Nail's Love By Ms

Το www προβλέπει τους νικητές των Όσκαρ



Λίγες ώρες έμειναν μέχρι την 83η απονομή και τα γραφεία στοιχημάτων κάνουν χρυσές δουλειές. Τι προβλέπει το internet όμως;
Φαβορί, outsiders, πολυβραβευμένοι, υπομονετικοί υποψήφιοι και οι θαυμαστές τους τρώνε τα νύχια τους από την αγωνία για το αποτέλεσμα των βραβείων που θα δοθούν σήμερα το βράδυ στο Kodak Theater του Λος Άντζελες σε μια, όπως πάντα, υπέρλαμπρη εκδήλωση, την κορυφαία του κινηματογραφικού κόσμου κάθε χρονιά.
Οι άνθρωποι που έδωσαν τις δικές τους "ψήφους" online δεν είναι ειδικοί, αγαπάνε όμως το σινεμά και θέλουν να μοιραστούν τις απόψεις τους σχετικά με το ποιοι αξίζουν, τελικά, το πολυπόθητο χρυσό αγαλματίδιο. Οι προβλέψεις τους δεν είναι ενδεικτικές του αποτελέσματος, είναι πάντως ενδιαφέρουσες μια που δίνουν την εικόνα του γούστου του απλού κοινού.
Συγκεντρώνοντας τις προτιμήσεις πηγών όπως το facebook, το twitter και διάφορα blogs από όλο τον πλανήτη το Webtrends, μια εταιρεία που αναλύει στατιστιστικά τα ιντερνετικά δεδομένα των social media, δίνει τον παλμό. Το κοινό, λοιπόν, σύμφωνα με τη στατιστική μελέτη της εταιρείας στις 26 Φεβρουαρίου είχε καταλήξει στα εξής αποτελέσματα.
Καλύτερη Ταινία
1 Inception 14,8%
2. The Social Network 14,6 %
3. Μαύρος Κύκνος 14,5 %
4. The Fighter 12,9 %
5. Αληθινό Θράσος 12,7 %
6. 127 Ώρες 10,6 %
7. Ο Λόγος του Βασιλιά 10,5 %
8. Στην Καρδιά του Χειμώνα 5 %
9. Toy Story 3 3,7 %
10. Τα Παιδιά Είναι Εντάξει 0,9 %
Α' Ανδρικός Ρόλος
1. James Franco 26,1 %
2. Colin Firth 23,6 %
3. Javier Bardem 19 %
4. Jeff Bridges 16,3 %
5. Jesse Eisenberg 15,1 %
Β' Ανδρικός Ρόλος
1. Christian Bale 25 %
2. Geoffret Rush 22 %
3. Jeremy Renner 18 %
4. Mark Ruffalo 18 %
5. John Hawkes 18 %
A' Γυναικείος Ρόλος
1. Natalie Portman 29 %
2. Nicole Kidman 18,3 %
3. Jennifer Lawrence 18,2 %
4. Annette Bening 17,7 %
5. Michelle Williams 16,9 %
Β' Γυναικείος Ρόλος
1. Helena Bonham Carter 22,1 %
2. Melissa Leo 22 %
3. Hailee Steinfeld 20,6 %
4. Amy Adams 20,6 %
5. Jacki Weaver 16,2 %
Σκηνοθεσία
1. David Fincher/ The Social Network 24,5 %
2. Tom Hooper/ Ο Λόγος του Βασιλιά 21,5 %
3. Barren Aronofsky/ Μαύρος Κύκνος 18,9 %
4. Joel & Ethan Coen/ Αληθινό Θράσος 18,6 %
5. David O. Russell/ The Fighter 16,6 %
Πηγή: queen.gr

O μικρός «Δούκας» φτάνει Ελλάδα!



Είναι γεγονός! Η KTM προχώρησε στην κατασκευή νέου «Δούκα» που αναμένεται να συναρπάσει όλους τους φίλους της KTM με τον συναρπαστικό σχεδιασμό του και την δυναμική της εταιρίας και σύντομα φτάνει στην Ελλάδα.
Το νέο KTM Duke 125 έχει ήδη σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την γνωστή εται΄ρια με την Ελλάδα να το περιμένει στα τέλη του Απρίλη. Ο σκοπός του μικρού κυβισμού του έχει να κάνει με τον στόχο της εταιρίας να δημιουργήσει μία μηχανή που θα κυκλοφορεί μέσα στην πόλη. Το νέο δημιούργημα καλείται να βολέψει τον αναβάτη που την οδηγά μέσα στους ρυθμούς της πόλης και να διευκολύνει κάθε μετακίνηση εντός πόλης.
Η τιμή του; 3.890 ευρώ! Σίγουρα αρκετά προσιτή για μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να προσφέρει πολλά στον αναβάτη της. Είναι η μοτοσικλέτα που θα μετατρέψει την καθημερινή οδήγηση στην πόλη σε απόλαυση. Οικονομία καυσίμου, αξεπέραστες επιδόσεις και ποιότητα κατασκευής με την υπογραφή της ΚΤΜ είναι δεδομένα από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του.
Πηγή: www.newscode.gr

Τα μελλοντικά “βενζινάδικα”



Η έλλειψη σταθμών φόρτισης είναι ένας από τους λόγους που δεν αυξάνονται οι πωλήσεις οχημάτων που κινούνται με ηλεκτρισμό και κυψέλες καυσίμων υδρογόνου.
Το όραμα της ιαπωνικής Honda για τη μετάβαση από τα βενζινοκίνητα στα αυτοκίνητα με εναλλακτικές μορφές καυσίμων, περιλαμβάνει πρατήρια φόρτισης τέτοιων οχημάτων, που η δοκιμή τους έχει ξεκινήσει πιλοτικά σε τρεις ιαπωνικές πόλεις και σε μια πόλη της Καλιφόρνιας των ΗΠΑ.
Πηγή: mobilenews

Ο αντικαταστάτης της Murcielago



Το ολοκαίνουργιο υπεραυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει από την επόμενη εβδομάδα τη θρυλική Murcielago, είναι το πορτοκαλί «θηρίο» με την κωδική ονομασία "Aventador". Η Lamborghini ακολουθεί την τακτική που τη θέλει να μας αποκαλύπτει το νέο δημιούργημα της αργά και «βασανιστικά» , αφού κατά διαστήματα μας παρουσιάζει φωτογραφίες του κινητήρα, της ανάρτησης, του σασί κ.λ.π.
Μόλις χτες το απόγευμα όμως, ο ειδικός τύπος από την Κροατία  διέρρευσε τις τρεις φωτογραφίες που βλέπετε, και που σύμφωνα με τα λεγόμενα του, παρουσιάζουν το νέο υπεραυτοκίνητο των 700 ίππων της Lamborghini. Πρόκειται λοιπόν για την Aventador LP700-4, που θα δούμε επίσημα σε λίγες ημέρες στην έκθεση της Γενεύης.
Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων, ενώ σε κάθε περίπτωση να θυμίσουμε ότι το ατμοσφαιρικό V12 σύνολο έχει χωρητικότητα στα 6,5 λίτρα, ενώ η απόδοση του αγγίζει τους 700 ίππους στις 8.250 σ.α.λ., και τα 690 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., με το βάρος του είναι τα 235 κιλά. Η Aventador LP700-4 χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων που η Lamborghini ονομάζει ISR (Independent Shifting Rod), ενώ ο χρόνος που απαιτείται για τα πρώτα 100 χ.α.ω. από στάση είναι τα μόλις 2,9 δλ. με την τελική ταχύτητα να «σταματά» στα 350 χ.α.ω.
Πηγή: autotriti

Maserati GranCabrio Sport



Μία ακόμα παραλλαγή πάνω στο θέμα GranSport ετοίμασε για τη Γενεύη η εταιρία από τη Μόντενα. Η Maserati κρατά τις γραμμές της Sport βγάζει την οροφή και δημιουργεί την GranCabrio.
Πρόκειται για την έκδοση Sport, η οποία «φορά» τον V8 κινητήρα των 4.700 κ.εκ , ο οποίος αποδίδει 450 ίππους και 500 Nm ροπής. Μάλιστα οι μηχανικοί της Maserati, ισχυρίζονται ότι το νέο μοτέρ τους καταναλώνει λιγότερα καύσιμα (-6%) σε σχέση με το παρελθόν.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στο κιβώτιο της ZF, καθώς το λογισμικό που διαχειρίζεται τη λειτουργία του προέρχεται από την Quattroporte Sport GT S. Επίσης, η Sport διαθέτει νέες και πιο σπορτίφ ρυθμίσεις στην ανάρτηση, που περιλαμβάνει τα «ενεργά» αμορτισέρ Skyhook της Maserati. Τέλος τα φρένα του αυτοκινήτου, έχουν διάτρητες και χαραγμένες δισκόπλακες, για καλύτερη απόδοση στη σκληρή χρήση.
Πέρα από τις μηχανολογικές αναβαθμίσεις, η GranCabrio Sport ξεχωρίζει και στον τομέα της εμφάνισης. Το χρώμα έχει την απόχρωση, «Rosso Trionfale», η οποία είναι εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές προτάσεις της μάρκας της δεκαετίας του ’50.
Σύμφωνα με τους Ιταλούς, η νέα GranCabrio Sport θα διατίθεται σε 62 συνολικά αγορές ανά τον κόσμο, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν από φέτος το καλοκαίρι.
bombnews

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας



Ξεκίνημα από το στρατιωτικό αεροδρόμιο «πίστα» της Τρίπολης για το πρωτάθλημα ταχύτητας.
Η πρώτη διοργάνωση είναι προγραμματισμένη να γίνει στις 12 και 13 Μαρτίου με ευθύνη της λέσχης Start Line με τις κατηγορίες Sport, Ιστορικά, Open αλλά και τους οδηγούς του Cup Α.Λ. Τρίπολης – Α.Λ.Α. Καλαμάτας.
Οι συμμετοχές λήγουν την Παρασκευή 4 Μαρτίου και ώρα 20:00 στα γραφεία της λέσχης, Μιλτιάδου & Δημοκρατίας 47, Π. Φάληρο.
Ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 12/03 από τις 08:30 – 10:00, ενώ τα ελεύθερα δοκιμαστικά θα αρχίσουν την ίδια μέρα στις 10:00. Ο αγώνας της Κυριακής 13/03 θα ξεκινήσει στις 10:00 ενώ αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί μετά τη λήξη των συμμετοχών.
Όσοι θέλουν περισσότερες πληροφορίες, μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 6973 030 125 & 6977 660 565 ή στα τηλέφωνα & φαξ της Λέσχης 210 9812341 & 210 9821069.

Πρώτος ο Τσέκα στις δοκιμές



Ο Κάρλος Τσέκα (Althea Racing Ducati 1098R) είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού στις ελεύθερες και στις κατατακτήριες δοκιμές για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα των Superbikes στην Αυστραλία.
Η «αυλαία» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbikes ανοίγει στην πίστα του Φίλιπ Άϊλαντ. Εκεί για πρώτη φορά το 2011 οι αναβάτες κινήθηκαν σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Αυτό δείχνουν και οι χρόνοι με τους 3 πρώτους: Κ.Τσέκα (Althea Racing Ducati 1098R), Σ.Γκουιντόλι (Effenbert-Liberty Racing Ducati 1098R) και Γ.Λάβερτι (World Superbike Team Yamaha YZF R1) να είναι στο ίδιο δευτερόλεπτο και τους υπόλοιπους 7 αναβάτες της πρώτης δεκάδας να έχουν 0,5’’ διαφορά.
Ο Τσέκα συνέχισε να κρατά την πρωτιά τόσο στα ελεύθερα (Πέμπτη 24/2 ) όσο και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά σήμερα (Παρασκευή 25/2). Με χρόνο 1:31,577 έβαλε σοβαρή υποψηφιότητα για την πρώτη νίκη της σεζόν.
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης στην πρώτη περίοδο των δοκιμών είναι ο Σιλβάν Γκουιντόλι. Ο Γάλλος με την Ducati 1198 της Liberty Team δείχνει πως μπορεί να απειλήσει στην Αυστραλία. Πίσω του ο Γιουτζίν Λάβερι με την εργοστασιακή Yamaha R1, που βρήκε ρυθμό στις κατατακτήριες δοκιμές και έφερε τη μοτοσικλέτα του στην 3η θέση.
Ο Μαξ Μπιάτζι (Alitalia Racing Team Aprilia RSV4) ξεπέρασε τα προβλήματα στα φρένα της RSV4 και ανέβηκε 4ος . Ο πρωταθλητής ωστόσο βρίσκεται μισό δευτερόλεπτο πίσω από την Ducati του Checa και μένει να δούμε αν έχει να δώσει κάτι παραπάνω ώστε να διεκδηκήσει την πρώτη θέση. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιακούμπ Σμερζ (Effenbert-Liberty Racing Ducati 1098R) και Λέον Χάσλαμ (BMW Motorrad Motorsport BMW S1000 RR).
Τη Δεκάδα συμπλήρωσαν οι: Φαμπρίζιο (Alstare Suzuki), Λασκόρζ (Kawasaki), Ρία (Castrol Honda) και Γουότερς (Yoshimura Suzuki). Ο Μικέλ Φαμπρίζιο στην προσπαθειά του να πιέσει είχε μία ανώδυνη πτώση.
Εκτός δεκάδας έμειναν οι Κόρσερ, Μελάντρι, Σάικς, Χάγκα και Καμιέρ, οι οποίοι πρέπει να παλέψουν για να μπουν στην Σούπερπολ του Σαββάτου. Να θυμίσουμε ότι φέτος στη Σούπερπολ συμμετέχουν 16 αναβάτες και όχι 20 όπως πέρυσι.
bombnews
 

Τη Formula 1 διαφημίζει στο Μεξικό ο Πέρεζ



Σε μία προσπάθεια καλού marketing από την πλευρά της Formula1, ώστε όλο και περισσότερες χώρες να αγοράσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ο Σέρτζιο Περέζ (Sauber) θα ταξιδεύσει στα πάτρια εδάφη.
Στην πόλη Γουαδαλαχάρα ο Σέρζιο Πέρεζ Θα οδηγήσει μπροστά στους φίλους της F1 το περυσινό μονοθέσιο της Sauber C29. «Όλοι στο Μεξικό είναι ενθουσιασμένοι για τη σεζόν που θα ξεκινήσει. Είναι υπέροχο που μπορούμε να προσφέρουμε μια τέτοια εκδήλωση στον κόσμο», τόνισε φανερά ενθουσιασμένος ο πιλότος της Sauber.
Ο Πέρεζ είναι ο μοναδικός οδηγός από το Μεξικό στο πρωτάθλημα της Formula 1 και αναμένεται να αποθεωθεί από τους συμπατριώτες του. Θα βγει στους δρόμους της Γουαδαλαχάρα δύο φορές την Κυριακή με τη C29.

Αυτοκίνητο που οδηγείται με τη... σκέψη



Γερμανοί ερευνητές, από το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, ανέπτυξαν μια επαναστατική τεχνολογία που καθιστά δυνατό τον έλεγχο ενός οχήματος μόνο με τη σκέψη.
Χρησιμοποιώντας κοινούς αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα, οι επιστήμονες μπόρεσαν να δημιουργήσουν το πρώτο αυτοκίνητο που κινείται με τη δύναμη του νου.
Σε πρώτη φάση διαχώρησαν τα βιοηλεκτρικά εγκεφαλικά κύματα που δημιουργούνται, όταν ένας οδηγός σκέφτεται εντολές όπως «στρίψε», «πάτα γκάζι ή φρένο» και στη συνέχεια, κατάφεραν να αναπτύξουν μια διεπαφή που συνδέει τους αισθητήρες με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή που ελέγχει το αυτοκίνητο.
Οι πρώτες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στο πρώην αεροδρόμιο Τέμπελχοφ του Βερολίνου με το πρώτο αυτοκίνητο του είδους, ένα τροποποιημένο Volkswagen Passat Variant 3c που ονομάστηκε BrainDriver υπήρξαν επιτυχείς.
Ένας οδηγός μέσα στο αυτοκίνητο, ο οποίος φορούσε στο κεφάλι του μια ειδική «κάσκα» με τους εγκεφαλικούς αισθητήρες, μπορούσε να ελέγχει χωρίς πρόβλημα το όχημα. Ωστόσο υπήρχε μικρή χρονική υστέρηση ανάμεσα στη νοητική εντολή και στην πραγματοποίησή της που καθιστά το σύστημα επικίνδυνο προς το παρόν, για τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης στο δρόμο.
Το καινοτομικό όχημα αποτελεί το μοναδικό πρωτότυπο προς το παρόν και δεν έχει ακόμα ληφθεί απόφαση αν το αυτοκίνητο αυτό προορίζεται ποτέ για πραγματική οδήγηση στους δρόμους.
 
Από το ethnos.gr

Ένα σαλόνι σε 4 τροχούς



Όπως ήδη γνωρίζουμε, το Opel Zafira Tourer Concept θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Όπως δηλώνουν οι σχεδιαστές της εταιρείας: Το Zafira Tourer Concept είναι ένα ‘σαλόνι πάνω σε τροχούς’ (lounge on wheels) με ένα φωτεινό, ευάερο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό που προσφέρει ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από το πανοραμικό παρμπρίζ το οποίο καταλήγει στη μεγάλη κρυστάλλινη ηλιοροφή, η οποία με τη σειρά της εκτείνεται μέχρι το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια πολύ ευάερη εικόνα στο εσωτερικό.
Η εταιρεία αναφέρει ότι το Zafira Tourer Concept θα χρησιμοποιεί μία νέα έκδοση του κινητήρα 1.4 Turbo με τεχνολογία Start/Stop, ενώ διαθέτει καινοτόμες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την ασφάλεια και την άνεση όπως το πλήρως προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης FlexRide. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 245/40 R20, σε ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ιντσών με διπλές ακτίνες.
Εσωτερικά, μία ξεχωριστή πινελιά είναι το δεύτερο πάνελ από high-tech συνθετικό υλικό πλαισιωμένο από λυχνίες LED. Μικροσκοπικά μεταλλικά ρινίσματα εμφυτεύονται μέσα στο πλαστικό αντανακλώντας το φως και αναδύοντας ένα ευχάριστο, γλυκό φως σε διάφορες αποχρώσεις του κίτρινου. Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ακόμα περισσότερο τη φιλοσοφία επτά καθισμάτων Flex7 που λανσάρισε για πρώτη φορά το Zafira. Έτσι το σύστημα είναι πιο προηγμένο από ποτέ. Η τρίτη σειρά μπορεί όπως πάντα να αναδιπλώνεται πλήρως στο επίπεδο του πατώματος. Εντελώς αυτόματα, με το πάτημα ενός μπουτόν, η πενταθέσια διάταξη, μπορεί να μεταμορφώνεται σε μία ευρύχωρη καμπίνα με τέσσερις θέσεις πίσω, ενώ χάρη σε έναν έξυπνο, μηχανισμό αναδίπλωσης, η πλάτη του μεσαίου καθίσματος της δεύτερης σειράς μεταμορφώνεται σε άνετα υποβραχιόνια για τους επιβάτες των εξωτερικών καθισμάτων. Στη συνέχεια, αυτά μπορούν να μετακινηθούν προς τα πίσω και μέσα, δημιουργώντας μέγιστο χώρο για τα χέρια και τα πόδια των επιβατών, ενώ υπάρχουν, και επεκτεινόμενα υποπόδια για ακόμη πιο ξεκούραστα ταξίδια.
Τα αναδιπλούμενα προσκέφαλα λειτουργούν επίσης ηλεκτρικά και προάγουν την αίσθηση ευρυχωρίας πρώτης κατηγορίας για την καμπίνα του Zafira Tourer Concept. Για λόγους ασφαλείας, τα προσκέφαλα παραμένουν σε κάθετη θέση για τον οδηγό όταν το αυτοκίνητο κινείται. Στη ρύθμιση lounge, με εξαίρεση το προσκέφαλο του οδηγού, περιστρέφονται κατά 90 μοίρες στην οριζόντια θέση, ενώ τα εξωτερικά στοιχεία κλίνουν ελαφρώς προς τα εμπρός. Στο εσωτερικό, μία οθόνη αφής κυριαρχεί στην κεντρική κονσόλα, ενώ καλυμμένος αποθηκευτικός χώρος από πάνω ενδείκνυται για ένα tablet PC όπως το iPad. Η θέρμανση ελέγχεται με δύο περιστρεφόμενα κουμπιά κάτω από την οθόνη και ο κλιματισμός μέσω μπουτόν.
Χάρη στα ευέλικτα και περιστρεφόμενα tablet PC στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, οι επιβάτες της δεύτερης σειράς μπορούν να σερφάρουν με άνεση στο internet ή να χειρίζονται εφαρμογές πολυμέσων. Καθίσματα από δέρμα caramel υψηλής ποιότητας με ασορτί ραφές, που δημιουργούν αντίθεση με τη σκούρα Cocoa brown επένδυση των καθισμάτων, μία μαλακή και παχιά μοκέτα και πολλά ποιοτικά υλικά ευχάριστα στην αφή, υπογραμμίζουν τον αποκλειστικό χαρακτήρα του πολυμορφικού μοντέλου.

Πηγή: autotriti

Πέντε αστέρια για το ASX



Ένα μόλις χρόνο μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στην Ευρωπαϊκή αγορά το Mitsubishi ASX, πέρασε τη δοκιμή πρόσκρουσης του Euro NCAP και κατέκτησε την ανώτατη βαθμολογία των πέντε αστέρων.
Ένα μόλις χρόνο μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στην Ευρωπαϊκή αγορά το Mitsubishi ASX, πέρασε τη δοκιμή πρόσκρουσης του Euro NCAP και κατέκτησε την ανώτατη βαθμολογία των πέντε αστέρων.
Το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας οφείλεται σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο μέτρων όπως: Βελτιστοποίηση του σχήματος της οκταγωνικής διατομής των εμπρός πλαϊνών δοκών για καλύτερη απορροφητικότητα ενέργειας κρούσης.
Δομή «τριών διαδρομών» που συνδέει το πίσω τμήμα, την εμπρός πλαϊνή δοκό με την τραβέρσα του ταμπλό και τα κάτω στοιχεία, ώστε να διαχέουν την ενέργεια που απελευθερώνεται σε μία μετωπική σύγκρουση.
Το εμπρός τμήμα των πλαϊνών δοκών φέρει στοιχείο παραμόρφωσης, που απορροφά την ενέργεια κρούσης εμποδίζοντας τη μετάδοσή της σε όλο το μήκος της δοκού στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό ελαχιστοποιεί τις ζημιές στο αμάξωμα γενικά και μειώνει το κόστος επισκευών.
Ενισχυμένη δομή αμαξώματος – με συγκολλημένες τις ενισχύσεις των πλαϊνών στοιχείων – άκρως αποτελεσματική στην απορρόφηση ενέργειας σε μετωπικές, οπίσθιες και πλαϊνές συγκρούσεις. Η χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία.
Όλα αυτά τα μέτρα (και πολλά ακόμα) συμπληρώνουν τη δομή RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) της Mitsubishi Motors. Η δομή RISE ενσωματώνει και αλληλοσυνδέει δομικά στοιχεία για ενεργή προστασία των επιβατών σε ένα ατύχημα. Αυτή η σχεδίαση επιτυγχάνει θεαματικές βελτιώσεις στη συμπεριφορά του οχήματος σε συγκρούσεις πολλαπλών κατευθύνσεων, καθώς διαχέει τα φορτία κρούσης των μετωπικών, πλαϊνών και οπίσθιων συγκρούσεων ενώ παράλληλα προσφέρει ελεγχόμενη παραμόρφωση.
Αναλυτικά, οι εντυπωσιακές επιδόσεις του ASX συνοψίζονται ως εξής:
Προστασία ενηλίκων επιβατών: 86 %
Προστασία παιδιών: 78%
Πεζοί: 60 %
Συστήματα υποστήριξης ασφαλείας: 71 %
bombnews

Μεγάλες προσφορές για αγορά αυτοκινήτου



Η απόσυρση μπορεί να επέστρεψε ωστόσο οι περισσότεροι εισαγωγείς έχουν επιδοθεί σε ένα απίστευτο μπαράζ προσφορών ώστε να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους και να καλύψουν τις απώλειες των προηγούμενων 2 ετών.
Μάλιστα κάποιες εισαγωγικές προχώρησαν ένα βήμα παραπάνω και προσφέρουν το όφελος της απόσυρσης ακόμη και αν ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει παλιό ΙΧ να αποσύρει ενώ αν διαθέτει όφελός του διπλασιάζεται!
Ειδικότερα το όφελος για κάποιον που θα επιλέξει την Alfa Romeo Mito κυμαίνεται μεταξύ 800 έως 2.450 ευρώ ενώ στην Giulietta το όφελος ξεκινά από 200 ευρώ και ανέρχεται μέχρι τα 1500 ευρώ.
Στην Audi το όφελος για το Α3 1.2Τ 105ps Limited κυμαίνεται στα 1.000 ευρώ ενώ δωρεάν διατίθεται το μεταλλικό χρώμα. Οσοι πάντως επιλέξουν το Audi Q5 2.0T 180ps Limited το όφελος ξεπερνά τις 9.000 ευρώ και παρέχεται δωρεάν το μεταλλικό χρώμα
Όφελη προβλέπονται για τα BMW Σειρά 1, Σειρά 3, BMW X1 και ΜΙΝΙ συνδυαστικά με το πρόγραμμα απόσυρσης. Συγκεκριμένα, το MINI One ξεκινά από 13.700 ευρώ, η BMW Σειρά 1 από 17.900 ευρώ, η BMW Σειρά 3 από 22.900 ευρώ και η BMW Χ1 από 23.900 ευρώ.
Η Chevellas διπλασιάζει το ποσό που προσφέρει το κράτος σε όσους έχουν αυτοκίνητο για απόσυρση. Όσοι δεν έχουν να αποσύρουν κάποιο παλιό μοντέλο, προσφέρει ως έκπτωση το ποσό εκείνο που θα είχαν ως όφελος σε περίπτωση κανονικής απόσυρσης. Επιπλέον για τα Lacetti, Epica και Captiva απόκτηση σε 42 άτοκες δόσεις με προκαταβολή 50%.
Η Citroen μέσω του Green Bonus (επιπλέον του προγράμματος απόσυρσης) προσφέρεται έκπτωση από 700 έως και 3.000 ευρώ.
Στη Fiat οι υποψήφιοι αγοραστές θα αποκτήσουν φθηνότερα τα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας από 900 έως και 1.900 ευρώ.
Η Ford επιπλέον του προγράμματος απόσυρσης προσφέρεται στο Fiesta όφελος έως 1.400 ευρώ, στο Focus 4.200 ευρώ και για το Mondeo στην έκδοση Connect πλούσιο εξοπλισμό σε πιο ανταγωνιστική τιμή.
Η Dacia για τα μοντέλα της MCV και Stepway προσφέρει έκπτωση 900 ευρώ.
Η Daihatsu στα μοντέλα της προσφέρει επιπλέον εκπτώσεις οι οποίες κυμαίνονται από 1.085 έως 3.380 ευρώ.
Η Honda επιπλέον του όφελους απόσυρσης προσφέρει εκπτώσεις στα μοντέλα της από 960 έως και 2.800 ευρώ.
Η Hyundai στα μοντέλα της προσφέρει επιπλέον εκπτώσεις από 850 έως 2.350 ευρώ.
Τα μοντέλα της ΚIA διατίθενται με επιπλέον εκπτώσεις που κυμαίνονται από 1.100 έως και 4.000 ευρώ.
Στη Lancia οι επιπέον εκπτώσεις ξεκινούν από τα 600 ευρώ και μπορεί να ανέλθουν έως και 3.700 ευρώ.
Στη Mazda οι επιπέον προσφορές ανέρχονται από 1.000 έως και 4.640 ευρώ.
Η Mitsubishi στα μοντέλα της προσφέρει επιπλέον όφελος από 1.000 έως 3.000 ευρώ.
Η Nissan με τη «χρυσή επιταγή» προσφέρει όφελος σε όποιον αγοραστή δεν έχει αυτοκίνητο προς απόσυρση ενώ το οικονομικό όφελος ξεκινά από 900 ευρώ και μπορεί να ξεπεράσει τις 5.700 ευρώ.
Στην Peugeot παρέχονται εκπτώσεις ίσες με το όφελος της κρατικής απόσυρσης και επιπλέον παρέχονται δωρεάν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011.
Για αγορές με απόσυρση στα παραπάνω οφέλη προστίθεται και το αντίστοιχο ποσό που ορίζεται από το πρόγραμμα της απόσυρσης.
Πηγή: newscode.gr

Ραϊκόνεν: «Δεν με ενδιαφέρει η F1»



Ο Κίμι Ραϊκόνεν δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στη Formula One σε καμμία από τις ομάδες.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 ακολουθεί το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, από τότε, που η Ferrari τον αντικατέστησε με τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Φιλανδός δήλωσε πρόσφατα πως δεν θέλει να επιστρέψει στο γκριντ των γκραν πρι ακόμη και αν πάει στη Lotus Renault ως πρώτος οδηγός.
«Δεν με ενδιαφέρει να επιστρέψω στη Formula One» δήλωσε σε αγγλικό περιοδικό και πρόσθεσε: «Δε θέλω να μιλώ για τα γκραν πρι. Τα ράλι είναι τώρα το πρωτάθλημα που θέλω να ακολουθήσω και είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ για δεύτερη χρονιά».
 

Σε ρόλο ηγέτη ο Χέιντφελντ



«Από τους πρώτους κιόλας γύρους με το αυτοκίνητο καταλάβαμε πως ο Νικ Χέιντφελντ μπορεί να ηγηθεί της ομάδας».
Με τις παραπάνω δηλώσεις ο Έρικ Μπουλιέ παρουσιάζει τον αντικαταστάτη του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στη Lotus Renault. Μάλιστα, το αφεντικό της γαλλικής ομάδας τόνισε πως ο Γερμανός είναι σε θέση να πάρει το νούμερο ένα, αφού εντυπωσίασε, όχι μόνο αυτόν αλλά και τους μηχανικούς.

«Ήρθε στο εργοστάσιο και είχε μια συνάντηση με τους μηχανικούς, για να ενημερωθεί.. Όταν έκανε δοκιμές στη Χερέθ, τον άκουγα από τον ασύρματο, τα λόγια που έλεγε με τους μηχανικούς και ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν η ομάδα για να σετάρει καλύτερα το αυτοκίνητο. Με κέρδισε από εκείνο το πρωί», συμπλήρωσε ο Μπουλιέ.
«Έμεινα έκπληκτος από το πόσο γρήγορα πήρε το ρόλο του ηγέτη στην ομάδα. Εγώ περίμενα πως θα χρειάζονταν λίγο χρόνο», πρόσθεσε.

Όσο για τους άλλους οδηγούς της Renault είπε: «Προτιμήσαμε τον έμπειρο Χέιντφελντ από τους δικούς μας οδηγούς δοκιμών (Σένα, Κρόσζιν, Σαρούζ, Φάουζι) γιατί το αυτοκίνητο δεν είχε εξελιχθεί. Είναι ανόητο να βάζεις ένα νέο οδηγό να σου εξελίξει το αυτοκίνητο. Είναι μεγάλο βάρος για αυτόν και μία αποτυχία για εσένα».
 
bombnews

Τα διαμάντια είναι ο καλύτερος φίλος της Angelina!



Το καινούριο δώρο του Brad Pitt μετριέται σε καράτια.
Τα κουτσομπολίστικα περιοδικά τους θέλουν να περνούν κρίση στο γάμο τους και να χωρίζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Φαίνεται όμως πως ηAngelina Jolie και ο Brad Pitt παραμένουν ακόμα πολύ ερωτευμένοι.
Έτσι, σε πείσμα όλων το ζευγάρι όχι μόνο είναι μαζί αλλά και ανταλλάσσει υπέροχα δώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Αngelina, αποφάσισε να κάνει δώρο στον άντρα της ένα πανάκριβο διαμαντένιο φυλαχτό με την εξής ιδιαιτερότητα: ανοίγοντας το, θα υπάρχει χαραγμένο ένα μικροσκοπικό ερωτικό μήνυμα, το οποίο για να διαβαστεί, χρειάζεται μικροσκόπιο.
Βέβαια το τι λέει η ερωτική πρόταση θα το γνωρίζει μόνο το ζεύγος Jolie-Pitt και ο χρυσοχόος, που ειδικεύεται στην κατασκευή τέτοιων κοσμημάτων. Τα φυλαχτά είναι δύο και πολύ σύντομα θα τα θαυμάσουμε και φορεμένα στους αγαπημένους ηθοποιούς.
Πηγή: queen.gr

Μίζες σε συνδικαλιστές για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά



Σε συνδικαλιστές των ναυπηγείων Σκαραμαγκά φέρεται να κατέληξε μεγάλο μέρος από τις «αμαρτωλές» προμήθειες της υπόθεσης με τα υποβρύχια, σύμφωνα με νέα έγγραφα που παρουσιάζει η Real News.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, η κατάθεση του αντιπροσώπου της κοινοπραξίας HDW/Ferostaal Μιχαήλ Ματαντού στην Εισαγγελία Μονάχου συνδέει άμεσα τον πρώην διοικητή των Ναυπηγείων Σωτήρη Εμμανουήλ, (επί υπουργίας Άκη Τσοχατζόπουλου) με την υπεράκτια εταιρεία Inveco, που έχει ήδη εμφανίσει να δέχεται αμοιβές από τη γερμανική εταιρεία.
«Τουλάχιστον ένα μέρος των πληρωμών πήγαινε σε συνδικαλιστές, που έπρεπε να ικανοποιηθούν ώστε να προχωρήσει η πώληση του Σκαραμαγκά στους Γερμανούς», κατέθεσε ο πρώην διευθυντής της Ferostaal Χανς Μόλενμπεκ.
«Ο Εμμανουήλ ήταν η Inveco» τόνισε στις γερμανικές αρχές ο κ. Ματαντός προσθέτοντας ότι, η Inveco εμπλέκεται σε αμοιβή 17.000.000 από τη HDW.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι καταθέσεις ρίχνουν φως στην υπόθεση πώλησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά στη Γερμανική εταιρεία, μόλις έναν χρόνο μετά το κλείσιμο της συμφωνία αγοράς των υποβρυχίων.
Και άλλες υπεράκτιες
Η έρευνα των Γερμανών εισαγγελέων έχει ανιχνεύσει σύνδεση μεταξύ συνδικαλιστών του Σκαραμαγκά και της Rangiroa Holdings μια από τις εταιρίες που αναφέρονται στη λίστα με τις συνολικές μίζες των 55.000.000 ευρώ που έχει δημοσιευθεί στο Der Spiegel. Η υπεράκτια εταιρεία εμφανίζεται να έχει λάβει, σύμφωνα με τη λίστα, συνολικά 4.470.000 ευρώ.
Άλλες δυο εταιρείες η Asian&Middle Eastern Engineering και η Wilberforce Investnments πιστεύεται πως σχετίζονται με μέλη της «Ομάδας Α» την οποία μάρτυρες της Εισαγγελίας Μονάχου υποδεικνύουν ως την ομάδα των ανθρώπων που έδινε μίζες σε Έλληνες πολιτικούς και στρατιωτικούς.
Στο μικροσκόπιο των αρχών
Τέσσερα πρόσωπα βρίσκονται στο μικροσκόπιο των αρχών. Εκτός από τον πρώην μάνατζερ των ναυπηγείων Σωτήρη Εμμανουήλ, άλλοι δυο συνδικαλιστές ο Γιώργος Κοντάκης και ο Σταύρος Μαρκάτος, που διετέλεσαν πρόεδροι του σωματείου εργαζομένων Τρίαινα ερευνώνται από το ΣΔΟΕ τόσο σε επίπεδο λογαριασμών όσο και σε επίπεδο περιουσιακών στοιχείων.  Ανάλογη έρευνα γίνεται, σύμφωνα με την εφημερίδα, για τον επίσης στενό συνεργάτη του Άκη Τσοχατζόπουλου, πρώην γενικό διευθυντή εξοπλισμών Γεώργιο Κολίρη.
Όλοι τους κατείχαν θέσεις-"κλειδιά" κατά τη διαδικασία πώλησης των ναυπηγείων.
bombnews
 

Μοναστήρι – Pacman «τρώει» τα πάντα!



Το γνωστό τερατάκι στα ηλεκτρονικά παιχνίδια Pacman που καταπίνει ότι βρει μπροστά του, θυμίζει η Μονή Διονυσίου του Αγίου Όρους, που διεκδικεί 1.325 στρέμματα σε περιοχή - φιλέτο της Χαλκιδικής, την Ορμύλια, στην οποία υπάρχει μεταξύ άλλων και παιδική κατασκήνωση για ανάπηρα παιδιά.
Σε αγωγή που κατέθεσε στο Πρωτοδικείο η Μονή για να πάρει στα χέρια της την έκταση της κατασκήνωσης, αναφέρονται τα εξής:
«Αν εμείς εκμεταλλευόμασταν τις κατασκηνώσεις των παιδιών αυτών, θα εισπράτταμε για το 2007 καθαρό μίσθωμα 120.000 ευρώ, για το 2008 125.000 ευρώ, για το 2009 132.000 ευρώ. Δηλαδή σε τρία χρόνια χάσαμε 378.000 ευρώ».
Ο αντιδήμαρχος Ορμύλιας κ. Γ. Ζανάκος είχε δηλώσει προ καιρού: «Αυτοί οι άγιοι μεσίτες δεν ξέρουν τι θέλουν και τι ζητάνε κάθε μέρα και θέλουν να τα πάρουν όλα στην καλύτερη περιοχή της Χαλκιδικής. Κάθε λίγο οδηγούν 4-4 άτομα στα δικαστήρια για να μας αναγκάσουν όλους να παραιτηθούμε από τα κτήματά μας».
Να σημειωθεί ότι η κατασκήνωση για τα παιδιά με τις ειδικές ανάγκες, λειτουργεί από το 1965. Είχε παραχωρηθεί από το δημόσιο στο υπουργείο υγείας, αλλά τώρα οι καλόγεροι της Μονής παρουσιάζουν χρυσόβουλα του 1600 από τον Σουλτάνο και υποστηρίζουν ότι είναι περιουσία της Μονής.
Η εκπρόσωπος της διαδημοτικής κίνησης «Χαλκιδική ΣΟΣ», Κυριακή Μάλαμα, καταγγέλλει ότι πολλά μοναστήρια στη Χαλκιδική διεκδίκησαν δικαστικά περίπου 100.000 στρέμματα του Αγίου Όρυς και της γύρω περιοχής, κέρδισαν τις δίκες λόγω των χρυσόβουλων που παρουσίασαν από την εποχή της Τουρκοκρατίας και εν συνεχεία μεταπούλησαν τις εκτάσεις αυτές σε διπλάσια και τριπλάσια τιμή».
bombnews

Μοιραίο “παιχνίδι” για ξαδέλφια στις Σέρρες



Τραγωδία στην Ηράκλεια Σερρών.
Ένα εφτάχρονο παιδί έπεσε νεκρό από τα πυρά του κυνηγετικού όπλου με το οποίο το πυροβόλησε 12χρονος ξάδελφος του.
Το γεγονός συνέβη αργά το απόγευμα στην περιοχή Λιμνοχώρι, όταν τα δύο ξαδέλφια έπαιζαν ανέμελα στο σπίτι του παππού τους, όπως συνήθιζαν κάθε Σαββατοκύριακο που ερχόταν στο χωριό από την Θεσσαλονίκη.
Το μεγαλύτερο, 12χρονο παιδί βρήκε το κυνηγετικό όπλο τύπου "φλόμπερ" και πυροβόλησε τον εφτάχρονο ξάδελφό του.
Ο πυροβολισμός όμως κατέστη μοιραίος για το εφτάχρονο παιδί που αιμόφυρτο οδηγήθηκε στο Κέντρο Υγείας Ηράκλειας και κατόπιν διαμετακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών όπου και κατέληξε.
Αυτή την ώρα διενεργείται προανάκριση των γονιών και του παππού των δύο παιδιών που κρατούνται στο αστυνομικό τμήμα Ηράκλειας.
bombnews

Αθήνα: Η χειρότερη πόλη της Ευρώπης



Με μια βαθμολογία που βρίσκεται οριακά πάνω από τα επίπεδα βιωσιμότητας (81,2% με άριστα το 100), η Αθήνα κατατάσσεται και φέτος στην 63η θέση, μόλις μία θέση πάνω από το Σαντιάγο, στην έρευνα για την καλύτερη πόλη στον κόσμο, που διεξάγεται κάθε χρόνο για λογαριασμό του βρετανικού περιοδικού «Economist».
Ωστόσο παράγοντες που συνδέονται με το χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης και σοβαρά προβλήματα στις υποδομές, ειδικότερα σε ό,τι αφορά στο οδικό δίκτυο, ανακηρύσσουν την Αθήνα ως την πόλη με τις χειρότερες συνθήκες διαβίωσης στη δυτική Ευρώπη.
Το Βανκούβερ ήταν και παραμένει η καλύτερη πόλη παγκοσμίως για να ζει κανείς, ενώ τη δεύτερη και τρίτη θέση καταλαμβάνουν η Μελβούρνη και η Βιέννη. Δύο ακόμη καναδικές πόλεις, το Τορόντο και το Κάλγκαρι, βρίσκονται στην κορυφαία πεντάδα. Για άλλη μία χρονιά στην τελευταία θέση της κατάταξης βρίσκεται η Χαράρε, στη Ζιμπάμπουε.
Οι κορυφαίες δέκα πόλεις
Το Βανκούβερ, που παραμένει στην κορυφή από το 2007, απέσπασε βαθμολογία 98% στους 30 δείκτες των πέντε κατηγοριών που διαμορφώνουν την τελική βαθμολογία και αφορούν τη σταθερότητα, την ιατρική περίθαλψη, τον πολιτισμό, το περιβάλλον και την εκπαίδευση.
Οι κορυφαίες δέκα πόλεις καταλαμβάνουν τις ίδιες θέσεις με πέρυσι, με εξαίρεση τη Μελβούρνη και τη Βιέννη, οι οποίες αντάλλαξαν θέσεις. Στις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας κυριαρχούν πόλεις της Αυστραλίας, με εξαίρεση το Ελσίνκι στη Φινλανδία που ταξινομείται στην έκτη θέση, και το Όκλαντ στη Νέα Ζηλανδία, που καταλαμβάνει τη δέκατη.
Για ακόμη μία χρονιά οι πόλεις της Αφρικής και της Ασίας βρίσκονται στην τελευταία δεκάδα. Εξαίρεση αποτελεί η πόλη του Κατμαντού στο Νεπάλ, που κατάφερε να ξεφύγει από την όγδοη χειρότερη θέση που βρισκόταν το 2010 και να δραπετεύσει από την τελευταία δεκάδα.

Σωστή προετοιμασία για το νέο κουτάβι



Βασικές συμβουλές για την περίοδο προσαρμογής του κουταβιού στο νέο του σπίτι.
Αφού αποφασίσετε πως θέλετε να αποκτήσετε ένα σκυλάκι, και είστε πλήρως συνειδητοποιημένοι για την δουλειά και την αφοσίωση που χρειάζεται να του αφιερώνετε, πρέπει έπειτα να ξέρετε πως το να φέρνεις ένα κουτάβι στο σπίτι είναι ακριβώς σαν να φέρνεις ένα ανθρώπινο μωρό. Και κάπως χειρότερα, μιας και το μωρό μπορείς να το βάλεις στην κούνια και να μείνει εκεί. Το κουτάβι όμως θέλει να τα δει, μάθει και κάνει όλα. Για να είστε λοιπόν εντελώς προετοιμασμένοι για ότι μπορεί να σας προκύψει, σας παραθέτουμε μια λίστα με τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε πριν φέρετε το τετράποδο μωρό στο σπίτι σας, για προστασία αλλά και εκπαίδευσή του.
1. Να έχετε έτοιμα και μαζεμένα όλα τα απαραίτητα που χρειάζεται, όπως η ειδική τροφή, τα μπολ φαγητού του, το κολάρο και το λουρί του, η ταυτότητά του, η βούρτσα του κλπ.
2. Κλειδώστε σε ένα ντουλάπι ότι χημικά έχετε, όπως καθαριστικά σπιτιού, αντιψυκτικά, εντομοκτόνα κ.α. για να μην τα βρει το κουτάβι.
3. Αν έχετε ήδη ένα κατοικίδιο και αυτό είναι το δεύτερό σας, σιγουρευτείτε πρώτα πως έχετε τον απαιτούμενο χώρο ώστε να μην είναι μαζί στο ίδιο δωμάτιο από την αρχή, παρά μόνο αφού γνωριστούν σιγά σιγά και συνηθίσουν το ένα το άλλο.
4. Μαζέψτε όπως μπορείτε όσα καλώδια είναι σε κοινή θέα στο σπίτι, μιας και τα σκυλιά έχουν συνήθεια να μασάνε ότι καλώδιο βρουν μπροστά τους.
5. Κρατάτε τις πόρτες του σπιτιού κλειστές. Όχι μόνο τις κυρίως αλλά και αυτές των ντουλαπιών, του πλυντηρίου, της ντουλάπας κ.α. Στα κουτάβια αρέσει να τρυπώνουν στα πιο απρόσμενα μέρη.
6. Τοποθετήστε πράγματα όπως, φάρμακα, βελόνες, καρφίτσες, κλωστές, λάστιχα κλπ σε ψηλά σημεία ώστε το κουτάβι σας να μην τα φτάνει.
7. Δείξτε σε όλους τον σωστό τρόπο να το κρατάνε και βάλτε μερικούς κανόνες, όπως για παράδειγμα, να μην το ενοχλεί κανείς όταν τρώει.
8. Κρατήστε το μακριά από άλλα ζώα μέχρι να εξοικειωθεί εντελώς. Τα κουτάβια είναι πάντα νευρικά στην αρχή και θέλουν τον χρόνο τους μέχρι να κάνουν φιλίες με άλλα ζώα.
Πηγή: queen.gr
May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters