Nail's Love By Ms

Τη Formula 1 διαφημίζει στο Μεξικό ο Πέρεζ



Σε μία προσπάθεια καλού marketing από την πλευρά της Formula1, ώστε όλο και περισσότερες χώρες να αγοράσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ο Σέρτζιο Περέζ (Sauber) θα ταξιδεύσει στα πάτρια εδάφη.
Στην πόλη Γουαδαλαχάρα ο Σέρζιο Πέρεζ Θα οδηγήσει μπροστά στους φίλους της F1 το περυσινό μονοθέσιο της Sauber C29. «Όλοι στο Μεξικό είναι ενθουσιασμένοι για τη σεζόν που θα ξεκινήσει. Είναι υπέροχο που μπορούμε να προσφέρουμε μια τέτοια εκδήλωση στον κόσμο», τόνισε φανερά ενθουσιασμένος ο πιλότος της Sauber.
Ο Πέρεζ είναι ο μοναδικός οδηγός από το Μεξικό στο πρωτάθλημα της Formula 1 και αναμένεται να αποθεωθεί από τους συμπατριώτες του. Θα βγει στους δρόμους της Γουαδαλαχάρα δύο φορές την Κυριακή με τη C29.

Αυτοκίνητο που οδηγείται με τη... σκέψη



Γερμανοί ερευνητές, από το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, ανέπτυξαν μια επαναστατική τεχνολογία που καθιστά δυνατό τον έλεγχο ενός οχήματος μόνο με τη σκέψη.
Χρησιμοποιώντας κοινούς αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα, οι επιστήμονες μπόρεσαν να δημιουργήσουν το πρώτο αυτοκίνητο που κινείται με τη δύναμη του νου.
Σε πρώτη φάση διαχώρησαν τα βιοηλεκτρικά εγκεφαλικά κύματα που δημιουργούνται, όταν ένας οδηγός σκέφτεται εντολές όπως «στρίψε», «πάτα γκάζι ή φρένο» και στη συνέχεια, κατάφεραν να αναπτύξουν μια διεπαφή που συνδέει τους αισθητήρες με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή που ελέγχει το αυτοκίνητο.
Οι πρώτες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στο πρώην αεροδρόμιο Τέμπελχοφ του Βερολίνου με το πρώτο αυτοκίνητο του είδους, ένα τροποποιημένο Volkswagen Passat Variant 3c που ονομάστηκε BrainDriver υπήρξαν επιτυχείς.
Ένας οδηγός μέσα στο αυτοκίνητο, ο οποίος φορούσε στο κεφάλι του μια ειδική «κάσκα» με τους εγκεφαλικούς αισθητήρες, μπορούσε να ελέγχει χωρίς πρόβλημα το όχημα. Ωστόσο υπήρχε μικρή χρονική υστέρηση ανάμεσα στη νοητική εντολή και στην πραγματοποίησή της που καθιστά το σύστημα επικίνδυνο προς το παρόν, για τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης στο δρόμο.
Το καινοτομικό όχημα αποτελεί το μοναδικό πρωτότυπο προς το παρόν και δεν έχει ακόμα ληφθεί απόφαση αν το αυτοκίνητο αυτό προορίζεται ποτέ για πραγματική οδήγηση στους δρόμους.
 
Από το ethnos.gr

Ένα σαλόνι σε 4 τροχούς



Όπως ήδη γνωρίζουμε, το Opel Zafira Tourer Concept θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Όπως δηλώνουν οι σχεδιαστές της εταιρείας: Το Zafira Tourer Concept είναι ένα ‘σαλόνι πάνω σε τροχούς’ (lounge on wheels) με ένα φωτεινό, ευάερο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό που προσφέρει ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από το πανοραμικό παρμπρίζ το οποίο καταλήγει στη μεγάλη κρυστάλλινη ηλιοροφή, η οποία με τη σειρά της εκτείνεται μέχρι το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια πολύ ευάερη εικόνα στο εσωτερικό.
Η εταιρεία αναφέρει ότι το Zafira Tourer Concept θα χρησιμοποιεί μία νέα έκδοση του κινητήρα 1.4 Turbo με τεχνολογία Start/Stop, ενώ διαθέτει καινοτόμες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την ασφάλεια και την άνεση όπως το πλήρως προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης FlexRide. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 245/40 R20, σε ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ιντσών με διπλές ακτίνες.
Εσωτερικά, μία ξεχωριστή πινελιά είναι το δεύτερο πάνελ από high-tech συνθετικό υλικό πλαισιωμένο από λυχνίες LED. Μικροσκοπικά μεταλλικά ρινίσματα εμφυτεύονται μέσα στο πλαστικό αντανακλώντας το φως και αναδύοντας ένα ευχάριστο, γλυκό φως σε διάφορες αποχρώσεις του κίτρινου. Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ακόμα περισσότερο τη φιλοσοφία επτά καθισμάτων Flex7 που λανσάρισε για πρώτη φορά το Zafira. Έτσι το σύστημα είναι πιο προηγμένο από ποτέ. Η τρίτη σειρά μπορεί όπως πάντα να αναδιπλώνεται πλήρως στο επίπεδο του πατώματος. Εντελώς αυτόματα, με το πάτημα ενός μπουτόν, η πενταθέσια διάταξη, μπορεί να μεταμορφώνεται σε μία ευρύχωρη καμπίνα με τέσσερις θέσεις πίσω, ενώ χάρη σε έναν έξυπνο, μηχανισμό αναδίπλωσης, η πλάτη του μεσαίου καθίσματος της δεύτερης σειράς μεταμορφώνεται σε άνετα υποβραχιόνια για τους επιβάτες των εξωτερικών καθισμάτων. Στη συνέχεια, αυτά μπορούν να μετακινηθούν προς τα πίσω και μέσα, δημιουργώντας μέγιστο χώρο για τα χέρια και τα πόδια των επιβατών, ενώ υπάρχουν, και επεκτεινόμενα υποπόδια για ακόμη πιο ξεκούραστα ταξίδια.
Τα αναδιπλούμενα προσκέφαλα λειτουργούν επίσης ηλεκτρικά και προάγουν την αίσθηση ευρυχωρίας πρώτης κατηγορίας για την καμπίνα του Zafira Tourer Concept. Για λόγους ασφαλείας, τα προσκέφαλα παραμένουν σε κάθετη θέση για τον οδηγό όταν το αυτοκίνητο κινείται. Στη ρύθμιση lounge, με εξαίρεση το προσκέφαλο του οδηγού, περιστρέφονται κατά 90 μοίρες στην οριζόντια θέση, ενώ τα εξωτερικά στοιχεία κλίνουν ελαφρώς προς τα εμπρός. Στο εσωτερικό, μία οθόνη αφής κυριαρχεί στην κεντρική κονσόλα, ενώ καλυμμένος αποθηκευτικός χώρος από πάνω ενδείκνυται για ένα tablet PC όπως το iPad. Η θέρμανση ελέγχεται με δύο περιστρεφόμενα κουμπιά κάτω από την οθόνη και ο κλιματισμός μέσω μπουτόν.
Χάρη στα ευέλικτα και περιστρεφόμενα tablet PC στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, οι επιβάτες της δεύτερης σειράς μπορούν να σερφάρουν με άνεση στο internet ή να χειρίζονται εφαρμογές πολυμέσων. Καθίσματα από δέρμα caramel υψηλής ποιότητας με ασορτί ραφές, που δημιουργούν αντίθεση με τη σκούρα Cocoa brown επένδυση των καθισμάτων, μία μαλακή και παχιά μοκέτα και πολλά ποιοτικά υλικά ευχάριστα στην αφή, υπογραμμίζουν τον αποκλειστικό χαρακτήρα του πολυμορφικού μοντέλου.

Πηγή: autotriti

Πέντε αστέρια για το ASX



Ένα μόλις χρόνο μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στην Ευρωπαϊκή αγορά το Mitsubishi ASX, πέρασε τη δοκιμή πρόσκρουσης του Euro NCAP και κατέκτησε την ανώτατη βαθμολογία των πέντε αστέρων.
Ένα μόλις χρόνο μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στην Ευρωπαϊκή αγορά το Mitsubishi ASX, πέρασε τη δοκιμή πρόσκρουσης του Euro NCAP και κατέκτησε την ανώτατη βαθμολογία των πέντε αστέρων.
Το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας οφείλεται σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο μέτρων όπως: Βελτιστοποίηση του σχήματος της οκταγωνικής διατομής των εμπρός πλαϊνών δοκών για καλύτερη απορροφητικότητα ενέργειας κρούσης.
Δομή «τριών διαδρομών» που συνδέει το πίσω τμήμα, την εμπρός πλαϊνή δοκό με την τραβέρσα του ταμπλό και τα κάτω στοιχεία, ώστε να διαχέουν την ενέργεια που απελευθερώνεται σε μία μετωπική σύγκρουση.
Το εμπρός τμήμα των πλαϊνών δοκών φέρει στοιχείο παραμόρφωσης, που απορροφά την ενέργεια κρούσης εμποδίζοντας τη μετάδοσή της σε όλο το μήκος της δοκού στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό ελαχιστοποιεί τις ζημιές στο αμάξωμα γενικά και μειώνει το κόστος επισκευών.
Ενισχυμένη δομή αμαξώματος – με συγκολλημένες τις ενισχύσεις των πλαϊνών στοιχείων – άκρως αποτελεσματική στην απορρόφηση ενέργειας σε μετωπικές, οπίσθιες και πλαϊνές συγκρούσεις. Η χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία.
Όλα αυτά τα μέτρα (και πολλά ακόμα) συμπληρώνουν τη δομή RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) της Mitsubishi Motors. Η δομή RISE ενσωματώνει και αλληλοσυνδέει δομικά στοιχεία για ενεργή προστασία των επιβατών σε ένα ατύχημα. Αυτή η σχεδίαση επιτυγχάνει θεαματικές βελτιώσεις στη συμπεριφορά του οχήματος σε συγκρούσεις πολλαπλών κατευθύνσεων, καθώς διαχέει τα φορτία κρούσης των μετωπικών, πλαϊνών και οπίσθιων συγκρούσεων ενώ παράλληλα προσφέρει ελεγχόμενη παραμόρφωση.
Αναλυτικά, οι εντυπωσιακές επιδόσεις του ASX συνοψίζονται ως εξής:
Προστασία ενηλίκων επιβατών: 86 %
Προστασία παιδιών: 78%
Πεζοί: 60 %
Συστήματα υποστήριξης ασφαλείας: 71 %
bombnews

Μεγάλες προσφορές για αγορά αυτοκινήτου



Η απόσυρση μπορεί να επέστρεψε ωστόσο οι περισσότεροι εισαγωγείς έχουν επιδοθεί σε ένα απίστευτο μπαράζ προσφορών ώστε να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους και να καλύψουν τις απώλειες των προηγούμενων 2 ετών.
Μάλιστα κάποιες εισαγωγικές προχώρησαν ένα βήμα παραπάνω και προσφέρουν το όφελος της απόσυρσης ακόμη και αν ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει παλιό ΙΧ να αποσύρει ενώ αν διαθέτει όφελός του διπλασιάζεται!
Ειδικότερα το όφελος για κάποιον που θα επιλέξει την Alfa Romeo Mito κυμαίνεται μεταξύ 800 έως 2.450 ευρώ ενώ στην Giulietta το όφελος ξεκινά από 200 ευρώ και ανέρχεται μέχρι τα 1500 ευρώ.
Στην Audi το όφελος για το Α3 1.2Τ 105ps Limited κυμαίνεται στα 1.000 ευρώ ενώ δωρεάν διατίθεται το μεταλλικό χρώμα. Οσοι πάντως επιλέξουν το Audi Q5 2.0T 180ps Limited το όφελος ξεπερνά τις 9.000 ευρώ και παρέχεται δωρεάν το μεταλλικό χρώμα
Όφελη προβλέπονται για τα BMW Σειρά 1, Σειρά 3, BMW X1 και ΜΙΝΙ συνδυαστικά με το πρόγραμμα απόσυρσης. Συγκεκριμένα, το MINI One ξεκινά από 13.700 ευρώ, η BMW Σειρά 1 από 17.900 ευρώ, η BMW Σειρά 3 από 22.900 ευρώ και η BMW Χ1 από 23.900 ευρώ.
Η Chevellas διπλασιάζει το ποσό που προσφέρει το κράτος σε όσους έχουν αυτοκίνητο για απόσυρση. Όσοι δεν έχουν να αποσύρουν κάποιο παλιό μοντέλο, προσφέρει ως έκπτωση το ποσό εκείνο που θα είχαν ως όφελος σε περίπτωση κανονικής απόσυρσης. Επιπλέον για τα Lacetti, Epica και Captiva απόκτηση σε 42 άτοκες δόσεις με προκαταβολή 50%.
Η Citroen μέσω του Green Bonus (επιπλέον του προγράμματος απόσυρσης) προσφέρεται έκπτωση από 700 έως και 3.000 ευρώ.
Στη Fiat οι υποψήφιοι αγοραστές θα αποκτήσουν φθηνότερα τα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας από 900 έως και 1.900 ευρώ.
Η Ford επιπλέον του προγράμματος απόσυρσης προσφέρεται στο Fiesta όφελος έως 1.400 ευρώ, στο Focus 4.200 ευρώ και για το Mondeo στην έκδοση Connect πλούσιο εξοπλισμό σε πιο ανταγωνιστική τιμή.
Η Dacia για τα μοντέλα της MCV και Stepway προσφέρει έκπτωση 900 ευρώ.
Η Daihatsu στα μοντέλα της προσφέρει επιπλέον εκπτώσεις οι οποίες κυμαίνονται από 1.085 έως 3.380 ευρώ.
Η Honda επιπλέον του όφελους απόσυρσης προσφέρει εκπτώσεις στα μοντέλα της από 960 έως και 2.800 ευρώ.
Η Hyundai στα μοντέλα της προσφέρει επιπλέον εκπτώσεις από 850 έως 2.350 ευρώ.
Τα μοντέλα της ΚIA διατίθενται με επιπλέον εκπτώσεις που κυμαίνονται από 1.100 έως και 4.000 ευρώ.
Στη Lancia οι επιπέον εκπτώσεις ξεκινούν από τα 600 ευρώ και μπορεί να ανέλθουν έως και 3.700 ευρώ.
Στη Mazda οι επιπέον προσφορές ανέρχονται από 1.000 έως και 4.640 ευρώ.
Η Mitsubishi στα μοντέλα της προσφέρει επιπλέον όφελος από 1.000 έως 3.000 ευρώ.
Η Nissan με τη «χρυσή επιταγή» προσφέρει όφελος σε όποιον αγοραστή δεν έχει αυτοκίνητο προς απόσυρση ενώ το οικονομικό όφελος ξεκινά από 900 ευρώ και μπορεί να ξεπεράσει τις 5.700 ευρώ.
Στην Peugeot παρέχονται εκπτώσεις ίσες με το όφελος της κρατικής απόσυρσης και επιπλέον παρέχονται δωρεάν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011.
Για αγορές με απόσυρση στα παραπάνω οφέλη προστίθεται και το αντίστοιχο ποσό που ορίζεται από το πρόγραμμα της απόσυρσης.
Πηγή: newscode.gr

Ραϊκόνεν: «Δεν με ενδιαφέρει η F1»



Ο Κίμι Ραϊκόνεν δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στη Formula One σε καμμία από τις ομάδες.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 ακολουθεί το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, από τότε, που η Ferrari τον αντικατέστησε με τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Φιλανδός δήλωσε πρόσφατα πως δεν θέλει να επιστρέψει στο γκριντ των γκραν πρι ακόμη και αν πάει στη Lotus Renault ως πρώτος οδηγός.
«Δεν με ενδιαφέρει να επιστρέψω στη Formula One» δήλωσε σε αγγλικό περιοδικό και πρόσθεσε: «Δε θέλω να μιλώ για τα γκραν πρι. Τα ράλι είναι τώρα το πρωτάθλημα που θέλω να ακολουθήσω και είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ για δεύτερη χρονιά».
 

Σε ρόλο ηγέτη ο Χέιντφελντ



«Από τους πρώτους κιόλας γύρους με το αυτοκίνητο καταλάβαμε πως ο Νικ Χέιντφελντ μπορεί να ηγηθεί της ομάδας».
Με τις παραπάνω δηλώσεις ο Έρικ Μπουλιέ παρουσιάζει τον αντικαταστάτη του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στη Lotus Renault. Μάλιστα, το αφεντικό της γαλλικής ομάδας τόνισε πως ο Γερμανός είναι σε θέση να πάρει το νούμερο ένα, αφού εντυπωσίασε, όχι μόνο αυτόν αλλά και τους μηχανικούς.

«Ήρθε στο εργοστάσιο και είχε μια συνάντηση με τους μηχανικούς, για να ενημερωθεί.. Όταν έκανε δοκιμές στη Χερέθ, τον άκουγα από τον ασύρματο, τα λόγια που έλεγε με τους μηχανικούς και ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν η ομάδα για να σετάρει καλύτερα το αυτοκίνητο. Με κέρδισε από εκείνο το πρωί», συμπλήρωσε ο Μπουλιέ.
«Έμεινα έκπληκτος από το πόσο γρήγορα πήρε το ρόλο του ηγέτη στην ομάδα. Εγώ περίμενα πως θα χρειάζονταν λίγο χρόνο», πρόσθεσε.

Όσο για τους άλλους οδηγούς της Renault είπε: «Προτιμήσαμε τον έμπειρο Χέιντφελντ από τους δικούς μας οδηγούς δοκιμών (Σένα, Κρόσζιν, Σαρούζ, Φάουζι) γιατί το αυτοκίνητο δεν είχε εξελιχθεί. Είναι ανόητο να βάζεις ένα νέο οδηγό να σου εξελίξει το αυτοκίνητο. Είναι μεγάλο βάρος για αυτόν και μία αποτυχία για εσένα».
 
bombnews

Τα διαμάντια είναι ο καλύτερος φίλος της Angelina!



Το καινούριο δώρο του Brad Pitt μετριέται σε καράτια.
Τα κουτσομπολίστικα περιοδικά τους θέλουν να περνούν κρίση στο γάμο τους και να χωρίζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Φαίνεται όμως πως ηAngelina Jolie και ο Brad Pitt παραμένουν ακόμα πολύ ερωτευμένοι.
Έτσι, σε πείσμα όλων το ζευγάρι όχι μόνο είναι μαζί αλλά και ανταλλάσσει υπέροχα δώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Αngelina, αποφάσισε να κάνει δώρο στον άντρα της ένα πανάκριβο διαμαντένιο φυλαχτό με την εξής ιδιαιτερότητα: ανοίγοντας το, θα υπάρχει χαραγμένο ένα μικροσκοπικό ερωτικό μήνυμα, το οποίο για να διαβαστεί, χρειάζεται μικροσκόπιο.
Βέβαια το τι λέει η ερωτική πρόταση θα το γνωρίζει μόνο το ζεύγος Jolie-Pitt και ο χρυσοχόος, που ειδικεύεται στην κατασκευή τέτοιων κοσμημάτων. Τα φυλαχτά είναι δύο και πολύ σύντομα θα τα θαυμάσουμε και φορεμένα στους αγαπημένους ηθοποιούς.
Πηγή: queen.gr

Μίζες σε συνδικαλιστές για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά



Σε συνδικαλιστές των ναυπηγείων Σκαραμαγκά φέρεται να κατέληξε μεγάλο μέρος από τις «αμαρτωλές» προμήθειες της υπόθεσης με τα υποβρύχια, σύμφωνα με νέα έγγραφα που παρουσιάζει η Real News.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, η κατάθεση του αντιπροσώπου της κοινοπραξίας HDW/Ferostaal Μιχαήλ Ματαντού στην Εισαγγελία Μονάχου συνδέει άμεσα τον πρώην διοικητή των Ναυπηγείων Σωτήρη Εμμανουήλ, (επί υπουργίας Άκη Τσοχατζόπουλου) με την υπεράκτια εταιρεία Inveco, που έχει ήδη εμφανίσει να δέχεται αμοιβές από τη γερμανική εταιρεία.
«Τουλάχιστον ένα μέρος των πληρωμών πήγαινε σε συνδικαλιστές, που έπρεπε να ικανοποιηθούν ώστε να προχωρήσει η πώληση του Σκαραμαγκά στους Γερμανούς», κατέθεσε ο πρώην διευθυντής της Ferostaal Χανς Μόλενμπεκ.
«Ο Εμμανουήλ ήταν η Inveco» τόνισε στις γερμανικές αρχές ο κ. Ματαντός προσθέτοντας ότι, η Inveco εμπλέκεται σε αμοιβή 17.000.000 από τη HDW.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι καταθέσεις ρίχνουν φως στην υπόθεση πώλησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά στη Γερμανική εταιρεία, μόλις έναν χρόνο μετά το κλείσιμο της συμφωνία αγοράς των υποβρυχίων.
Και άλλες υπεράκτιες
Η έρευνα των Γερμανών εισαγγελέων έχει ανιχνεύσει σύνδεση μεταξύ συνδικαλιστών του Σκαραμαγκά και της Rangiroa Holdings μια από τις εταιρίες που αναφέρονται στη λίστα με τις συνολικές μίζες των 55.000.000 ευρώ που έχει δημοσιευθεί στο Der Spiegel. Η υπεράκτια εταιρεία εμφανίζεται να έχει λάβει, σύμφωνα με τη λίστα, συνολικά 4.470.000 ευρώ.
Άλλες δυο εταιρείες η Asian&Middle Eastern Engineering και η Wilberforce Investnments πιστεύεται πως σχετίζονται με μέλη της «Ομάδας Α» την οποία μάρτυρες της Εισαγγελίας Μονάχου υποδεικνύουν ως την ομάδα των ανθρώπων που έδινε μίζες σε Έλληνες πολιτικούς και στρατιωτικούς.
Στο μικροσκόπιο των αρχών
Τέσσερα πρόσωπα βρίσκονται στο μικροσκόπιο των αρχών. Εκτός από τον πρώην μάνατζερ των ναυπηγείων Σωτήρη Εμμανουήλ, άλλοι δυο συνδικαλιστές ο Γιώργος Κοντάκης και ο Σταύρος Μαρκάτος, που διετέλεσαν πρόεδροι του σωματείου εργαζομένων Τρίαινα ερευνώνται από το ΣΔΟΕ τόσο σε επίπεδο λογαριασμών όσο και σε επίπεδο περιουσιακών στοιχείων.  Ανάλογη έρευνα γίνεται, σύμφωνα με την εφημερίδα, για τον επίσης στενό συνεργάτη του Άκη Τσοχατζόπουλου, πρώην γενικό διευθυντή εξοπλισμών Γεώργιο Κολίρη.
Όλοι τους κατείχαν θέσεις-"κλειδιά" κατά τη διαδικασία πώλησης των ναυπηγείων.
bombnews
 

Μοναστήρι – Pacman «τρώει» τα πάντα!



Το γνωστό τερατάκι στα ηλεκτρονικά παιχνίδια Pacman που καταπίνει ότι βρει μπροστά του, θυμίζει η Μονή Διονυσίου του Αγίου Όρους, που διεκδικεί 1.325 στρέμματα σε περιοχή - φιλέτο της Χαλκιδικής, την Ορμύλια, στην οποία υπάρχει μεταξύ άλλων και παιδική κατασκήνωση για ανάπηρα παιδιά.
Σε αγωγή που κατέθεσε στο Πρωτοδικείο η Μονή για να πάρει στα χέρια της την έκταση της κατασκήνωσης, αναφέρονται τα εξής:
«Αν εμείς εκμεταλλευόμασταν τις κατασκηνώσεις των παιδιών αυτών, θα εισπράτταμε για το 2007 καθαρό μίσθωμα 120.000 ευρώ, για το 2008 125.000 ευρώ, για το 2009 132.000 ευρώ. Δηλαδή σε τρία χρόνια χάσαμε 378.000 ευρώ».
Ο αντιδήμαρχος Ορμύλιας κ. Γ. Ζανάκος είχε δηλώσει προ καιρού: «Αυτοί οι άγιοι μεσίτες δεν ξέρουν τι θέλουν και τι ζητάνε κάθε μέρα και θέλουν να τα πάρουν όλα στην καλύτερη περιοχή της Χαλκιδικής. Κάθε λίγο οδηγούν 4-4 άτομα στα δικαστήρια για να μας αναγκάσουν όλους να παραιτηθούμε από τα κτήματά μας».
Να σημειωθεί ότι η κατασκήνωση για τα παιδιά με τις ειδικές ανάγκες, λειτουργεί από το 1965. Είχε παραχωρηθεί από το δημόσιο στο υπουργείο υγείας, αλλά τώρα οι καλόγεροι της Μονής παρουσιάζουν χρυσόβουλα του 1600 από τον Σουλτάνο και υποστηρίζουν ότι είναι περιουσία της Μονής.
Η εκπρόσωπος της διαδημοτικής κίνησης «Χαλκιδική ΣΟΣ», Κυριακή Μάλαμα, καταγγέλλει ότι πολλά μοναστήρια στη Χαλκιδική διεκδίκησαν δικαστικά περίπου 100.000 στρέμματα του Αγίου Όρυς και της γύρω περιοχής, κέρδισαν τις δίκες λόγω των χρυσόβουλων που παρουσίασαν από την εποχή της Τουρκοκρατίας και εν συνεχεία μεταπούλησαν τις εκτάσεις αυτές σε διπλάσια και τριπλάσια τιμή».
bombnews

Μοιραίο “παιχνίδι” για ξαδέλφια στις Σέρρες



Τραγωδία στην Ηράκλεια Σερρών.
Ένα εφτάχρονο παιδί έπεσε νεκρό από τα πυρά του κυνηγετικού όπλου με το οποίο το πυροβόλησε 12χρονος ξάδελφος του.
Το γεγονός συνέβη αργά το απόγευμα στην περιοχή Λιμνοχώρι, όταν τα δύο ξαδέλφια έπαιζαν ανέμελα στο σπίτι του παππού τους, όπως συνήθιζαν κάθε Σαββατοκύριακο που ερχόταν στο χωριό από την Θεσσαλονίκη.
Το μεγαλύτερο, 12χρονο παιδί βρήκε το κυνηγετικό όπλο τύπου "φλόμπερ" και πυροβόλησε τον εφτάχρονο ξάδελφό του.
Ο πυροβολισμός όμως κατέστη μοιραίος για το εφτάχρονο παιδί που αιμόφυρτο οδηγήθηκε στο Κέντρο Υγείας Ηράκλειας και κατόπιν διαμετακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών όπου και κατέληξε.
Αυτή την ώρα διενεργείται προανάκριση των γονιών και του παππού των δύο παιδιών που κρατούνται στο αστυνομικό τμήμα Ηράκλειας.
bombnews

Αθήνα: Η χειρότερη πόλη της Ευρώπης



Με μια βαθμολογία που βρίσκεται οριακά πάνω από τα επίπεδα βιωσιμότητας (81,2% με άριστα το 100), η Αθήνα κατατάσσεται και φέτος στην 63η θέση, μόλις μία θέση πάνω από το Σαντιάγο, στην έρευνα για την καλύτερη πόλη στον κόσμο, που διεξάγεται κάθε χρόνο για λογαριασμό του βρετανικού περιοδικού «Economist».
Ωστόσο παράγοντες που συνδέονται με το χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης και σοβαρά προβλήματα στις υποδομές, ειδικότερα σε ό,τι αφορά στο οδικό δίκτυο, ανακηρύσσουν την Αθήνα ως την πόλη με τις χειρότερες συνθήκες διαβίωσης στη δυτική Ευρώπη.
Το Βανκούβερ ήταν και παραμένει η καλύτερη πόλη παγκοσμίως για να ζει κανείς, ενώ τη δεύτερη και τρίτη θέση καταλαμβάνουν η Μελβούρνη και η Βιέννη. Δύο ακόμη καναδικές πόλεις, το Τορόντο και το Κάλγκαρι, βρίσκονται στην κορυφαία πεντάδα. Για άλλη μία χρονιά στην τελευταία θέση της κατάταξης βρίσκεται η Χαράρε, στη Ζιμπάμπουε.
Οι κορυφαίες δέκα πόλεις
Το Βανκούβερ, που παραμένει στην κορυφή από το 2007, απέσπασε βαθμολογία 98% στους 30 δείκτες των πέντε κατηγοριών που διαμορφώνουν την τελική βαθμολογία και αφορούν τη σταθερότητα, την ιατρική περίθαλψη, τον πολιτισμό, το περιβάλλον και την εκπαίδευση.
Οι κορυφαίες δέκα πόλεις καταλαμβάνουν τις ίδιες θέσεις με πέρυσι, με εξαίρεση τη Μελβούρνη και τη Βιέννη, οι οποίες αντάλλαξαν θέσεις. Στις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας κυριαρχούν πόλεις της Αυστραλίας, με εξαίρεση το Ελσίνκι στη Φινλανδία που ταξινομείται στην έκτη θέση, και το Όκλαντ στη Νέα Ζηλανδία, που καταλαμβάνει τη δέκατη.
Για ακόμη μία χρονιά οι πόλεις της Αφρικής και της Ασίας βρίσκονται στην τελευταία δεκάδα. Εξαίρεση αποτελεί η πόλη του Κατμαντού στο Νεπάλ, που κατάφερε να ξεφύγει από την όγδοη χειρότερη θέση που βρισκόταν το 2010 και να δραπετεύσει από την τελευταία δεκάδα.

Σωστή προετοιμασία για το νέο κουτάβι



Βασικές συμβουλές για την περίοδο προσαρμογής του κουταβιού στο νέο του σπίτι.
Αφού αποφασίσετε πως θέλετε να αποκτήσετε ένα σκυλάκι, και είστε πλήρως συνειδητοποιημένοι για την δουλειά και την αφοσίωση που χρειάζεται να του αφιερώνετε, πρέπει έπειτα να ξέρετε πως το να φέρνεις ένα κουτάβι στο σπίτι είναι ακριβώς σαν να φέρνεις ένα ανθρώπινο μωρό. Και κάπως χειρότερα, μιας και το μωρό μπορείς να το βάλεις στην κούνια και να μείνει εκεί. Το κουτάβι όμως θέλει να τα δει, μάθει και κάνει όλα. Για να είστε λοιπόν εντελώς προετοιμασμένοι για ότι μπορεί να σας προκύψει, σας παραθέτουμε μια λίστα με τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε πριν φέρετε το τετράποδο μωρό στο σπίτι σας, για προστασία αλλά και εκπαίδευσή του.
1. Να έχετε έτοιμα και μαζεμένα όλα τα απαραίτητα που χρειάζεται, όπως η ειδική τροφή, τα μπολ φαγητού του, το κολάρο και το λουρί του, η ταυτότητά του, η βούρτσα του κλπ.
2. Κλειδώστε σε ένα ντουλάπι ότι χημικά έχετε, όπως καθαριστικά σπιτιού, αντιψυκτικά, εντομοκτόνα κ.α. για να μην τα βρει το κουτάβι.
3. Αν έχετε ήδη ένα κατοικίδιο και αυτό είναι το δεύτερό σας, σιγουρευτείτε πρώτα πως έχετε τον απαιτούμενο χώρο ώστε να μην είναι μαζί στο ίδιο δωμάτιο από την αρχή, παρά μόνο αφού γνωριστούν σιγά σιγά και συνηθίσουν το ένα το άλλο.
4. Μαζέψτε όπως μπορείτε όσα καλώδια είναι σε κοινή θέα στο σπίτι, μιας και τα σκυλιά έχουν συνήθεια να μασάνε ότι καλώδιο βρουν μπροστά τους.
5. Κρατάτε τις πόρτες του σπιτιού κλειστές. Όχι μόνο τις κυρίως αλλά και αυτές των ντουλαπιών, του πλυντηρίου, της ντουλάπας κ.α. Στα κουτάβια αρέσει να τρυπώνουν στα πιο απρόσμενα μέρη.
6. Τοποθετήστε πράγματα όπως, φάρμακα, βελόνες, καρφίτσες, κλωστές, λάστιχα κλπ σε ψηλά σημεία ώστε το κουτάβι σας να μην τα φτάνει.
7. Δείξτε σε όλους τον σωστό τρόπο να το κρατάνε και βάλτε μερικούς κανόνες, όπως για παράδειγμα, να μην το ενοχλεί κανείς όταν τρώει.
8. Κρατήστε το μακριά από άλλα ζώα μέχρι να εξοικειωθεί εντελώς. Τα κουτάβια είναι πάντα νευρικά στην αρχή και θέλουν τον χρόνο τους μέχρι να κάνουν φιλίες με άλλα ζώα.
Πηγή: queen.gr

Οικολογικά tips



Κλείστε την πόρτα του ψυγείου
Μην αφήνετε την πόρτα του ψυγείου και του καταψύκτη ανοιχτή ασκόπως γιατί για να επανέλθει η θερμοκρασία στο σωστό επίπεδο καταναλώνεται ενέργεια.
Ανεμιστήρας οροφής VS Air Condition
Προτιμήστε ανεμιστήρες οροφής αντί για A/C στα δωμάτια. Το κόστος τους είναι χαμηλό τόσο στο να τα αγοράσετε όσο και στη λειτουργία τους αφού καταναλώνουν ενέργεια ίση με εκείνη που χρειάζεται ένας ηλεκτρικός λαμπτήρας για να φωτίσει. Βελτιώνουν σημαντικά τις συνθήκες θερμικής άνεσης και καταφέρνουν να δημιουργήσουν μια άνετη ατμόσφαιρα όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι μέχρι 30C.
Ανακυκλώστε τα γυάλινα μπουκάλια σας
Ανακυκλώνοντας ένα γυάλινο μπουκάλι εξοικονομούμε φυσικούς πόρους (άμμο, ανθρακικό νάτριο και ασβεστόλιθο) και τόση ενέργεια, όση χρειάζεται για να λειτουργήσει μια τηλεόραση για 120 λεπτά.
Χαμηλώστε τη φωτεινότητα στην οθόνη του υπολογιστή
Έτσι θα εξοικονομήσετε ενέργεια ενώ τον χρησιμοποιείτε. Σε ένα χρόνο μπορείτε να γλιτώσετε τόση ενέργεια όση χρειάζεται για 60 πλύσεις στο πλυντήριό σας.
Οδηγήστε οικονομικά
ξιοποιήστε την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου σας. Αφήστε το, για παράδειγμα, στις κατηφόρες να τσουλήσει μόνο του (έχοντας υψηλή ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων) χωρίς να πατάτε το γκάζι. Με τον τρόπο αυτό καταναλώνετε μηδενική ενέργεια.
Πηγή: queen.gr

Greenpeace καλεί Facebook



Η Greenpeace στο πλαίσιο των δράσεών της για 100% χρήση πράσινης ενέργειας, ζητά από τον Mark Zuckerberg να γίνει κι αυτός «φίλος» με την πράσινη ενέργεια, διαγράφοντας οριστικά τον άνθρακα από το Facebook, μέχρι τις 22 Απριλίου την Παγκόσμια Ημέρα της Γης.
Πριν ένα χρόνο περίπου, ο Mark ανακοίνωσε την ανέγερση κέντρου δεδομένων που θα διαχειρίζεται το Facebook, στο Όρεγκον των ΗΠΑ. Αν και το κέντρο αυτό θα έχει προηγμένα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, θα τροφοδοτείται κυρίως με ρυπογόνο άνθρακα.
Έτσι θα επιβαρύνει την ατμόσφαιρα με πολλά εκατομμύρια τόνους διοξειδίου του άνθρακα, έχοντας σημαντική συμμετοχή στην κλιματική αλλαγή. Η οργάνωση ζητά από το Facebook να αφήσει πίσω του τον άνθρακα, αποτελώντας παράδειγμα για τον «πράσινο τρόπο ανάπτυξης» και σε άλλες εταιρείες κολοσσούς, ενώ παράλληλα να αξιοποιήσει το ισχυρό του όνομα απαιτώντας από τις κυβερνήσεις πολιτικές βιώσιμης ανάπτυξης.

” Η Ελλάδα υπό οικονομική κατοχή”



Δριμεία επίθεση στην Άνγκελα Μέρκελ εξαπέλυσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης από τις από τις Βίγλες Μεγαλοπόλεως Αρκαδίας όπου παρέστη στο ετήσιο μνημόσυνο των 212 εκτελεσθέντων πατριωτών από τις ναζιστικές δυνάμεις κατοχής.
Παρουσία, μάλιστα, του Γερμανού πρέσβη στην Ελλάδα, συνέδεσε την γερμανική Κατοχή με την στάση της χώρας σήμερα απέναντι στην Ελλάδα.
Υπογράμμισε πως, «η Γερμανία πρέπει να καταλάβει ότι έχει υποχρεώσεις απέναντι στους λαούς της Ευρώπης και ιδιαίτερα σε εμάς τους Έλληνες».
Σήμερα, σημείωσε ο κ. Καρατζαφέρης η Ελλάδα βρίσκεται κάτω από μία ιδιότυπη κατοχή, οικονομική αυτή τη φορά και πρέπει να δώσει τη μάχη για να μπορέσει να βγει και αυτή τη φορά νικήτρια.
Επίσης ο ΛΑΟΣ σχολίασε και τα σενάρια περί πρόωρων εκλογών υποστηρίζοντας ότι «πρέπει να θεωρείται σίγουρο ότι το πάθημα Καραμανλή έχει γίνει μάθημα στον κ. Παπανδρέου».
Ο ΛΑΟΣ εκτιμά ότι η απόφαση του κ.Παπανδρέου «θα είναι εντελώς διαφορετική».
 
bombnews

Η Μακεδονία ήταν,είναι και θα είναι πάντα ελληνική

Ένα τραγούδι από το πασίγνωστο συγκρότημα Iron Maiden που υποστηρίζει ότι η Μακεδονία ανήκει μόνο στην Ελλάδα.....Προσέξτε τους στίχους στο 1:57.....Near to the east in a part of ANCIENT GREECE in an ancient land called Macedonia was born a son to Philip of Macedon the legend his name was Alexander........Έυγε



Η Μακεδονία ήταν,είναι και θα είναι πάντα ελληνική


Η ισοπαλία «βόλεψε» κι τους δύο



Στο ισόπαλο 1-1 έμειναν Πανιώνιος και Ολυμπιακός στη Νέα Σμύρνη στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής.
Οι Πειραιώτες ήταν καλύτεροι στον αγωνιστικό χώρο στο πρώτο ημίχρονο και άνοιξαν το σκορ στο 43’ με τον Μιραλάς. Η ομάδα της Νέας Σμύρνης παρουσιάστηκε βελτιωμένη στην... επανάληψη και ευτύχησε με ισοφαρίσει στο 69’ με τον... σβέρκο του Σβέρκος!
Αρνητικός πρωταγωνιστής της αναμέτρησης ήταν ο Άλμπερτ Ριέρα, που στο 73’ αντίκρισε την κόκκινη κάρτα για χτύπημα στον Γιάννη Κοντοέ. Αυτή ήταν η πρώτη φετινή ισοπαλία για τον Ολυμπιακό.


Οι «ερυθρόλευκοι» του Ερνέστο Βαλβέρδε θέλησαν να πιέσουν από την αρχή και να πετύχουν ένα γρήγορο γκολ που θα τους έδινε το προβάδισμα για την συνέχεια.
Κινητήριος «μοχλός» για τους Πειραιώτες ήταν ο Κέβιν Μιραλάς, που αποτέλεσε από την αρχή πηγή κινδύνου για την άμυνα του Ιστορικού, ο οποίος είχε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ των γραμμών του.


Ο Ολυμπιακός έλεγξε το κέντρο και προσπαθούσε από τα πλάγια, με τους Ριέρα και Μιραλάς να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την επίτευξη ενός τέρματος.
Μόλις στο 6’ ο Φουστέρ βρέθηκε στην περιοχή των γηπεδούχων, έκανε το σουτ από πλάγια θέση, αλλά η μπάλα πέρασε άουτ. Εννέα λεπτά αργότερα ήρθε η πρώτη σημαντική ευκαιρία για το «συγκρότημα» του Πειραιά.

Ο Μιραλάς πήρε την μπάλα μέσα στην περιοχή, με ωραία ενέργεια απέφυγε έναν αντίπαλο, έκανε το πλασέ, αλλά ο Μάχο ήταν στην σωστή θέση και απέκρουσε.
Στο 23’ είχαμε την πρώτη απειλή από τον Πανιώνιο. Ο Μπάλαμπαν εκτέλεσε το κόρνερ, ο Σιόβας πήρε την κεφαλιά αμαρκάριστος στο πρώτο δοκάρι, αλλά ο Πάρντο με διπλή επέμβαση μπλόκαρε.
Στην συνέχεια ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, με τους «ερυθρόλευκους» να έχουν την πρωτοβουλία αλλά να μην βρίσκουν τους κατάλληλους διαδρόμους για την περιοχή του Μάχο.
Ωστόσο, στο 43’ οι Πειραιώτες κατάφεραν να προηγηθούν, όταν ο Ριέρα πήρε την μπάλα στην μεσαία γραμμή από τον Κουμορτζί, έκανε την επέλαση από τα αριστερά, βρήκε τον Μιραλάς που μπήκε στην περιοχή και με εξαιρετικό πλασέ, νίκησε τον Μάχο που θέλησε να βγει και να τον «κλείσει».

Στο δεύτερο ημίχρονο, ο Πανιώνιος θέλησε να αντιδράσει και να πετύχει το γκολ της ισοφάρισης, αλλά σε λίγες περιπτώσεις κατάφερε να φτάσει με αξιώσεις στην περιοχή του Ολυμπιακού.
Μάλιστα, οι «ερυθρόλευκοι» ήταν αυτοί που είχαν την πρώτη καλή στιγμή, όταν στο 59’ ο Ριέρα εκτέλεσε το φάουλ, αλλά ο Μάχο με διπλή επέμβαση κατάφερε και μπλόκαρε.
Ωστόσο, στο 69’ ο Ιστορικός κατάφερε να ισοφαρίσει με περίεργο τρόπο. Ο Μοντέστο θέλησε να απομακρύνει την μπάλα, αυτή βρήκε στο κεφάλι του Σβέρκος που είχε πιέσει, πήρε περίεργη τροχιά, πέρασε πάνω από τον Πάρντο και κατέληξε στα δίχτυα του πορτιέρο των «ερυθρόλευκων» και έκανε το 1-1.

Στο 73’ οι Πειραιώτες θέλησαν να... απαντήσουν, όταν ο Ντουντού έκανε την καρφωτή κεφαλιά, αλλά ο Κοντοές πάνω στην γραμμή απομάκρυνε την μπάλα.
Μάλιστα, ο Έλληνας άσος ήταν πρωταγωνιστής στην επόμενη φάση, όταν σε μία.... κοκορομαχία με τον Ριέρα, εκτός φάσης, δέχθηκε το χτύπημα του Ισπανού και βρέθηκε στο έδαφος. Ο αριστεροπόδαρος άσος του Ολυμπιακού αντίκρισε την κόκκινη κάρτα και ο Κοντοές την κίτρινη, με τις ισορροπίες να αλλάζουν.
Στην συνέχεια, οι παίκτες του Τάκη Λεμονή θέλησαν να πιέσουν για το γκολ που θα τους έδινε το «τρίποντο» ωστόσο δεν κατάφεραν να φτάσουν με αξιώσεις στην εστία του Ούρκο Πάρντο, ενώ οι Πειραιώτες φάνηκε πως έμειναν από... δυνάμεις.

 
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 1-1
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Παμπορίδης (Κιλκίς)
ΚΟΚΚΙΝΕΣ: 75' Ριέρα
ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Κοντοές, Σβέρκος - Μανιάτης
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ (Τάκης Λεμονής): Μάχο, Κβιρκβέλια, Γιόνσον, Λάτκα, Σιόβας, Κουμορτζί (46' Σβέρκος), Σάμαρης (82' Σάμαρης), Κοντοές, Τσότσαλιτς, Γουνδουλάκης, Μπάλαμπαν.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Ερνέστο Βαλβέρδε): Πάρντο, Μανιάτης, Ραούλ Μπράβο (34' Χολέμπας), Α. Παπαδόπουλος, Μοντέστο, Ντουντού, Φουστέρ, Ιμπαγάσα (82' Ρόμενταλ), Τζιμπούρ (67' Ουρτάδο), Μιραλάς, Ριέρα.

Οι Τουρκοκύπριοι ξεκινούν έρευνες για πετρέλαιο!



Ενώ εμείς συζητάμε και συζητάμε και συζητάμε για τις περίφημες έρευνες για εντοπισμό κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου στον ελληνικό χώρο, αλλά και για το θέμα της ΑΟΖ, οι τουρκοκύπριοι κινούνται με ταχύτατους ρυθμούς!
Όπως δηλώνουν, σκοπεύουν να προχωρήσουν άμεσα σε καθορισμό Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) με τις ευλογίες της Τουρκίας και να ξεκινήσουν έρευνες για πετρέλαιο, σε θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά της Κύπρου!
Όπως είναι γνωστό, η Τουρκία δεν αναγνωρίζει την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κύπρου και το δηλώνει με κάθε ευκαιρία στέλνοντας φρεγάτες να παρενοχλούν τα ερευνητικά πλοία που πραγματοποιούν για λογαριασμό της Κύπρου έρευνες για εντοπισμό πετρελαίου.
Σύμφωνα με τον τουρκοκυπριακό τύπο, οι τουρκοκύπριοι πρότειναν στην Κυπριακή κυβέρνηση την κοινή εκμετάλλευση σε περίπτωση εντοπισμού κοιτασμάτων, μια πρόταση που η Κύπρος απέρριψε.
Από εκείνη τη στιγμή, ο αυτοαποκαλούμενος υπουργός Ενέργειας του ψευδοκράτους κ. Σούνα Ατούν υποστηρίζει ότι οι Τουρκοκύπριοι θα προχωρήσουν σε καθορισμό ΑΟΖ με την Τουρκία προκειμένου και αρχίσουν έρευνες για εντοπισμό πετρελαίου και φυσικού αερίου! Οι Τούρκοι μάλιστα έχουν ξεκαθαρίσει επανειλημμένως ότι εάν εντοπισθεί πετρέλαιο σε περιοχές κοντά στην Κύπρο, τότε η εκμετάλλευσή του θα πρέπει να γίνει από κοινού με τους Τουρκοκύπριους.
« Οι φυσικές πηγές που υπάρχουν γύρω από την Κύπρο ανήκουν και στην "Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου". Δεν θα επιτρέψου στους ελληνοκύπριους να παραβιάσουν τα δικαιώματα που έχουμε στην περιοχή. Η Τουρκία είναι μια από τις εγγυήτριες δυνάμεις και μαζί της θα σχεδιάσουμε τη δική μας στρατηγική", δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ατούν.
Την ίδια στιγμή που οι τουρκοκύπριοι οργανώνονται, η η συμφωνία μεταξύ Ελλάδος και Κυπριακής Δημοκρατίας, για τον καθορισμό Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης είναι ακόμα υπό συζήτηση!
newsbomb
 

«Πειραγμένη» 1 στις 10 αντλίες καυσίμων



Το 10% των αντλιών στα πρατήρια υγρών καυσίμων ενδέχεται να είναι ''πειραγμένες'', με βάση μελέτη του Πολυτεχνείου όπως αναφέρθηκε σε συνέντευξη τύπου της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Το υπουργείο, που συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς τον αυστηρό έλεγχο της αγοράς συνιστά στους καταναλωτές να γνωρίζουν την ποσότητα αμόλυβδης βενζίνης που χωράει το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου ή της μηχανής τους, ώστε να μπορούν να προστατευτούν από ενδεχόμενη κλοπή υγρών καυσίμων σε πρατήρια με ''πειραγμένες'' αντλίες.
Στο μεταξύ οι αρχές αναζητούν τον εγκαταστάτη του συστήματος παρεμβατικών σταθμών στις αντλίες αμόλυβδης βενζίνης με τον οποίο πρατηριούχος με πρατήριο υγρών καυσίμων επί της λεωφόρου Βάρης Κορωπίου έκλεβε τους καταναλωτές.
Ήδη έχει επιβληθεί αυστηρή ποινή στον πρατηριούχο και αναμένεται, σύντομα, να του αφαιρεθεί οριστικά η άδεια λειτουργίας.
Ο πρατηριούχος αλλοίωνε τις ενδείξεις τεσσάρων αντλιών παροχής αμόλυβδης βενζίνης, εξαπατώντας τους καταναλωτές ως προς την παρεχόμενη ποσότητα με ένα ηλεκτρονικό σύστημα επικοινωνίας που είχε εγκαταστήσει.
Στον ιδιοκτήτη του πρατηρίου καυσίμων, επεβλήθη άμεσα αρχικό πρόστιμο 8.000 ευρώ από το κλιμάκιο Μετρολογίας, ενώ ήδη έχει κινηθεί η διαδικασία σύνταξης του σχετικού φάκελου προκειμένου με απόφαση της αδειοδοτούσας αρχής και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής να αφαιρεθεί οριστικά η άδεια λειτουργίας, το συντομότερο δυνατό.
Σημειώνεται ότι για τον εγκαταστάτη του μηχανισμού, σύμφωνα με το νέο νόμο, προβλέπεται η επιβολή διοικητικού προστίμου το οποίο κυμαίνεται από 50.000 έως 500.000 ευρώ.

May Banners

ΠΑΤΑ LIKE ΚΙ ΕΣΥ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

free counters