό ανέρχεται σε 3.030.900 άτομα. Ο πληθυσμός που διαβιεί σε νοικοκυριά που δεν εργάζεται κανένα μέλος ή εργάζεται με μερική απασχόληση ανέρχεται σε 544.800 άτομα, έναντι 488.200 ατόμων το προηγούμενο έτος.
Ποιοι απειλούνται από φτώχεια:
Ο πληθυσμός που απειλείται από τη φτώχεια είναι, κυρίως:
Γυναίκες άνεργες (40%)
Μονογονεϊκά νοικοκυριά με τουλάχιστον ένα εξαρτώμενο παιδί (33,4%)
Νοικοκυριά με έναν ενήλικα, ηλικίας 65 ετών και άνω (30,1%)
Νοικοκυριά με 3 ή περισσότερους ενήλικες με εξαρτώμενα παιδιά (29,3%)
Μονοπρόσωπα νοικοκυριά με μέλος θήλυ (27,7%)
Παιδιά ηλικίας 0-17 ετών (23%)
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού σε κίνδυνο φτώχειας
Το ποσοστό κινδύνου φτώχειας είναι υψηλότερο στις γυναίκες, σε σχέση µε τους άνδρες, 20,9% και 19.3%, αντίστοιχα. Τα µονοπρόσωπα νοικοκυριά µε θήλυ µέλος απειλούνται από τη φτώχεια σε ποσοστό 27,7%, ενώ τα αντίστοιχα µε άρρεν µέλος σε ποσοστό 26,3%.
Ο κίνδυνος φτώχειας για άτοµα ηλικίας άνω των 65 ετών υπολογίζεται σε ποσοστό 21,3%, ενώ για άτοµα ηλικίας έως 17 ετών σε ποσοστό 23%. Ο κίνδυνος φτώχειας για άτοµα ηλικίας άνω των 75 ετών υπολογίζεται σε ποσοστό 25,5%, ενώ για άτοµα ηλικίας 75 ετών και κάτω σε ποσοστό 19,6 %.
Ο κίνδυνος φτώχειας των νοικοκυριών µε έναν γονέα και τουλάχιστον ένα εξαρτώµενο παιδί ανέρχεται στο 33,4%, ενώ ο αντίστοιχος δείκτης για τα νοικοκυριά µε δύο γονείς και ένα εξαρτώµενο παιδί ανέρχεται στο 21,6%.
Οι εργαζόµενοι κινδυνεύουν λιγότερο από τους ανέργους και τους οικονοµικά µη ενεργούς (συνταξιούχους, νοικοκυρές, κ.λ.π.). Το ποσοστό κινδύνου φτώχειας των εργαζοµένων ανέρχεται στο 13,8% (άνδρες 16,4% και γυναίκες 10,2%), των λοιπών µη οικονοµικά ενεργών στο 27,4% και των ανέργων στο 38,5%.
Ο σχετικός κίνδυνος φτώχειας για τους εργαζοµένους µε πλήρη απασχόληση ανέρχεται στο 11,7%, ενώ για τους εργαζοµένους µε µερική απασχόληση ανέρχεται στο 29,4%.
Τα νοικοκυριά που διαµένουν σε ιδιόκτητη κατοικία απειλούνται από φτώχεια κατά 18,5%, ενώ αυτά που διαµένουν σε ενοικιασµένη κατοικία κατά 27,2%. Ο σχετικός κίνδυνος φτώχειας ηλικιωμένων 75 ετών και άνω κατά ιδιοκτησιακό καθεστώς της κατοικίας τους ανέρχεται για τους ιδιοκτήτες στο 26,3%, ενώ για τους ενοικιαστές στο 18%.

Σε τουρκικά χέρια ελληνική βιομηχανία


Στον τουρκικό όμιλο Pak Holding πωλείται μια ιστορική βιομηχανία της Θεσσαλονίκης, η Μακεδονική Εταιρεία Χάρτου ΑΕ,  γνωστή ως ΜΕΛ. 

Σε τουρκικά χέρια ελληνική βιομηχανία

Η εταιρεία αυτή είναι ηγέτης στον στον κλάδο της και διαθέτει  μεγάλη ακίνητη περιουσία.
Παρ’ όλα αυτά λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και της αδυναμίας χρηματοδότησής της από τις τράπεζες αναγκάζεται να τεθεί προς πώληση όπως δημοσίευσε το 24wro.blogspot.com.
«Από το Μάιο του 2011 μιλάμε με τους Τούρκους. Το Νοέμβριο υπογράψαμε προσύμφωνο και μέχρι τέλος Ιανουαρίου του 2012 ευελπιστούμε να έχει ολοκληρωθεί η αγοραπωλησία», δήλωσε στην εφημερίδα «Το Βήμα» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΜΕΛ, Κυριάκος Οικονόμου, ο οποίος είχε απασχολήσει τη δικαιοσύνη πρόσφατα με την κατηγορία της μη απόδοσης ΦΠΑ και φόρου μισθωτών υπηρεσιών συνολικού ύψους 800.000 ευρώ.

«Η κατακόρυφη άνοδος της τιμής των καυσίμων και οι επισφάλειες από Έλληνες πελάτες λόγω της κρίσης μάς δημιούργησαν πρόβλημα ρευστότητας. Τη διετία 2010 - 2011 πληρώσαμε για καύσιμα επιπλέον 10 εκατ. ευρώ. Η πώληση είναι μονόδρομος για να σωθεί η εταιρεία και οι 210 εργαζόμενοι. Με λίγη βοήθεια θα πρωταγωνιστήσει ξανά», πρόσθεσε ο κ. Οικονόμου.

Συγκεκριμένα η  εταιρεία επρόκειτο να πραγματοποιήσει  επένδυση ύψους 4 εκατ. ευρώ η οποία θα περιόριζε σημαντικά το  κόστος της ενέργειας ωστόσο οι τράπεζες δεν  χρηματοδότησαν το σχέδιο αυτό.

Για την ιστορία η ΜΕΛ (Μακεδονική Εταρεία Λαδόπουλου) ιδρύθηκε το 1964. Το 1981 πέρασε στον Οργανισμό Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων και το 1998 ο κ. Οικονόμου, επικεφαλής ομάδας επενδυτών απέκτησε την εταιρεία. «Η ΜΕΛ είχε τότε παραγωγή 25.000 τόνους ετησίως. Σήμερα παράγει 100.000 τόνους εκ των οποίων το 55% εξάγεται στο εξωτερικό. Το 70% των εξαγωγών διοχετεύεται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει στην εταιρεία 70 εκατ. ευρώ», επισημαίνει ο κ. Οικονόμου ο οποίος σταδιακά από το 1998 μέχρι και σήμερα απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της ΜΕΛ.

Η  εταιρεία παράγει χαρτόνια συσκευασίας για τρόφιμα (πίτσες, γλυκά, γιαούρτια κ.α.) και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο της.

Οι πωλήσεις της τα τελευταία χρόνια είχαν σκαρφαλώσει στα 50 εκατ. ευρώ,  ενώ η λειτουργική της κερδοφορία ανήρχετο στα 15 εκατ. ευρώ και το καθαρό αποτέλεσμα κυμαινόταν μεταξύ 1 με 1,5 εκατ. ευρώ λόγω των χαμηλών περιθωρίων κέρδους που είχε ως ενεργοβόρος βιομηχανία.

Οι εγκαταστάσεις της ΜΕΛ βρίσκονται σε έκταση 380 στρεμμάτων σε απόσταση 22 χλμ. από το κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Ο τραπεζικός δανεισμός της ΜΕΛ ανέρχεται στα 33 εκατ. ευρώ (18 εκατ. ευρώ μακροπρόθεσμος και 13 εκατ. ευρώ βραχυπρόθεσμος), που βάσει των ebitda της εταιρείας δεν εμφάνιζε πρόβλημα εξυπηρέτησης.

Ο κ. Οικονόμου εξηγεί πως τα  τελευταία χρόνια η κρίση που διέρχεται η   ελληνική αγορά αύξησε κατακόρυφα την επισφάλεια αναφορικά με τους Έλληνες πελάτες. «Πουλούσαμε  στην Ελλάδα 70.000 τόνους και σήμερα πωλούμε 50.000 τόνους. Ενισχύσαμε τις εξαγωγές μας αλλά τα περιθώρια κέρδους στο εξωτερικό είναι πολύ χαμηλά ενώ σε ορισμένες αγορές πουλάμε με ζημία. Παράλληλα, είχαμε αρκετές επισφάλειες από Ελληνες πελάτες.

Καθοριστικής σημασίας  εντοπίζειο ίδιος την αύξηση του  κόστους του μαζούτ που τη διετία 2010 - 2011 σχεδόν διπλασιάστηκε.

Το 2011 η εταιρεία είχε τζίρο 52 εκατ. ευρώ και ζημιογόνο αποτέλεσμα έναντι κερδών το 2010.

Στην τελική ευθεία  περνούν οι διαπραγματεύσεις με την τουρκική πλευρά  ενώ δεν έχει διευκρινιστεί αν οι Τούρκοι της Pak Holdings θα αποκτήσουν το 100% της ΜΕΛ από την οικογένεια Οικονόμου, ή αν η τελευταία θα διατηρήσει ένα ποσοστό της τάξης του 25%.

Ποιοι είναι οι Τούρκοι της Pak Holdings
Ο όμιλος ανήκει στην οικογένεια Pak, είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός ξηρής μαγιάς στην Τουρκία και παράγει κυρίως προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής.

Ιδρύθηκε το 1973, είναι εισηγμένος στο Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης και διαθέτει θυγατρικές στη Ρουμανία.

Η εξαγορά πρόκειται να  γίνει από τη θυγατρική Kartonsan που έχει ίδιο αντικείμενο εργασιών με τη ΜΕΛ.

Η Kartonsan είναι η πέμπτη παραγωγός χαρτοκιβωτίων συσκευασίας στην Ευρώπη και το 2010 είχε τζίρο 68 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 6 εκατ. ευρώ.

Πάρτι μίζας στο Δημόσιο


Στο φως της δημοσιότητας φέρνει δικαστική έρευνα το όργιο μίζας που είχε στηθεί από επιόρκους υπαλλήλους σε εφορίες και τελωνεία εις βάρος των Ελλήνων φορολογούμενων.

Πάρτι μίζας στο Δημόσιο
Παράλληλα, ανώτερο στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας σε συνομιλία που είχε χθες με δημοσιογράφους, αφήνει αιχμές για συμμετοχή υπαλλήλων της Δημοτικής Αστυνομίας μεγάλων δήμων στο παραεμπόριο.
Η δικαστική έρευνα αποκαλύπτει τον «χειρουργικό» τρόπο με τον οποίο έκοβαν πρόστιμα μέσω της περαίωσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα φοροδιαφυγήςαποτελεί η περίπτωση ανώνυμης εταιρείας που πλήρωσε για περαίωση εξαετίας μόνο 20.000 ευρώ όταν το προβλεπόμενο ποσό παράβασης υπολογιζόταν στα 620.000 ευρώ!
Εξίσου σημαντικές είναι οι καταγγελίες στις οποίες προβαίνει αξιωματούχος του υπουργείου Ανάπτυξης, σύμφωνα με τις οποίες «ο μηχανισμός του υπουργείου Οικονομικών, εφοριακοί, τελωνιακοί και έμποροι πετρελαιοειδών αντιδρούν στην τοποθέτηση του ειδικού συστήματος μέτρησης εισροών- εκροών καυσίμων στις δεξαμενές των βενζινάδικων».
Με το εν λόγω σύστημα αντιμετωπίζεται σημαντικά η παράνομη διακίνηση βενζίνης και ντίζελ, η οποία στερεί στο Δημόσιο 500 εκατ. έως και 1 δισ ευρώ κάθε χρόνο.
Μάλιστα, από το ίδιο στέλεχος αναφέρεται πως η ΕΥΠ παρακολουθεί κορυφαία στελέχη τηςΔημοτικής Αστυνομίας μεγάλων δήμων και ερευνά αν εμπλέκονται σε παραεμπόριο.
Υπολογίζεται ότι η λαθραία διακίνηση παράνομων εμπορευμάτων κοστίζει φόρους 4,5 με 5 δις ευρώ ετησίως στο Δημόσιο.
Τέλος, η υψηλόβαθμη πηγή αποκαλύπτει τις διαφωνίες μεταξύ του υπουργείου Ανάπτυξης και Οικονομικών για την εγκατάσταση του συστήματος εισροών- εκροών καυσίμων, καθώς και τηναπροθυμία συνεργασίας του ΣΔΟΕ στο παραεμπόριο.

Λεμονάτο κοτόπουλο με noodles

Λεμονάτο κοτόπουλο με noodles

Εύκολη συνταγή με ασιατικές καταβολές.

Υλικά
4 στήθη κοτόπουλου καθαρισμένα
1/2 της κούπας αλεύρι
6 κουταλιές βούτυρο μοιρασμένες σε δύο μερίδες
2 κουταλιές ψιλοκομμένο κρεμμύδι
1 κούπα ζωμό κοτόπουλου
2 κουταλιές φρέσκος χυμός λεμόνι
1 πακέτο noodles

Εκτέλεση
1. Κόψτε τα στήθη κοτόπουλου σε λωρίδες και ρίξτε λίγο αλεύρι.
2. Ρίξτε τις τρεις κουταλιές βούτυρο σε ένα τηγάνια και σοτάρετε το κοτόπουλο.
3. Βγάλτε το από τη φωτιά και κρατήστε το ζεστό.
4. Μαγειρέψτε τα noodles ανάλογα με τις οδηγίες στη συσκευασία, στραγγίξτε και ρίξτε λίγο βούτυρο.
5. Τσιγαρίστε το κρεμμύδι για δύο λεπτά μέχρι να μαλακώσει.
6. Προσθέστε το ζωμό του κοτόπουλου και αφήστε το να πάρει μία βράση.
7. Ρίξτε το λεμόνι και αφήστε το ζουμί να βράσει μέχρι να μειωθεί στο 1/3 του αρχικού. Θα χρειαστεί να μείνει στη φωτιά για τέσσερα με πέντε λεπτά.
8. Βγάλτε το από τη φωτιά και ρίξτε τις άλλες 3 κουταλιές βούτυρο που περίσσεψαν.
9. Ρίξτε στο μείγμα σας τα κοτόπουλα να πάρουν γεύση και σερβίρετε με τα noodles.

Γρήγορο κέικ μήλου

Γρήγορο κέικ μήλου


Αυτό το εύκολο στην προετοιμασία κέικ μήλου, είναι μαλακό και ελαφρύ. Είναι πολύ γευστικό και ετοιμάζεται πολύ γρήγορα και εύκολα.
Υλικά
2 αυγά
12 κουταλιές ζάχαρη
12 κουταλιές λάδι (οποιοδήποτε ουδέτερο έλαιο, εκτός από ελαιόλαδο)
1 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
12 κουταλιές της σούπας γάλα
12 κουταλιές της σούπας αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
2 μήλα ξεφλουδισμένα και κομμένα σε μικρούς κύβους, πασπαλισμένα με 1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα
ζάχαρη άχνη
σιρόπι καραμέλας
Εκτέλεση
1. Σε ένα μπολ χτυπήστε τα αυγά με τη ζάχαρη. Προσθέστε το λάδι και το εκχύλισμα βανίλιας και συνεχίστε το χτύπημα.
2. Ενσωματώστε το αλεύρι και το γάλα στο μείγμα, προσθέτοντάς τα εναλλάξ.
3. Προσθέστε και τα μήλα ανακατεύοντας ελαφρά.
4. Βουτυρώστε και αλευρώστε μια φόρμα, ρίξτε μέσα το μείγμα και ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου 25 λεπτά.
5. Αφαιρέστε από το φούρνο όταν ψηθεί, ξεφορμάρετε, πασπαλίστε με ζάχαρη άχνη και περιχύστε με σιρόπι καραμέλας.



Μέγα σκάνδαλο της Google με τα αποτελέσματα αναζήτησης!



Μέγα σκάνδαλο της Google με τα αποτελέσματα αναζήτησης!
Πρακτικές που η ίδια όχι μόνο δεν δέχεται αλλά τις «καταδιώκει» χρησιμοποίησε η Google, η οποία κατηγορείται ότι είχε προσλάβει bloggers προκειμένου να γράφουν υπέρ του Chrome!
Αποτέλεσμα των συγκεκριμένων posts ήταν να ανέβει ο browser της εταιρείας στην αναζήτηση!
Η Google από την πλευρά της αρνήθηκε τα πάντα λέγοντας ότι δεν έχει εξουσιοδοτήσει την αμφιλεγόμενη εκστρατεία μάρκετινγκ.
Τα posts αναφέρονταν στα οφέλη του Google Chrome και τελείωναν με ένα βίντεο από την τελευταία διαφημιστική καμπάνια της Google.
Μάλιστα όλα τα posts έκλειναν με το εξής μήνυμα: «Αυτή η δημοσίευση χρηματοδοτείται από τoν Google Chrome."
Το περίεργο λοιπόν ήταν ότι πατώντας κάποιος στην αναζήτηση «Google Chrome» τα πρώτα αποτελέσματα ήταν αυτά ακριβώς τα posts των bloggers.
Θυμίζουμε ότι κάποιους άλλους που είχαν προσπαθήσει να πράξουν το ίδιο η Google είχε φτάσει στο παρελθόν στο σημείο να τους αποκλείσει από τα αποτελέσματα της αναζήτησης.
Σε ανακοίνωσή της πάντως η Google υποστηρίζει ότι δεν ήταν άμεσα υπεύθυνη για τη χορηγία και κατηγορεί διαφημιστικά γραφεία!

Το 2012 η Opel κλείνει τα... 150



Τα μεσάνυχτα της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς, οι εργαζόμενοι της Opel ευχήθηκαν όχι μόνο για το νέο έτος αλλά και για τη σημαντική επέτειο

που...
σηματοδοτεί ο ερχομός του - τα 150 χρόνια της Opel. Το 1862, ο ιδρυτής της Adam Opel, δεν μπορούσε καν να φανταστεί ότι η εταιρία του κάποια μέρα θα γινόταν ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Το 1862, ο Adam Opel χρησιμοποιεί το εργαστήριο κλειδαριών του πατέρα του στο Rüsselsheim της Γερμανίας για την κατασκευή ραπτομηχανών. Η επιχείρηση απογειώνεται. Σύντομα μπαίνει στην αγορά των ποδηλάτων και το 1886, το πρώτο ποδήλατο – το μοντέλο ‘Velociped’ λανσάρεται στην αγορά. Τα ποδήλατα από το Rüsselsheim αποκτούν ραγδαία δημοτικότητα. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ᾿20, η Opel καθιερώθηκε ως ο μεγαλύτερος παγκόσμιος κατασκευαστής ποδηλάτων. Στη λίστα προϊόντων προστέθηκαν αργότερα και μοτοσικλέτες. Η ιστορία της Opel στο χώρο του αυτοκινήτου ξεκινά το 1899, που σημαίνει ότι είναι η δεύτερη αρχαιότερη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία μετά την Daimler-Benz.

Το φθινόπωρο του 1902, η Opel παρουσιάζει το πατενταρισμένο «Lutzmann» με κινητήρα 10/12 hp. Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή: μέχρι το 1906 ήδη πάνω από 1.000 τέτοια οχήματα έχουν περάσει από τη γραμμή παραγωγής. Μέχρι το 1914, η Opel έχει ξεπεράσει όλους τους ανταγωνιστές της και είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στη Γερμανία. Η μάρκα γίνεται γνωστή σαν κατασκευαστής δημοφιλών και προσιτών επιτυχημένων μοντέλων όπως το «Doktorwagen» (1909) ή το «Puppchen» (1914). Αυτά θέτουν τις βάσεις για τη φιλοσοφία της εταιρίας Opel που επικεντρώνεται στη δημιουργία υψηλής ποιότητας, αξιόπιστων και προσιτών αυτοκινήτων για ένα ευρύ κοινό.

Η δεκαετία του 1920 ενσαρκώνει το πρωτοπόρο πνεύμα της Opel που τη χαρακτηρίζει μέχρι σήμερα. Είναι η εποχή του «Laubfrosch» (tree frog) και του «Rakete» (rocket). Το μικρό 4/12 hp είναι γνωστό με το παρατσούκλι «Laubfrosch» ή «tree frog» επειδή είναι βαμμένο σε έντονα πράσινα χρώματα. Το 1924, η Opel είναι ο πρώτος Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένη γραμμή συναρμολόγησης. Επιπλέον, η εταιρία ξεκινά τη διεξαγωγή θεαματικών δοκιμών πυραύλων που γίνονται πρωτοσέλιδα. Για παράδειγμα, το 1928, το πυραυλοκίνητο αυτοκίνητο της Opel σπάει το ρεκόρ ταχύτητας στην αγωνιστική πίστα Berlin Avus. Ο Fritz von Opel πετυχαίνει ταχύτητα 238 km/h, πραγματικά ασύλληπτη για την εποχή. Ένα χρόνο αργότερα, η Opel εκτελεί χαμηλή πτήση: το Opel-Sander RAK1 απογειώνεται από μία μεγάλη πλατεία της Φρανκφούρτης, πετυχαίνοντας την πρώτη επανδρωμένη πτήση πυραυλοκίνητου οχήματος, αν και σύντομης διάρκειας.

Το 1929 ξεκινά μία δύσκολη εποχή στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τις δουλειές τους στην παγκόσμια οικονομική κρίση. Η παγκόσμια οικονομία καταρρέει σαν τραπουλόχαρτο στο τέλος της τρικυμιώδους δεκαετίας του 1920. Όμως η Opel αντιδρά γρήγορα και βρίσκει έναν ισχυρό εταίρο, τον αμερικανικό κολοσσό General Motors. Η εταιρία από το Rüsselsheim καταφέρνει να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά και το 1935 ανεβάζει την ετήσια παραγωγή της πάνω από τις 100.000 μονάδες. Ανάμεσα στα προϊόντα της είναι το νέο “Blitz” truck το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Brandenburg. Εκείνη την εποχή, λανσάρει μία τεχνική καινοτομία: το Olympia είναι το πρώτο Γερμανικό μοντέλο παραγωγής με αυτοφερόμενο αμάξωμα κατασκευασμένο αποκλειστικά από ατσάλι. Ένα χρόνο αργότερα, η εταιρία θέτει τα θεμέλια για μία επιτυχημένη ιστορία 75 χρόνων στην κατηγορία συμπαγών μοντέλων η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Ξεκινώντας με το πρώτο Kadett, υπάρχει μία σχεδόν αδιάσπαστη παράδοση μέχρι σήμερα με την οικογένεια Astra. Μέχρι το 1936, η Opel είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη με ετήσια παραγωγή 120.000 και πλέον οχήματα.

Με την ιδιωτική παραγωγή να αναστέλλεται στην εποχή του πολέμου, η Opel ξεκινά πάλι τη λειτουργία της την περίοδο της Γερμανικής ανοικοδόμησης. Το Γερμανικό οικονομικό θαύμα είναι συνδεδεμένο με αρκετά μοντέλα Opel όπως τα Olympia, Olympia Rekord, Rekord P1 και Kapitän, ενώ πολλά νοικοκυριά εφοδιάζονταν με ψυγεία Opel τα λεγόμενα «Frigidaire» για να διατηρούν το φαγητό φρέσκο. Το 1962, που συμπίπτει με τα γενέθλια 100 χρόνων της Opel, ανοίγει το δεύτερο εργοστάσιο της μάρκας στο Bochum, όπου παράγεται το νέο Kadett. Τη δεκαετία του ᾿60, γεννιούνται πολλά νέα μοντέλα που εδραιώνουν στο σπορ ταμπεραμέντο και τη συναισθηματική απήχηση της Opel, ανάμεσα στα οποία τα θρυλικά Commodore, Manta και GT που έγραψαν ιστορία. Η Opel έχει επίσης ισχυρή παρουσία στην ανώτερη κατηγορία με τη διάσημη οικογένεια KAD (Kapitän, Admiral, Diplomat) τα οποία αντικαθίστανται στη συνέχεια από τα Senator και Monza.

Το 1971, το 10.000ό Opel περνά από τη γραμμή παραγωγής. Εκείνη τη χρονιά, ο Georg von Opel ο οποίος οδηγεί ένα Opel GT σπάει το ρεκόρ ταχύτητας στα ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρία αγγίζοντας τα 188 km/h. Είναι φανερό ότι η Opel έχει το θέμα της ηλεκτροκίνησης στην ατζέντα της, δεκαετίες πριν καν το συλλάβει οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής. Σήμερα, παραμένει πρωτοπόρος σ’ αυτό τον τομέα: το Ampera 111 kW (150 hp) με ένα επαναστατικό σύστημα επέκτασης αυτονομίας είναι το παγκοσμίως πρώτο ηλεκτρικό όχημα που δεν περιορίζεται στην αυτονομία της μπαταρίας.

Το 1972, η Opel είναι ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Γερμανίας. Μία νέα γκάμα μοντέλων γεννιέται στο Rüsselsheim που εστιάζει στην ασφάλεια, την κατανάλωση και την περιβαλλοντική συμβατότητα. Η πέμπτη γενιά Kadett που κυκλοφορεί για πρώτη φορά με κίνηση μπροστά (FWD) έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις CD 0.39, με αποτέλεσμα να είναι από τα πιο αεροδυναμικά συμπαγή αυτοκίνητα. Αυτές οι τιμές που σπάνε ρεκόρ συνεχίζονται με το Omega A (CD 0.28) και το Calibra (CD 0.26). Τη δεκαετία του 1980 ο έλεγχος καυσαερίων γίνεται θέμα μείζονος σημασίας. Η Opel γίνεται η πρώτη Γερμανική εταιρία αυτοκινήτων που προσφέρει έναν ολοκληρωμένο στόλο με καταλυτικούς μετατροπείς. Από το 1989, όλα τα μοντέλα της εφοδιάζονται με αυτή την τεχνολογία.

Το 1991, το ολοκληρωμένο σύστημα παθητικής ασφάλειας της Opel κάνει ντεμπούτο στο Astra. Περιλαμβάνει προστασία από πλευρικές συγκρούσεις, πλαίσια αντιβύθισης στα καθίσματα και προεντατήρες ζωνών ασφαλείας. Η μάρκα για μία φορά ακόμα αποδεικνύει την πρωτοπορία της με το νέο Frontera. Το όχημα ελεύθερου χρόνου είναι από τους προάγγελους του κινήματος των SUV και γρήγορα αναρριχάται στην κορυφή της κατηγορίας. Το 1992, η Opel ανοίγει τις πύλες του εργοστασίου της στο Eisenach plant – εκείνη την εποχή το πιο σύγχρονο εργοστάσιο στον κόσμο. Στη συνέχεια, η Opel λανσάρει αρκετά μοντέλα: το 1997 η Opel γίνεται ο πρώτος Ευρωπαίος κατασκευαστής που προσφέρει ένα οικονομικό τρικύλινδρο μοντέλο με τη μορφή του Corsa. Το 1999, κάνει ντεμπούτο το Zafira. Η εταιρία από το Rüsselsheim θέτει τις βάσεις για την αναπτυσσόμενη κατηγορία των συμπαγών οχημάτων ενός όγκου και εγκαινιάζει νέα πρότυπα ευελιξίας εσωτερικού στα οικογενειακά αυτοκίνητα. Την ίδια χρονιά, η Opel γιορτάζει ένα σημαντικό προϊοντικό επίτευγμα: 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα Opel έχουν κατασκευαστεί μέχρι τότε στα εργοστάσιά της.

Με το λανσάρισμα του Insignia το 2008, η Opel επιχειρεί έναν επαναπροσδιορισμό της θέσης της. Τα νέα κορυφαία μοντέλα της λανσάρουν μία νέα φιλοσοφία μάρκας: το συνδυασμό της γλυπτικής τέχνης με τη Γερμανική ακρίβεια. Αυτή η ιδέα συνεχίζεται με τα πρόσφατα Zafira Tourer και Astra GTC.

Η Opel και η Βρετανική Vauxhall πουλάνε τώρα αυτοκίνητα σε περισσότερες από 40 χώρες. Η εταιρία έχει έμψυχο δυναμικό περίπου 40.500 ατόμων σε εργοστάσια και κέντρα μηχανολογίας σε έξι Ευρωπαϊκά κράτη. Μόνο το 2010, η Opel/Vauxhall πούλησε πάνω από 1,1 εκατομμύρια επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα επιτυγχάνοντας ένα μερίδιο αγοράς 6,2% στην Ευρώπη. Με το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Ampera, η παραδοσιακή μάρκα εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία στη νέα Ευρωπαϊκή βιομηχανία αυτοκινήτου και υπογραμμίζει το ρόλο της ως πρωτοπόρος στις προηγμένες λύσεις μετακίνησης.

Οι πιο εντυπωσιακοί ουρανοξύστες του κόσμου



Οι πιο εντυπωσιακοί ουρανοξύστες του κόσμου (pics)
Οι ουρανοξύστες δεν είναι εντυπωσιακοί μόνο γι ατο ύψος του αλλά και την αρχιτεκτονική του.
Πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν να ανέβουν στον πιο ψηλό όροφο για να απολαύσουν τη μαγευτική θέα. Όσοι όμως έχετε υψοφοβία μπορείτε να τους θαυμάσετε από τις επόμενες φωτογραφίες:

Empire State Building, Νέα Υόκη - 437 μέτρα
Empire-State-Building-MLAD

Kingdom Center, Ριάντ, Σαουδική Αραβία - 302 μέτρα
Kingdom-tower-istockphoto-inline

Burj al Arab, Ντουμπάι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα - 321 μέτρα
Burj-al-Arab-Flickr-kun0me-inline_0

Petronas Twin Towers, Κουάλα Λουμπούρ, Μαλαισία - 452 μέτρα
Petronas-flickr-praveen31-inline

Taipei 101, Ταϊβάν - 508 μέτρα
Taipei-101-istock

Shanghai World Financial Center, Σανγκάι - 492 μέτρα
shanghai-financial-center-F

Two International Finance Center, Χονγκ Κονγκ - 415 μέτρα
IFC-hong-Kong-istock

Burj Khalifa, Ντουμπάι - 828 μέτρα
Burj-Khalifa-istockphoto-inline_0

Tokyo Mode Gakuen Cocoon Tower, Τόκυο - 204 μέτρα
cocoon-flickr-tacoekkel-inline_1

Η αγαπημένη του ελληνικού κοινού Tarja, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη



 


Η γυναίκα με την αγγελική φωνή και τα βαθιά γαλάζια μάτια, η πιο αναγνωρίσιμη φιγούρα στον female fronted χώρο της ευρύτερης rock σκηνής, η Tarja Turunen, πρώην τραγουδίστρια των Nightwish, έρχεται στη χώρα μας, για μία μοναδική εμφάνιση στην Αθήνα, στο Fuzz Club, την Κυριακή, 29 Ιανουαρίου (την προηγούμενη μέρα, Σάββατο, 28 Ιανουαρίου εμφανίζεται στη Θεσσαλονίκη, στο Principal Club Theatre).
Παρά την αδιαμφισβήτητη ομορφιά της, η Tarja στιγμάτισε από την πρώτη στιγμή το χώρο του rock με τις αξεπέραστες φωνητικές της ικανότητες, που φτάνουν τις τρεις οκτάβες, με τη δυνατότητα να τραγουδά το ίδιο άνετα όπερα και heavy metal μουσική, γεφυρώνοντας δύο φαινομενικά αντίθετους χώρους. Από την πρώτη παρουσία της στο ντεμπούτο των Nightwish, "Angels Fall First", ήταν σαφές ότι η Φινλανδή μούσα θα κατακτούσε το χώρο της rock/metal μουσικής. Η καριέρα της με τους Nightwish υπήρξε μνημειώδης, με περισσότερους από 1.000.000 δίσκους, εκτενείς περιοδείες και λατρεία από τους οπαδούς σε σημείο παροξυσμού, αφού ήταν η «φωνή και το πρόσωπο» του σχήματος. Το τελευταίο studio άλμπουμ τους με την Tarja μάλιστα, το "Once", υπήρξε ένας από τους τελευταίους metal δίσκους, από ανεξάρτητη εταιρία, που έγινε χρυσός στη χώρα μας.
Μετά την αποχώρησή της από τους Nightwish, η Tarja δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Αφού έχει τη φωνή του αγγέλου, αποφάσισε να ανοίξει τα φτερά της και να ακολουθήσει solo καριέρα και κυκλοφόρησε δύο πολύ δημοφιλείς στη χώρα μας -κι όχι μόνο- δίσκους, το "My Winter Storm" και το "What Lies Beneath", συνοδεύοντας τους από ισάριθμες, εξωπραγματικές εμφανίσεις στην Ελλάδα, μπροστά στο πολυπληθές φανατικό κοινό της.
Η επιρροή της στα female fronted σχήματα της rock/metal μουσικής έχει υπάρξει καταλυτική, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των frontwomen δηλώνει την Tarja ως τη σημαντικότερη επιρροή τους, ενώ ακόμα και οι ίδιοι οι Nightwish έχουν επανειλημμένα δηλώσει ότι δεν υπήρχε περίπτωση να έβρισκαν τραγουδίστρια του βεληνεκούς της για να την αντικαταστήσει όταν έφυγε... Γιατί δεν είναι μόνο οι υπεράνθρωπες φωνητικές της ικανότητες, αλλά και η συνολική παρουσία της που μαγνητίζει το κοινό, είτε πρόκειται για χώρες της Λατινικής Αμερικής, είτε της Νότιας Ευρώπης, είτε της Σκανδιναβίας. Οι φανατικοί της οπαδοί δε γνωρίζουν σύνορα και την λατρεύουν, είτε ερμηνεύει Χριστουγεννιάτικα τραγούδια στη μητρική της γλώσσα (φινλανδικά), είτε συμμετέχει σε συμφωνικές ορχήστρες, είτε τραγουδά για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Ανάμεσα στους φανατικούς οπαδούς της συμπεριλαμβάνεται και η πρωθυπουργός της Φινλανδίας, η οποία εκτός του ότι την έχει χαρακτηρίσει «φωνή της Φινλανδίας», της ανέθεσε να ερμηνεύσει τον εθνικό ύμνο στην 90η επέτειο της ανεξαρτησίας της χώρας.
Με νέο δίσκο στα σκαριά, η Tarja θα επισκεφτεί την Αθήνα, στις 29 Ιανουαρίου 2012, ανοίγοντας τη νέα χρονιά με τον καλύτερο τρόπο. Μετά απ' όλα αυτά, βρίσκετε εσείς κάποιον λόγο για να απουσιάσετε από το ραντεβού;

Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012, Principal Club Theater, Θεσσαλονίκη
Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012, Fuzz Club, Αθήνα

Τιμή εισιτηρίου:
Αθήνα: 30 ευρώ
Θεσσαλονίκη: 25 ευρώ

Σημεία προπώλησης:
Αθήνα: Σε όλα τα Public και στο Ticketservices (Πανεπιστήμιου 39, Στοά Πεσματζόγλου)
Θεσσαλονίκη: Public και Musicland (Μητροπόλεως 102), Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα: www.ticketservices.gr

7 κινήσεις που κάνουν οι γυναίκες, όταν θέλουν να μας δείξουν ότι μας γουστάρουν!



Είναι πολύ απλές και κατανοητές για όλους..
.Δώστε ιδιαίτερη προσοχή,
διότι θα καταλάβετε άμα η κοπέλα που θα συναντήσετε σας γουστάρει
πραγματικά και μπορείτε να κάνετε κάτι.





7)Φτιάχνει τα μαλιά της
Αυτό σίγουρα λέει κάτι, αφού μια κοπέλα το πράττει έχοντας αυτοπεποίθηση
για τον εαυτό της. Θα το κάνει επίσης για να φαίνεται ωραία μπροστά σου
και εσύ να την δείς με άλλο μάτι.

6)Κοιτάει τα χείλη σου



Άμα καμιά φορά δειτε κάποια κοπέλα να σας κοιτάζει και αντιληφθείτε πως
εκεί που έχει καρφωμένα τα μάτια της είναι τα χείλια σας, ξέρετε τι
πρέπει να κάνετε. Όχι μόνο της αρέσετε, αλλά σίγουρα θέλει να δοκιμάσει
το πως φιλάτε!

5)Να μην σταυρώνει τα πόδια



Οι γυναίκες με ανοιγμένα πόδια(μην πάει το μυαλό σας στο σεξ), είναι
ανοικτές για σχέσεις και σίγουρα είναι ένα καλό σημάδι όταν το κάνουν.
Από την άλλη τα σταυρωμένα πόδια, δείχνουν έναν τοίχο μπροστά σας.

4) Είναι γυρισμένη προς τα εσένα



Εκεί καταλαβαίνεις ότι θέλει να σε απολαύσει και για αυτό αλλάζει την
θέση του σώματος της, ώστε να έχει καλύτερη θέα. Ουσιαστικά θέλει να σε
απορροφήσει με αυτόν τον τρόπο, όσο καλύτερα γίνεται.

3)Βρίσκει λόγους να είναι κοντά σου



Άμα προσέξετε κάποια κοπέλα σε πάρτι να σας πλησιάζει όλο και πιο πολύ,
σημαίνει ότι πιάσατε τζάκποτ. Σίγουρα σας γουστάρει και θέλει να κάνει
κάτι μαζί σας. Είναι ακριβώς όπως οι μαγνήτες, που τραβιούνται μεταξύ
τους.

2) Σου πιάνει το χέρι



Εκεί που κάθεσαι και μιλάς με το κορίτσι, σου αγγίζει το χέρι. Εκεί
θέλει να δείξει ότι είναι οικεία μαζί σου και σίγουρα σε έχει πολύ ψηλά
στην υπόληψη της. Είναι ένας τρόπος να σου δείξει τα συναισθήματα της.

1) Χαμογελάει ή γελάει πολύ



Άμα γελάει με το παραμικρό σου αστείο ακόμα και αν αυτό δεν είναι τόσο
καλό, σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει ένας λόγος που το κάνει. Είναι πολύ
φανερό και θα το καταλάβετε με την μια, ότι η κοπέλα σας γουστάρει
σίγουρα.
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters